LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De Jongste verzekeringen Babythings
Re: De Jongste verzekeringen Babythings
Met verbazing las ik gister, per toeval, de berichtjes op deze site, ik was namelijk op zoek naar de procedure om het bedrag gestort te krijgen... kennelijk een behoorlijke klus!
Wij dachten alle problemen met babythings eindelijk achter ons gelaten te hebben: niet dus! Wij hadden het al helemaal gehad met die winkel:incomplete leveringen, incomplete artikelen,etcetera etcetera, er bleven dingen mis gaan en we werden nooit terug gebeld, we zijn meerdere keren voor niets naar barendrecht gereden...
(De dames in de winkel hebben ons daarentegen wel zo goed mogelijk proberen te helpen.)
Maar ik ben blij dat we er op een gegeven moment zelf achteraan zijn blijven zitten (ze kennen ons nu wel!) en dat we nu alles, compleet in huis hebben!
Ik hoop dat iemand ons meer info kan verschaffen over het hoe en wat... want vage afschrijvingen etc, kunnen wij nu niet gebruiken!
met vriendelijke groet,
Nenne
Wij dachten alle problemen met babythings eindelijk achter ons gelaten te hebben: niet dus! Wij hadden het al helemaal gehad met die winkel:incomplete leveringen, incomplete artikelen,etcetera etcetera, er bleven dingen mis gaan en we werden nooit terug gebeld, we zijn meerdere keren voor niets naar barendrecht gereden...
(De dames in de winkel hebben ons daarentegen wel zo goed mogelijk proberen te helpen.)
Maar ik ben blij dat we er op een gegeven moment zelf achteraan zijn blijven zitten (ze kennen ons nu wel!) en dat we nu alles, compleet in huis hebben!
Ik hoop dat iemand ons meer info kan verschaffen over het hoe en wat... want vage afschrijvingen etc, kunnen wij nu niet gebruiken!
met vriendelijke groet,
Nenne
Re: De Jongste verzekeringen Babythings
graag zou ik van u een bevestiging krijgen omtrand de babydreamstart,wij hebben inmiddels ons geboorte kaartje opgestuurd dus ik zou graag nog willen dat deze belofte nagekomen word ,en ik hoop dat dit iets vlugger zal gaan dan de levering van ons kinderkamertje en andere spullen.
m.v.g. peter,miranda en martine troost
m.v.g. peter,miranda en martine troost
Re: De Jongste verzekeringen Babythings
De Jongste Verzekeringen b.v..
Ik heb de polis van jullie erbij gepakt en hierin staat dat jullie een maal 450 euro storten op onze polis en wel op 01-09-2004. Dat betekend dat jullie wel aan de late kant zijn toch?
Hoe zit dat de Jongste?!!!!!!!
Ik heb de polis van jullie erbij gepakt en hierin staat dat jullie een maal 450 euro storten op onze polis en wel op 01-09-2004. Dat betekend dat jullie wel aan de late kant zijn toch?
Hoe zit dat de Jongste?!!!!!!!
Re: De Jongste verzekeringen Babythings
Sinds september hebben ook wij tientallen telefoontjes gepleegd ivm de dreamstartpolis. Nog in de kraamtijd kwam een onverzorgde mdw van De Jongste, aanzetten met een studiebeursfinanciering (10 jaar, Eur 15,-p/m. Terwijl in de winkel met nadruk werd aangegeven, dat er echt geen verplichtingen waren aan de polis en na 5 jaar het bedrag zonder beperking kon worden opgenomen. 2 redenen om deze dame linea recta terug te sturen naar Barendrecht. Geloof me, ik was blij dat mijn vrouw met de bevalling nog vers in het geheugen, niets getekend heeft. Want daar werd wel direct om verzocht.
Op de kosten van de telefoontjes naar Babythings konden we nog enigzins bezuinigen dankzij Telestunt. Inmiddels ken(d)nen we wel alle medewerkers bij naam (xxxx, xxxx, xxxx en de onbereikbare heer van Duikeren). Maar hoe vriendelijk ze je ook te woord stonden, de bedrijfsfilosofie Afspraak is Afspraak kenden zij geen van allen (oke uiteindelijk zijn ze 2 van de 60 afspraken nagekomen).
Hoe dubbel het ook is, maar hieruit blijkt dat het runnen van een zaak niet altijd samen gaat met arrogantie en slechte service. Na een waar telefoonterreur heeft het ons gelukkig nog wel wat opgeleverd. Babythings heeft ons in februari het beloofde bedrag op onze (eigen) rekening overgemaakt. Onze cadeaubonnen (wegens de slechte serviceverlening) kunnen we echter wel bij het oud papier gooien.
