LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN Digitale Televisie

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
bergen

Re: KPN Digitale Televisie

Ongelezen bericht door bergen »

:evil: KPN digitale tv is gewoon slecht.
Heb het twee dagen geprobeerd en het hele handeltje retour gestuurd.
NIET AAN BEGINNEN is mijn advies.[/b]

aad meyster

Re: KPN Digitale Televisie

Ongelezen bericht door aad meyster »

Hallo forum,

Waarom een slechte kwaliteit , KPN gebruikt maar vier kanalen waarover hun totaale aanbod moet, ja het is een technisch verhaal dit gaat ten koste van de beeld/geluids kwaliteit,Digitenne zit met het zelfde probleem.
Anderzijds is de reclame dat uw een optimale verbinding krijgt, helaas kan dit nog niet mogelijk zijn onder deze conditie.

ps.
heeft dus niets met uw, onvangt te maken.

mvg AAD

Gast

Re: KPN Digitale Televisie

Ongelezen bericht door Gast »

Buiten antenne,s hiervoor zijn te verkrijgen bij Mediamarkt Rijswijk. :D [/u]

sieske

Re: KPN Digitale Televisie

Ongelezen bericht door sieske »

:oops: Na al die berichten gelezen te hebben moet ik wel even slikken. Wij hebben net sinds 2 dagen digitale tv van kpn voor 7,95 per maand. Het ziet er bij ons goed uit. Alle netten zijn prima scherp te zien. Eindelijk sinds tijden is rtl4 ook weer goed te volgen. Wij werden op zijn hollands gezegd schijtziek van UPC en willen graag van hun extreem hoge maandlasten af! Ook in 2005 hebben ze hun abonnementsgeld alweer verhoogd! Schandalig, dat dat zomaar kan! Ik hoop dat de laatste 6 dagen van de 8 dagen zichttermijn goed verlopen, want eigenlijk willen wij dit abonnement wel behouden. Hopelijk komen er nog een aantal extra netten bij, dat zou fijn zijn, maar het meeste wat we normaal kijken zit er nu ook bij.

Ik wens iedereen een voorspoedig 2005 en ik hoop in ieder geval dat er eens iets gedaan wordt aan UPC! Zoveel geld voor zo'n slechte service! Dat mag toch niet! Het moet maar eens afgelopen zijn met hun monopoliepositie .......

Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagggggggg

fw

Re: KPN Digitale Televisie

Ongelezen bericht door fw »

Al vanaf het bergin heb ik digitale tv van KPN. Ik heb er geen problemen mee. Ook het opnemen met de twin tuner werkt gewoon. Let wel op met opnemen! Dit werkt iets anders dan gebruikelijk.

Gerard007
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jan 2005 12:30

Re: KPN Digitale Televisie

Ongelezen bericht door Gerard007 »

Is er iemand die ervaring heb in spijkenisse?? :lol:

ajterhorst

Re: KPN Digitale Televisie

Ongelezen bericht door ajterhorst »

Wij hebben sinds 2 weken digitale tv van kpn en het bevalt ons prima scherp beeld en prima geluid.Upc eindelijk de deur uit.

Gast

Re: KPN Digitale Televisie

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb sinds kort tv van KPN en ik ben erg tevreden. Ondanks dat ik voor mij deur een tram heb rijden die iedere 3 minaten langskomt en een trein die om de 5 minuten of vaker langs komt en notabene aluminium zonwering die zelfs als ze dicht zij geen storing geven ook niet als er een tram of trein langs rijdt. Ik ben blij dat ik van de kabel af ben :D :D

Deckers

Re: KPN Digitale Televisie

Ongelezen bericht door Deckers »

:( men zegt een digitaal programma aan u door tre geven maar daar is
of blijkt weinig van waar met de samsung decoders single of dual als je gowed kijkt blijkt de bandbreedte 8mhz te zijn nu dit is een analoge bandbreedte 8 Mhz. per kanaal. Hier kunnen zondermeer 8 digitale kanalen in. Dat is digitaal Ik heb natuurlijk ook kpn aangeschaft en ik heb reeds een baterij schotel antennes op mijn (hoogte maakt niet uit)
Maar daar zie je wel echte digitale uitzendingen. En scherp. Wat Ik van digitenne en van kpn niet kan zeggen.

