LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Reünie van oude bekenden
Re: Reünie van oude bekenden
En wat zijn de ontwikkelingen in het spel waarvan de uitslag al bekend was op het moment dat het begon?
Dexia doet een schikkingsvoorstel aan de stichting Leasleed:
Kwijtschelding van de restschuld en in uitzonderingsgevallen een paar centen toe.
Dit laatste is te verwaarlozen en pure reclame van Dexia richting media om aan te tonen hoe goed ze wel niet zijn voor hun klanten.
En de dubieuze dubbelrol van de stichting Leasverlies.
Door Zalm, De Nederlandsche Bank en Duisenberg "gevraagd" om zogenaamd namens alle gedupeerden te onderhandelen met Dexia.
Uiteraard zonder de gedupeerden zelf te vragen hoe ze hier over denken.
Wij hebben geen stem in het spel van deze oude jongens krentenbrood.
Leaseverlies heeft naast deze zeer verantwoordelijke taak ook nog hun eigen taak: het behartigen van de belangen van de leden van Leaseverlies.
Dexia had al aangekondigd de stichtingen seperaat te benaderen,
Leaseleed is nu benaderd en Leaseverlies......
Bij leaseverlies ligt nu het schikkingsvoorstel van Dexia: kwijtschelding van de restschuld voor die leden met een nog lopend contract en een nog niet betaalde restschuld.
Dit zijn nog geruchten maar ik vraag me af wanneer dit bevestigt wordt door Leaseverlies.
Groeten,
Piet
Dexia doet een schikkingsvoorstel aan de stichting Leasleed:
Kwijtschelding van de restschuld en in uitzonderingsgevallen een paar centen toe.
Dit laatste is te verwaarlozen en pure reclame van Dexia richting media om aan te tonen hoe goed ze wel niet zijn voor hun klanten.
En de dubieuze dubbelrol van de stichting Leasverlies.
Door Zalm, De Nederlandsche Bank en Duisenberg "gevraagd" om zogenaamd namens alle gedupeerden te onderhandelen met Dexia.
Uiteraard zonder de gedupeerden zelf te vragen hoe ze hier over denken.
Wij hebben geen stem in het spel van deze oude jongens krentenbrood.
Leaseverlies heeft naast deze zeer verantwoordelijke taak ook nog hun eigen taak: het behartigen van de belangen van de leden van Leaseverlies.
Dexia had al aangekondigd de stichtingen seperaat te benaderen,
Leaseleed is nu benaderd en Leaseverlies......
Bij leaseverlies ligt nu het schikkingsvoorstel van Dexia: kwijtschelding van de restschuld voor die leden met een nog lopend contract en een nog niet betaalde restschuld.
Dit zijn nog geruchten maar ik vraag me af wanneer dit bevestigt wordt door Leaseverlies.
Groeten,
Piet
-
Maar Piet dit zou toch te gek zijn voor woorden.Bij leaseverlies ligt nu het schikkingsvoorstel van Dexia: kwijtschelding van de restschuld voor die leden met een nog lopend contract en een nog niet betaalde restschuld.
Groeten,
Piet
Immers dan geven ze toch toe dat ze fout zaten.
Dat ze fout zaten is inmiddels al op verschillende fronten bewezen.
Dan zouden ze er wel erg gemakkelijk mee wegkomen.
Restschulden kwijtschelden van aandelen die nooit gekocht zijn.
En Zalm en Donner en de hele tweede kamer knikt en zegt wat een fantastische oplossing van de bank.
Het is niet te geloven.
DE BEERPUT OPEN?
OF DE DOOFPOT IN?
Lfs Ad
Laat nu net toevallig de nieuwsbrief van Leaseverlies komen en wat staat daar o.a. in:
Toen op 11 februari de “bemiddelingspoging” werd aangekondigd was de deal allang gemaakt.
Wij worden belazerd waar we bij staan en in het belang van Zalm, Donner, De Nederlandsche Bank, Dexia, Aegon en Leaseverlies mogen we dit niet winnen
De contracten worden beëindigd en de ontstane en nog niet betaalde restschuld wordt kwijtgescholden, uitgezonderd de eegaleasers en Dexia Aanbod/ regeling acceptanten.
