LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ACN MLM Deel 2

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Vindex_Injuriae

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door Vindex_Injuriae »

Bij nader inzien, Gast van 16:23 uur, vind ik die €25 gemiddelde maandelijkse belnota nog rijkelijk aan de optimistische kant.

En wel om het volgende:
Stel de gemiddelde KPN gesprekkennota van een particulier is €40 / maand (dit is vrij realistisch).
ACN claimt ca. 15% goedkoper te zijn dan KPN.
Die nota wordt dan bij ACN €40 -/- 15% = €34,00
De klant belt dan ook nog eens via ACN 2 ACN (= onderling GRATIS).
Stel dit percentage gratis gesprekken nu eens heel zuinig op 50%.
De belnota bij ACN wordt dan €34 -/- 50% = €17,00 !!!!!
Reken nu nog eens JOUW commissie uit !!!!!
Of ........nee................doe eigenlijk ook maar niet :cry: :cry:

V_I.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

@V.I.,

FF een paar vraagjes.

Hoeveel mensen bellen met ACN in Nederland? Percentage ten opzichte van KPN? Hoeveel mensen hebben een mobiel en een vaste lijn? Denk aan ADSL abo's!

Ik hoop dat je kunt rekenen? Tel eens al die percentages bij elkaar op en deel dit eens door de aantal keer optellen. Wat is dan het gemiddelde? Meer of minder dan 5%? Als ik die 2 - 8% al optel kom ik al op een gemiddelde van 5%. maar om het makkelijker en realistischer te maken rekenen we met het laagste percentage van 2%.

Tel ik de eigen 2% en die van het laatste nivo 6 of 7% bij elkaar op heb ik al een gemiddelde van 4 - 4,5%.

Om het je nog gemakkelijker te maken gan we rekenen met 2 mensen die jij ingeschreven hebt met 20 klanten en met een bedrag van €15,- Is dit realistisch? en is dit door iedereen te doen? 2 mensen inschrijven die net als jij 20 klannten hebben met een belnota van €15,-?

2x2x2x2x2x2x2 x 20 abo's x € 15,- = € 19.200,- maandelijks gemiddeld en we nemen daar 4% van = € 768,- gemiddeld maandelijks
Het enige wat JIJ daarvoor heb gedaan is 20 belklanten en 2 vertegenwoordigers (met 20 belklanten ingeschreven).

dit moet toch mogelijk zijn? 2 mensen inschrijven en 20 belklanten hebben?

Misschien lukt jou het ook nog met 3 mensen en 20 belklanten?
Reken dat zelf maar eens uit.

Dus zouden 5 mensen niet ook mogelijk zijn met 20 belklanten?

Misschien lukt het je om meer mensen in te schrijven met 20 belklanten?

Hoeveel tijd zou je hier mee bezig zijn geweest om 2 mensen in te schrijven en 20 belklanten zoeken? Hoe groot is jouwn famillie? Je vrienden kring? wie wil niet onderling gratis telefoneren?

Het is dus wel degelijk mogelijk?

Goh, En dat voor een iet ACN-er! :lol:

Gr,

AVB 8)

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

@AVB, VI stelt duidelijk dat die % alleen over zijn EIGEN klanten geldt.
Dus jouw berekening is niet correct.
Verder de vraag waar je die 15 euro vandaan haalt.

Gast

De belnota bij ACN wordt dan €34 -/- 50% = €17,00 !!!!!
Maarschalk.

Heb het uitgerekende bedrag genomen van VI minus € 2,00. Dit om iets pessimistischer te zijn dan VI zelf. Je mag ook rekenen met €17,00 van VI. Ik ging ervan uit dat dit een misschien reeler bedrag was dan die €17,00 van VI.

En het kan zijn dat VI uitging van alleen van de omzet van zijn belklanten. Ik niet... ik ging uit van het gehele compensatieschema wat ik weet van ACN.

Ik ga ervan uit dat iedereen - ongeacht welk MLM bedrijf - betreffende rekenschema kan volgen. Ik kan me ook voorstellen dat iedereen 2 mensen kan inschrijven en ook dat iedereen 20 mensen kan vinden die onderling gratis willen bellen. Toch?

Gr,

AVB
[/quote]

Maarschalk

@AVB,
Ik wil het verhaal on topic houden, maar je beschuldigt mij van slecht lezen en aannames doen, en nu blijk je je er zelf ook schuldig aan te maken.

