LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] paul roescher keukens

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
MarkZutphen
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 okt 2010 10:12

Re: paul roescher keukens

Ongelezen bericht door MarkZutphen »

Wij hebben begin juni bij Paul Roescher in Apeldoorn een complete badkamer gekocht, inclusief tegels.
Bij binnenkomst zie je dan twee poppen die wat bewegen en tegen elkaar praten over hoe goed de service is en dat Paul Roescher alle beloftes nakomt, in tegenstelling tot andere zaken. Hierdoor kreeg ik al wat negatieve gevoelens, maar we gingen toch verder...
Volgens de tegelzetter was de hoeveelheid tegels wel erg ruim uitgerekend, maar dat wisten wij natuurlijk niet als leken.
Het meeste van wat besteld was werd keurig op tijd geleverd. Echter de levering van de radiator is een drama. Deze werd niet meegeleverd met de rest en zou later volgen. Twee weken later gebeld: ze zoeken het uit. Na een week niks horen nogmaals gebeld: de radiator blijkt uit het assortiment te zijn gehaald. Er wordt een vervangend type geleverd. Na een paar weken niks horen gebeld: ze weten het niet en gaan het uitzoeken. Na een paar keer bellen wordt begin sept. een radiator geleverd. Deze blijkt echter groter dan besteld en past niet. Men zal ons op de hoogte houden. Vandaag zou de juiste radiator binnen zijn, maar net gebeld en men blijkt vorige week een leverbevestiging te hebben gekregen voor eind oktober. En intussen wordt het koud in onze badkamer...
Een zeer ontevreden klant erbij dus!

MarkZutphen
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 okt 2010 10:12

Re: paul roescher keukens

Ongelezen bericht door MarkZutphen »

Vervolg op vorig bericht:
Inmiddels alweer 2x datum voor levering van de radiator uitgesteld. Nu nieuwe datum over 3 weken. Mijn geduld raakt nu op met dit bedrijf en haar blijkbaar slechte inkoopafdeling!

MarkZutphen
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 okt 2010 10:12

Re: paul roescher keukens

Ongelezen bericht door MarkZutphen »

Vervolg op vorige berichten:
Na nogmaals twee uitgestelde data, zou de radiator vandaag geleverd worden.
Maar......zojuist opgebeld door Paul Roescher. Gisteren had ie daar binnen moeten zijn, maar hij is nog niet binnen. Nu maar hopen dat er dinsdag (eerstvolgende dag dat Paul Roescher weer bereikbaar is) meer duidelijkheid komt. In onze badkamer vriest het momenteel....

worst
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 mar 2011 21:30

Re: paul roescher keukens

Ongelezen bericht door worst »

Inderdaad ook wij zijn er ingetrapt, mensen niet doen!
Wij zitten met een halve beschadigde keuken en een lege bankrekening.
Helaas en nu maar hopen dat het goed komt.

slageraart
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 apr 2011 20:33

Re: paul roescher keukens

Ongelezen bericht door slageraart »

Even een Paul Roescher mening.
Ook wij kochten in 2007 een keuken bij Paul Roescher, enkele collega's hadden hem ook daar gekocht en waren erg tevreden. Er ging heel wat mis de afgelopen 4 jaar. Toch hebben wij er vandaag ook onze badkamer en tegels gekocht. Gewoon vanwege de goede service, o.a. trokken onze fronten krom. Men deed er alles aan om dit probleem op te lossen. We kennen de namen van de service afdeling in Rijssen onderhand uit ons hoofd. [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator], ze bleven vriendelijk en altijd op zoek naar een oplossing. Het is natuurlijk zo dat ze zeer veel keukens per jaar verkopen. Dus daar gaat natuurlijk wel eens wat mis. Persoonlijk denk ik dat dit forum geen recht doet aan de firma. Ook wij hadden natuurlijk gegogeld op hun naam en al de negatieve reacties gelezen. Het is natuurlijk vaak zo dat je de goede reacties niet vaak hoort. Bij deze dus. Vorige week hadden we persoonlijk contact met de directie, we hadden gemeld dat we nieuwe fronten kwamen uitzoeken op hun verzoek van wege de kromheid. Hij was persoonlijk uit Rijsen naar Apeldoorn gekomen om ons te helpen. Het einde is in zicht als het goed is, over 7 weken worden de nieuwe fronten geplaatst. En over enkele weken komen de badkamer spullen en tegels binnen. Ga er gewoon vanuit dat alles goed gaat en anders bellen we gewoon naar de service. Hebben er twee zaterdagen aan besteed van 2 keer 160 kilometer, dat doe je toch niet als je het niks vindt. En we zijn geen tokkies hoor, gewoon gemiddelde nederlanders.

