Re: brandstoftoeslag
Geplaatst: 26 jan 2005 13:28
Ben het er mee eens, moeten ze die tickets gewoon leveren!
Maar u zegt, ik heb ze al betaald. Wat eigenlijk als je er goed over nadenkt. U heeft eigenlijk een vlucht betaald, een plaats op een vlucht die nog niet echt bestaat, alleen op papier en dat is eigenlijk het probleem. Het is niets tastbaars, een naam op papier voor iets in de toekomst. Denk dat daar het probleem zit, het is te ver in de toekomst, misschien als service aan de klanten dat ze ver vooruit kunnen plannen, is ook zo. En daarom hebben de luchtvaartmaatschappijen zoiets als, als het straks, op de vluchtdag, allemaal anders is dan betaald de klant daar maar voor en niet ik. Luchthavenbelasting heeft idd niets met de luchtvaartmaatschappij te maken, handig van schiphol om via de luchtvaartmaatschappijen geld te vangen voor gebruik van de klanten op de luchthaven. Als deze prijs wijzigt( of die op de plaats van bestemming) dan wil de luchtvaartmaatschappij dit verschil niet betalen. Dat kan ik begrijpen, alleen met brandstogtoeslagen heb ik meer problemen, soms zit t mee, soms zit t tegen. Vraag me af of een kleine verhoging altijd aan de klant wordt door berekend, misschien aleen een forse verhoging, ik weet t niet. Feit blijft wel dat t een vervelend verschijnsel blijft waar de luchtvaartmaatschappijen samen actie tegen moeten ondernemen, vind ik. Reizgers worden geirriteerd door dit soort maatregelen alswel de reisburo's die t door moeten berekenen en alleen maar boze klanten aan de lijn krijgen.
Dus doe hier iets aan want het is de laatste tijd te erg. Die nois charge is idd ongelooflijk. Als t niet zo triest was zou je er om moeten lachen, maar t slaat weer helemaal nergens op.
p.s. volgens mij als je een auto besteld en je moet m later ophalen en ze zouden je extra belasten dan zou je kunnen zeggen, laat dan maar.
Met vliegticket veel moeilijker want je zit dan weer aan annuleringskosten vast, bij de auto niet, waar je niet onderuit komt. Deze vergelijking gaat dan ook niet op. Ik vind dat er een regel moet komen die er voor zorgt dat als je doorbelast wordt je makkelijker van je ticket af kan komen.
Maar u zegt, ik heb ze al betaald. Wat eigenlijk als je er goed over nadenkt. U heeft eigenlijk een vlucht betaald, een plaats op een vlucht die nog niet echt bestaat, alleen op papier en dat is eigenlijk het probleem. Het is niets tastbaars, een naam op papier voor iets in de toekomst. Denk dat daar het probleem zit, het is te ver in de toekomst, misschien als service aan de klanten dat ze ver vooruit kunnen plannen, is ook zo. En daarom hebben de luchtvaartmaatschappijen zoiets als, als het straks, op de vluchtdag, allemaal anders is dan betaald de klant daar maar voor en niet ik. Luchthavenbelasting heeft idd niets met de luchtvaartmaatschappij te maken, handig van schiphol om via de luchtvaartmaatschappijen geld te vangen voor gebruik van de klanten op de luchthaven. Als deze prijs wijzigt( of die op de plaats van bestemming) dan wil de luchtvaartmaatschappij dit verschil niet betalen. Dat kan ik begrijpen, alleen met brandstogtoeslagen heb ik meer problemen, soms zit t mee, soms zit t tegen. Vraag me af of een kleine verhoging altijd aan de klant wordt door berekend, misschien aleen een forse verhoging, ik weet t niet. Feit blijft wel dat t een vervelend verschijnsel blijft waar de luchtvaartmaatschappijen samen actie tegen moeten ondernemen, vind ik. Reizgers worden geirriteerd door dit soort maatregelen alswel de reisburo's die t door moeten berekenen en alleen maar boze klanten aan de lijn krijgen.
Dus doe hier iets aan want het is de laatste tijd te erg. Die nois charge is idd ongelooflijk. Als t niet zo triest was zou je er om moeten lachen, maar t slaat weer helemaal nergens op.
p.s. volgens mij als je een auto besteld en je moet m later ophalen en ze zouden je extra belasten dan zou je kunnen zeggen, laat dan maar.
Met vliegticket veel moeilijker want je zit dan weer aan annuleringskosten vast, bij de auto niet, waar je niet onderuit komt. Deze vergelijking gaat dan ook niet op. Ik vind dat er een regel moet komen die er voor zorgt dat als je doorbelast wordt je makkelijker van je ticket af kan komen.