Nogmaals jouw cijfers kloppen niet.
Het is niet, "het kan zijn dat"
IV zegt heel duidelijk dat dit in het materiaal van ACN staat.
En volgens deze cijfers levert 2 downliners en 20 eigen klanten geen cent op.

Gast

@maarschalk,

Ik kan wel dergelijk lezen. Zo te zien Jullie beiden niet!

In mijn reken voorbeeld staan de eigen totaal klanten niet vermeld.
Reken maar na!

Over lezen gesproken :shock:

Dan komt er nog eens € 10,- bij!!

En als VI zo goed in die materie van ACN zat, had hij geweten dat 20 klanten nodig zijn om de betreffende downline percentages uit betaald kunnen krijgen.

Gr,

AVB

Gast

Je hebt 5 frontliners nodig en 20 persoonlijke klanten of 2 frontliners en 40 persoonlijke klanten om over je doenline betaald te worden. En nee natuurlijk word je met 20 klantjes en 2 fronliners niet rijk. Ga jij eens 2 uur werken voor je baas en de rest van de maand niet. Verwacht je dan ook een fulltime inkomen ? :shock:

student26

Ongelezen bericht door student26 »

Het type berekeningen dat hier nu wordt gemaakt is een herhaling van wat we al eens in andere threads gedaan hebben. Er wordt weer erg makkelijk over een aantal zaken heengestapt. Om er een paar te noemen:

- Gemaakte kosten (inschrijving, jaarlijkse herinschrijving, benzine e.d.). Deze moet je nog van het bedrag dat je uiteindelijk ontvangt aftrekken;

- Er wordt uitgegaan van een netwerk van AxAxAxAxA dat er "ineens" is. Uiteraard kost het tijd om dit op te bouwen;

- Uitstappen van klanten en distributeurs, distributeurs die geen verdere downline opbouwen;

- Overlap in vriendenkringen (bijzonder belangrijk aangezien de mensen die jij aanbrengt ook klanten en downliners zoeken);

- Tijd die besteed wordt aan opzoeken en inschrijven van klanten en distributeurs, bijwonen van trainingen, presentaties geven, ondersteuning aan de downline, vragen van klanten, enz.

Alles bij elkaar opgeteld wordt het allemaal iets te simpel gesteld.

Gast

@student,

Hoezo overheen gestapt?

De rest wat jij noemde is ff niet aan de orde geweest op het moment.

Veel van die extra kosten die jij noemde kun je van de belasting in mindering brengen. Zoals kilometervergoeding a €.018 per kilometer. Scholingskosten, sommige maaltijdkosten, onderhoud aan auto en noem maar op. Ja, je maakt die kosten - anders kun je ze niet in mindering brengen van de belasting.

En de laatste berekening was mijnsinziens best pressimistisch. dus, zo rooskleurig heb ik het niet gebracht. En verhaal mbt vriendenkring e.d is mijns inziens niet zo belangrijk of je wereldje moet maar bestaan uit je famillie (Minimaal 10 mensen of 3 gezinnen) een klein cluppie vrienden ± 10 mensen en nog wat bekenden ook ± 10 personen. Goh, daar heb je al 20 + potentiele klanten.

Weet je wat her probleem is: Je kijkt er te moeilijk naar. Hoeveel mensen in je directe omgeving zouden graag met elkaar bijna gratis (Startarief wordt wel berekend) willen telefoneren. 1, 2 of meer?

Test het eens uit. Gewoon om te bewijzen dat ik geen gelijk heb.
Vraag aan al je famillie, vrienden, kennissen, bekenden en zelfs collega's of zij gratis met elkaar willen telefoneren en bekijk je resultaat.

Ik heb dit ook geprobeerd en heb veel positieve reacties gehad op deze vraag.

Helaas voor ACN ben ik geen vertegenwoordiger van hun omdat ik persoonlijk vindt dat het inschrijfgeld iets aan de hoge kant is. Dus dat is een punt waarin ik je gelijk moet geven :D

Als het inschrijfgeld minder zou zijn, zou het misschine wel interressant zijn. Toch?

En ik heb nergens gezet dat je eenmalig mensen moet werven voor het distributeurschap en of als klant. Wat ik wel weet is dat mensen eenmaal klant zijn - kijk naar KPN - niet zo gouw meer switchen. Dus lever jij goede service en een goede dienst heb je en blijf je de klanten meestal houden.