Ik wens degene die nog wel gedupeerd zijn veel succes en hoop dat De Jongste die naar mijn mening ook niet vrijuit gaat, u tegemoet komt.
Op de kosten van de telefoontjes naar Babythings konden we nog enigzins bezuinigen dankzij Telestunt. Inmiddels ken(d)nen we wel alle medewerkers bij naam (xxxx, xxxx, xxxx en de onbereikbare heer van Duikeren). Maar hoe vriendelijk ze je ook te woord stonden, de bedrijfsfilosofie Afspraak is Afspraak kenden zij geen van allen (oke uiteindelijk zijn ze 2 van de 60 afspraken nagekomen).
Hoe dubbel het ook is, maar hieruit blijkt dat het runnen van een zaak niet altijd samen gaat met arrogantie en slechte service. Na een waar telefoonterreur heeft het ons gelukkig nog wel wat opgeleverd. Babythings heeft ons in februari het beloofde bedrag op onze (eigen) rekening overgemaakt. Onze cadeaubonnen (wegens de slechte serviceverlening) kunnen we echter wel bij het oud papier gooien.
Ik wens degene die nog wel gedupeerd zijn veel succes en hoop dat De Jongste die naar mijn mening ook niet vrijuit gaat, u tegemoet komt.
Re: De Jongste verzekeringen Babythings
Hierbij wil ik jullie even laten weten dat Babythings Barendrecht per 1 maart 2005 failliet is verklaard.
Zaterdag 12 maart was de zaak in Barendrecht nl. gesloten!!!
Ook wij zijn gedupeerd hebben ook voor 450 euro een dreamstart polis nu maar afwachten of die dream waar gemaakt wordt!!!
Zaterdag 12 maart was de zaak in Barendrecht nl. gesloten!!!
Ook wij zijn gedupeerd hebben ook voor 450 euro een dreamstart polis nu maar afwachten of die dream waar gemaakt wordt!!!
Re: De Jongste verzekeringen Babythings
Dit stond op 5 maart in het Rotterdams Dagblad bij de rubriek faillisementen:
per 01-03-2005;
Inzake F05-170
Babythings BV
vestigingsadres: xxxxxxx x
xxxx xx xxxxx
Curator; mr xx xxxx
Postbus xxxxxx
xxxx xx xxxxxxxx
xxx-xxxxxxx
Rechter-commisaris; mr xxxxxx
per 01-03-2005;
Inzake F05-170
Babythings BV
vestigingsadres: xxxxxxx x
xxxx xx xxxxx
Curator; mr xx xxxx
Postbus xxxxxx
xxxx xx xxxxxxxx
xxx-xxxxxxx
Rechter-commisaris; mr xxxxxx
Re: De Jongste verzekeringen Babythings
Geacht forum/geachte gedupeerde,
Met veel belangstelling en ontsteltenis hebben wij uw reacties gelezen.
Zoals reeds eerder aangegeven wil de Jongste Verzekeringen er alles, wat binnen haar macht ligt, aan doen om de gedupeerde zo veel mogelijk tegemoet te komen. De Jongste Verzekeringen staat voor haar klanten en toekomstige klanten en zullen deze tegemoetkoming dan ook uit eigen middelen financieren door middel van afstand te doen van haar commissie op afgesloten en nog af te sluiten polissen. Wij willen met klem benadrukken dat de Jongste Verzekeringen niet als een verlengstuk mag worden gezien van Babythings doch alleen als intermediair. Het was ook Babythings welke het cadeau heeft weggeven. Dit in ogenschouw nemende zult u begrijpen dat de klachten o.a. met betrekking tot foutieve, slechte of verkeerde leveringen etc. niet onze verantwoordelijkheid zijn.
Desondanks willen wij deze zeer onplezierige situatie goed oplossen.
Ons voorstel: a) een eenmalige uitkering van 25% van het verkregen cadeau direct te voldoen op bank of giro;
b) de klant gaat sparen (premie inleg) voor minimaal € 15,-- per maand voor de duur van 15 jaar.
Extra voordelen zijn o.a. het zelf kunnen kiezen van beleggingsfondsen, extra overlijdensdekking van minimaal € 2.500,--, tussentijdse wijzigingen zijn mogelijk n.l. een hoger bedrag inleggen. Al met al een unieke spaarvorm afgestemd op de huidige en toekomstige mogelijkheden.
De Jongste Verzekeringen zal dan minimaal 75% van het verkregen cadeau als eenmalige storting in polis storten. Op deze manier heeft u toch nog een groot gedeelte van uw cadeau kunnen verzilveren. Elke aanvraag zal op individuele basis worden bekeken waardoor 100% tot de mogelijkheden kan behoren.
