LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gezamenlijke actie voor eegaleasers

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Truus2004

Re: Gezamenlijke actie voor eegaleasers

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Ton. Even voor alle duidelijkheid, het was absoluut geen kritiek aan jouw adres. Wel op de bestuurlijke perikelen van de diverse verenigingen en platforms, want die hangen me, zoals je weet, nogal de keel uit. En opeens was het niet meer ver van mijn bed. Voor mijn gevoel maakte ik er onderdeel van uit, zonder daarover geinformeerd te zijn door Payback. Het is goed zoals het is. Pieter, ook bedankt voor je antwoord, het is goed dat er hier namens Payback gereageerd is. De tijd zal het verder allemaal leren.
Oh ja, beiden bedankt voor de mailtjes. Het is me nu duidelijk. Vooral dat transparantie en informatie onontbeerlijk zijn. Maar dat wisten we eigenlijk al.
Groeten
Ilse

aert0001

Ongelezen bericht door aert0001 »

pipa,

voor een bepaald gedeelte mag ik je kritiek toch wel meenemen? hij is best goed en terecht n.l.

Ton

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Wat mezelf aangaat ben ik natuurlijk te eigenwijs en te druk bezig om onder welke "club" dan ook te vallen. Ik heb indertijd aangeboden om dit te doen - niet omdat ik dat graag wilde - omdat niemand anders het "wilde doen". Ik was de laatste keus, met Piet had ik de afspraak dat indien er echt niemand wilde dan moest hij mijn naam maar invullen. En dat deed Piet dus.

Is dit een autobiografie ?? Dit gaat toch over legiolease !! Dus hou u svp aan de feiten.

anne_

Ongelezen bericht door anne_ »

Muis als je ergens over mee wil praten lees dan de hele topic. Als er iemand ergens kritiek op heeft mag de persoon die zich aangesproken voelt best reageren. Dit heeft niets met autobiografie te maken, meer met openheid.

Gr, Anne.

Gast

Geplaatst op 05 Jan 2005 10:28 door Tros Radar

--------------------------------------------------------------------------------

Opmerkingen over stichtingen / verenigingen rondom LegioLease kunt u kwijt in het onderwerp daarover.

TROS Radar internetredactie
Ik lever nooit commentaar en haal mijn informatie van dit forum maar door al die nonsens-berichten, zie je door het bos de bomen niet meer :twisted:

Janneke52

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Zie jij door het bos de bomen niet meer?
Ik door de bomen het bos niet meer :D

Gast

Chatten is ook verboden. Hopelijk blijft het forum verschoond van dergelijke flauwe grappenmakers :evil:

Janneke52

Sorry
Laatst gewijzigd door Janneke52 op 16 jan 2005 18:32, 1 keer totaal gewijzigd.

anne_

Ongelezen bericht door anne_ »

Commentaar mag natuurlijk, niemand zal je daar van weerhouden maar doe het dan onder echt nonsens-berichten. Hier gaat het wel degelijk over iets. En de moderator van het forum is bekwaam genoeg om iets wel of niet toe te laten, daar hebben ze geen muisje voor nodig.

Gr, Anne.

Janny

Ongelezen bericht door Janny »

alles wat hier stond gaf geen meerwaarde aan de discussie.

janny (9,55uur 17 jan)
Laatst gewijzigd door Janny op 17 jan 2005 09:56, 2 keer totaal gewijzigd.

Gast

Het gaat niet om muisje. De Tros heeft een aparte topic geopend voor stichtingen, verenigingen enz.

Die mensen van Payback, PAL etc. houden zich daar niet aan en telkens wordt er over en weer gebrald in topics, hoe goed ze wel niet zijn en wat ze allemaal wel niet over hebben voor de gedupeerden enz.

Mensen maken zelf wel uit wat ze doen !! De Tros heeft daarvoor nogmaals een topic geopend !!