De rechtszaak tegen Dexia wordt beëindigd en Leaseverlies voor een nederlaag bespaard.
Daarom is het onbegrijpelijk dat Leaseverlies nog iedereen oproept om te blijven betalen, zelfs de restschuld.
Zij weten dat je dit geld niet terugkrijgt en zij weten dat als je niet betaald de restschuld wordt kwijtgescholden.
Dus....waarom zou je Dexia nog maar één euro betalen?
En wil je nog iets terugzien van je ingelegde geld, dan zal je zelf moeten gaan procederen.
Aan ons de uitdaging om deze allang gemaakte deal niet te accepteren!
Het gaat om ons geld en onze toekomst en wij bepalen zelf wel of wij gaan procederen tegen Dexia.
Negeer de verkeerde adviezen van Leaseverlies en de Consumentenbond.
Het gaat hun niet om de consument, er spelen andere belangen mee.
Maar dat wisten we al langer.
Groeten,
Piet
We denken dat een zekere uitkomst nu te verkiezen is boven een onzekere uitkomst op lange termijn, zelfs als de mogelijke opbrengst uiteindelijk groter zou kunnen zijn.
Dit noemt Leaseverlies nieuws, maar wij wisten dit natuurlijk al vanaf het begin.De reacties van de aangeslotenen van Leaseverlies bepalen of de oplossing definitief wordt en of de collectieve actie (de rechtszaken tegen Dexia) wordt gestopt.
Toen op 11 februari de “bemiddelingspoging” werd aangekondigd was de deal allang gemaakt.
Wij worden belazerd waar we bij staan en in het belang van Zalm, Donner, De Nederlandsche Bank, Dexia, Aegon en Leaseverlies mogen we dit niet winnen
De contracten worden beëindigd en de ontstane en nog niet betaalde restschuld wordt kwijtgescholden, uitgezonderd de eegaleasers en Dexia Aanbod/ regeling acceptanten.
De rechtszaak tegen Dexia wordt beëindigd en Leaseverlies voor een nederlaag bespaard.
Daarom is het onbegrijpelijk dat Leaseverlies nog iedereen oproept om te blijven betalen, zelfs de restschuld.
Zij weten dat je dit geld niet terugkrijgt en zij weten dat als je niet betaald de restschuld wordt kwijtgescholden.
Dus....waarom zou je Dexia nog maar één euro betalen?
En wil je nog iets terugzien van je ingelegde geld, dan zal je zelf moeten gaan procederen.
Aan ons de uitdaging om deze allang gemaakte deal niet te accepteren!
Het gaat om ons geld en onze toekomst en wij bepalen zelf wel of wij gaan procederen tegen Dexia.
Negeer de verkeerde adviezen van Leaseverlies en de Consumentenbond.
Het gaat hun niet om de consument, er spelen andere belangen mee.
Groeten,
Piet
Wat een smerige corrupte zooi,de hoge heren worden beschermt ten koste van jan met de pet hoe diep kan een land zinken.
Je hebt gelijk Piet de waarheid moet aan het licht komen,bij veel uitspraken word gezegd dat ook een stuk eigen verantwoordelijkheid moet worden genomen,waardoor men niet zijn inleg terug krijgt hoewel dexia goed fout zit.
Daarom moeten Zalm en zijn vriendjes ook hun verantwoording nemen.
Een kleine crimineel word wel vervolgd voor zijn daden,grote criminelen blijkbaar niet schande wat een land wat een normen en waarden en maar doen of ze het zo goed met ons voor hebben maar wij weten beter.
Zalm en zijn vriedjes ook wel maar die willen en durven en mogen hun verantwoording niet nemen stinkzooi!
Groetjes
Je hebt gelijk Piet de waarheid moet aan het licht komen,bij veel uitspraken word gezegd dat ook een stuk eigen verantwoordelijkheid moet worden genomen,waardoor men niet zijn inleg terug krijgt hoewel dexia goed fout zit.
Daarom moeten Zalm en zijn vriendjes ook hun verantwoording nemen.
Een kleine crimineel word wel vervolgd voor zijn daden,grote criminelen blijkbaar niet schande wat een land wat een normen en waarden en maar doen of ze het zo goed met ons voor hebben maar wij weten beter.