Wij hopen met het bovenstaande een gebaar te hebben gemaakt tegenover de gedupeerde en verzoeken een ieder ons via e-mail ([email protected]), onder vermelding van uw volledige n.a.w. gegevens, uw keuze kenbaar te maken. Na ontvangst van uw keuze zullen wij alles zo snel mogelijk tot een ieders tevredenheid afwikkelen.
De Jongste Verzekeringen
Postbus 91085
3007 MB Rotterdam
[email protected]
Met veel belangstelling en ontsteltenis hebben wij uw reacties gelezen.
Zoals reeds eerder aangegeven wil de Jongste Verzekeringen er alles, wat binnen haar macht ligt, aan doen om de gedupeerde zo veel mogelijk tegemoet te komen. De Jongste Verzekeringen staat voor haar klanten en toekomstige klanten en zullen deze tegemoetkoming dan ook uit eigen middelen financieren door middel van afstand te doen van haar commissie op afgesloten en nog af te sluiten polissen. Wij willen met klem benadrukken dat de Jongste Verzekeringen niet als een verlengstuk mag worden gezien van Babythings doch alleen als intermediair. Het was ook Babythings welke het cadeau heeft weggeven. Dit in ogenschouw nemende zult u begrijpen dat de klachten o.a. met betrekking tot foutieve, slechte of verkeerde leveringen etc. niet onze verantwoordelijkheid zijn.
Desondanks willen wij deze zeer onplezierige situatie goed oplossen.
Ons voorstel: a) een eenmalige uitkering van 25% van het verkregen cadeau direct te voldoen op bank of giro;
b) de klant gaat sparen (premie inleg) voor minimaal € 15,-- per maand voor de duur van 15 jaar.
Extra voordelen zijn o.a. het zelf kunnen kiezen van beleggingsfondsen, extra overlijdensdekking van minimaal € 2.500,--, tussentijdse wijzigingen zijn mogelijk n.l. een hoger bedrag inleggen. Al met al een unieke spaarvorm afgestemd op de huidige en toekomstige mogelijkheden.
De Jongste Verzekeringen zal dan minimaal 75% van het verkregen cadeau als eenmalige storting in polis storten. Op deze manier heeft u toch nog een groot gedeelte van uw cadeau kunnen verzilveren. Elke aanvraag zal op individuele basis worden bekeken waardoor 100% tot de mogelijkheden kan behoren.
Wij hopen met het bovenstaande een gebaar te hebben gemaakt tegenover de gedupeerde en verzoeken een ieder ons via e-mail ([email protected]), onder vermelding van uw volledige n.a.w. gegevens, uw keuze kenbaar te maken. Na ontvangst van uw keuze zullen wij alles zo snel mogelijk tot een ieders tevredenheid afwikkelen.
De Jongste Verzekeringen
Postbus 91085
3007 MB Rotterdam
[email protected]
Re: De Jongste verzekeringen Babythings
aangezien ze nu failiet zijn en mensen nog bestellingen hebben lopen dan kunnen ze hier reaktie's plaatsen: http://forum.trosradar.nl/?url=forum/vi ... hp?t=25122
Re: De Jongste verzekeringen Babythings
De link moet dit zijn http://forum.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=26927
Re: De Jongste verzekeringen Babythings
Ook hier gedupeerde klanten. Na heel veel problemen met het kamertje te hebben gehad, waarvoor we uiteindelijk via de Geschillencommissie Wonen een vergoeding hebben ontvangen, komt dit bericht ons rauw op ons dak valen. Geen 450 euro korting, al zou ie pas over 5 jaar ofzo komen, maar 15 jaar lang geld inleggen of slechts 25% (zeg 100 euro) ontvangen.
Ons emailadres [email protected] staat open voor reacties van medegedupeerden of mensen die dit kunnen en willen oplossen.
Ons emailadres [email protected] staat open voor reacties van medegedupeerden of mensen die dit kunnen en willen oplossen.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 14 mar 2005 12:38
Re: De Jongste verzekeringen Babythings
Na veel problemen met leveringen vonden we het volgende hier op het Forum dat babythings failliet is.
per 01-03-2005;
Inzake F05-170
Babythings BV
vestigingsadres: xxxxxxx x
xxxx xx xxxxx
Curator; mr xx xxxx
Postbus xxxxxx
xxxx xx xxxxxxxx
xxx-xxxxxxx
Rechter-commisaris; mr xxxxxx
op 7-3
hebben we nog een levering gekregen van het frame van de kinderwagen. we moesten nu alleen nog wachten op een matrasbeschermer set.
op 8-3
weer gebeld en een klacht neergelegd de martas set zou opgestuurd worden.
do 10-3
gebeld dat we niks ontvangen hebben.
