LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waarschuwing

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Brabant

Re: Waarschuwing

Ongelezen bericht door Brabant »

Hallo allemaal

Croosjes en anderen natuurlijk ook graag een reactie.
Wat is jullie advies als je hebt getekend voor het Dexia aanbod?
We hebben recht op toevoeging,wel of niet een advocaat in de hand nemen? We moesten toen het aanbod wel tekenen omdat we de maandelijkse lasten niet zouden kunnen betalen.Dat kunnen we nu helaas ook niet meer. Advocaat? ja of nee

Met vriendelijke groet Brabant

hari

Ongelezen bericht door hari »

Hallo Brabant,

Nogmaals reageer ik door te adviseren een advocaat te nemen, of tenminste eens een gesprek met een advocaat aan te gaan inzake de haalbaarheid. Ik zeg dit na vandaag enige reacties te hebben ontvangen van advocaten i.c.
De advocaten zien goede aanleiding om het aanbod aan te vechten. Echter de keuze ligt bij u en daar hoort deze keuze ook te liggen.

Echter mocht u een afspraak maken met een advocaat. Vergewis u ervan of deze advocaat ter zaken kundig is.

Met vriendelijke groeten,
Stefan.

impact

Ongelezen bericht door impact »

H. Klaas, u zwamt in de ruimte! Als ik een donatie aan PAL wens te doen, is dat mijn persoonlijke keuze en bovendien een schenking waarmee PAL naar eigen goeddunken kan doen wat PAL op dat moment opportuun vindt. Ik denk dat de onkosten die de initiatiefnemers van PAL maken wel opwegen tegen de binnengekomen donaties.
PAL lijkt mij voorts geen maatschap maar een los en vrijwillig samenwerkingsverband zonder winstoogmerk van de drie initiatiefnemers om te bevorderen dat gedupeerden van Dexia die daarom vragen, in het bezit komen van informatie om zich tegen Dexia te kunnen verdedigen in de ruimste zin des woords.
Ik begrijp niet wat hierop tegen zou kunnen zijn en waarom PAL zich tegenover u zou moeten verantwoorden.
Wie of wat bent u dan wel, dat u meent daarover inlichtingen te kunnen verlangen? Ik althans, vermoed dat u een medewerker van Dexia bent.

croosjes

Ongelezen bericht door croosjes »

Brabant,advocaat ja natuurlijk.mail of bel de vereniging.

vrgr.Andre

Truus2004

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Impact, wat gebeurt er toch? Ik ben het weer in grote lijnen met je eens.
Maar dit soort beweringen geloof ik gewoon echt niet!
Ik althans, vermoed dat u een medewerker van Dexia bent.

impact

Pipa, ik ga ervan uit dat wie niet vòòr ons is, tegen ons is. In welke hoek zijn die figuren te vinden? Juist, bij Dexia en de ons bekende raddraaiers. Toch?

croosjes

impact,een tijd terug was er ook een persoon die dat zei,sluit u aan ik ben het.impact laat je eigen nakijken.

vrgr.Andre

Karel

Ongelezen bericht door Karel »

Hr Croosjes,

Ik zie dat u aardig bezig ben om in troebel water te vissen en nogal bezig bent om PAL in een kwaad daglicht te stellen.
Begint u nu eens om duidelijkheid te verschaffen over uw eigen vereniging en zet u eens op dit forum hoe uw vereniging is samengesteld.
Wie is de voorzitter?
Wie de secretaris?
En wie de penningmeester?

Dit zijn de minimum aantal bestuursleden waaraan een vereniging moet voldoen.
Gaarne ook een link waar de statuten van de vereniging te lezen zijn.

Indien u hier geen duidelijkheid in kan verschaffen zou ik maar niet zo hard van de toren blazen wat betreft om andere organisaties zwart te maken.
Voordat u het weet kan u een proces aan uw broek krijgen wegens smaad.

Truus2004

Geplaatst op 07 Feb 2005 19:31 door Idaho

--------------------------------------------------------------------------------

en luidens ik heb jouw misselijke tronie mogen aanschouwen, jij kent mij niet, dus in principe loop je altijd de kans om mij tegen te komen en dat voor de rest van je leven.......wel een aardig gegeven als je er over nadenkt.....
Dus jongen stop met je waardeloze gezever en ga iets nuttigs doen, kook eens iets lekkers voor je moeder (als ze jou nog over de vloer wilt hebben, ga eens naar een park en prik daar de propjes op die mensen laten vallen, loop een op een ochtend je kantoor op en zeg tegen je collegea, jongens we werken voor een verkeerd bedrijf, etc, etc, etc..........
Impact,
a. ik geloof er niet in, dat als je niet vóór iemand bent, je in principe tégen bent.
b. zo'n posting als van Idaho over Luidens, dat geloof ik ook niet. Dexiamedewerkers zijn echt niet zo makkelijk te traceren. Idaho zit heel doelbewust iedereen op een ander been te zetten. Reden? Tja!
Dat er meegelezen wordt door Dexia (of advocaten of stagiaires) daar ben ik vanuit de praktijk echt van overtuigd geraakt. Dat die hier de boel saboteren, nee daar geloof ik niet in. Het risico dat ze 'ontmaskerd' worden, is te groot voor Dexia. Zou nogal niet mooi zijn voor de Tros zeg. En de Tros laat het achterste van haar tong ook echt niet zien om die reden!

croosjes

Karel,

De vereniging heeft een rechtspersoon die verantwoordelijk is voor alles en ingeschreven staat bij kamer van koophandel.