Zalm en zijn vriedjes ook wel maar die willen en durven en mogen hun verantwoording niet nemen stinkzooi!
Groetjes
Piet,
Ik heb veel waardering voor wat je doet, daar kan ik kort in zijn, maar
bovenstaande is niet bewezen!
Daarbij! en dat is wel bewezen, als we verliezen zijn we inderdaad ook rente en kosten verschuldigd.
Als we winnen, en eerlijk is eerlijk, er is nog geen enkele( althans mij niet ) uitspraak bekent van een persoon die alles heeft betaald,en volledig in het gelijk is gesteld.waarbij dus dexia alles heeft moeten terugbetalen., wel gedeeltes. Dus daarover kunnen we dus ook niet met zekerheid spreken. Dus het wel of niet terug ontvangen van geld is niet bevestigd door rechtbankuitspraken.
Dit wil niet zeggen dat ik achter dexia sta, geensins, maar ik wil een eerlijk proces. (overigens ik heb de restschuld niet betaald, mijn man en de advocaat hebben me dat ten sterkste ontraden.) en zolang mijn contract onder de rechter is, wil niet vooruitlopen op de gebeurtenissen.
Daarbij heb ik wel vertrouwen in Leaseverlies/eegalease , dat zij ook meewerken aan een goede afloop
Iedereen veel sterkte wensend,
Janny
Ik heb veel waardering voor wat je doet, daar kan ik kort in zijn, maar
bovenstaande is niet bewezen!
Daarbij! en dat is wel bewezen, als we verliezen zijn we inderdaad ook rente en kosten verschuldigd.
Als we winnen, en eerlijk is eerlijk, er is nog geen enkele( althans mij niet ) uitspraak bekent van een persoon die alles heeft betaald,en volledig in het gelijk is gesteld.waarbij dus dexia alles heeft moeten terugbetalen., wel gedeeltes. Dus daarover kunnen we dus ook niet met zekerheid spreken. Dus het wel of niet terug ontvangen van geld is niet bevestigd door rechtbankuitspraken.
Dit wil niet zeggen dat ik achter dexia sta, geensins, maar ik wil een eerlijk proces. (overigens ik heb de restschuld niet betaald, mijn man en de advocaat hebben me dat ten sterkste ontraden.) en zolang mijn contract onder de rechter is, wil niet vooruitlopen op de gebeurtenissen.
Daarbij heb ik wel vertrouwen in Leaseverlies/eegalease , dat zij ook meewerken aan een goede afloop
Iedereen veel sterkte wensend,
Janny
Nou Janny ik hoop dat je vertrouwen niet beschaamd wordt.
Ik heb in hen helemaal geen vertrouwen meer.
Ik heb in hen helemaal geen vertrouwen meer.
Natuurlijk wisten we dat al lang.Het gaat hun niet om de consument, er spelen andere belangen mee.
Maar ik denk (ben er eigenlijk van overtuigd) dat veel mensen (niet allemaal, maar veel) het kwijtschelden van hun restschuld accepteren. Neem alle mensen waarvan de restschuld niet opweegt tegen de kosten van een advocaat? Die accepteren sowieso.en nog niet betaalde restschuld wordt kwijtgescholden
Dit wordt te zenuwslopend op den duur.
Ben het zelf ook zat en wil weer verder met mijn leven zonder Dexia.
Wil weer eens wat leuks kunnen doen. Weer eens op vakantie. Zolang de Dexia-affaire voor mij niet voorbij is, kan ik niets.
Het zou toch niet eerlijk zijn ten opzichte van de eerlijke mensen die wel hun restschuld hebben betaald om de wanbetalers te belonen. Ik denk dat je moet denken aan 2/9 kwijtschelding van de restschuld, dat is ook wat wij van Aegon hebben gekregen.
En voor de echt zware gevallen hebben we de hardheidsclausule, 3 jaar op een minimum leven en je bent overal vanaf.
En voor de echt zware gevallen hebben we de hardheidsclausule, 3 jaar op een minimum leven en je bent overal vanaf.
En WIJ hebben tegen oplichtingspraktijken een horde rechters en advocaten in de aanval. Wordt een hard gelag voor Dexiabank.
