| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] DEMONSTRATIE 11 APRIL
-
Harm
Re: DEMONSTRATIE 11 APRIL
Ik ben het helemaal met Jos eens. Voor mijn gevoel zitten hier mensen van spaarselect en dexia te stoken. Helaas jongens, de mogelijkheid voor een goedgesprek hebben jullie laten lopen. Zal mooi staan in alle kranten van zaterdag 12 april! Jullie dachten toch niet dat we die niet hadden inlicht? We zijn dan misschien amateurs maar we hebben er wel over nagedacht! Aandachts punt voor de overige aanbieders van leaseproducten: ook jullie zullen we niet vergeten! Ik reken op een mooie opkomst in Breda dan weten ze zeker dat het ons menens is. Wel wil ik alle mensen oproepen in deze moeilijke tijden de demonstratie netjes te laten verlopen.
Groeten Harm
Groeten Harm
-
Wim
Het is uitstekend dat de aanbieders (w.o. SpaarSelect) ook eens gezegd wordt wat ze hebben aangericht.
P.S. WAAR WAS SPAARSELECT TROUWENS DE AFGELOPEN TIJD??
ZE HEBBEN ONS ALS EEN BAKSTEEN LATEN VALLEN; BEGELEIDING NUL KOMMA NUL.
Wim
P.S. WAAR WAS SPAARSELECT TROUWENS DE AFGELOPEN TIJD??
ZE HEBBEN ONS ALS EEN BAKSTEEN LATEN VALLEN; BEGELEIDING NUL KOMMA NUL.
Wim
-
harm
Juist Wim,
Het is de bedoeling van Pay-Back dat we ook de verkopers van deze producten op hun verantwoordelijkheden wijzen. Spaarselect blijft op dit moment nog buitenschot maar zijn weldegelijk aanrichters van veel kwaat. Als je ze er op aan spreekt spelen ze de grote onschuldige maar hun verkooppraktijken kunnen absoluut niet door de beugel. Het bewijs hiervan is ook al in handen van Pay-Back! Vluchtenkan dus ook voor deze mannen niet meer! Komen dus allemaal 11 april.
Het is de bedoeling van Pay-Back dat we ook de verkopers van deze producten op hun verantwoordelijkheden wijzen. Spaarselect blijft op dit moment nog buitenschot maar zijn weldegelijk aanrichters van veel kwaat. Als je ze er op aan spreekt spelen ze de grote onschuldige maar hun verkooppraktijken kunnen absoluut niet door de beugel. Het bewijs hiervan is ook al in handen van Pay-Back! Vluchtenkan dus ook voor deze mannen niet meer! Komen dus allemaal 11 april.
-
kees zwart
zorg dat je de naam van de verkoper van spaarselect weet.
We gaan deze heren nog eens ter verantwoording roepen.
Het is toch te gek dat ze buiten schot blijven en doen of ze niets weten.
Ze kunnen ons helpen zodat ook spaarselect gaat mee betalen aan de gedupeerde of we gaan ze persoonlijk aansprakelijk stellen.
Oplichting is een misdaad en is dus te vervolgen.
We gaan deze heren nog eens ter verantwoording roepen.
Het is toch te gek dat ze buiten schot blijven en doen of ze niets weten.
Ze kunnen ons helpen zodat ook spaarselect gaat mee betalen aan de gedupeerde of we gaan ze persoonlijk aansprakelijk stellen.
Oplichting is een misdaad en is dus te vervolgen.
-
Harm
Helemaal mee eens Kees,
Ik weet de naam van mijn adviseur nog precies. Kan niet moeilijk zijn om deze italiaanse naam in het mooie Smilde te vinden. Ik zal hem binnenkort eens even verrassen met een telefoontje. Eens kijken of hij dan nog zo begrijpend is als toen hij mij het product verkocht dat absoluut niets kon kosten. Ik had beter moeten weten met een Italiaanse naam.
Ik weet de naam van mijn adviseur nog precies. Kan niet moeilijk zijn om deze italiaanse naam in het mooie Smilde te vinden. Ik zal hem binnenkort eens even verrassen met een telefoontje. Eens kijken of hij dan nog zo begrijpend is als toen hij mij het product verkocht dat absoluut niets kon kosten. Ik had beter moeten weten met een Italiaanse naam.
-
harm
Valt mij toch een beetje tegen dat er niet meer mensen zijn die positief reageren op het bericht dat er een demonstratie komt. Maanden wordt er op dit forum geschreeuwd om een demonstratie en nu lijkt het wel dat iedereen zich laat ontmoedigen door m.i. tegenstanders van dexia die een demonstratie op dit forum onderuit halen. Ik hoop dat ik er naast zit?!