Voordat u het weet kan u een proces aan uw broek krijgen wegens smaad. Antw:Omdat ik de waarheid schrijf laat mij niet lachen :lol:

Naar boven

vrgr.Andre

impact

Pipa, kijk ook eens bij www.goeroe.be onder Dexia. Aan het taalgebruik en de inhoud van de berichten in dat forum kun je bepaalde figuren herkennen, die ook hier pro-Dexia zijn.
Wat Idaho betreft heb ik geen enkele twijfel dat dit een bonafide gedupeerde is.
Over Croosjes is al genoeg gezegd, die man is onverbeterlijk dom.

Truus2004

Ik zeg niet dat iemand geen bonafide gedupeerde is (hahahaha wat een term eigenlijk). Ik vind het dexiamedewerker complotgedoe gewoon te veel voor de hand liggend. Noem het vrouwelijke intuitie :wink:
Verder ben ik niet, geloof het of niet, een forumbezoeker of chatter. Mijn hemel ik heb het hier al druk genoeg :lol:

Karel

Ongelezen bericht door Karel »

De vereniging heeft een rechtspersoon die verantwoordelijk is voor alles en ingeschreven staat bij kamer van koophandel.
Dit is geen antwoordt op mijn vragen - zoals gewoonlijk - en daarom zou u niet zo'n grote broek aan moeten trekken naar andere toe wat betreft u veel gebruikte motto van zogenaamd de waarheid vertellen. Juist u geeft nergen openheid over.
Dus nogmaals de vraag:
Graag de naam van de voorzitter, de secretaris en de penningmeester, of vertegenwoordigd u als één persoon alle drie deze functies??

impact

Pipa, het vertrouwen dat jij blijkbaar nog steeds hebt in een aantal bezoekers van dit forum, heb ik allang verloren. Ik ben ervan overtuigd dat een aantal Dexia-figuren hier constant bezig zijn tweedracht te zaaien, te provoceren en te proberen om belangrijke topics gesloten of verwijderd te krijgen.

impact

Karel, ik kan je vast het antwoord op je vragen geven: Croosjes, Croosjes en Croosjes! :lol:

Truus2004

Tja het naieve kindvrouwtje, ik denk wel dat dat op mij van toepassing is :wink:
Impact, alle gekheid op een stokje. Ik zie het anders. Kan een heel end met je meegaan, maar ja, is misschien een vorm van goedgelovigheid. Daar ga ik ook weleens flink de mist mee in hoor. Echter, als ik dat loslaat, dan heb ik geen leven meer.

croosjes

Karel, wij dragen de verantwoordelijkheid als vereniging niets mis mee en overleggen met de advocaat van de vereniging wat de juiste beslissing is/moet nemen bij iedere gedupeerde die zich aanmeld en dragen dit over aan de advocaat die het verder behandelt. Daarom kan iedere gedupeerde vrijwillig eerst ter inzage hun documenten overleggen aan de advocaat via de vereniging zonder dat het iets kost en daarna zelf beslissen over hun kans en doelstelling hiervan en met wat voor oplossing zij willen starten en hierover zelf beslissen op vrijwilligerbasis.

Vrgr.Andre

impact

Is de waanzin naar je kop gestegen, Croosjes, dat je nu ook al de pluralis majestatisvorm gaat gebruiken?

Ikwaseenbeetjedom

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Gelukkig is het bij ons Carnaval en is alle ellende aan mij voorbij gegaan die croosjes vanavond weer eens heeft aangericht, samen met zijn glasheldere vriendjein die hem voor teveel fouten moet behoeden, ditmaal onder weer een andere naam, en de smaakloze en voortdurende aanvallen op een persoon met als enige doel om zijn eigen telebendeclub te promoten en er zelf persoonlijk beter van te worden. Bah croosjes !
Als er iemand is die NIET aan de gedupeerden denkt dan ben jij het wel, geldwolf!
Die glasheldere toestand van jou heeft zeker erg weinig klanten meer over, het kan gewoon niet goed zijn als je zo loopt te leuren, met zo'n advocaat zou ik tenminste nooit in zee gaan! (kwestie van vertrouwen!)

Vraagje: hoeveel advocaaten met specialiteit in effecten en bankzaken zijn er wel niet in Nederland ?
Het zijn er te veel om op te noemen, dat wil je niet weten crioosjes. Overigens heel gemakkelijk op te zoeken m.b.v. een zoekmachine op internet, dan kun je tegelijk selecteren op een advocaat bij je in de buurt!

Idaho

Ongelezen bericht door Idaho »

Pipa toch, ik zet iedereen op het verkeerde been? Als dat jouw vrouwelijke intuitie is, dan ben je minder vrouw dan je misschien zelf denkt.
Met de hand op mijn hart verklaar ik tegenover jou, dat ik niemand op geen enkele wijze op een verkeerd been wil zetten.
Ik ben alleen doodziek van dat gezever van die luidens en z'n aliassen.
Het feit dat ik zeg dat ik de man z'n tronie heb gezien, komt voort uit het feit dat iemand hier destijds een verwijzing gaf naar een site waarop dit misselijke figuur te zien was, that's all.

vrgr,
Idaho

Gesloten