ma 14-3
nog niks ontvangen gebeld naar babythings en gevraagd hoe het zit met de failiet verklaring, dit gaven ze toe en dat ze dat al wisten per 1-3 maar we hebben nog een aanbetaling gedaan voor de niet geleverde spullen op 7-3 dus waarom ze dit niet gemeld hebben is een beetje vreemd. nu hebben ze ons de toezegging gedaan dat de aanbetaling wordt terug gestort.
we hebben de curator gebeld om te vragen of het klopt dat ze dit geld terugstorten en dat klopte en verder nog gemeld dat babythings verzwegen heeft dat ze failliet zijn, en daar gingen ze nog naar kijken of ze daar iets aan kunnen doen.
dus om het verhaal compleet te maken moeten we nu op zoek naar de laatste spullen bij een andere winkel.
vandaag bij Prenetal geweest om de ontbrekende spullen te halen, hier kregen we te horen als er spullen in bestelling staan deze door Prenetal overgenomen kunnen worden, een voorwaarde is wel dat je met de bonnen bij hun langs gaat.
dit geld ook voor de garantie op de artikelen.
per 01-03-2005;
Inzake F05-170
Babythings BV
vestigingsadres: xxxxxxx x
xxxx xx xxxxx
Curator; mr xx xxxx
Postbus xxxxxx
xxxx xx xxxxxxxx
xxx-xxxxxxx
Rechter-commisaris; mr xxxxxx
op 7-3
hebben we nog een levering gekregen van het frame van de kinderwagen. we moesten nu alleen nog wachten op een matrasbeschermer set.
op 8-3
weer gebeld en een klacht neergelegd de martas set zou opgestuurd worden.
do 10-3
gebeld dat we niks ontvangen hebben.
ma 14-3
nog niks ontvangen gebeld naar babythings en gevraagd hoe het zit met de failiet verklaring, dit gaven ze toe en dat ze dat al wisten per 1-3 maar we hebben nog een aanbetaling gedaan voor de niet geleverde spullen op 7-3 dus waarom ze dit niet gemeld hebben is een beetje vreemd. nu hebben ze ons de toezegging gedaan dat de aanbetaling wordt terug gestort.
we hebben de curator gebeld om te vragen of het klopt dat ze dit geld terugstorten en dat klopte en verder nog gemeld dat babythings verzwegen heeft dat ze failliet zijn, en daar gingen ze nog naar kijken of ze daar iets aan kunnen doen.
dus om het verhaal compleet te maken moeten we nu op zoek naar de laatste spullen bij een andere winkel.
vandaag bij Prenetal geweest om de ontbrekende spullen te halen, hier kregen we te horen als er spullen in bestelling staan deze door Prenetal overgenomen kunnen worden, een voorwaarde is wel dat je met de bonnen bij hun langs gaat.
dit geld ook voor de garantie op de artikelen.
Re: De Jongste verzekeringen Babythings
Het aanbod van De Jongste klinkt sommigen misschien redelijk in de oren, maar vergeet niet dat De Jongste partij is in het hele Babythings-korting debakel! Het verhaal dat Reaal niet akkoord ging met de huidige Dreamstart polis die veel mensen hebben afgesloten is onjuist. De polis is gewoon geldig, maar doordat De Jongste weigerde het 'cadeau' te storten, heeft Reaal de polis stopgezet. Ondertussen heeft De Jongste een nieuw aanbod gedaan, waarbij ze de polisvoorwaarden hebben gewijzigd. Voorbeeld: geen minimale inleg van 10 euro meer, maar 15 euro. Dat is geen voorwaarde van Reaal maar van De Jongste. Vreemd, niet? De tussenpersoon met wie wij destijds contact hebben gehad vertelde ons dat Babythings de afspraak had gemaakt met De Jongste dat Babythings de klanten zouden aanleveren en dat De Jongste de premie zou overmaken. En zeg nou zelf: een bedrijf dat zonder tegenprestatie een deel van de korting alsnog wil uitbetalen? Dat doen ze omdat ze medeschuldig zijn aan uw verlies. Denk goed na of u met deze partij een contract voor 15 jaar wil aangaan!
Re: De Jongste verzekeringen Babythings
Ook wij hebben een complete kinderkamer en kinderwagen gekocht bij babythings! Wijn zijn nu vanaf Dec.2003 al bezig en vangen alleenmaar bod. en valse beloftes. Ook een spaarplan alleen heet dat bij ons ABC Kinderplan wordt nu in het water gegooid. Wij hebben nu een emailtje gestuurd naar dhr Duijkeren, misschien dat dat helpt want de telefoon pakt die al ruim een jaar niet op. Verder de Ombudsman ingelicht en nu een brief naar de curator. Misschien zijn er meer mensen die met kapotte meubeltjes zitten vol schade?! Ook een vraag aan de lezers wij zijn al een jaar bezig met een BTW factuur ook deze hebben wij niet ontvangen zelfs geen originele factuur alleen een kopie orderformulier, zijn er meer lezers met deze extreme manier van verkopen? Wij wonen in Belgie en een oproep ook aan hun, zijn er meer gedupeerde?
