LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Zonnet adsl family
Re: Zonnet adsl family
Hallo allemaal,
Zonnet heeft het nog altijd niet onder controle. Ze zijn wel bezig, maar op heel veel plekken is het 's avonds nog steeds knudde (hier in Eindhoven in ieder geval zeker). Ze hebben dit zelf niet eens door, en dat vind ik nog wel het meest beangstiggend van alles.
Wederom NIET DOEN dus, want ze hebben hun netwerk niet onder controle.
Jan
Zonnet heeft het nog altijd niet onder controle. Ze zijn wel bezig, maar op heel veel plekken is het 's avonds nog steeds knudde (hier in Eindhoven in ieder geval zeker). Ze hebben dit zelf niet eens door, en dat vind ik nog wel het meest beangstiggend van alles.
Wederom NIET DOEN dus, want ze hebben hun netwerk niet onder controle.
Jan
Re: Zonnet adsl family
Gedeeld leed is half leed zeggen ze wel eens. Helaas is het mij aangedane leed voldoende om voor de helft al verontrustend te zijn.
Schriftelijke opzeggingen worden door de klantenservice van Zonnet over het oog gezien, zodat ik een verlenging van een jaar heb gekregen van Zonnet, terwijl ik de laatste maanden van het jaarcontract in toenemende mate steeds minder bandbreedte kreeg.
Uiteindelijk kreeg ik helemaal geen service meer, terwijl ik wel gewoon betaalde. De opzegging, die ik middels email, telefoon en (onaangetekende) brief kenbaar heb gemaakt zijn ofwel genegeerd, of ik kreeg ontwijkende antwoorden.
Neem de helpdesk van Zonnet NIET serieus, aangezien ik bijvoorbeeld verschillende malen heb doorgegeven dat mijn naam verkeerd bekend is binnen Zonnet. Toch sturen ze mij brieven, waarin ze deze fout nog steeds niet hebben opgelost.
Hoe kan ik er vanuit gaan dat ze een opzegging dan wel aankunnen?
Schriftelijke opzeggingen worden door de klantenservice van Zonnet over het oog gezien, zodat ik een verlenging van een jaar heb gekregen van Zonnet, terwijl ik de laatste maanden van het jaarcontract in toenemende mate steeds minder bandbreedte kreeg.
Uiteindelijk kreeg ik helemaal geen service meer, terwijl ik wel gewoon betaalde. De opzegging, die ik middels email, telefoon en (onaangetekende) brief kenbaar heb gemaakt zijn ofwel genegeerd, of ik kreeg ontwijkende antwoorden.
Neem de helpdesk van Zonnet NIET serieus, aangezien ik bijvoorbeeld verschillende malen heb doorgegeven dat mijn naam verkeerd bekend is binnen Zonnet. Toch sturen ze mij brieven, waarin ze deze fout nog steeds niet hebben opgelost.
Hoe kan ik er vanuit gaan dat ze een opzegging dan wel aankunnen?
Re: Zonnet adsl family
Bij mij is het juist het tegenovertstellende geweest het laaste jaar.
Ik heb Family maar had een 2mb verbinding sinds de laaste upgrade vorig jaar .Nu men hebben ze pas terug gezet naar 1mb .
Heb verder helemaal geen problemen in de avondurn gehad .
Niet alleen bij Zonnet maar ook ander bedrijven zeggen dan gewoon dat ze het niet of te laat hebben ontvangen .
Doe het ook ruim op tijd dan kan altijd ook nog reageren waarom je nog een bevestiging heb gehad maar meestal sturen ze het dat dan wel omdat ze weten dat ze het dan toch altijd verliezen als je naar een advocaat gaat.
Ik heb Family maar had een 2mb verbinding sinds de laaste upgrade vorig jaar .Nu men hebben ze pas terug gezet naar 1mb .
Heb verder helemaal geen problemen in de avondurn gehad .
