LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mijn Postbank weer de hele dag plat

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Gast

Re: Mijn Postbank weer de hele dag plat

Ongelezen bericht door Gast »

Nu is er inmiddels een taskforce opgezet om deze problemen voor eens en voor altijd te verhelpen. Hoewel, kun je problemen al van te voren oplossen?
Zo te zien .Zijn de problemen nu echt tot het verleden want niemand reageert hier meer.

Gast

Valt tegen hoor. 2 mei 's morgens: saldo was wel bijgewerkt, mutaties waren niet te zien.

6 mei 's avonds: bij alles (saldo, mutaties) stond: "tijdelijk niet beschikbaar".

We zijn murw gebeukt, en gestopt met klagen. Da's wat anders dan dat de problemen zijn opgelost.

Gizmo©

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Heb het nu 3 weken en het werkt goed.
Dat van die 6de Mei 's avonds dat klopt, maar het was maar voor een korte tijd.
Voor de rest geen klagen.

Gast

Dat van 2 mei klopt ook echt hoor. Zowel op de eerste pagina als bij "rekeningen raadplegen" waren geen mutaties te zien (geen mutaties van 2 mei bedoel ik dan, oudere wel).
Ik heb ook nog Girotel (online), en daar waren op 2 mei precies op hetzelfde moment WEL de mutaties van 2 mei te zien.

Nu is een storing zo nu en dan niet zo erg, maar de Postbank roept al een jaar of anderhalf jaar dat de problemen nu echt zijn opgelost en dat je 24 uur per dag alles kan bekijken. Dat is dus NIET zo.

Gizmo©

Tja, sommige mensen maken zich echt druk om alles.
Azijnzeikers heb je overal.
Niets in het leven is perfect.

Gast

Dan moet de Postbank niet zeggen dat ze alles onder controle hebben en dat het nu wel goed werkt.

Jeanne

Ongelezen bericht door Jeanne »

Nooit van 'storingen' gehoord???? Werkt op jouw werk wel altijd alles 100%? Als je héél vroeg gaat kijken zou het kunnen zijn dat je saldo nog niet is bijgewerkt, vooral na een feestdag of zo. Dus morgen niet gelijk gaan zeuren, hè?

Gast

Probleem is nu juist dat het saldo WEL is bijgewerkt, maar dat de mutaties NIET zichtbaar zijn.
Nooit van 'storingen' gehoord???? Werkt op jouw werk wel altijd alles 100%?
Nou, de Postbank beweert van tijd tot tijd dat de problemen nu echt over zijn. Niet dus.

Gizmo©

Niets werkt 100%. Leer er maar mee leven.

bertrotterdam

Ongelezen bericht door bertrotterdam »

Ook gisteravond weer de hele avond niet kunnen inloggen. Al maanden lang beloofd de postbank dat ze de problemen onder controle krijgen.

Ik ga mijn postbankrekening sluiten en ga over op de rabobank.

Ze hebben nu genoeg kansen gekregen

gast123456

Ongelezen bericht door gast123456 »

Meestal ligt het aan de gebruiker en het niet goed kunnen omgaan met de PC.

Ik heb gisteren nl gewoon kunnen inloggen!!!

Als je de problemen hebt met Postbank.nl, ga je die ook ondervinden bij de Rabo!!

postbank heeft juist alles net weer verbeterd, ziet er weer beter uit en ik kan er altijd in. En anders een dag later, vroeger kon je toch ook leven zonder postbank.nl, maak je dus niet zo druk over dit soort zaken zeg. Doe je betalingen een dag later of zorg dat je alles op tijd hebt geregeld als het haast heeft.!

Gast

bertrotterdam,

Je moet eens leren lezen. De laatste keer dat mijn postbank uit de lucht was, werd dat ruim vantevoren aangekondigd. En ik kan je zeggen waarom dat was. De wijziging die ze hebben doorgevoerd, is onder meer het toevoegen van de bonus rente-rekening. En met die toevoeging ben ik heel erg blij. Nu heb ik tenminste weer inzicht in mijn spaarsaldo, dat heb ik maandenlang niet gehad, omdat ik niet of in elk geval niet regelmatig afschriften kreeg.