Beste Dexiabank,
Rot nou een op, ga werk zoeken en val ons niet lastig. Word zo moe van je.
Heb je niks beters te doen, dan de hele dag onzin te verkopen.
Dexia gaat lekker alles aan iedereen terug betalen. En niet 2/9, waar je die onzin vandaan haalt.
Dus rot op,
groeten
Rot nou een op, ga werk zoeken en val ons niet lastig. Word zo moe van je.
Heb je niks beters te doen, dan de hele dag onzin te verkopen.
Dexia gaat lekker alles aan iedereen terug betalen. En niet 2/9, waar je die onzin vandaan haalt.
Dus rot op,
groeten
beste trudy
na regen komt zonneschijn.
eerst dan maar even op ons scheveningse strand,
na deze affaire zien we wel weer verder.
h.g kor.
na regen komt zonneschijn.
eerst dan maar even op ons scheveningse strand,
na deze affaire zien we wel weer verder.
h.g kor.
Geplaatst op 13 Apr 2005 10:11 door Dexiabank
--------------------------------------------------------------------------------
Het zou toch niet eerlijk zijn ten opzichte van de eerlijke mensen die wel hun restschuld hebben betaald om de wanbetalers te belonen. Ik denk dat je moet denken aan 2/9 kwijtschelding van de restschuld, dat is ook wat wij van Aegon hebben gekregen.
2/9 kwijtschelding restschuld? Is dit een grapje. Eén ding weet ik zeker. Die bank van list en bedrog zal van mij nooit meer één cent krijgen.
En Dexiabank/Dubio, duvel op van dit forum. Op lieden als u zitten we hier niet te wachten.
Trudy, ben het helemaal met je eens. Ik vind het al erg genoeg dat ik 3 jaar voor noppes heb gespaard, althans, ik dacht te sparen voor m'n ouwe dag en dan zou ik ook nog de restschuld moeten betalen? Over mijn lijk!!!!! Onbegrijpelijk dat de St. Leaseverlies en Eegalease de mensen nog steeds adviseren om door te gaan met betalen, ja zelfs de restschuld te betalen aan die boevenbende. Niet doen dus want je ziet nooit meer iets terug van je geld, daar ben ik heilig van overtuigd. Het laatste woord is aan de rechter, maar het ziet ernaar uit dat dat nog even kan duren aangezien de rechterlijke macht kennelijk luistert naar de hoge heren van het bankwezen. Het zou beter zijn als ze naar ons - gedupeerden - zouden luisteren. Ik krijg zo langzamerhand genoeg van dit land, waar de grootste boeven vrijuit gaan en de kleine man/vrouw gepakt worden.
Ineke
Ineke
He Dubje,Geplaatst op 13 Apr 2005 10:11 door Gast
--------------------------------------------------------------------------------
Het zou toch niet eerlijk zijn ten opzichte van de eerlijke mensen die wel hun restschuld hebben betaald om de wanbetalers te belonen.
Wat eerlijkheid? Helaas heb ik ook betaald aan die snertbank!
Ik ben geen wanbetaler maar nu zou ik er graag een zijn! Of jij dat leuk vind of niet interesseerd mij geen biet!
Je hebt zelf niet in de gaten waar je mee bezig bent en ik ga ook niet proberen dat aan je verstand te peuteren want het is altijd hetzelfde verhaaltje!
Veel succes met het zoeken naar een andere hobby.
Nou, ik ben benieuwd, vandaag 15 april is de de eerste gespreksronde beeindigd van de bemiddelingspoging van Duisenberg.
Hij heeft nu gesprekken gehad met Dexia en Leaseverlies.
Wat wordt de volgende stap van Duisenberg?
Hij zal wel eerst overleg voeren met De Nederlandsche Bank en Zalm over hoe verkoop ik het naar de media en de gedupeerden.
Gelukkig is er nu een kanjer van een uitspraak in Amsterdam, dus hoezo bemiddelen en schikken?
Ik betaal al heel lang niet meer en heb bezwaar aangetekend tegen de aanhouding van mijn rechtszaak.
Wat doe jij?
Groeten,
Piet
Hij heeft nu gesprekken gehad met Dexia en Leaseverlies.