Het is natuurlijk erg stom ,om een opzegging,waarbij een automatische verlenging aan vast zit ,niet aangetekend op te zeggen.De opzegging, die ik middels email, telefoon en (onaangetekende) brief kenbaar heb gemaakt zijn ofwel genegeerd, of ik kreeg ontwijkende antwoorden.
Niet alleen bij Zonnet maar ook ander bedrijven zeggen dan gewoon dat ze het niet of te laat hebben ontvangen .
Doe het ook ruim op tijd dan kan altijd ook nog reageren waarom je nog een bevestiging heb gehad maar meestal sturen ze het dat dan wel omdat ze weten dat ze het dan toch altijd verliezen als je naar een advocaat gaat.
Re: Zonnet adsl family
Bij mij is het juist het tegenoverstellende geweest het laatste jaar.
Bedoelde ik natuurlijk .Helaas staan er nog meer fouten is .Was te gauw met verzenden
Bedoelde ik natuurlijk .Helaas staan er nog meer fouten is .Was te gauw met verzenden
Re: Zonnet adsl family
Als je een gamer bent (zoals ik) zou ik Zonnet niet aanraden.
Heel veel mensen mogen dan wel een goede download hebben maar ik vraag me af wat voor ping hun hebben.
Zelf heb ik ook family en mijn download is niet altijd erg slecht (alhoewel de laatste tijd het wel weer hard achteruit holt).
Maar als ik op een Engelse server speel dan komt mijn ping regelmatig boven de 150 en ook nog wel boven de 200 uit.
Zelfs pingen naar tweakers.net (normaal gesproken moet dat iets van 20ms zijn) is in de avonduren ruim 60ms.
Heel veel mensen mogen dan wel een goede download hebben maar ik vraag me af wat voor ping hun hebben.
Zelf heb ik ook family en mijn download is niet altijd erg slecht (alhoewel de laatste tijd het wel weer hard achteruit holt).
Maar als ik op een Engelse server speel dan komt mijn ping regelmatig boven de 150 en ook nog wel boven de 200 uit.
Zelfs pingen naar tweakers.net (normaal gesproken moet dat iets van 20ms zijn) is in de avonduren ruim 60ms.
Re: Zonnet adsl family
Ondanks toezeggingen van Zon is het snelheids probleem nog steeds niet opgelost.
Eerst zou het op 3-12,toen op 5-12 en toen op 8-12 opgelost zijn.
Ik heb er geen vertrouwen meer in dat het op korte termijn goed komt.
Eerst zou het op 3-12,toen op 5-12 en toen op 8-12 opgelost zijn.
Ik heb er geen vertrouwen meer in dat het op korte termijn goed komt.
Re: Zonnet adsl family
Ik ben ook niet te spreken over Zon. Heb ook al een maand of 3 last van de snelheidsproblemen.
EN het enige wat je van Zon kan verwachten zijn loze beloften en toezeggingen
EN het enige wat je van Zon kan verwachten zijn loze beloften en toezeggingen
Re: Zonnet adsl family
Ik game zelf niet maar de ping is bij mij ook in orde.Als je een gamer bent (zoals ik) zou ik Zonnet niet aanraden.
Heel veel mensen mogen dan wel een goede download hebben maar ik vraag me af wat voor ping hun hebben.
Een slechte ping kan aan de verbinding van je provider liggen maar dat hoeft niet .
Er zijn daarvoor meerdere oorzaken mogelijk.
Re: Zonnet adsl family
Ik heb zon op 6 december gebeld omdat ik nog steeds geen antwoord op mijn aangetekende brief had vanwege opzegging.
Deze had ik op 21 november verstuurd.
Toen ik belde, kreeg ik te horen dat ze niets wisten en vroeg de man naar zijn baas maar die kreeg ik niet want dat had geen zin.
Vervolgens zei ik "dan kom ik naar amsterdam om te praten op jullie hoofdkantoor.
De man zei" gaan we dreigen, prettige dag" verder en gooide de hoorn erop .
