@Gast (ik weet alleen niet welke).
Wedden dat, wanneer iedereen 5 vertegenwoordigers werft (wat je nooit lukt in de praktijk) met elk 20 klanten, je de €5.000 commissie niet eens haalt ?? Laat staan de €15.625 die jij noemt !!!
HIER ging het om !!!!!! LEZEN !!!!!!!!!!!
2x2x2x2x2x2x2 x 20 abo's x € 15,- = € 19.200,- maandelijks gemiddeld en we nemen daar 4% van = € 768,- gemiddeld maandelijks
NIKS 4% !!!!!! LEZEN !!!!!!!!!
JOUW commissie over belklanten van JOUW agenten in niveau 1 t/m 5 bedraagt slechts
1/4% en geen 4%.
Het enige wat JIJ daarvoor heb gedaan is 20 belklanten en 2 vertegenwoordigers (met 20 belklanten ingeschreven).
En verder hoef je niets meer te doen ?? Geloof je dat zelf ??
JIJ moet je downline motiveren en achter de broek zitten !!
Als JIJ niets doet, doet je downline ook niets !!
MLM is een pure "monkey see, monkey do "-business, zoals mij tijdens de presentatie bij ACN verteld werd. M.i. is dat juist.
Ik kan me ook voorstellen dat iedereen 2 mensen kan inschrijven
Helaas voor ACN ben ik geen vertegenwoordiger van hun omdat ik persoonlijk vindt dat het inschrijfgeld iets aan de hoge kant is.
Dus niet IEDEREEN kan 2 mensen inschrijven: JIJ wilt zelf immers al niet!!
Iemand die dus mensen kent zoals jij kan dus NIEMAND inschrijven !!
Als het inschrijfgeld minder zou zijn, zou het misschine wel interressant zijn. Toch?
Inschrijfgeld is €474,81.
Dit is toch maar een PEANUT t.o.v. de verdiensten die volgens jou mogelijk zijn ???
EENMALIG €474,81 neertellen om vervolgens JARENLANG, met het meest rampzalige scenario, MAANDELIJKS €768 te vangen ????
Zou mij de beste investering OOIT lijken !!!
Jij ging in eerste instantie zelfs nog uit van €15.625 per MAAND !!
En dat voor slechts EENMALIG €474,81 ??? En dan nog geen agent van ACN willen worden ???
In mijn reken voorbeeld staan de eigen totaal klanten niet vermeld.
Reken maar na!
Over lezen gesproken
Dan komt er nog eens € 10,- bij!!
Wel 10 hele euro's per maand ????? Wowwwwwwwwwwwwww, dat schiet echt op !!
En als VI zo goed in die materie van ACN zat, had hij geweten dat 20 klanten nodig zijn om de betreffende downline percentages uit betaald kunnen krijgen.
Dat is mij bekend. Ik wilde echter niet TE zwartgallig zijn !!!!
Deze eis maakt het dus alleen maar NOG moeilijker: Als ik mijn 20 klantjes niet heb kan ik mijn commissie over de belklanten in mijn downline wel vergeten !! Al heb je 100.000 belklanten in je downline: GEEN commissie als je ZELF de 20 belklanten niet haalt !!
En nee natuurlijk word je met 20 klantjes en 2 fronliners niet rijk.
Klopt helemaal !!!!!! Echter .................. zo wordt het WEL verteld !!!
En daar zit hem de kneep.
Hoeveel mensen in je directe omgeving zouden graag met elkaar bijna gratis (Startarief wordt wel berekend) willen telefoneren. 1, 2 of meer?
Test het eens uit. Gewoon om te bewijzen dat ik geen gelijk heb.
Vraag aan al je famillie, vrienden, kennissen, bekenden en zelfs collega's of zij gratis met elkaar willen telefoneren en bekijk je resultaat.
Ik heb dit ook geprobeerd en heb veel positieve reacties gehad op deze vraag.
Wat ik wel weet is dat mensen eenmaal klant zijn - kijk naar KPN - niet zo gouw meer switchen.
Hoe rijm je deze twee uitspraken met elkaar ????
Je spreekt jezelf voortdurend tegen !!
Verder heb ik zojuist het nieuwe ACN Compensatieschema Nederland gekregen wat per 1 maart a.s. van kracht is. Een aantal zaken zijn hierin gewijzigd.
Dit nieuwe schema zal ik hier binnen een paar dagen (ik heb namelijk ook nog andere dingen te doen) eens HAARFIJN fileren
V_I.