Wat wordt de volgende stap van Duisenberg?
Hij zal wel eerst overleg voeren met De Nederlandsche Bank en Zalm over hoe verkoop ik het naar de media en de gedupeerden.
Gelukkig is er nu een kanjer van een uitspraak in Amsterdam, dus hoezo bemiddelen en schikken?
Ik betaal al heel lang niet meer en heb bezwaar aangetekend tegen de aanhouding van mijn rechtszaak.
Wat doe jij?
Groeten,
Piet
Op voorhand heb ik mijn advocaat al laten weten met geen enkel uitstel genoegen te nemen. Gelukkig hoort mijn advocaat bij de 16 advocatenkantoren die zich gezamelijk tegen de werkwijze van Dexia en bemiddelingspoging door Duisenberg hebben verzet en zullen in principe gewoon doorgaan.
Alleen wanneer er een voorstel komt krijg ik alsnog bericht om te overleggen. Nog deze maand moet Dexia na weer uitstel gekregen te hebben hun dupliek indienen en wacht dan af wat de rechter beslist. Op de rol in december is net als bij jou Piet waarschijnlijk. Ik zal dan via mijn advocaat hiertegen protest aantekenen.
Bedankt voor alle inzet en het vele werk dat je voor de gedupeerden doet. Doe ook je vrouw de hartelijke groeten en geef haar aub te kennen dat we haar geduld en opoffering eveneens ten zeerste waarden.
Jullie medestrijder tegen het leaseonrecht,
Okerene
Alleen wanneer er een voorstel komt krijg ik alsnog bericht om te overleggen. Nog deze maand moet Dexia na weer uitstel gekregen te hebben hun dupliek indienen en wacht dan af wat de rechter beslist. Op de rol in december is net als bij jou Piet waarschijnlijk. Ik zal dan via mijn advocaat hiertegen protest aantekenen.
Bedankt voor alle inzet en het vele werk dat je voor de gedupeerden doet. Doe ook je vrouw de hartelijke groeten en geef haar aub te kennen dat we haar geduld en opoffering eveneens ten zeerste waarden.
Jullie medestrijder tegen het leaseonrecht,
Okerene
Tot ziens bij de demonstratie op 1 juni!!
En het geschiedde zoals voorspeld.
De gevestigde orde bepaalt wel wat juist is voor ons en wij moeten buigen en slikken.
Wat zijn de Stichting Leaseverlies en de Consumentenbond een Judassen!!
Nog steeds houden zij hun leden voor om te blijven betalen en zij adviseren nu de leden om het schikkingsvoorstel te accepteren en de twee rechtszaken te beeindigen.
Een schikkingsvoorstel om restschuld kwijt te schelden maar er wordt niet gesproken over het geld wat je nog steeds betaalt op aanraden van Leaseverlies.
Stop met betalen !
Eis een voortzetting van je rechtszaak, hierin is veel meer te behalen als alleen maar kwijtschelden van restschuld.
Groeten,
Piet
De gevestigde orde bepaalt wel wat juist is voor ons en wij moeten buigen en slikken.
Wat zijn de Stichting Leaseverlies en de Consumentenbond een Judassen!!
Nog steeds houden zij hun leden voor om te blijven betalen en zij adviseren nu de leden om het schikkingsvoorstel te accepteren en de twee rechtszaken te beeindigen.
Een schikkingsvoorstel om restschuld kwijt te schelden maar er wordt niet gesproken over het geld wat je nog steeds betaalt op aanraden van Leaseverlies.
Stop met betalen !
Eis een voortzetting van je rechtszaak, hierin is veel meer te behalen als alleen maar kwijtschelden van restschuld.
Groeten,
Piet
-
Het lijkt me logisch dat LV heeft bedongen dat je in elk geval alle onder protest betaalde maandtermijnen voor de volle 100 % terug krijgt....
Ik ga niet met ze in zee maar als ik dat zou doen zou ik dat in elk geval eisen...
O.D.
Ik ga niet met ze in zee maar als ik dat zou doen zou ik dat in elk geval eisen...
O.D.
het is een fooi van dexia dus weiger dit en ga verder met de rechtzaken.