Binnen 5 minuten werd ik gebeld op mijn mobiel door een collega van de man en deze begon mij te dreigen van " ik laat een proces verbaal opmaken van bedreiging bij de politie, uw abonnement blijft doorlopen en we sturen een incasso bureau op uw dak, neem maar een goede advocaat in de arm.
Zo gaat zon met klanten om en geloof me ,ik ben écht niet de enigste.
Zals ik in een vorige post al zei dat ik al vanaf begin september een hele slechte adsl verbinding heb.
Zon heeft alleen rechten en geen plichten en de klant heeft alleen plichten en totaal geen rechten.
Ik heb dit in mijn 53 jaar dat ik leef, nog nooit zo meegemaakt.
Er is ook niemand die hier iets aan wil/kan doen want zij hebben een monopoly positie en zijn heer en meester.
De e-mails die ik nu nog van ze krijg zijn op een kleuterschool mentaliteit geschreven en ook mijn aangetekende brief hebben ze niet gehad zeggen ze.
Dit terwijl ze zelf een bevestiging gestuurd hebben dat hij er was maar nu heeft tpg een fout gemaakt.
Ik hou op want ik heb een heel boek met copieën van hun e-mails ed en als ik dit allemaal opschrijf is het forum te klein.
Deze had ik op 21 november verstuurd.
Toen ik belde, kreeg ik te horen dat ze niets wisten en vroeg de man naar zijn baas maar die kreeg ik niet want dat had geen zin.
Vervolgens zei ik "dan kom ik naar amsterdam om te praten op jullie hoofdkantoor.
De man zei" gaan we dreigen, prettige dag" verder en gooide de hoorn erop .
Binnen 5 minuten werd ik gebeld op mijn mobiel door een collega van de man en deze begon mij te dreigen van " ik laat een proces verbaal opmaken van bedreiging bij de politie, uw abonnement blijft doorlopen en we sturen een incasso bureau op uw dak, neem maar een goede advocaat in de arm.
Zo gaat zon met klanten om en geloof me ,ik ben écht niet de enigste.
Zals ik in een vorige post al zei dat ik al vanaf begin september een hele slechte adsl verbinding heb.
Zon heeft alleen rechten en geen plichten en de klant heeft alleen plichten en totaal geen rechten.
Ik heb dit in mijn 53 jaar dat ik leef, nog nooit zo meegemaakt.
Er is ook niemand die hier iets aan wil/kan doen want zij hebben een monopoly positie en zijn heer en meester.
De e-mails die ik nu nog van ze krijg zijn op een kleuterschool mentaliteit geschreven en ook mijn aangetekende brief hebben ze niet gehad zeggen ze.
Dit terwijl ze zelf een bevestiging gestuurd hebben dat hij er was maar nu heeft tpg een fout gemaakt.
Ik hou op want ik heb een heel boek met copieën van hun e-mails ed en als ik dit allemaal opschrijf is het forum te klein.
Re: Zonnet adsl family
succes met de rechtzaak! Wilt u ons laten waar en wanneer deze plaatsvindt, ik zou daar graag bij aanwezig willen zijn. Eventueel ben ik ook bereid om als ervaringsdeskundige met het wangedrag van Zonnet te getuigen.
Re: Zonnet adsl family
Quote:
Als je een gamer bent (zoals ik) zou ik Zonnet niet aanraden.
Heel veel mensen mogen dan wel een goede download hebben maarik vraag me af wat voor ping hun hebben. (hier is de ping om te huilen)
Ik game zelf niet maar de ping is bij mij ook in orde.
Een slechte ping kan aan de verbinding van je provider liggen maar dat hoeft niet .