Leer jij de mensen die jij inschrijft de goede dingen en doe jij die zelf ook, is het verloop vele malen minder dan mensen die alleen maar aan het "snelle geld" denken. Je geeft zeg maar een goede "opleiding" en de mensen gaan niet zo snel lopen. (Dit geld niet alleen voor ACN)

En een ander belangrijk issue vind ik, is dat je ze niet met onwaarheden / leugens probeert in te palmen. Op den duur kost dit je de kop. Dus niet vertellen dat Donald Trump, als hij ooit weer opnieuw zou beginnen dit via MLM zal gaan doen, Ook het Harvard verhaal is onzin. Wel heeft Dr. Charles King daar gestudeerd en geeft hij les aan de Universiteit van Chicago in Illinois. Ook het verhaal mbt die 5 miljonairs per maand in de VS is lariekoek en ga maar door.

Gr,

AVB 8)

mlm

Ongelezen bericht door mlm »

Acn ers zien dat niet meer student26 Als ik maar geen loser wordt..daarom hoor je het nooit uit hun eigen mond...Zeer goede [/b]emotionele manipulerende trainingen [/b] voert het bedrijf. Zo goed dat zij het andere kant niet meer zien. Dus elke woord dat hier beschreven wordt zien ze meestal als een aanval en onzin dus.
het maakt acn ers niet meer uit of ze weinig verdienen of meer kosten hebben.....ze voelen er erg goed bij. GEK? ze zijn toch begonnen om het geld?...Ja dat komt op lange termijn...zeggen ze.Wel erg.

Gast

@mlm,

He Collega, concurrent of gewezen MLM'er.

Ik ben Geen ACN'er. Gelukkig.
Had je ook kunnen lezen in mijn verhaal. (Je lijkt Maarschalk wel)

Ben een downline van E-nergetiX en puur begonnen omdat ik de sieraden mooi vindt en niet om de magneten of de eventuele kans op genezing enz. :!: (Dit voor student en cornuiten)

AVB 8)

Vindex_Injuriae

Ongelezen bericht door Vindex_Injuriae »

@Gast (ik weet alleen niet welke).
Wedden dat, wanneer iedereen 5 vertegenwoordigers werft (wat je nooit lukt in de praktijk) met elk 20 klanten, je de €5.000 commissie niet eens haalt ?? Laat staan de €15.625 die jij noemt !!!
HIER ging het om !!!!!! LEZEN !!!!!!!!!!!
2x2x2x2x2x2x2 x 20 abo's x € 15,- = € 19.200,- maandelijks gemiddeld en we nemen daar 4% van = € 768,- gemiddeld maandelijks
NIKS 4% !!!!!! LEZEN !!!!!!!!!
JOUW commissie over belklanten van JOUW agenten in niveau 1 t/m 5 bedraagt slechts 1/4% en geen 4%.
Het enige wat JIJ daarvoor heb gedaan is 20 belklanten en 2 vertegenwoordigers (met 20 belklanten ingeschreven).
En verder hoef je niets meer te doen ?? Geloof je dat zelf ??
JIJ moet je downline motiveren en achter de broek zitten !!
Als JIJ niets doet, doet je downline ook niets !!
MLM is een pure "monkey see, monkey do "-business, zoals mij tijdens de presentatie bij ACN verteld werd. M.i. is dat juist.
Ik kan me ook voorstellen dat iedereen 2 mensen kan inschrijven
Helaas voor ACN ben ik geen vertegenwoordiger van hun omdat ik persoonlijk vindt dat het inschrijfgeld iets aan de hoge kant is.
Dus niet IEDEREEN kan 2 mensen inschrijven: JIJ wilt zelf immers al niet!!
Iemand die dus mensen kent zoals jij kan dus NIEMAND inschrijven !!
Als het inschrijfgeld minder zou zijn, zou het misschine wel interressant zijn. Toch?
Inschrijfgeld is €474,81.
Dit is toch maar een PEANUT t.o.v. de verdiensten die volgens jou mogelijk zijn ???
EENMALIG €474,81 neertellen om vervolgens JARENLANG, met het meest rampzalige scenario, MAANDELIJKS €768 te vangen ????
Zou mij de beste investering OOIT lijken !!!
Jij ging in eerste instantie zelfs nog uit van €15.625 per MAAND !!
En dat voor slechts EENMALIG €474,81 ??? En dan nog geen agent van ACN willen worden ??? :lol:
In mijn reken voorbeeld staan de eigen totaal klanten niet vermeld.
Reken maar na!