-
stef
Wie gaat voor zo iets nu demonstreren ? Dan zet je toch alleen jezelf voor paal. Wat bereik je ermee?? Zeggen dat een sufferd bent, omdat je in de valkuil van een stelleyje oplichters bent getrapt.
-
piet
Stef,
Inderdaad opgelicht door een stelletje oplichters
EN DAT PIKKEN WIJ NIET
Lesaeverlies voert een rechtzaak
Eegalease voert een rechtzaak
Leaseleed voert een rechtzaak
PAYBACK bereid dit voor
Vragen in de tweede kamer aan de minister
TV programma's die hier ruimschoots aandacht aan besteden
Stef, je bent pas echt een een sukkel als je accepteert dat je wordt opgelicht en bestolen en niets terug doet
Stef, het is te hopen dat jouw huis nooit wordt leeggestolen want dat is dan eigen schuld dikke bult sukkel ! had je het maar beter moeten beveiligen.
Begin je het nu een beetje te snappen, stef !
Er bestaat ook nog zoiets als maatschappelijke verantwoordelijkheid en rechtsbescherming.
Breda, 11 april, 1100 uur,centraal station.
Kranten en TV zijn al ingelicht.
Samen staan we sterk!
Piet
Inderdaad opgelicht door een stelletje oplichters
EN DAT PIKKEN WIJ NIET
Lesaeverlies voert een rechtzaak
Eegalease voert een rechtzaak
Leaseleed voert een rechtzaak
PAYBACK bereid dit voor
Vragen in de tweede kamer aan de minister
TV programma's die hier ruimschoots aandacht aan besteden
Stef, je bent pas echt een een sukkel als je accepteert dat je wordt opgelicht en bestolen en niets terug doet
Stef, het is te hopen dat jouw huis nooit wordt leeggestolen want dat is dan eigen schuld dikke bult sukkel ! had je het maar beter moeten beveiligen.
Begin je het nu een beetje te snappen, stef !
Er bestaat ook nog zoiets als maatschappelijke verantwoordelijkheid en rechtsbescherming.
Breda, 11 april, 1100 uur,centraal station.
Kranten en TV zijn al ingelicht.
Samen staan we sterk!
Piet
-
L. Blok
Goed zo Piet,
Jij laat zien dat je een kerel bent en dat moet.
Allemaal op 11 april in Breda! ! ! ! !
Tot dan.
m.v.g. L. Blok
Jij laat zien dat je een kerel bent en dat moet.
Allemaal op 11 april in Breda! ! ! ! !
Tot dan.
m.v.g. L. Blok
-
yvonne s
Ik denk dat je er alleen maar negatieve publiciteit mee bereikt.
Het is volgens mij niet de goede weg.
Het is volgens mij niet de goede weg.
-
Klaas
Nou dan blijven jullie toch lekker met de armen over elkaar zitten. Stelletje slampampers!
Klaas
Klaas
-
stef
Zeg houten Klaas gaan we schelden. Dat kan ik ook hoor en nog beter dan jij. Wij geven een mening daar is dit forum voor en niet voor scheldpartijen.
-
stef
Voor Klaas misschien is demonstreren wel leuk maar ik lees net dat Blok zegt hiervoor moet je een vergunning hebben.
-
Leen
Nou, het is weer duidelijk:
anders denkenden worden weer door de "staf" van dit forum in de **** gezet en afgeblaft.
En Piet als jij wilt demostreren prima, als jij Pay Back fan bent prima. Blijf dan op het Pay Back forum en zoniet gedraag je hier als gast en niet als heerser en alles beter wetend mannentje.
mvg
Leen
ps. Aan L.Blok besteed ik geen woord meer.
anders denkenden worden weer door de "staf" van dit forum in de **** gezet en afgeblaft.
En Piet als jij wilt demostreren prima, als jij Pay Back fan bent prima. Blijf dan op het Pay Back forum en zoniet gedraag je hier als gast en niet als heerser en alles beter wetend mannentje.
mvg
Leen
ps. Aan L.Blok besteed ik geen woord meer.
-
stef
En Kees valt hij ook al aan. Misschien ga ik wel naar Breda ben wel benieuwd wie Blok is.
-
Leen
En nu ik toch eventjes tijd heb:
De figuren die constant onder mijn naam etc... idiote reacties geven op diverse topics...
Jullie zijn slechter als slecht en aardsgemeen.
Asociaal om zo mijn naam te misbruiken.
Lafaards.
Leen
De figuren die constant onder mijn naam etc... idiote reacties geven op diverse topics...
Jullie zijn slechter als slecht en aardsgemeen.
Asociaal om zo mijn naam te misbruiken.
Lafaards.
Leen