LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] C1000 geen fratsen
Re: C1000 geen fratsen
Clarifiseer de boullion...... ok en dan? toch niet zo moeilijk woordje???
Alhoewel het niet in het woordenboek voor komt, zou je de betekenis kunnen herleiden, of licht t aan mij??? ik wist ook niet wat t was, maar ik heb zo zelf mn conclusies kunnen trekken.
Alhoewel het niet in het woordenboek voor komt, zou je de betekenis kunnen herleiden, of licht t aan mij??? ik wist ook niet wat t was, maar ik heb zo zelf mn conclusies kunnen trekken.
Bij de C1000 moet je zowiezo altijd je kassabon controleren en zeker op maandag! Want dan horen namelijk de aanbiedingen in de computer te zijn verwerkt alleen is dat heel vaak niet het geval zodat je alsnog de gewone prijs betaald. Dit kost me wekelijks zo'n 15 minuten bij de klantenservice. Ik dacht ook eerst ach die 30 of 40 eurocent maar dat zo'n drie keer per week is toch gauw 5 euro per maand oftewel 60 euro per jaar! Dus nakijken die bon... En fratsen ach die supermarkten hebben allemaal wel een slogan waar geen hout van klopt.
Hee bah, je gunt C1000 ook niks....Bij de C1000 moet je zowiezo altijd je kassabon controleren en zeker op maandag!
Nou moeten ze ook nog eens eerlijk worden
Grin en dat vraag je van Schuitema?????????????????????????????
Sjammer maar eerlijkheid zal je daar niet tegen komen
Hmm ben ik zeker niet met je eens. Deze zegels zijn geen fratsen maar gewoon net als vorig jaar een leuke aktie om goedkoper naar de Efteling te gaan. Vorig jaar heb ik hier ook gebruik van gemaakt en ben met mijn zus en neefjes heerlijk een dag weg geweest met gratis parkeren. Dit jaar wordt de aktie wegens succes geprolongeerd. Niks mis mee en ik ga dit jaar opnieuw sparen. Overigens was het sparen van die boodschappendoos ook een goede aktie. Moet zeggen dat ik die akties van AH veel minder vindt. Lekker een zegel voor je mobieltje die je daarna moet kopen bij AH zelf. Kijk dat vind ik nou walgeljke reclame akties. AH kijkt alleen naar zich zelf. En vergeet niet dat je met deze aktie heel veel gezinnen een groot plezier mee doet!
Vanaf morgen groots opgezette nieuwe slagan van C1000:
C1000, GEEN FANTSOEN
eindelijk komen ze dichter bij de waarheid
C1000, GEEN FANTSOEN
eindelijk komen ze dichter bij de waarheid
Lekkere korting op de efteling? als je alleen bent,ja! Eerst 15 zegels en dan korting op 1 kaartje, wij zijn met z'n 5-en. Bij AH gewoon (vorig jaar) bij 3 flessen shampoo: korting voor 4 personen!
Dat scheelt pas echt. Heb je al eens uitgerekend hoeveel boodschappen je bij c-1000 moet doen voor die korting?
En die zegelplak-actie: alles zat verpakt per 4 (in blister), hoezo zelf kiezen...dat kan bij AH-aanbiedingen dus wel, als ik 4 andere artikelen wil, neem ik die, en niet de smaken/soorten die de c-1000 op dat moment kwijt wil.
En AH duur? Wel eens van euroshopper gehoord? Hoef je meteen niet meer naar de aldi/lidl!
Dat scheelt pas echt. Heb je al eens uitgerekend hoeveel boodschappen je bij c-1000 moet doen voor die korting?
En die zegelplak-actie: alles zat verpakt per 4 (in blister), hoezo zelf kiezen...dat kan bij AH-aanbiedingen dus wel, als ik 4 andere artikelen wil, neem ik die, en niet de smaken/soorten die de c-1000 op dat moment kwijt wil.
En AH duur? Wel eens van euroshopper gehoord? Hoef je meteen niet meer naar de aldi/lidl!
geloof nooit dat je bij de AH goedkoper uit bent. Naast de fikse korting krijg je bij vier volle kaarten ook nog een parkeerkaart erbij. Nee dat doet AH niet, dus ben je daar toch duurder uit. Bovendien heeft C1000 genoeg keus en ben je niet gebonden aan bepaalde artikelen. Bij 10 euro een zegel. Alleen de speciale akties krijg je 3 extra. Mooi toch?
Wel leuk dat de C1000 lijkt te luisteren naar dit forum. Het eerste berichtje 3 maanden geleden gaat erover dat de C1000 adverteert met geen 'fratsen', maar dat ze dit echt wel hebben.
En nu gaat hun reclame precies daarop in. Ze geven toe dat ze fratsen hebben, in een zogenaamd grappige commercial.
Heel leuk hoor die Efteling korting. Hebben ze bij de AH ook vaak. En wég is het onderscheidend vermogen.
Deze nieuwe campagne bevestigt precies wat de topicstarter in het begin al aangaf: dat de C1000 hun opgebouwd imago om zeep helpt.
En nu gaat hun reclame precies daarop in. Ze geven toe dat ze fratsen hebben, in een zogenaamd grappige commercial.
Heel leuk hoor die Efteling korting. Hebben ze bij de AH ook vaak. En wég is het onderscheidend vermogen.
Deze nieuwe campagne bevestigt precies wat de topicstarter in het begin al aangaf: dat de C1000 hun opgebouwd imago om zeep helpt.
klinkt altijd zo leuk: gratis bij .....
maar ondertussen betaal je het gewoon van die 4% die ze duurder zijn.
Dus ook diegenen die helemaal niet naar de efteling willen betalen er lekker aan mee
Misschien iets om over na te denken als je weer boodschapjes moet doen??????
maar ondertussen betaal je het gewoon van die 4% die ze duurder zijn.
Dus ook diegenen die helemaal niet naar de efteling willen betalen er lekker aan mee
Misschien iets om over na te denken als je weer boodschapjes moet doen??????