LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ervaring positief of negatief Flevobulls te Bergen

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Natalia

Re: ervaring positief of negatief Flevobulls te Bergen

Ongelezen bericht door Natalia »

Ik hoop van harte dat de moeder van de pups niet aan de lopende band jongen hoeft te krijgen om jullie auto enz te betalen.

Wat dat betreft kan ik je geruststellen :wink: , ik weet uit eerste hand dat de moeder van de pups, niet meer dan 2 - 3 nestjes krijgt, met een ruime tussenperiode. Ze hebben genoeg tijd om vrolijk en goed verzorgd rond te dartelen!

Groetjes,
Natalia

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

ik dacht dat flevobulls geen internet aansluiting had?
je kan toch alleen maar telefonisch reageren. :roll:
toevallig trouwens dat de ''webdesigner'' ook op dit forum rond dwarreld.
en wat lullig om teksten uit boeken over te nemen.
teveel gevraagd om zelf je ervaring over je ras te vermelden?
en mocht er een verklaring komen waarom flevobulls geen lid meer is, informeer dan ook even bij de andere partij wat voor verklaring die hebben.

vr.gr
aan beide partijen, die van de fokker & die van de mensen met soms onterechte vooroordelen.

Bully

Ongelezen bericht door Bully »

Och, toch, toch! Wat een geneuzel allemaal weer! Als we zo over elke fokker wat moeten weten dan kunnen we nog wel even.

Wij hebben jarenlange ervaring met deze kennel gehad. Even heb ik nog getwijfeld of ik ook zou reageren op deze topic. Meerder bulldoggen heb ik van de Flevo-Bulls gehad. Dit tot grote tevredenheid. Was dit niet zo hadden we onze tweede hond al elders gekocht. De honden worden in huis groot gebracht en krijgen alle aandacht die ze behoren te krijgen. Het zijn dus sociale honden. De honden die wij hadden waren stuk voor stuk lieve honden en heb nooit aan hun manier van fokken getwijfeld. Ooit heb ik een hond met een mankement gehad en dit voorgelegd. Zij hebben mij toen een keuze gelaten om het op te lossen. Ik had dus de keus!

Bij elke fokker kan het een keer voorkomen dat er iets mis is met een pup. Dit komt omdat het levend materiaal is. Het is dan maar hoe de fokker het wil op lossen. En dat zit hier wel goed. En neem maar van mij aan dat een fokker die zijn kennel lief is, zijn naam niet te grabbel wil gooien voor een paar centen.

Inderdaad worden er ook honden uitgezet. Naar mijn inzien de enige juiste keus die een fokker kan maken als hij met meerdere honden fokt. De honden worden dan in gewone gezinnen groot gebracht zodat ze alle aandacht krijgen. Dat kan je van de meeste fokkers niet zeggen deze stoppen hun honden in hokken op kennels. Dit is zeker niet goed voor een bulldog, deze zal wegkwijnen.

Overigens hadden wij bij elke hond die we kochten een koopovereenkomst van de vereniging. Maar dat is ook niet heilig.
Het is belangrijk te weten dat de fokker met liefde zijn pups grootbrengt
en achter zijn fokproduct staat. En of je nu bij fokker a of bij fokker b een bedrag betaald, wat maakt het jou dan uit wat zij met het geld doen, als jij je pup van je dromen maar hebt, toch?

En de nazorg is ook erg goed hoor! Ik kan u vertellen dat ik vaak bij ze kwam en het er vaak vol zat met mensen die ooit een hond bij hun hadden gekocht en even wilde komen kijken en gelijk hun lieveling wilde laten zien. Dit waren geen korte bezoekers en aan koffie geen gebrek. Ook hier werdt de tijd voor genomen.

Een ieder mag met dit verhaaltje doen wat hij wil doen, dit is gewoon wat mijn ervaring is met deze kennel.

Chris

Gast

daarom moet iedereen in plaats van hier een naam te schrijven zelf eens leren de telefoon te pakken en een afspraak te maken.
dan zijn we gelijk van dat eeuwige domme gezeur af en kom je er tenminste zelf achter of iemand goed of slecht bezig is.

MasterMind

Ongelezen bericht door MasterMind »

ik dacht dat flevobulls geen internet aansluiting had?
je kan toch alleen maar telefonisch reageren. toevallig trouwens dat de ''webdesigner'' ook op dit forum rond dwarreld.
Het is niet toevallig dat ik (de webdesigner) op dit forum rond dwarrel! als je via google flevobulls intypt kom je vrijwel meteen op dit forum...

