LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rekening

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
mono67
Berichten: 9
Lid geworden op: 21 feb 2005 23:02

Re: rekening

Ongelezen bericht door mono67 »

wil eigenlijk helemaal niets meer betalen.

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: rekening

Ongelezen bericht door trudy »

Ik zei het toch:

HET IS DAAR EEN ADMINISTRATIEVE PUINHOOP.

Bellen, schrijven, het heeft absoluut geen zin meer !

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: rekening

Ongelezen bericht door Hans A »

Ik heb ook kopieën van bankafschriften opgestuurd. Maar Dexia reageerd gewoon niet.
Maakt volgens mij niets uit. Er zijn al meer uitspraken waarin de rechter bepaald heeft dat het contract ontercht werd beëindigd.

Je kunt er maar vanaf zijn.

mono67
Berichten: 9
Lid geworden op: 21 feb 2005 23:02

Re: rekening

Ongelezen bericht door mono67 »

pewi


ik denk dat jij je ook aan moet sluiten bij LEASEVERLIES(heb ik in april 2003 ook gedaan)of heb je dat al gedaan?Ik zit zelf ook vast,met nog duizenden anderen.Heb verder geen advies voor je.succes!

mono67
Berichten: 9
Lid geworden op: 21 feb 2005 23:02

Re: rekening

Ongelezen bericht door mono67 »

Alleen als je de boel wil afkopen hoor je van ze!!Maar ja dan heb je geen poot meer op te staan verder,Ik bedoel de uitspraak van de rechter enzo

rust
Berichten: 516
Lid geworden op: 13 jan 2004 21:39

Re: rekening

Ongelezen bericht door rust »

welke idioot betaalt er nu nog geld aan de dexia Honden

pewi
Berichten: 679
Lid geworden op: 16 feb 2005 20:52

Re: rekening

Ongelezen bericht door pewi »

Ben aangesloten bij Leaseverlerlies en Eegalease, maar het valt me behoorlijk tegen. Van deze twee stichtingen krijgt je niets anders dan iedereen, een nieuwsbrief. Bovendien te aanvulling op mijn verhaal, mijn Spaarselect contract had nooit geopend mogen worden door Spaarselect. We hadden namelijk afgesproken dat ik pas zou instappen bij een behoorlijk lagere koers. Na 4 jaren heen en weer geschreven te hebben is Spaarselect "stiekem" failliet gegaan. Hier hebben ze bewust op aangespeeld. Ondertussen gaan ze verder als "MarQ". Gerwoon een ordinaire doorstart onder een andere naam. Pewi.

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: rekening

Ongelezen bericht door trudy »

En als je besluit om de restschuld te betalen. Dan zullen ze zelfs een acceptgiro toe sturen :lol:

mono67
Berichten: 9
Lid geworden op: 21 feb 2005 23:02

Re: rekening

Ongelezen bericht door mono67 »

HALLO IS ER NOG IEMAND ?

mono67
Berichten: 9
Lid geworden op: 21 feb 2005 23:02

Re: rekening

Ongelezen bericht door mono67 »

JA DUS



Dan ineens zijn ze weer wakker

mono67
Berichten: 9
Lid geworden op: 21 feb 2005 23:02

Re: rekening

Ongelezen bericht door mono67 »

rust






ikke,maar ik ben van plan om niks meer te betalen.

Vincentc
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 jul 2004 19:06

Re: rekening

Ongelezen bericht door Vincentc »

Hallo Allemaal,

Ik heb 2 weken terug nog een brief van reats incasso gehad. Daar stond in dat als ik binnen 2 weken het bedrag van 4800 euro zou betalen er geen rente en incasso kosten bij kwamen (+ 1000 euro). Nu heb ik een brief terug gestuurd, waarin ik allles uitleg en dat ik eis dat dexia haar vordering stop zet en mijn betaalde bedragen terugstort.
Daarnaast heb ik voorgesteld om tot alle rechtzaken en bemiddelingspogingen afgerond zijn, met behoud van al mijn rechten €30,00 per maand te betalen. Als zij hiermee akkoord gaan dan blijft de vordering van dexia onder de €5000.00 waarmee ik de mogelijkheid blijf behouden dexia te dagvaarden en zonder advocaat mijn zaak voor te leggen aan een rechter.

