Re: wanbetalers upc
Geplaatst: 23 sep 2005 15:41
Helaas sta ik sinds augustus 2004, ook als "wanbetaler" te boek. Tenminste zo schijnt het want de post van UPC komt sinds december 2004 niet meer aan, tja daar hebben meer mensen last van.
Op 12 septeber deed mijn internet het plots niet meer. Bellen met de klantenservice. In 2005 zou ik een maand niet hebben betaald. Bankafschriften gezocht en alles klopt. Weer bellen met de klantenservice, het bleek in 2004 te zijn dat ik een maand niet had betaald. Oke weer de banfafschiften gezocht, maar alles klopte. Dit alles doorgefaxt en weer bellen......Bankafschriften via de fax worden niet geaccepteerd!! Daar word fraude mee gepleegd.....Zo bedankt voor deze beschuldiging...Intussen was ik al moedeloos......opsturen naar Leeuwarden! Geen reactie
Op 19 september bleek tijdens een telefoongesprek met iemand van credit & collection, dat op de afschrijfing van 17 aug 2004 een foutief rekeningnummer stond. Nota bene op een door UPC gezonden accptgiro! Wat doe je als je de rekening krijgt je scheurt de giro eraf tekend deze en brengt het naar de bank.....toch? In plaats van 845745 stond er 345745 op een voorgedrukte giro! Maar hiervan krijg ik of anders de postbank de schuld! Volgens het juridisch adviesbureau is de enige schuldige UPC zelf....maar daar wil UPC niet aan
Ondertussen was het bedrag opgelopen tot € 99.59, die ik dus heb afgelopen maandag betaald. Ik heb weer internet en via UPC/Chello, maar ben er niet blij mee... Inmiddels € 164.73 in totaal lichter, moet ik maar afwachten of mijn bank het geld wat naar een fout rekening nummer is gegaan nog kan terug halen. Daarbij heb ik nu boete betaald voor iets wat niet mijn schuld is
Mochten er mensen beschuldigd worden van een "betaalachterstand" of te boekstaan als wanbetaler kijk alles eens heel goed na. Wat mij is overkomen kan anderen net zo goed gebeuren. Overtuigd van het feit dat er betaald is, zit er toch ergens ongewild een kleine fout.
UPC/chello......gaat er bij mij uit....tenminste.... als dat lukt want dat schijnt ook niet makkelijk te zijn.
Op 12 septeber deed mijn internet het plots niet meer. Bellen met de klantenservice. In 2005 zou ik een maand niet hebben betaald. Bankafschriften gezocht en alles klopt. Weer bellen met de klantenservice, het bleek in 2004 te zijn dat ik een maand niet had betaald. Oke weer de banfafschiften gezocht, maar alles klopte. Dit alles doorgefaxt en weer bellen......Bankafschriften via de fax worden niet geaccepteerd!! Daar word fraude mee gepleegd.....Zo bedankt voor deze beschuldiging...Intussen was ik al moedeloos......opsturen naar Leeuwarden! Geen reactie
Op 19 september bleek tijdens een telefoongesprek met iemand van credit & collection, dat op de afschrijfing van 17 aug 2004 een foutief rekeningnummer stond. Nota bene op een door UPC gezonden accptgiro! Wat doe je als je de rekening krijgt je scheurt de giro eraf tekend deze en brengt het naar de bank.....toch? In plaats van 845745 stond er 345745 op een voorgedrukte giro! Maar hiervan krijg ik of anders de postbank de schuld! Volgens het juridisch adviesbureau is de enige schuldige UPC zelf....maar daar wil UPC niet aan
Ondertussen was het bedrag opgelopen tot € 99.59, die ik dus heb afgelopen maandag betaald. Ik heb weer internet en via UPC/Chello, maar ben er niet blij mee... Inmiddels € 164.73 in totaal lichter, moet ik maar afwachten of mijn bank het geld wat naar een fout rekening nummer is gegaan nog kan terug halen. Daarbij heb ik nu boete betaald voor iets wat niet mijn schuld is
Mochten er mensen beschuldigd worden van een "betaalachterstand" of te boekstaan als wanbetaler kijk alles eens heel goed na. Wat mij is overkomen kan anderen net zo goed gebeuren. Overtuigd van het feit dat er betaald is, zit er toch ergens ongewild een kleine fout.
UPC/chello......gaat er bij mij uit....tenminste.... als dat lukt want dat schijnt ook niet makkelijk te zijn.