LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] thomas cook en neckerman vliegen niet meer met exel
Re: thomas cook en neckerman vliegen niet meer met exel
ja dat zal allemaal wel maar uit goeie bronnen heb ik vernomen dat t niet zo hard gaat met die reisjes helaas zijn heel wat mensen het goeie vertrouwen verloren in exel
hierbij wil ik zelf vermelden nog nooit zon leuke crew meegemaakt te hebben met exel.en de vlucht was ook oke.
hierbij wil ik zelf vermelden nog nooit zon leuke crew meegemaakt te hebben met exel.en de vlucht was ook oke.
of tui wel de slimste is tjaaaaaaaa dat moeten we eerst maar eens afwachten he? als t geld bij exel morgen op is houd t ook over denk?
idd veel mensen boeken helemaal niet die goedkope reisjes, die zien de bui al hangen. Zal t allemaal echt wel goed gaan, ik denk dat er en financiele strop voor iemand inzit en in dit geval Tui.
ik ben er ook bang voor ze kunnen ook al niet met exel landen op porto seguro beetje vreemd hoor wand het is wel bij tui geboekt en nu ineens kan exel daar niet landen.
sorry niet lullig bedoeld maar ik moet ook nog afwachten hoe neckermann mijn reis afhandeld maar ik ben ergens blij niet met exel te vliegen (mijn vorige vlucht was wel erg goed bevallen met exel hoor!!!!)maar nu in zon onzekere situatie
sorry niet lullig bedoeld maar ik moet ook nog afwachten hoe neckermann mijn reis afhandeld maar ik ben ergens blij niet met exel te vliegen (mijn vorige vlucht was wel erg goed bevallen met exel hoor!!!!)maar nu in zon onzekere situatie
exel red het wel de komende maanden
ben ik van overtuigd
ben ik van overtuigd
die opmerking slaat ook als een tang op een varken.
in reisrevue, het vakblad voor het reisbureau, zegt de hoogste baas van thomas cook/neckermann:
Inmiddels is alles onder cotnrole met uitzondering van Porto Seguro in Brazilie waarvoor geen vervangende airlines zijn te vinden vanwege de vermeende onveiligheid van de luchtaven.
--
Vreemd dat die luchthaven nu opeens onveilig is, nu ze niet meer met HollandExel vliegen. Was hij nog wel veilig, toen ze nog met Holland Exel vlogen?? En als hij onveilig is, waarom is er dan voor gekozen er heen te vliegen?? En moeten de reisbureaus aan hun TUI klanten niet zeggen dat het een onveilige luchthaven is??
Inmiddels is alles onder cotnrole met uitzondering van Porto Seguro in Brazilie waarvoor geen vervangende airlines zijn te vinden vanwege de vermeende onveiligheid van de luchtaven.
--
Vreemd dat die luchthaven nu opeens onveilig is, nu ze niet meer met HollandExel vliegen. Was hij nog wel veilig, toen ze nog met Holland Exel vlogen?? En als hij onveilig is, waarom is er dan voor gekozen er heen te vliegen?? En moeten de reisbureaus aan hun TUI klanten niet zeggen dat het een onveilige luchthaven is??
ja inderdaad een vreemd verhaal......maar ja op een reisburo vertellen ze je ook niet dat je beter je sierraden kunt thuislaten als je naar brazilie gaat het is daar soms niet veilig.....
weet dit uit eigen ervaring bij een rondreis daar van 15 dagen heb je meer dan 5 keer de kans dat ze je bus overvallen raar idee hoor.
weet dit uit eigen ervaring bij een rondreis daar van 15 dagen heb je meer dan 5 keer de kans dat ze je bus overvallen raar idee hoor.
maar dit kan ook ook natuurlijk in nederland gebeuren
conclusie: het blijft een onzekere toestand daar ga je je toch niet vrijwillig mee op een vlucht zetten.
Nu, maar als je op vakantie naar een land als Brazilie gaat, kun je ook zelf thuis al wat voor onderzoek doen. Wij zijn net terug van 9 dagen Brazilie en hebben nergens last van gehad, omdat we zo wie zo al voorbereid waren en ook niet te opzichtelijk sieraden of veel geld bij ons hadden.
Ik denk maar zo, als je hier in b.v. Amsterdam of in Zandvoort loopt , kan je dat net zo goed gebeuren. Wie en wat is nog veilig?
Ik denk maar zo, als je hier in b.v. Amsterdam of in Zandvoort loopt , kan je dat net zo goed gebeuren. Wie en wat is nog veilig?
Ik denk niet dat die topman bedoelt dat je op die luchthaven overvallen kan worden maar wel dat het een gevaarlijke luchthaven is voor vliegtuigen om te landen en dat is veel ernstiger dan overvallen te worden
Ze vliegen/vlogen er al jaren op en nu ineens is die luchthaven onveilig? Kom nou!
Op 29 jan met Holland Exel naar Varadero Cuba gevlogen vanuit Brussel met tankstop te Shiphol (kregen ze in Brussel geen kerosine meer?) en eergisteren 13/2 terug gekeerd met Polish Airlines over Cancun. Alles verliep vlot (Neckermann) toch zijn onze valiezen nog steeds zoek.
SORRY WAT ZIJN VALIEZEN?????????????????????
kunnen ze dat niet een normaler naampje geven hihihihi
ik dacht zijn zwemvliezen haahahahahah