groeten,

Vincent

sannie
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 feb 2004 10:14

Re: rekening

Ongelezen bericht door sannie »

hallo vincentc,als ik jou was zou ik niks meer betalen,dat geld zie je nooit meer terug!!!dit vind dexia wel lekker! :twisted:

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: rekening

Ongelezen bericht door impact »

Vincent, die zogenaamde incassokosten kunnen echt niet door Dexia zomaar bij hen vermeende vordering op jou worden opgeteld. Zelfs als Dexia van jou mocht winnen, blijft het nog steeds aan de rechter om te bepalen wat de kosten zijn. En niet aan Dexia.

pewi
Berichten: 679
Lid geworden op: 16 feb 2005 20:52

Re: rekening

Ongelezen bericht door pewi »

Sannie, zelfs daar gaat het niet om. Als je van mening bent dat een contract niet zou mogen bestaan, door allerlei redenen zoals huurkoop, OTC, WCK enz. dan moet je er voor zorgen dat je je contract vernietigd. En voor iets wat je vernietigd, moet je niet betalen. Dan spreek je je zelf tegen

Vrgr Pewi

m.de.w
Berichten: 70
Lid geworden op: 29 jul 2003 18:40

Re: rekening

Ongelezen bericht door m.de.w »

hallo allemaal,

Ik ben gisteren gebeld door Reats ***** incasso,en vroegen aan mij wanneer ik ga betalen???
Niet gezegt en een fijne middag gewenst tussen haakjes natuurlijk ik gun ze het alle slechtste wat je kan bedenken :evil:

........hoelang nog........... ik vind dat Reats ook een bedrijf is die in de boeken gezet ag worden als doods rovers!!!

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: rekening

Ongelezen bericht door trudy »

Bij Raets werken ook alleen maar mensen hoor :lol:

die blij zijn met een baantje.

Alleen, iedereen zal hier niet geschikt voor zijn, vergt toch een bepaalde mentaliteit. Op deze mentaliteit zal je wel geselecteerd worden, alvorens men je aanneemt.

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: rekening

Ongelezen bericht door Hans A »

Zelf een zaak tegen dexia aanspannen wordt voorlopig door de amsterdamse rechtbank tegen gehouden.
Als reats belt zou ik zeggen dat ik weiger te betalen en wil dat dexia mij voor de rechter daagt. En vragen hoe snel dit kan!
Heb je mogelijk des te sneller je geld terug! :wink:

Zo'n reats maakt zich bij de huidige stand van zaken in mijn ogen bovendien compleet belachelijk. Het lijkt mij dat er niemand onder de indruk is van zo'n belletje van iemand die geen enkel recht heeft.

Vincentc
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 jul 2004 19:06

Re: rekening

Ongelezen bericht door Vincentc »

Maar Hans A,

Wat is de voorlopige stand van zaken dan? Ik was (even) heel blij toe ik hoorde dat duisenberg ging onderhandelen maar daar heb ik nu ook al een hele tijd niets meer over gehoord. Het is, voorzover ik dat kan beoordelen, sowieso erg stil rond dit hele gebeuren.

Jij zegt Dat niemand onder de indruk is.... . Ik moet zeggen dat het mij persoonlijk toch wel wat doet als ik z'n brief van reats krijg waarin staat dat als ik niet betaal de schuld nog hoger wordt. Nu is mijn schuld vergeleken met andere mensen misschien peanuts maar voor mij blijft het veel en als er dan door reats/dexia ineens 10 tot 20 % bovenop gegooid wordt dan vindt ik dat niet fijn. Ik ben namelijk nog student en ik heb het bedrag zonder die 10/ 20 % al niet, dus laat staan met.

Nu heb ik voor wat betreft mijn zaak wel een redelijk positief gevoel, vanwege mijn leeftijd (20), inkomsten (studiefinanciering) en geregistreerde studieschuld bij BKR ten tijde van het afsluiten van mijn contract. Maar dat is nog geen zekerheid dat ik zou winnen in de rechtbank. Een advocaat is voor mij denk ik te duur en voor gesubsidieerde rechtshulp kom ik denk ik niet in aanmerking, omdat ik samen met mijn vriendin een huis heb en een samenlevingscontract (en mijn vriendin heeft wel inkomen).

groeten,

Vincent

Gesloten