Er zijn daarvoor meerdere oorzaken mogelijk
(zou kunnen tenzij je zonnet hebt)
Ik ben zelf een fanatieke gamer. Heb een behoorlijk dure installatie gekocht om zo de "top" te kunnen halen. Toen der tijd was mijn ping nog aardig, iig niet om over te klagen. Na de hele installatie in huis te hebben gehaald d8 ik; als ik dan van family naar PLUS (ja ook dat abonnement zit in de problemen, al beweert Zon van niet) overschakel zit ik helemaal goed. Echter toen begonnen de problemen, sinds de "upgrade" (of meot ik zeggen downgrade) heb ik geen avond meer normaal kunnen spelen. U kunt het zo zien dat ik een F1 Ferrari in de tuin heb staan. Dus zat er maar 1 ding op, opzeggen. Na meerdere brieven, zonder reactie ben ik maar gaan bellen (70eurocent) toen bleek ik er dus nog tot 23 mei 2005 aan vast te zitten, omdat het stilzweigend met een jaar verlengd was. Tot dusverre heb ik al het papiermateriaal dat ik ooit gekregen heb van ZonADSL nergens kunnen terugvinden dat dat het geval zou zijn. Quote: Van de algemene voorwaarden 14.5 Partijen hebben elk het recht de Overeenkomst te allen tijde schriftelijk te beëindigen met inachtneming van een opzegtermijn van 8 dagen. Of 17.2 De overeenkomst kan door beide partijen elke maand worden opgezegd met inachtneming van een opzegtermijn van minimaal 15 dagen vóór die dag van de maand waarop ook aansluiting heeft plaatsgevonden (Activeringsdatum). Deze datum staat vermeld in het "gebruikersoverzicht" te bereiken via Gebruikers' "Privé pagina" bij Zon. Ik zal het wel niet snappen... Wordt ik belazerd?
Wat me ook zeer irriteerd dat de vingers altijd naar de klant worden gewezen, het eerder genoemde spy-, adware verhaal.
Ik zal maar stoppe.. Kan zo nog wel uren doorgaan wel mijn irritaties te delen. 1 ding staat iig vast, Zonnet bakt er niet veel van.
Als je een gamer bent (zoals ik) zou ik Zonnet niet aanraden.
Heel veel mensen mogen dan wel een goede download hebben maarik vraag me af wat voor ping hun hebben. (hier is de ping om te huilen)
Ik game zelf niet maar de ping is bij mij ook in orde.
Een slechte ping kan aan de verbinding van je provider liggen maar dat hoeft niet .
Er zijn daarvoor meerdere oorzaken mogelijk
(zou kunnen tenzij je zonnet hebt)
Ik ben zelf een fanatieke gamer. Heb een behoorlijk dure installatie gekocht om zo de "top" te kunnen halen. Toen der tijd was mijn ping nog aardig, iig niet om over te klagen. Na de hele installatie in huis te hebben gehaald d8 ik; als ik dan van family naar PLUS (ja ook dat abonnement zit in de problemen, al beweert Zon van niet) overschakel zit ik helemaal goed. Echter toen begonnen de problemen, sinds de "upgrade" (of meot ik zeggen downgrade) heb ik geen avond meer normaal kunnen spelen. U kunt het zo zien dat ik een F1 Ferrari in de tuin heb staan. Dus zat er maar 1 ding op, opzeggen. Na meerdere brieven, zonder reactie ben ik maar gaan bellen (70eurocent) toen bleek ik er dus nog tot 23 mei 2005 aan vast te zitten, omdat het stilzweigend met een jaar verlengd was. Tot dusverre heb ik al het papiermateriaal dat ik ooit gekregen heb van ZonADSL nergens kunnen terugvinden dat dat het geval zou zijn. Quote: Van de algemene voorwaarden 14.5 Partijen hebben elk het recht de Overeenkomst te allen tijde schriftelijk te beëindigen met inachtneming van een opzegtermijn van 8 dagen. Of 17.2 De overeenkomst kan door beide partijen elke maand worden opgezegd met inachtneming van een opzegtermijn van minimaal 15 dagen vóór die dag van de maand waarop ook aansluiting heeft plaatsgevonden (Activeringsdatum). Deze datum staat vermeld in het "gebruikersoverzicht" te bereiken via Gebruikers' "Privé pagina" bij Zon. Ik zal het wel niet snappen... Wordt ik belazerd?
