wij zijn ook fokker, we hebben 9 honden, jong&oud en alles staat bij ons op de Duck.
hoewel wij niet vaak last hebben dat onze honden aan de race zijn kunnen we onze lol op, als er 1 aan de diarree is volgt de rest vaak vanzelf, dan gaan we naar de DA voor diarcure en de oudjes krijgen een extra injectie om de darmen rustig te krijgen.
praat me niet van fokkers, ik weet uit hele goede persoonlijke ervaring dat vertegenwoordigers je prachtige aanbiedingen doen, bij duck ben ik natuurlijk ook goedkoop uit omdat ik met honderden kilo's tegelijk koop. verder kan je ''sparen'' voor bodywarmer, pet enz, maar daar loop je mee voor joker, dat doen we dus niet.
maar nogmaals, ik heb ervaring genoeg met de eukanuba,proplan,royal canin,carocroc e.d. vertegenwoordigers.
de enigste waar ik nog enigzins respect voor op kan brengen zijn de meiden die voor PRINS werken, die zijn meestal goed op de hoogte van allerlei zaken en kunnen zeker advies geven dat ergens op slaat.
terwijl een vertegenwoordiger van eerdergenoemde brokkenfabrikanten vaak dingen roepen die kant nog wal raken.
als ze op een tentoonstelling staan kan ik iedereen met een probleem wat brokken betreft aanraden om eens een praatje te gaan maken bij de PRINS-STAND, prins verkoopt trouwens ook CVV.