groetjes leo

Pluimpie

Re: KPN Digitale Televisie

Ongelezen bericht door Pluimpie »

:arrow: Ik ben wel stomverbaasd na deze negatieve reacties van KPN, we hebben een paar maanden een digitale tv van KPN en tot nu toe zeer tevreden, wel af en toe blokjes maar de rest prima. :P :D :P :lol:

kritisch
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jan 2005 11:10

Re: KPN Digitale Televisie

Ongelezen bericht door kritisch »

Ook ik woon in Amsterdam-West (Nieuw-Sloten) en heb sinds vorige week digitale tv van KPN. Ik ga deze week de doos met inhoud retouneren. Voor ik de dienst had aangevraagd had ik eerst uitgebreid telefonisch contact gehad met KPN ivm de de ontvangskwaliteit en de invloeden daarop. Alleen als een tram bij mij in de straat zou rijden dan zou dat nadelige invloed hebben....nou, er rijdt geen tram bij mij in de buurt, geen brommers, geen auto's en toch kan ik geen enkele zender ontvangen, is de ontvangststerkte 99% maar blijft de ontvangstkwaliteit 0%!! Ik ben door het hele huis gaan sjouwen met decoder, antenne en tv.....dekking? ho maar! Helaas is de dienst nog niet voldoende ontwikkeld om nu uit te rollen. Ik adviseer iedereen om af te wachten totdat KPN voldoende heeft geinvesteerd in deze dienst.

Jeanne
Berichten: 65
Lid geworden op: 03 dec 2004 11:03

Re: KPN Digitale Televisie

Ongelezen bericht door Jeanne »

Ik heb lang getwijfeld of ik het pakket zou houden, maar uiteindelijk heb ik hem teruggestuurd. Dit was mijn motivatie:

Pluspunten:
* Duidelijk en helder beeld (Rotterdam, 5e etage)
* 'ingebouwde' televisiegids. Met één druk op de knop kun je zien waar je naar kijkt en ook direct instellen voor opname.
* de maandelijkse kosten
* In de slaapkamer heb ik een oude tv zonder afstandsbediening. Deze had ik met een singletuner weer optimaal kunnen gebruiken.

Minpunten:
* Om de tv aan te zetten heb je twee afstandbedieningen nodig. Eén van de tv zelf en die van de decoder.
* Instellen van decorder én video, anders neem hij niets op.
* Je kunt alleen teletekst aan- en uitzetten en een pagina oproepen. Functies zoals 'bladeren', 'vergroten' en 'even terug naar tvbeeld' werken niet. Ik gebruik deze functies zeer veel.
* Op Oudjaarsavond veel personen in de kamer. Je kunt niet 'naast' de antenne gaan zitten, want dan krijg je storing. Waar laat ik de antenne of de mensen dan?
* In Rotterdam géén Radio Rijnmond en RNN7 (locale tv-zender) en BBC.
* Radio luisteren én tv kijken tegelijkertijd kreeg ik niet voor elkaar.
* Voor Radio moet je kabels van de decoder op de ingang van je stereo aansluiten. Daar zit bij mij de DVD-speler al en ik wil niet van kabels switchen.
* Alles werkt op de 'externe' poorten van zowel TV als Stereo, waardoor je de functies van zowel je radio als tv niet meer optimaal kunt benutten.

glasz

Re: KPN Digitale Televisie

Ongelezen bericht door glasz »

ik woon in almere en heb half december vorig jaar digitale tv genomen omdat ik de prijsverhoging van 100% meer dan zat ben ikheb het spul bij de primafoon gehaald en ik had er ook mij bedenkingen over maar ik moet zeggen dat ik wel tevreden ben het geluid stokt weleens als de koelkast aangaat en iemand doet het licht ,maar ik heb de antenne zo gezet dat vrijwel opalle kanalen goed beeld is,ja de kabel is natuurlijk beter maar wat moet je dan een schotel is nog duurder en upc bahhhh

Gast

Re: KPN Digitale Televisie

Ongelezen bericht door Gast »

Nou, de kogel is door de kerk, wij houden kpn digitale televisie. Het was even uitproberen, maar nu hebben we duidelijk beeld. Alles werkt goed. Ook de video krijgen we aan de praat. :lol:

Jammer dat er zoveel ontevreden mensen zijn, maar laten we eerlijk zijn, wie is er niet ontevreden over UPC ?? Ook bijna iedereen, maar gewoon allemaal blijven hoor bij UPC, vooral niet overstappen, lekker zeuren maar onderhand wel gewoon dik te veel blijven betalen!

