Ik denk dat ieder mens met een beetje opleiding (minstens middelbare school) zulke vragen zal stellen, als iemand beweert dat een magneetkettinkje zijn fysieke problemen op zal lossen.Misschien dat je denkt dat je mij nou op een plek hebt waar je me wilt hebben heb je het dus volledig mis.
Waarom? Simpel, JIJ stelt de vragen die een beter opgeleid persoon zal vragen en ook vraagt. Een normaal tot middelbaar opgeleidt persoon net als ik heeft totaal geen behoefte aan die informatie en ook geen zin om deze informatie zich eigen te maken.
Jij vindt het onmogelijk dat de verkoper van dergelijke kettinkjes zulke vragen niet kan beantwoorden?!Wat jij verlangt is bijna onmogelijk.
Je vergelijkingen lopen dan ook volledig mank:
Ieder weldenkend mens snapt en begrijpt dat hij met zulke vragen niet bij de winkelier terechtkan (soms misschien wel overigens), maar WEL bij de oorspronkelijke verkoper van het spul (in dit geval dus de fabrikant).Je gaat zeker ook naar de supermarkt en vraagt aan de eigenaar of hij de komplete samenstelling van zijn produkten kan vertellen incl. de gehele uitwerking op het lichaam. Want doordat hij de produkten verkoopt staat hij volledig achter zijn produkt, anders zou hij of zij deze niet verkopen. toch?
Ik neem aan dat jij niet 4000 verschillende producten verkoopt via je MLM distributeursschap? Zeer waarschijnlijk is het beperkt tot een paar varianten van hetzelfde (met zilver, met goud, enzovoorts) maar in de basis dus steeds hetzelfde product, met dezelfde gepretendeerde werking.
Los van de vraag of een klant er uberhaupt naar zou vragen, durf ik wel met zekerheid te zeggen dat ALS een klant er inderdaad naar vraagt, men het precies uit kan leggen...of denk je dat een klant van joubedrijf precies tot in de puntjes wilt weten hoe een DNS netwerk enz. functioneert of hoe een bepaald softwarepakket tot stand is gekomen incl programering enz? Nou?
Daarnaast is er geen twijfel over de werking van het product (de netwerken e.d.) waardoor klanten er inderdaad niet snel naar zullen vragen. Dat is bij magnetische kettinkjes wel even anders, zoals uit de discussie hier al blijkt.
Het lijkt mij niet meer dan logisch dat je dit soort vragen krijgt, en dus ook niet meer dan logisch dat jij er het antwoord op kunt geven.