LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eerst BKR registratie weg Duisenberg

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
bjorrie
Berichten: 133
Lid geworden op: 02 sep 2004 20:05

Re: Eerst BKR registratie weg Duisenberg

Ongelezen bericht door bjorrie »

Als je een lening afsluit bij een bank moet je altijd een copy van je pasport inleveren en wordt er aan de klant verteld dat een BKR toets plaatsvind. Zo is het althans bij mijn hyotheekaanvraag gegaan.Ik kan jullie verzekeren dat Legio Lease dit bij mij nooit heeft gedaan en ook niet om een copy van mijn pasport heeft gevraagd en bovendien ook nooit verteld heeft dat ik een BKR registratie zou krijgen. Ik had tenslotte vooraf fl 18.000,- betaald.Hadden zij dit wel gedaan dan had ik er namelijk ook achter gekomen dat ik een lening had afgesloten en was ik persoonlijk dus nooit met de WVD begonnen.Ik vind dan ook dat we bij de politieke partijen erop aan moeten dringen om zo spoedig mogelijk tot een bemiddelingsuitslag(binnen 1 maand) te komen en daarbij alle registaties bij de BKR van DEXIA dienen weg te halen.En dat bovendien alle maandtermijnen ook gestopt mogen worden,zonder dat er een achterstandsmelding komt waarvan je nog jaren last kan krijgen.Dat zou een eerste stap richting de gedupeerden zijn.Bovendien raad ik iedereen af om de restschulden te betalen.Uit zeer betrouwbare bronnen heb ik begrepen dat dit niet verstandig is.

bjorrie
Berichten: 133
Lid geworden op: 02 sep 2004 20:05

Re: Eerst BKR registratie weg Duisenberg

Ongelezen bericht door bjorrie »

Dag waarde nog even een reactie. Bij mij stonden bij navraag meer leningen geregistreerd die niet van mij waren. De BKR maakt geen fouten zei de hypotheek verstrekker.Dus ik heb navraag gedaan bij de BKR(koste mij €4,50).Uiteindelijk zijn die andere schulden wegggehaald nadat ik DEXIA om opheldering gevraagd had.Ze waren volgens de BKR van iemand anders met dezelfde postcode of geboorte datum. Dit is toch niet normaal, daar kwam ik per ongeluk achter toen de hypotheekverstrekker behalve DEXIA met nog twee andere schulden op mijn naam kwamen die niet van mij waren.Inmiddels is dit dus verwijderd,maar ik voelde me echt voor gek staan,want ik had de hypohteekverstrekker verteld dat ik alleen het DEXIA kontrakt had wat ze tegen konden komen bij de BKR.

bjorrie
Berichten: 133
Lid geworden op: 02 sep 2004 20:05

Re: Eerst BKR registratie weg Duisenberg

Ongelezen bericht door bjorrie »

Kijk morgen allemaal naar trosradar 20.25.

bjorrie
Berichten: 133
Lid geworden op: 02 sep 2004 20:05

Re: Eerst BKR registratie weg Duisenberg

Ongelezen bericht door bjorrie »

Piet e.a. VEEL SUCCES.En vergeet de BKR registratie niet.Die voor velen eenblok aan hun been zijn.

Gesloten