Over lezen gesproken

Dan komt er nog eens € 10,- bij!!
Wel 10 hele euro's per maand ????? Wowwwwwwwwwwwwww, dat schiet echt op !!
En als VI zo goed in die materie van ACN zat, had hij geweten dat 20 klanten nodig zijn om de betreffende downline percentages uit betaald kunnen krijgen.
Dat is mij bekend. Ik wilde echter niet TE zwartgallig zijn !!!!
Deze eis maakt het dus alleen maar NOG moeilijker: Als ik mijn 20 klantjes niet heb kan ik mijn commissie over de belklanten in mijn downline wel vergeten !! Al heb je 100.000 belklanten in je downline: GEEN commissie als je ZELF de 20 belklanten niet haalt !!
En nee natuurlijk word je met 20 klantjes en 2 fronliners niet rijk.
Klopt helemaal !!!!!! Echter .................. zo wordt het WEL verteld !!!
En daar zit hem de kneep.
Hoeveel mensen in je directe omgeving zouden graag met elkaar bijna gratis (Startarief wordt wel berekend) willen telefoneren. 1, 2 of meer?

Test het eens uit. Gewoon om te bewijzen dat ik geen gelijk heb.
Vraag aan al je famillie, vrienden, kennissen, bekenden en zelfs collega's of zij gratis met elkaar willen telefoneren en bekijk je resultaat.

Ik heb dit ook geprobeerd en heb veel positieve reacties gehad op deze vraag.
Wat ik wel weet is dat mensen eenmaal klant zijn - kijk naar KPN - niet zo gouw meer switchen.
Hoe rijm je deze twee uitspraken met elkaar ????
Je spreekt jezelf voortdurend tegen !!

Verder heb ik zojuist het nieuwe ACN Compensatieschema Nederland gekregen wat per 1 maart a.s. van kracht is. Een aantal zaken zijn hierin gewijzigd.
Dit nieuwe schema zal ik hier binnen een paar dagen (ik heb namelijk ook nog andere dingen te doen) eens HAARFIJN fileren :lol: :lol:

V_I.

Gast

Vanwaar je geschreeuw en rancune ? Mag ik vragen naar je leeftijd en beroep ? Of hoort dat niet ;-)

student26

@student,
Hoezo overheen gestapt?
De rest wat jij noemde is ff niet aan de orde geweest op het moment.
Zo kun je het ook noemen ja. Maar dat komt natuurlijk wel op hetzelfde neer. Het punt was namelijk dat het hier te rooskleurig wordt voorgesteld.
Veel van die extra kosten die jij noemde kun je van de belasting in mindering brengen. (...) Ja, je maakt die kosten - anders kun je ze niet in mindering brengen van de belasting.
Je zegt het zelf al. Je betaalt een aanzienlijk deel dus gewoon wel. Ik heb dan ook geen precieze bedragen genoemd.
En de laatste berekening was mijnsinziens best pressimistisch. dus, zo rooskleurig heb ik het niet gebracht.
Zoals reeds opgemerkt maak je een knoeperd van een rekenfout door met "gemiddeld 4%" te rekenen. Over het gros van de klanten in het netwerk krijg je immers minder dan 1%. Je had met een gewogen gemiddelde moeten rekenen, dus je hebt het zeker veel te rooskleurig gebracht.
En verhaal mbt vriendenkring e.d is mijns inziens niet zo belangrijk of je wereldje moet maar bestaan uit je famillie (Minimaal 10 mensen of 3 gezinnen) een klein cluppie vrienden ± 10 mensen en nog wat bekenden ook ± 10 personen. Goh, daar heb je al 20 + potentiele klanten.
Ook dat punt is kennelijk aan je voorbij gegaan. Het ging om OVERLAP tussen mijn vrienden-/kenissen-/familiekring en die van de personen die ik zou recruteren. Daarnaast ben je niet de enige lijn, hoe verder je van je eigen kring afkomt hoe groter de kans dat je andere ACN'ers in de voeten gaat lopen.
Weet je wat her probleem is: Je kijkt er te moeilijk naar. Hoeveel mensen in je directe omgeving zouden graag met elkaar bijna gratis (Startarief wordt wel berekend) willen telefoneren. 1, 2 of meer?
Natuurlijk willen ze dat. Maar is het voldoende om ze te laten switchen? Is de groep mensen groot genoeg? Reguliere aanbieders komen namelijk met dezelfde typen aanbiedingen en die hebben aanzienlijk meer klanten. Komt al bij wat al genoemd is: hoeveel is 4% van de factuur van een klant die gratis belt?
En ik heb nergens gezet dat je eenmalig mensen moet werven voor het distributeurschap en of als klant.
Nee, maar die suggestie wordt wel continu gewekt.
Wat ik wel weet is dat mensen eenmaal klant zijn - kijk naar KPN - niet zo gouw meer switchen. Dus lever jij goede service en een goede dienst heb je en blijf je de klanten meestal houden.
Je geeft dus, zoals ook al opgemerkt, weer antwoord op je eigen vraag. Het blijkt dus moeilijk te zijn om mensen te laten switchen, dus zo makkelijk is het niet om aan je klanten te komen.