Als dhr. Duijkeren dit leest u heeft mijn adres. emailadres en telefoonnummer al geruim een jaar hopelijk neemt u contact op
+
Als dhr. Duijkeren dit leest u heeft mijn adres. emailadres en telefoonnummer al geruim een jaar hopelijk neemt u contact op
+
Re: De Jongste verzekeringen Babythings
Ben ik vandaag door de jongste verzekeringen gebeld.
Dat ze negatief nieuws voor me hadden,inzake de dreamstart polis van babythings.
Terwijl ik vorige week nog contact heb gehad met de hr xxxxx.
En die vertelde dat ik de aankoopnota en een kopie van het geboorte kaartje moest toesturen.
En dat het dan toch nog goed zou komen.
Ik ga het steeds somberde inzien.
En reken eigelijk al nergens meer op.
Babythings en de jongste verzekeringen bedankt.
Dat ze negatief nieuws voor me hadden,inzake de dreamstart polis van babythings.
Terwijl ik vorige week nog contact heb gehad met de hr xxxxx.
En die vertelde dat ik de aankoopnota en een kopie van het geboorte kaartje moest toesturen.
En dat het dan toch nog goed zou komen.
Ik ga het steeds somberde inzien.
En reken eigelijk al nergens meer op.
Babythings en de jongste verzekeringen bedankt.
Re: De Jongste verzekeringen Babythings
Via onze mail kregen wij het voorstel van de Jongste verzekeringen, wij hebben de Jongste verteld dat wij NIET accoord gaan met het voorstel.
25% van het bedrag, 37 euro in plaats van de beloofde 150 euro????????? belachelijk, ook fijn voor de mensen die een hoger bedrag zouden krijgen En wij zijn al helemaal niet van plan om 15 jaar, 15 euro per maand te sparen, Wij willen gewoon de gemaakte afspraak zien: 150 euro voor vijf jaar vast en na vijf jaar incl rente beschikbaar en niets anders. Dit was voor ons destijds de reden dat wij de kinderwagen bij babythings kochten, alles is al zo vreselijk duur.
Wij zijn die babythings/de Jongsteverzekering meer dan zat, en willen nu wel eens geld zien. RADAR HELP!!!!!!!
25% van het bedrag, 37 euro in plaats van de beloofde 150 euro????????? belachelijk, ook fijn voor de mensen die een hoger bedrag zouden krijgen En wij zijn al helemaal niet van plan om 15 jaar, 15 euro per maand te sparen, Wij willen gewoon de gemaakte afspraak zien: 150 euro voor vijf jaar vast en na vijf jaar incl rente beschikbaar en niets anders. Dit was voor ons destijds de reden dat wij de kinderwagen bij babythings kochten, alles is al zo vreselijk duur.
Wij zijn die babythings/de Jongsteverzekering meer dan zat, en willen nu wel eens geld zien. RADAR HELP!!!!!!!
Re: De Jongste verzekeringen Babythings
Ook hier iemand die van haar roze wolk is afgedaald . Vanmorgen nav de uitzending van Radar (14-03-2005) direkt mailtje gestuurd naar de Jongste Verzekeringen compleet met aankoopbon.
Ik moet zeggen, net al reactie terug van dhr. xxxx, maar helaas met slecht nieuws. Wij krijgen dus geen E 300 of een compensatie daarvoor.. waarom niet ? Omdat onze bestelbon gedateerd was op 19-11-2004 en De Jongste Verzekeringen beweert dat de actie slechts tot 1 november liep dus jammer maar helaas ! Dus de Jongste is misschien welwillend zoals ze hierboven aangeven maar ik denk voor een beperkte groep want de polis werd in december en januari ook nog aangeboden bij BabyThings.
Godzijdank hebben wij 18/02/05 onze inmiddels binnengekomen tweelingkinderwagen al opgehaald..op de beloofde regenhoezen na was hij gelukkig compleet.. Ben erg blij dat mijn man ineens de geest had op de wagen toch maar alvast op te halen !
RADAR WAT NU TE DOEN ?? Lijkt me niet fair dat de Jongste slechts bestellingen tot 1 november wil compenseren !
Faabje
Ik moet zeggen, net al reactie terug van dhr. xxxx, maar helaas met slecht nieuws. Wij krijgen dus geen E 300 of een compensatie daarvoor.. waarom niet ? Omdat onze bestelbon gedateerd was op 19-11-2004 en De Jongste Verzekeringen beweert dat de actie slechts tot 1 november liep dus jammer maar helaas ! Dus de Jongste is misschien welwillend zoals ze hierboven aangeven maar ik denk voor een beperkte groep want de polis werd in december en januari ook nog aangeboden bij BabyThings.