Iets toevoegen, een extra functie, dat hoeft niet zolang te duren, maar het uittesten van de functie neemt enige tijd in beslag.

En ik kan je ook zeggen waarom dat is. Stel: ze voegen de functie Bonus-renterekening beheren toe, en ze gooien die meteen op het net, en vervolgens werkt het niet zoals het moet.

Hoe reageer jij dan? Dan zullen er uiteraard vele klachten volgen omdat een boeking niet juist is verlopen. Nu ze het hebben uitgetest, blijft DAT soort klachten achterwege.

Maar omdat mensen niet goed de site in de gaten houden, en de extra mededelingen in de wind slaan, weten ze vaak niet waarom een site niet bereikbaar is. Ik wist het in elk geval, omdat ik de moeite nam de mededeling die daarover ging, even in me op te nemen.

De Mosselman

Ongelezen bericht door De Mosselman »

Leuk hoor,

Eerst proberen ze je helemaal gek te maken om Girotel op te zeggen omdat Mijn Postbank vele voordelen heeft en bovendien gratis is.
Uiteindelijk neem je die stap en jawel hoor je kunt dagenlang alleen je saldo zien maar niet je mutaties.
Er staat wel netjes een regeltje met de excuses van de Postbank.

Eerst goed uittesten en dan op de markt brengen.
Moet toch kunnen in zo een grote organisatie als de Postbank.

Grrrauw, dat is nou de kracht van de Postbank

Gast

Zojuist geprobeerd wat te raadplegen. En wat krijg ik:

Onderhoud
In verband met onderhoud is Mijn Postbank.nl op dit moment helaas niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak.

Gast

Sinds een paar maanden ben ik wat opties kwijt uit mijnpostbank.nl: raadplegen van de bij mijn rekening behorende betaalpakketten, hypotheken, enz. Weet iemand waar dat gebleven is, of is het programma gewoon uitgekleed?

Gast

Eerst proberen ze je helemaal gek te maken om Girotel op te zeggen omdat Mijn Postbank vele voordelen heeft en bovendien gratis is.
Uiteindelijk neem je die stap en jawel hoor je kunt dagenlang alleen je saldo zien maar niet je mutaties.
Deze kan je bij elkaar blijven gebruiken .Opzeggen was dus niet verplicht .

Natuurlijk moet het nog beter maar het is wel niet meer zo erg als het is geweest maar op drukke tijden kan het nog wel eens gebeuren.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Bij mij ligt Mijnpostbank ook weer plat. Een héél groot postbankblauw scherm met een knopje "uitloggen": dat is wat ik te zien krijg.....

Waar had ik mijn Girofoongegevens ook al weer..... of ligt die ook plat?

Jeanne

Ongelezen bericht door Jeanne »

Misschien een nieuwe pc kopen en de laatste windows updates downloaden? Als je alleen een button krijgt duidt dit op een trage verbinding van je pc lijkt me zo

Gast

Wat gek: bij de een ligt de site eruit, terwijl ik op het moment dat die eruit lag bij anderen, gewoon mutaties heb kunnen invoeren, alles is gewoon bereikbaar. Volgens mij zwamt hier de helft van de bezoekers uit hun nek.

Bea Hofman

Ongelezen bericht door Bea Hofman »

Ik weet ook niet zo goed hoe het zit met de Postbank site: zó ligt de boel plat, en 1 minuut laten kun je weer vrolijk overschrijven.
Ik kan er niet echt mee zitten, want het blijft gratis (een gegeven paard moet je nu eenmaal niet in de bek kijken). Bij andere banken moet je gewoon dokken.

Wat de klantenservice betreft, en dan met name mvr. Cats, die is inderdaad pet. Zo is mij 2 jaar geleden nog een refund toegezegd, maar die heb ik nooit gehad.

Gesloten