Wat me ook zeer irriteerd dat de vingers altijd naar de klant worden gewezen, het eerder genoemde spy-, adware verhaal.
Ik zal maar stoppe.. Kan zo nog wel uren doorgaan wel mijn irritaties te delen. 1 ding staat iig vast, Zonnet bakt er niet veel van.
Re: Zonnet adsl family
Zonnet ?
Ik zou wel 3 keer nadenken .. je moet voor de gein gewoon eens een mailtje naar de klantenservice sturen, let op ik ga je nu al voorspellen wat je automatisch teruggestuurd krijgt :
Wegens onverwachte drukte kunnen wij uw e mail pas over 3 werkdagen behandelen.
Dit krijg ik al 2 jaar, je krijgt geen vaste voet aan de grond bij deze club, kunt ze alleen via e mail ( dus niet ) of telefonisch bereiken ( let wel telefonisch kost je 70 eurocent per minuut !! dus daar ben je ook snel van genezen )
En probleem is de telefonische klantenservice beloven veel maar kunnen en doen niets !
Ik heb al meerdere malen in de clinch met ze gelegen, over teveel gefactureerd , snelheidsverhogingen die niet worden doorgevoerd etc etc.
Mijn laatste escapade is mijn opzegging, ik zou per 18/12/04 afgesloten worden.
Echter word al op 1 december afgesloten maar wel tot na mijn abonnements periode gefactureerd !! tot 17/01/05.
Dit was de druppel , heb dus EN gebeld EN gemaild, ik kon dus niet meer aangesloten worden, administratief was dat niet haalbaar was het excuus. En over de foute automatische incasso heb ik nog niets gehoord.
Dus gestorneerd, EN TOEN .. jahaa nog binnen 6 uur nadat ik het bedrag weer terug op mijn rekening had staan al een mailtje in de bus of ik niet als de donder zou betalen.
Kortom .. ze weten precies waar ze het geld moeten halen, en hoe ze teveel moeten incasseren.
Maar hun beloftes maken ze niet waar, en ze liegen dat het gedrukt staat.
Ik zeg bezint eer ge begint ..
Ik zou wel 3 keer nadenken .. je moet voor de gein gewoon eens een mailtje naar de klantenservice sturen, let op ik ga je nu al voorspellen wat je automatisch teruggestuurd krijgt :
Wegens onverwachte drukte kunnen wij uw e mail pas over 3 werkdagen behandelen.
Dit krijg ik al 2 jaar, je krijgt geen vaste voet aan de grond bij deze club, kunt ze alleen via e mail ( dus niet ) of telefonisch bereiken ( let wel telefonisch kost je 70 eurocent per minuut !! dus daar ben je ook snel van genezen )
En probleem is de telefonische klantenservice beloven veel maar kunnen en doen niets !
Ik heb al meerdere malen in de clinch met ze gelegen, over teveel gefactureerd , snelheidsverhogingen die niet worden doorgevoerd etc etc.
Mijn laatste escapade is mijn opzegging, ik zou per 18/12/04 afgesloten worden.
Echter word al op 1 december afgesloten maar wel tot na mijn abonnements periode gefactureerd !! tot 17/01/05.
Dit was de druppel , heb dus EN gebeld EN gemaild, ik kon dus niet meer aangesloten worden, administratief was dat niet haalbaar was het excuus. En over de foute automatische incasso heb ik nog niets gehoord.
Dus gestorneerd, EN TOEN .. jahaa nog binnen 6 uur nadat ik het bedrag weer terug op mijn rekening had staan al een mailtje in de bus of ik niet als de donder zou betalen.
Kortom .. ze weten precies waar ze het geld moeten halen, en hoe ze teveel moeten incasseren.
Maar hun beloftes maken ze niet waar, en ze liegen dat het gedrukt staat.