Wie wie is interesseert me niet. Ik wil niet iedere keer die soaps lezen van bepaalde figuren. Duidelijk !!!!!!!!!!!!!!!!

Janneke52

Wie denk je wel dat je bent met je: duidelijk!!!!

CB

Ongelezen bericht door CB »

Muisje,

Je reageert vandaag voor het eerst op dit forum.

Meteen begin je met diverse mensen de les te lezen. Waar is dit voor nodig? Is het je bedoeling om postings te verzieken soms met je chat gedrag?

mvrgr
CB
Laatst gewijzigd door CB op 16 jan 2005 19:35, 2 keer totaal gewijzigd.

impact

Ongelezen bericht door impact »

A mouse that roars? :lol:

pluutje

Ongelezen bericht door pluutje »

Of een nieuwe Pias :?: :lol:

Ikwaseenbeetjedom

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Ik heb het gevoel dat muisje een oude bekende is met de bedoeling om de laatste personen die dit forum nog bezoeken ook weg te krijgen !

Maar muisje ziet blijkbaar niet dat dexia, hoe lang ze ook proberen tijd te rekken en blijven proberen om mensen van hun allerlaatste spaarcentjes te beroven en als ze geen spaarcentjes meer hebben om die mensen dan tot het einde van hun leven te dwingen elke maand aan bedrag over te maken naar dexia, dat dexia dus bij steeds meer rechtbanken het onderspit delft.
De grote klapper, het bedrog van de aankoop van aandelen, de gebakken lucht die dexia ons onder de naam 'restschuld' wil doen betalen, moet trouwens nog komen. Zou bruneel zijn dexia aandelen al van de hand gedaan hebben (voorkennis)?

Truus2004

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Gisteren (vannacht) zijn er onderling wat mails heen en weer gestuurd. Een van degenen die me mailde, was bang dat de oppervlakkige lezer verkeerde conclusies zou trekken en dat men zou denken dat Ton onder druk gezet werd. Alles nog eens nalezende, kan dat echter niet het geval zijn MITS de postings goed gelezen worden.
Een andere opmerking was, dat het fijn was dat er geen oproerkraaiers tussen kwamen om de boel verder op te naaien. Op die manier kon er een open discussie gevoerd worden.
Wat mij betreft: Payback had me (als groepsdeelnemer en m.i. dus met recht van spreken) moeten informeren! En niet Piet, via dit forum!
Dit is tevens mijn antwoord aan jou Ton, als je er iets mee wilt doen. Graag. Daar is immers een forum voor, om je mening te uiten, daarover te discussieren, van anderen te leren. Bovendien was dit punt erg 'on topic', immers dit topic gaat over die bewuste groepsprocedures! (MUISJE!).
Het ultieme geluk zou zijn dat degenen die zich aangesproken moeten voelen, er daadwerkelijk iets mee doen.

Ikwaseenbeetjedom

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Wat een wespennest is dat PB zeg! Maar goed dat na de stijd om de macht de mensen die het echte werk deden dit zijn blijven doen, want daar gaat het toch om, met of zonder PB vlag.

stephanus

Ongelezen bericht door stephanus »

Je moet het zelf doen in het leven en niet als een blind paard achter de menigte aanlopen.

Dat is alleen voor mensen, die geen eigen mening hebben !!!

Stef.

aert0001

Ongelezen bericht door aert0001 »

Pipa,

ja we hebben een heel goede dicussie mogen voeren, er is veel duidelijk geworden, en ja we moeten hier echt iets mee/aan doen,
mochten er mensen zijn die denken dat er verkeerde dingen gezegd zijn of te hard, dan heeft u de zaken niet goed gevolgd, er is constructief en open een probleem besproken tussen betrokken en bezorgde gedupeerden,

dank aan de betrokkenen, laten we er iets mee doen, we vechten allemaal voor hetzelfde, ons goed recht,

Ton

Gesloten