Flevobulls heeft geen internet aansluiting! ze hebben gebruik gemaakt van een pc bij kennissen nadat ik ze van dit forum op de hoogte heb gebracht.
en wat ***lig om teksten uit boeken over te nemen.
Nogmaals de inhoud van de website heeft niks te maken met de kwaliteit van de pups...

Met vriendelijke groet,
MD-Interactive

Gast

Toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat de "webdisigner" al eerder positieve stukjes heeft geschreven onder andere namen. :?

MasterMind

zucht... en het is "webdesigner" :wink:

MasterMind

Ik heb misschien de indruk gewekt dat ik het voor Flevobulls opneem, maar ik ben me er pas mee gaan bemoeien toen de website werd afgekraakt.

Ik vind dat je de betrouwbaarheid of kwaliteit van een kennel niet kan peilen aan de inhoud van een website.

Natuurlijk ken ik de mensen van Flevobulls persoonlijk en zal ik nooit iets negatiefs over ze in dit forum zetten.

Maar als deze vraag wordt gesteld:
Wij willen een Engelse Bulldogpup kopen en er is een nestje in Bergen. Maar ik heb van iemand gehoord dat het een Bulldoggen fokfabriek is die zelf geen hond in huis heeft maar alles bij andere mensen . Aleen als ze fokken dan komt de hond voor die tijd bij hun terug. Ik ben dus op zoek naar mensen die zowel goede als slechte ervaringen met deze kennel hebben.

Groetjen van Leon
en je krijgt dit als antwoorden:
Deze kennel verkoopt Bulldogjes in grote getalen.Volgens mij krijgen ze wel genoeg aandacht om sociaal te zijn. De belasting zou ook eens bij ze moeten gaan kijken. Tientallen pups maal € 1700,-. Tel uit uw winst!
dat slaat natuurlijk nergens op... wat heeft de belastingdienst nou met de kwaliteit van de kennel te maken :? 1700 euro is een gemiddelde prijs voor een bulldogpup verdient elke fokker dat dan niet? en ja ze hebben veel honden so what?? Daar zijn ze fokker voor. zolang alles volgens de regels gaat moet dat geen probleem zijn.

Ik hoop gewoon dat dit forum gebruikt gaat worden waar het voor bedoeld is: De goede en slechte ervaringen delen!

Wat heeft het voor zin om de website en/of de inhoud daarvan af te kraken? Flevobulls heeft een website waar ze laten weten dat er pups geboren zijn omdat ze net als alle andere fokkers dit medium willen gebruiken om pups kwijt te raken, want wat heb je als fokker eraan dat je je pups niet kwijtraakt? al het andere op de website is opvulsel en gewoon voor de leuk... (en het ziet er leuk uit al zeg ik het zelf :lol: )

Als iemand uit de website opmaakt dat ze niet professioneel zijn, dan is dat aan de persoon of hij dat uitvind door te bellen of gewoon langs te gaan om alles met eigen ogen te bekijken (lijkt mij de beste manier).

Tjah en dan kan je mij beschuldigen van het anoniem plaatsen van positieve berichten over flevobulls...
Toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat de "webdisigner" al eerder positieve stukjes heeft geschreven onder andere namen.
maar ik als professional weet dat dit allemaal uit te vinden is door de admin van dit forum en zal dat dus ook nooit doen... Begin eens door zelf niet anoniem berichten te plaatsen...

Dit is het laatste bericht wat ik op dit forum plaats (ik heb wel betere dingen te doen...) en hoop dat degene die deze topic gestart is (en eigenlijk na 8 berichten alweer gesloten had kunnen worden) een goede keus heeft gemaakt voor zichzelf door een pup te kopen bij flevobulls of gewoon bij een ander kennel.

Met vriendlijke groet,
MD-Interactive

Gast

Onze webman doet het ook verkeerd,
tuurlijk mogen mensen hier hun goede en slechte ervaringen delen, maar aub pas nadat men persoonlijk op bezoek is geweest bij die kennel.
Ik heb een keer een puppykoper afgewezen omdat hij van 7.00 tot 17.00 van huis was, nou, dat heb ik geweten!
Ik ben helemaal afgekraakt en voor schut gezet :evil:
Een brief van een advocaat heeft een einde gemaakt aan deze pure onzin.
En dat enkel omdat hij geen pupje van mij mocht kopen :cry:
En iedereen geloofd dan meteen die bullsjit :evil: zonder eerst zelf polshoogte te nemen neemt iedereen die instelling over
Ach ja, :roll: volgzame lieden

Gesloten