Ik zeg bezint eer ge begint ..
Re: Zonnet adsl family
Ook ik heb problemen gehad met de helpdesk van zonnet, in maart dit jaar.
Na mijn verhuizing heeft het 2 maanden geduurd voordat ik weer kon internetten.
De eerste lijn van de helpdesk (her)kende het probleem niet (code-melding na het inloggen). Inloggen lukte, de verbinding met de computer op afstand werd niet tot stand gebracht. Ik heb van alles moeten doen, wachten tot dat de verhuizing technisch geregeld was (veel wachten), modem de-instaleren, opnieuw instaleren, etc. etc.
Uiteindelijk begreep de 2e lijn van de helpdesk onmiddelijk de code-melding (2 maanden later), er moest wat omgezet worden in het telecom-huisje in de wijk, binnen een dag kon ik weer netten.
Ik heb een mail gestuurd naar de klantendienst en mijn ongenoegen ge-uit, binnen een week heb ik een reactie gekregen, en is mij 2 maanden aboonements-geld kwijtgescholden.
Toch netjes en goede service.
Mijn advies, door vragen naar de tweede lijn
Na mijn verhuizing heeft het 2 maanden geduurd voordat ik weer kon internetten.
De eerste lijn van de helpdesk (her)kende het probleem niet (code-melding na het inloggen). Inloggen lukte, de verbinding met de computer op afstand werd niet tot stand gebracht. Ik heb van alles moeten doen, wachten tot dat de verhuizing technisch geregeld was (veel wachten), modem de-instaleren, opnieuw instaleren, etc. etc.
Uiteindelijk begreep de 2e lijn van de helpdesk onmiddelijk de code-melding (2 maanden later), er moest wat omgezet worden in het telecom-huisje in de wijk, binnen een dag kon ik weer netten.
Ik heb een mail gestuurd naar de klantendienst en mijn ongenoegen ge-uit, binnen een week heb ik een reactie gekregen, en is mij 2 maanden aboonements-geld kwijtgescholden.
Toch netjes en goede service.
Mijn advies, door vragen naar de tweede lijn
Re: Zonnet adsl family
Alles is niet in orde maar je kan wel geld als je een probleem hebt gehad met de snelheid terugkrijgen ..
Je moet je alleen door zeuren dat je met z`on antwoord geen genoegen neemt en dan lossen ze het wel op.
Maar met een heleboel gaat het wel goed maar je hoort altijd de klagende minderheid waar wel wat aan moet worden gedaan .
Je moet je alleen door zeuren dat je met z`on antwoord geen genoegen neemt en dan lossen ze het wel op.
Maar met een heleboel gaat het wel goed maar je hoort altijd de klagende minderheid waar wel wat aan moet worden gedaan .
Re: Zonnet adsl family
Heb onlangs een abonnement bij zonnet aangesloten, een zon-adsl pakket welteverstaan de 'family' uitvoering. Dit houdt in dat je onbeperkt kan internetten en onbeperkt kan bellen naar nationale vaste telefoonnummers.