Gast

@VI,

Dat lezen ook niet je sterkste kant is, blijkt wel uit je antwoorden.
Kijk en huiver naar wat ik tot 2 maal toe heb neer gezet met mijn berekeningen.

Het is simpel. 20 eigen klanten, en 5 vertegenwoordigers met ook 20 klanten. Daarbij hebben allen een gemiddeede nota van €25,-

Deze 5 downliners doen precies het zelfde als jij: Zij "werven" ook 5 mensen die maar 20 belklanten hebben. enz. enz.enz.

5x5x5x5x5x5 = 625 vertegenwoordigers x 20 klanten x €25,- = €312500,- Stel dat JIJ daar gemiddeld 5% van krijgt en dat iedere maand weer dan ontvang JIJ per maand € 15.625,-

En dat maar met 5 downliners en 20 klanten!

Dat zijn er veel !!!

Gr,

AVB
Wat van gemiddeld begrijp jij niet? De G, E, M, I, D, D, E, L of de D?

Gemiideld isa alle percentages genoemd in betreffende compensatieplan bij elkaar optellen en delen door de aantallen.

In mijn tweede voorbeeld heb ik je dat proberen uit te leggen.

Zie quote:
Ik hoop dat je kunt rekenen? Tel eens al die percentages bij elkaar op en deel dit eens door de aantal keer optellen. Wat is dan het gemiddelde? Meer of minder dan 5%? Als ik die 2 - 8% al optel kom ik al op een gemiddelde van 5%. maar om het makkelijker en realistischer te maken rekenen we met het laagste percentage van 2%.

Tel ik de eigen 2% en die van het laatste nivo 6 of 7% bij elkaar op heb ik al een gemiddelde van 4 - 4,5%.
Al eens uitgelegd!! Om met jouwn opdringerige woorden te spreken...

!!!!!!!!!!!!!LEZEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aangezioen je hier met dit klein leesfoutje al GIGANTISCH de mist in bent gegaan reageer ik niet eens op de rest van je geweldig betoog.

Veel Succes met het analyseren van het nieuwe ACN compensatieschema.

[/b][/u][/i]

Gast

Het jeukt dus.........??
Dus niet IEDEREEN kan 2 mensen inschrijven: JIJ wilt zelf immers al niet!!
Iemand die dus mensen kent zoals jij kan dus NIEMAND inschrijven !!
"dit is een nog dommere conclusie dan een domblondje zou hebben met het geestelijk niveau van een stoeptegel"

Iedereen kan 2 mensen inschrijven bij ACN. Zolang JIJ maar ingeschreven en geregistreerd staat als Vertegenwoordiger!

Dat IK de Keus heb gemaakt om niets met ACN te doen heeft er totaal niets mee te maken.

Ondanks je geweldig betoog dat je inschrijfgeld van + €400,- peanuts is ten opzichte van de - Hier kom ik weer - GEMIDDELDE verdienste doet er niet toe. Je bent nl 1 GIGA belangrijk ding vergeten. en je mag zelferacter komen wat dat is?