Godzijdank hebben wij 18/02/05 onze inmiddels binnengekomen tweelingkinderwagen al opgehaald..op de beloofde regenhoezen na was hij gelukkig compleet.. Ben erg blij dat mijn man ineens de geest had op de wagen toch maar alvast op te halen !
RADAR WAT NU TE DOEN ?? Lijkt me niet fair dat de Jongste slechts bestellingen tot 1 november wil compenseren !
Faabje
Re: De Jongste verzekeringen Babythings
Wij hebben ook meteen een mailtje retour ontvangen van de jongste verzekeringen ook met slecht nieuws namelijk wij wonen in Belgie en dan zou het niet gelden want we hebben geen nederlands sofinummer en rekening. Helaas dr Zweth dit hebben wij wel en zowel Babythings en jullie hebben gefaald met ons contact op te nemen.Maar we zijn doorzetters, we zijn al door Babythings "opgelicht" dat we geen BTW factuur hebben ontvangen en nu zou ook 450 euro door onze neus geboord worden.....moooi niet dus! Radar weten jullie een oplossing. We nemen in elk geval contact op met de Ombudsman want behalve dat we nu geen geld terug krijgen is ook de kinderkamer beschadigt en lades van commode kapot. Verder hebben we een brief naar de curator geschreven, of dit helpt weten we niet maar ga door en zeg tegen alle gedupeerde doe dit ook. Hopelijk leest dhr.Duijkeren dit ook en neemt hij contact op.....we hebben hem weer geemaild.........we blijven een beetje hoop houden....al zijn we al meer dan een jaar bezig. Voor de Jongste verzekeringen wil ik zeggen dat u mij geemaild heeft dat Babythings een oplossing moet zoeken dat gaat nu moeilijk dus het balletje ligt bij jullie en als het zo betrouwbaar is waarom kan het nu dan niet?Wij hebben toch iets afgesloten....of zijn jullie ook niet betrouwbaar?
Succes iedereen en keep in touch
Succes iedereen en keep in touch
Re: De Jongste verzekeringen Babythings
Mijn dochter is al bijna een jaar !! Onze formulieren waren eind juli bij De Jongste binnen en vanaf toen hebben wij niets meer vernomen, totdat zij in November (!!!) een berichtje stuurden met de mededeling dat zij met een nieuw voorstel komen. Tot op heden heb ik persoonlijk nog niets ontvangen.
Let op: De Jongste heeft éénzijdig een overeenkomst veranderd. Daar komt bij dat in elk geval mijn spaarinleg al door Babythings is betaald. Dit is zelfs door De Jongste schriftelijk toegegeven. Zelfs in geval van faillisement van babythings zou mijn spaarinleg veilig zijn. Dit ziet er niet naar uit.
De Jongste: ik hoop dat je heel snel reageert.
Edwin Dankelman
dankelman @ hotmail.com (let op: spaties weglaten!)
Let op: De Jongste heeft éénzijdig een overeenkomst veranderd. Daar komt bij dat in elk geval mijn spaarinleg al door Babythings is betaald. Dit is zelfs door De Jongste schriftelijk toegegeven. Zelfs in geval van faillisement van babythings zou mijn spaarinleg veilig zijn. Dit ziet er niet naar uit.
De Jongste: ik hoop dat je heel snel reageert.
Edwin Dankelman
dankelman @ hotmail.com (let op: spaties weglaten!)
Re: De Jongste verzekeringen Babythings
Vandaag hebben wij een mailtje van de Jongste gekregen waarin staat dat onze vorige polis foutief was opgesteld. We krijgen, zeggen ze, nu een nieuwe polis waarbij de 450 euro in een keer gestort zal worden en dat zal dan voor vijf jaar vast staan.
Voorlopig hebben we nog niks zwart op wit staan en heb ik er nog weinig vertrouwen in. Ze beloven tenslotte wel meer!
Dus eerst zien en dan geloven!
Voorlopig hebben we nog niks zwart op wit staan en heb ik er nog weinig vertrouwen in. Ze beloven tenslotte wel meer!
Dus eerst zien en dan geloven!
Re: De Jongste verzekeringen Babythings
Ik heb net de hele thread doorgelezen en zie helaas zeer veel bekende zaken voorbij komen.
Ook wij hebben de nodige narigheid meegemaakt met de fa Babythings.
Wij hebben eind maart 2004 een kamer, kinderwagen en wat andere zaken gekocht bij BT.
Mede door de beloofde inleg van € 300 (kamer) + € 150 (wagen) hebben wij voor BT gekozen.
De beloofde leverdatum was week 24.