De kosten hiervan zijn €25,- voor het adsl en €5,- voor het bellen via zon. Ik had destijds een persoon van zon aan de telefoon gehad waar ik het pakket bestelde. Ik heb nog met nadruk gevraagd of er addertjes onder het gras zaten maar zijn antwoord was 'nee' op mijn vraag. Mijn volgende vraag was of er ook geen extra kosten aan verbonden zaten voor als we andere nummers zouden gaan bellen, zoals naar het buitenland bellen of mobiel bellen. Ook nu zei meneer dat er geen addertjes onder het gras zaten als we naar die nummer zouden bellen. Dus gewoon voor €5,- in de maand gratis bellen naar nationale vaste telefoonnummers en voor een bepaald tarief bellen naar mobiele nummers. Nu kijk ik op mijn gespecificeerde rekening en zie tot mijn verbazing dat ik de eerste minuut die ik bel naar mobiele nummers volledig moet betalen. Dus ik bel naar een mobiel nummer waar ik direct de voicemail krijg rest mij wel die gehele minuut te betalen. Stelletje schoften zijn het!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De kosten hiervan zijn €25,- voor het adsl en €5,- voor het bellen via zon. Ik had destijds een persoon van zon aan de telefoon gehad waar ik het pakket bestelde. Ik heb nog met nadruk gevraagd of er addertjes onder het gras zaten maar zijn antwoord was 'nee' op mijn vraag. Mijn volgende vraag was of er ook geen extra kosten aan verbonden zaten voor als we andere nummers zouden gaan bellen, zoals naar het buitenland bellen of mobiel bellen. Ook nu zei meneer dat er geen addertjes onder het gras zaten als we naar die nummer zouden bellen. Dus gewoon voor €5,- in de maand gratis bellen naar nationale vaste telefoonnummers en voor een bepaald tarief bellen naar mobiele nummers. Nu kijk ik op mijn gespecificeerde rekening en zie tot mijn verbazing dat ik de eerste minuut die ik bel naar mobiele nummers volledig moet betalen. Dus ik bel naar een mobiel nummer waar ik direct de voicemail krijg rest mij wel die gehele minuut te betalen. Stelletje schoften zijn het!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: Zonnet adsl family
@soepkipp
Waarom mensen niet eerst de moeite nemen om bij de providers de voorwaarden te lezen begrijp ik nog steeds niet.
Dit abonnement is natuurlijk voor mensen die lang bellen met dezelfde persoon. Uiteraard heb je een hoger starttarief dit is niet alleen bij Zonnet maar overal .Het is ook niet bedoeld voor kort bellen dan maken ze veel te veel kosten .
Eén keer een bericht plaatsen op dit forum is wel genoeg .
Waarom mensen niet eerst de moeite nemen om bij de providers de voorwaarden te lezen begrijp ik nog steeds niet.
Dit abonnement is natuurlijk voor mensen die lang bellen met dezelfde persoon. Uiteraard heb je een hoger starttarief dit is niet alleen bij Zonnet maar overal .Het is ook niet bedoeld voor kort bellen dan maken ze veel te veel kosten .
Eén keer een bericht plaatsen op dit forum is wel genoeg .
Re: Zonnet adsl family
Als jullie willen, kijk eens naar mijn ervaringen met Zonnet op www.adslonline.nl
Ik plaats daar al een poosje mijn reacties op de ongelooflijk slechte manier waarop je wordt behandeld.
Regelmatig heb ik in de avonduren een download die niet boven de 10KB/s komt. ik heb zelfs 5 dagen totaal geen verbinding gehad.
22-12-2004 had ik om 20.00 uur een download van 0,5 en een upload van 0,7KB/s.
Na maanden klagen heb ik nu weer een reactie teruggekeregen waaruit de complete minachting naar klanten blijkt. Men gaat opnieuw het verschil uitleggen tussen KiloBitjes en KiloBytjes om vervolgens te melden dat ik de helpdesk moet bellen. Ach ja dat doe ik pas 3 maanden, dus waarom zou je klanten serieus nemen.
Ik plaats daar al een poosje mijn reacties op de ongelooflijk slechte manier waarop je wordt behandeld.
Regelmatig heb ik in de avonduren een download die niet boven de 10KB/s komt. ik heb zelfs 5 dagen totaal geen verbinding gehad.
22-12-2004 had ik om 20.00 uur een download van 0,5 en een upload van 0,7KB/s.
Na maanden klagen heb ik nu weer een reactie teruggekeregen waaruit de complete minachting naar klanten blijkt. Men gaat opnieuw het verschil uitleggen tussen KiloBitjes en KiloBytjes om vervolgens te melden dat ik de helpdesk moet bellen. Ach ja dat doe ik pas 3 maanden, dus waarom zou je klanten serieus nemen.