AVB 8)

Maarschalk

@AVB, je moet toch echt zelf eens leren lezen:
Verder geldt het volgende aangaande de commissie over de belnota's van JOUW EIGEN belklanten:
Bij een CUMULATIEF factuurbedrag van €0,00 tot €1.749 krijg je: 2%.
Bij een CUMULATIEF factuurbedrag van 1.750 tot 3.499 krijg je: 3%.
...................................................... 3.500 tot 5.249 krijg je: 4%.
...................................................... 5.250 tot 6.999 krijg je: 5%.
...................................................... 7.000 tot 8.749 krijg je: 6%.
...................................................... 8.750 tot 10.499 krijg je: 7%
...................................................... > 10.500 krijg je 8%.
Dus een percentage van 5% is alleen over je eigen klanten.
Indien JOUW downline op jouw 3de niveau verschrikkelijk zijn best doet
en zelf heel veel EIGEN klanten werft waardoor ze in de 3 tot 8%-schijf komen,wordt JIJ genaaid !!!!!!
Dan wordt JOUW commissie 1/8% ipv 1/4% !!! Gehalveerd dus !!!
KASSAAAAAAAAAAAAAAAA................. voor ACN !!!!!!!!
Die 0,25 dan wel 0,125% krijg je over de klanten van je downline.

Dus jouw berekening gaat niet op want over je downline klanten krijg je geen 5%.

En dan continu roepen dat ik niet kan lezen.
Maar V.I. stelde al een andere leuke vraag.
Waarom stap jij niet in?
Je hebt zelf al berekend hoeveel geld je kan verdienen, en ja, dan is die 424 euro instapkosten geen geld.

Gast

U 2-8 %
1) 2 ¼ %
2) 4 ¼ %
3) 8 ¼ %
4) 16 ¼ %
5) 32 ¼ %
6) 64 1 %
7) 128 6 %
Vert. Klanten Factuur 7e niveau Provisie*
______ x _______ x ________ x ____ = _____________
*Omzetprovisie wordt maandelijks uitbetaald.
Om het reken voorbeeld van ACN zelf te gebruiken. (Zij maken bij iedere presentatie alleen gebruik van het 7e nivo.)

We gaan hieruit van simpele 128 vertegenwoordigers met 20 belklanten die allemaal een gemiddelde belvolume hebben van €15,-

Rekensommetje wordt dan:

128 reps. x 20 belklanten x € 15,- belvolume x 6% = € 2304,00

En dit is te bereiken met 2 vertegenwoordigers met 2 belklanten met een gemiddelde belvolume van € 15,-.

Dan mogen jullie de rest van de nivo's zelf uitrekenen!

Dat zal wel lukken!

LEX 8)

student26

Wat van gemiddeld begrijp jij niet? De G, E, M, I, D, D, E, L of de D?
Over dom gesproken... Stel je hebt 1 persoon met 5 appels, 3 personen met 4 appels, 9 personen met 3 appels, 27 personen met 2 appels en 81 personen met 1 appel. Hoeveel appels heeft men dan gemiddeld?

Volgens jouw briljante manier van rekenen:
5 + 1 = 6
gedeeld door 2 = 3 per persoon.

Volgens de rest van de wereld, die begrijpt dat je een gewogen gemiddelde moet berekenen:

1 x 5 = 5
3 x 4 = 12
9 x 3 = 27
27 x 2 = 54
81 x 1 = 81

Totaal = 179
gedeeld door 121 = 1,48 appels...

Wat snap je niet van gewogen? De G, E, W, O, G, E of N....?

student26

Dan mogen jullie de rest van de nivo's zelf uitrekenen!
En ook even uitrekenen hoeveel klanten je dan in je netwerk moet hebben...

5100 stuks om precies te zijn. Let wel: in jouw netwerk!

En hoe zit het met de onderste 128 man? Als die jouw succes gaan voortzetten (wat ze uiteraard doen, hoe moeilijk kan het immers zijn om met z'n allen 2x2x2x2 enzovoorts distributeurs, elk met 20 klanten, te vinden??) dan loopt de teller lekker verder. Zullen we het houden op een klantje of 650.000?

En de onderste lijnen daarvan? Daar zit nu dus zo'n 16.000 man, die natuurlijk allemaal met gemak het succes van hun upline kunnen evenaren (het was toch zo simpel? Om 2x2x2x2 enzovoorts distributeurs te vinden, elk met 20 klanten??). Tellen we even mee? Klantje of 81 miljoen?

Moet ik nog verdergaan of voel je het al aankomen...?

Gesloten