Vanaf eind week 24 zijn wij gaan bellen met BT.
Volgens BT waren er problemen met de levering van delen van de bestelling (de niet leverbare goederen veranderden echter elk gesprek) en het duurde allemaal langer dan gepland.
Elke week meerdere malen (bijna dagelijks 2 tot 3 keer) gebeld, maar telkens kon niemand ons te woord staan en zouden we worden teruggebeld; NIET DUS!
De week erop (week 25) bleek dat de complete 2 bladzijde van de order niet besteld was! Dit was dus alles buiten de kamer!
Tijdens een gesprek in week 26 kwamen we er na wat doorvragen achter dat er nog steeds goederen niet besteld waren!
Uiteindelijk kwamen we er op woensdag 30-06 (week 27) achter, toen we wederom BT belden, dat de goederen die vrijdag geleverd zouden worden omstreeks 08:30 a 09:00. Dit waren ze alleen even vergeten te melden aan ons. De volgende dag werden wij ook nog even gebeld of wij misschien contant konden betalen aan de chauffeur. Dit geweigerd en later zijn we teruggebeld dat we toch konden pinnen.
Mijn partner had vrijdags een vrije ochtend genomen en vervolgens gewacht.
Vanaf 10:15 gaan bellen waar de spullen bleven. Na wederom verschillende malen te zijn voorgelogen over de levertijd zijn de spullen uiteindelijk geleverd om 12:30.
Dit was ondertussen week 27, drie weken te laat.
's Avonds natuurlijk direct de kamer in elkaar willen zetten, maar tot onze verbazing kwamen we er achter dat er een compleet verkeerde kamer was geleverd.
We konden maandag natuurlijk pas weer bellen met BT en deze "konden het niet geloven" en "het kon niet" en "kunt u het nogmaals nakijken". Twee dagen aan het discussieren geweest en uiteindelijk gaven ze hun fout toe. Ze zouden proberen de kamer eind van de week (week 28) omruilen.
Dit keer was de chauffeur wel omstreeks de afgesproken tijd aanwezig.
Kamer omgeruild en de nieuwe kamer samen met de chauffeur gecontroleerd... Wederom teleurstelling: een van de drie delen van de commode was niet geleverd.
Wederom met BT gebeld en geeist dat het dezelfde dag nog nageleverd zou worden. Kostte wat moeite maar uiteindelijk is dit 's avonds door een koerier gebeurd.
De maandag erop heeft BT contact opgenomen of alles naar wens was. Ik heb uiteraard mijn beklag gedaan over de hele gang van zaken, incl het voorliegen, niet terugbellen, afspraken niet nakomen en het verkeerde leveren. De dame van BT beloofde mij dat ze de commercieel directeur contact op zou laten nemen om eea "goed te maken" .
Dit heeft uiteindelijk nog 2 weken geduurd (na veelvuldige telefoontjes van mijn zijde) en uiteindelijk heeft hij teruggebeld en beloofd dat er een tegoedbon opgestuurd zou worden.
We dachten utieraard dat we nu alles achter de rug hadden, maar nadat onze zoon geboren was, begon het volgende gevecht.
Ik had na de geboorte braaf het geboortekaartje opgestuurd en er vooraf nog een telefoontje aan gewaagd of het filiaal echt de juiste geadresseerde was.
Ik kreeg te horen dat eea wel een paar weken zou kunnen duren, omdat er wat achterstand was. Kaartje opgestuurd begin oktober 2004.
Uiteindelijk heeft de hele operatie tot eind vorige maand (feb 2005) geduurd en heeft het mij weer veel tijd, telefoontjes en ergenis gekost om eea rond te krijgen.
Het heeft bijvoorbeeld al 3 weken geduurd na de toezegging van Dhr. v. Duijkeren persoonlijk dat hij het geld direct op de rekening over zou maken tot het moment dat dit echt gebeurd was.
Dit trouwens tot grote ergenis van dhr. van Duijkeren zelf, welke mij zeer correct te woord heeft gestaan, maar helaas dezelfde aandoening heeft als zijn personeel, namelijk niet terugbellen.
Wij hebben dus uiteindelijk de goede complete bestelling ontvangen en de beloofde inleg compleet op onze rekening gestort gekregen.
Dit heeft ons echter wel heel veel moeite en problemen gekost.
Ik vond de manier van zakendoen alles behalve correct en heb dit ook op verschillende momenten aan de medewerkers van BT te kennen gegeven.
Helaas hebben jullie op dit moment niet veel meer aan bovenstaande verhaal, maar ik wilde dit verhaal toch even met jullie delen.
Ook wij hebben de nodige narigheid meegemaakt met de fa Babythings.
Wij hebben eind maart 2004 een kamer, kinderwagen en wat andere zaken gekocht bij BT.