Re: Zonnet adsl family
Nou, ook mijn schoonzus nam ADSL van Zonnet. Pakket kwam snel binnen. Prima. Maar die verbinding viel steeds weg. Andere splitter dan maar. Nog niets. Telefoon naar boven weggehaald. Nog niets. Om de paar minuten valt de lijn uit, soms maakt hij geen verbinding. En maar bellen met dat 0900 nummer voor 70 ct. Je staat zeker 's avonds zomaar een half uur in de wacht en dan ben je dus al 20 euro kwijt voor je iemand zelfs maar spreekt.
Om kort te gaan. 3 modems en 3 splitters verder krijg ik het kreng nog altijd niet aan de praat, zelfs niet direct aangesloten op de hoofdader van KPN. Zon ontkent de verantwoording want ze geven KPN wel opdracht tot het aanleggen van de verbinding, maar KPN is verantwoordelijk. KPN echter (zie de internetsite) stelt dat je bij je ISP moet zijn als de boel niet werkt of je moet betalen.
Van de kosten (KPN monteur, helpdesk zon, internetkosten, modems, kabel, connectoren, splitters) hadden we een dikke kabelinternetverbinding kunnen nemen en dan hielden we geld over.
Bovendien hadden we dan een jaar lang met plezier kunnen internetten
Het meest storende is nog dat bij de helpdesk de linkerhand niet weet wat de rechter doet en men vaak claimt dat je akkoord was met het afmelden van een melding terwijl je van niets weet. Dat gebeurt erg vaak als het een beetje moeilijk wordt valt me op. Is natuurlijk een persoonlijke observatie.
Neem gewoon lekker kabel of een ISP die niet via KPN gaat en zich in elk geval voor het hele product verantwoordelijk voelt is mijn advies.
Bij zon gaat de zon alleen maar onder.
Om kort te gaan. 3 modems en 3 splitters verder krijg ik het kreng nog altijd niet aan de praat, zelfs niet direct aangesloten op de hoofdader van KPN. Zon ontkent de verantwoording want ze geven KPN wel opdracht tot het aanleggen van de verbinding, maar KPN is verantwoordelijk. KPN echter (zie de internetsite) stelt dat je bij je ISP moet zijn als de boel niet werkt of je moet betalen.
Van de kosten (KPN monteur, helpdesk zon, internetkosten, modems, kabel, connectoren, splitters) hadden we een dikke kabelinternetverbinding kunnen nemen en dan hielden we geld over.
Bovendien hadden we dan een jaar lang met plezier kunnen internetten
Het meest storende is nog dat bij de helpdesk de linkerhand niet weet wat de rechter doet en men vaak claimt dat je akkoord was met het afmelden van een melding terwijl je van niets weet. Dat gebeurt erg vaak als het een beetje moeilijk wordt valt me op. Is natuurlijk een persoonlijke observatie.
Neem gewoon lekker kabel of een ISP die niet via KPN gaat en zich in elk geval voor het hele product verantwoordelijk voelt is mijn advies.
Bij zon gaat de zon alleen maar onder.
Re: Zonnet adsl family
Kabel bij UPC is een ramp .Slechter bestaat er niet.Neem gewoon lekker kabel of een ISP die niet via KPN gaat en zich in elk geval voor het hele product verantwoordelijk voelt is mijn advies.
Er zijn een heleboel verbindingen van Zonnet die lopen via Versatel .
Maar je zegt niet welk het is daar kan ik niks over zeggen .
Wel altijd KPN zoals bij alle ADSL providers de vaste telefoon .
Dat dadelijk ook niet meer hoeft .Kan eindelijk volledig bellen zonder KPN.
Ik zeg niet dat alles goed gaat bij Zonnet maar als je een KPN monteur nodig hebt en die het dan wel voor elkaar krijgt dan heb je waarschijnlijk zelf of een ander , de boel niet goed aangesloten.
Splitter op de verkeerde plaats en noem maar op.
Dat dan mensen vaak het probleem bij de provider neerleggen klopt in dit geval gewoon niet.