Nu, het beeld blokt weleens en het geluid valt soms kort weg, maar van 44,95 naar 15 euro in de twee maanden !!!! Dat vind ik een groot verschil, ik ben blij dat UPC bij ons de deur uit is, wat een stelletje uitnemers zeg. In de toekomst zal alle digitale tv wel verbeteren, de kinderziektes moeten er nog uit, maar bij ons is UPC-ziekte de deur uit! gelukkig! :D

j.bot

Re: KPN Digitale Televisie

Ongelezen bericht door j.bot »

had de zelfde klachten perfect beeld soms kleine storing.
heb buitenantenne aangebracht prima. hoop dat u wat aan de tip heb.
hier het adres van wie ze levert.
www.zwaanbeemster.nl

dijk8831

Re: KPN Digitale Televisie

Ongelezen bericht door dijk8831 »

Ik raad iedereen aan die wil overstappen naar digitale tv om TV Home van Essent te nemen, hier zijn wij ZO tevreden over! Je krijgt een pakket van maar liefst 90 zenders en 45 radiozenders! PRACHTIG!

Makke Schapen

Re: KPN Digitale Televisie

Ongelezen bericht door Makke Schapen »

Ik HAD vanaf de eerste dag KPN-digitale televisie.
(Medio Oktober 2004)
Na veel geschuif met de antenne, verlengen van het antennesnoer zodat de antenne verder van de decoder én dichter bij het raam stond was ik toch niet tevreden.
Stilstaande beelden en gekleurde blokjes in het scherm.
Na 4 dagen, dus binnen de terugstuurgarantie van 8 dagen, de hele KPN-zooi teruggestuurd via het postkantoor Ondertussen was wel het abonnement afgeschreven.
Tot op heden 6 januari 2005 heb ik ondanks tientallen telefoongesprekken met KPN nog steeds niet mijn poen van de decoder terug.
KPN erkent de fout maar trekt ondertussen al 3 maanden rente van mijn geld.

Gast

Re: KPN Digitale Televisie

Ongelezen bericht door Gast »

je hebt het over 5 eurocent.

Luud
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jan 2005 11:53

Re: KPN Digitale Televisie

Ongelezen bericht door Luud »

Ook ik heb in het begin gebruik gemaakt van Kpn digitaal. Vooraf had ik geinformeerd of ik ook Canal+ kon ontvangen. Dit was volgens Kpn geen probleem en ik kon het kabel abbonnement gewoon omzetten naar digitaal. Groot was mijn verbazing dan ook toen ik bericht kreeg van Canal+ dat omzetting niet mogelijk was omdat ze helemaal geen contract hadden met Kpn digitaal. Dus wederom contact met kpn opgenomen en ik kon het spulletje zo weer retour zenden. (net binnen 8 dagen). Alsof het de gewoonste zaak van de wereld was begon kpn vrolijk met het innen van het abbonnementsgeld (3 maanden al) en op de vele mailtjes werd niet gereageerd. Vorige week weer eens telefonisch contact opgenomen met kpn met de vraag waarom ik mijn geld van de decoder nog niet had ontvangen (29-10-2004 retour gezonden) en waarom mijn abbonnement nog niet was stopgezet. Vriendelijk te woord gestaan en met excuses zouden ze het zsm in orde maken. Ben benieuwd.

AlexanderBerkel

Re: KPN Digitale Televisie

Ongelezen bericht door AlexanderBerkel »

Ik ben ook zeer tevreden met de digitale televisie van KPN. Alleen het gedoe met twee afstandsbedieningen is wat lastig. Beeldkwaliteit is veel beter dan de kabel.

Gesloten