Mede door de beloofde inleg van € 300 (kamer) + € 150 (wagen) hebben wij voor BT gekozen.
De beloofde leverdatum was week 24.
Vanaf eind week 24 zijn wij gaan bellen met BT.
Volgens BT waren er problemen met de levering van delen van de bestelling (de niet leverbare goederen veranderden echter elk gesprek) en het duurde allemaal langer dan gepland.
Elke week meerdere malen (bijna dagelijks 2 tot 3 keer) gebeld, maar telkens kon niemand ons te woord staan en zouden we worden teruggebeld; NIET DUS!
De week erop (week 25) bleek dat de complete 2 bladzijde van de order niet besteld was! Dit was dus alles buiten de kamer!
Tijdens een gesprek in week 26 kwamen we er na wat doorvragen achter dat er nog steeds goederen niet besteld waren!
Uiteindelijk kwamen we er op woensdag 30-06 (week 27) achter, toen we wederom BT belden, dat de goederen die vrijdag geleverd zouden worden omstreeks 08:30 a 09:00. Dit waren ze alleen even vergeten te melden aan ons. De volgende dag werden wij ook nog even gebeld of wij misschien contant konden betalen aan de chauffeur. Dit geweigerd en later zijn we teruggebeld dat we toch konden pinnen.
Mijn partner had vrijdags een vrije ochtend genomen en vervolgens gewacht.
Vanaf 10:15 gaan bellen waar de spullen bleven. Na wederom verschillende malen te zijn voorgelogen over de levertijd zijn de spullen uiteindelijk geleverd om 12:30.
Dit was ondertussen week 27, drie weken te laat.
's Avonds natuurlijk direct de kamer in elkaar willen zetten, maar tot onze verbazing kwamen we er achter dat er een compleet verkeerde kamer was geleverd.
We konden maandag natuurlijk pas weer bellen met BT en deze "konden het niet geloven" en "het kon niet" en "kunt u het nogmaals nakijken". Twee dagen aan het discussieren geweest en uiteindelijk gaven ze hun fout toe. Ze zouden proberen de kamer eind van de week (week 28) omruilen.
Dit keer was de chauffeur wel omstreeks de afgesproken tijd aanwezig.
Kamer omgeruild en de nieuwe kamer samen met de chauffeur gecontroleerd... Wederom teleurstelling: een van de drie delen van de commode was niet geleverd.
Wederom met BT gebeld en geeist dat het dezelfde dag nog nageleverd zou worden. Kostte wat moeite maar uiteindelijk is dit 's avonds door een koerier gebeurd.
De maandag erop heeft BT contact opgenomen of alles naar wens was. Ik heb uiteraard mijn beklag gedaan over de hele gang van zaken, incl het voorliegen, niet terugbellen, afspraken niet nakomen en het verkeerde leveren. De dame van BT beloofde mij dat ze de commercieel directeur contact op zou laten nemen om eea "goed te maken" .
Dit heeft uiteindelijk nog 2 weken geduurd (na veelvuldige telefoontjes van mijn zijde) en uiteindelijk heeft hij teruggebeld en beloofd dat er een tegoedbon opgestuurd zou worden.
We dachten utieraard dat we nu alles achter de rug hadden, maar nadat onze zoon geboren was, begon het volgende gevecht.
Ik had na de geboorte braaf het geboortekaartje opgestuurd en er vooraf nog een telefoontje aan gewaagd of het filiaal echt de juiste geadresseerde was.
Ik kreeg te horen dat eea wel een paar weken zou kunnen duren, omdat er wat achterstand was. Kaartje opgestuurd begin oktober 2004.
Uiteindelijk heeft de hele operatie tot eind vorige maand (feb 2005) geduurd en heeft het mij weer veel tijd, telefoontjes en ergenis gekost om eea rond te krijgen.
Het heeft bijvoorbeeld al 3 weken geduurd na de toezegging van Dhr. v. Duijkeren persoonlijk dat hij het geld direct op de rekening over zou maken tot het moment dat dit echt gebeurd was.
Dit trouwens tot grote ergenis van dhr. van Duijkeren zelf, welke mij zeer correct te woord heeft gestaan, maar helaas dezelfde aandoening heeft als zijn personeel, namelijk niet terugbellen.
Wij hebben dus uiteindelijk de goede complete bestelling ontvangen en de beloofde inleg compleet op onze rekening gestort gekregen.
Dit heeft ons echter wel heel veel moeite en problemen gekost.
Ik vond de manier van zakendoen alles behalve correct en heb dit ook op verschillende momenten aan de medewerkers van BT te kennen gegeven.
Helaas hebben jullie op dit moment niet veel meer aan bovenstaande verhaal, maar ik wilde dit verhaal toch even met jullie delen.