Excuus voor degene die geen goede ervaringen met het bedrijf hebben, maar van ons krijgen ze de warme douche. Bedankt [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]

Gregorwolf
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 mei 2011 12:02

Re: paul roescher keukens

Ongelezen bericht door Gregorwolf »

Paul Roescher te Apeldoorn

Januari 2008

Daar wij van plan waren om toen een ander huis te kopen en wij deze dag zomaar een beetje rond aan het kijken waren bij diverse keuken en badkamerzaken in Apeldoorn kwamen we bij ook bij Paul Roescher te Apeldoorn uit....
Eerst rustig kijken...grote mooie zaak hoor..makkelijk bereikbaar..vandaar

Naar een half uurtje kwam de goedlachse aardige verkoper erbij...
Even een (vrijblijvende offerte) maken....koffie, koekje erbij..
(Klant) Fijn dat u zoveel moeite wilt doen voor ons, ziet er mooi en scherpgeprijst uit op papier maar al die moeite hoeft echt niet hoor....we komen alleen maar even kijken hier.....
Voor de keuken,badkamer voor ons eventuele toekomstige nieuwe huisje..
Weet trouwens nog niet eens of wij de hypotheek voor dat huis rond kunnen krijgen...
We zijn nog in onderhandeling met de bank weet u..
En we kwamen hier om gewoon even rond te neuzen he?
Verkoper...(ik noem bewust geen naam..)
Oh..maar dit is geheel vrijblijvend hoor..U kwam toch ook spontaan langs bij ons in Apeldoorn.. u zit nergens aan vast (hehe...gemaakt lachje)
Kleine moeite voor mij...Ik zet alle op papier,maak een mooie tekening van de keuken en badkamer ...doen we standaard voor elke klant!!
Kunt u alles rustig op u inlaten werken en nog eens thuis bekijken...
Neem het lekker mee naar huis alle tekeningen en mocht het niet lukken met die hypotheek belt u mij even en dan zien we er gewoon van af..geen probleem

Helaas lukte het de klant niet de hypotheek voor het nieuwe huis rond te krijgen met de bank
Paul Roesher Apeldoorn geschreven en gebeld...( leek ons wel netjes die aardige verkoper even persoonlijk op de hoogte te brengen....toch??)
Geen probleem Even goede vrienden.....

Februari 2009
Brief binnen van Gerechtsdeurwaarder Smit & Legebeke
Paul Roescher te Apeldoorn had hun opgedragen een procedure te starten tegen ons i.v.m. het niet afnemen van een keuken en badkamer t.w.v.......(niet belangrijk)

23 December 2009 ( Happy x-mas...)
Weer een brief van Gerechtsdeurwaarder Smit & Legebeke
Paul Roesher wou een schikking treffen met ons Zoniet werd de rechtbank ingeschakeld...(graag betalen voor 5 Januari ...als we vlot betaalde werd ons 5000 euro kwijtgescholden....

20 December 2010
U raadt het al...brief van Gerechtsdeurwaarde Smit & Legebeke
Inhoud zou ik u besparen...

Ben benieuwd wat er DIT jaar in het (administratieve) kerstpakket zit van Paul Roescher??


Natuurlijk hebben wij ons aan de regels gehouden
Zie administratie paul Roesher
Al vreemd....want we kwamen alleen maar kijken die middag...

Om een lang verhaal kort te maken...(voor ons loopt dit nog steeds...)

Als ik had geweten wat voor gevolgen dit zou hebben
dat middagje relax keukens en badkamers kijken in Apeldoorn...
Was ik NOOIT binnengestapt
Nee,Paul Roescher heeft het voor ons verbruid....
En bij een hoop andere Apeldoorners...
Die gaan nml.nooit meer naar zo n zaak!!
Snap ook niet dat je zo met klanten om gaat...
Mensen praten er toch gauw over tijdens verjaardagfeesten en op het werk...
Mond op mond reclame is toch het beste...
Zou Paul Roescher moeten weten

Ik hou jullie op de hoogte...

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: paul roescher keukens

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Als ik had geweten wat voor gevolgen dit zou hebben
dat middagje relax keukens en badkamers kijken in Apeldoorn...
Was ik NOOIT binnengestapt
Nee,Paul Roescher heeft het voor ons verbruid....
En bij een hoop andere Apeldoorners...
Die gaan nml.nooit meer naar zo n zaak!!
Snap ook niet dat je zo met klanten om gaat...
Mensen praten er toch gauw over tijdens verjaardagfeesten en op het werk...
Mond op mond reclame is toch het beste...
Zou Paul Roescher moeten weten
Klopt als een bus......

Toch even een prangende opmerking en vraag; "als u niets heeft "ondertekend" heeft u in 't geheel niets te vrezen". Dus; "heeft u niets ondertekend?" of "heeft u wel een krabbel gezet voor de goedlachse verkoper en dit bewust weggelaten uit uw betoog?"

Gregorwolf
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 mei 2011 12:02

Re: paul roescher keukens

Ongelezen bericht door Gregorwolf »

respons administratie...

Bedankt voor u reactie...
Had dit al verwacht
Ons was al gezegd dat bij negatieve publiciteit over Paul Roesher meestal een (toevallige) positieve klant wat mailt over deze firma en ze dan de hemel in prijst v.w.b.hun producten...
Of reageert op een mail....

Maar om u vraag te beantwoorden
Ik had niks getekend die middag
Klopt dus als u zegt..u hebt niks te vrezen
De verkoper en firma Paul Roesher denken/dachten daar anders over..
Maar dat is u probleem niet....

16again
Berichten: 16353
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: paul roescher keukens

Ongelezen bericht door 16again »

Februari 2009
Brief binnen van Gerechtsdeurwaarder Smit & Legebeke
Paul Roescher te Apeldoorn had hun opgedragen een procedure te starten
Als er na meer dan 2 jaar alleen sporadisch een intimiderend briefje geschreven wordt, dan is er naar mijn idee weinig geloof in goede afloop als ze de zaak doorzetten.
schikking ...als we vlot betaalde werd ons 5000 euro kwijtgescholden
Om welk bedrag gaat het dan, als ze zo'n groot deel willen kwijtschelden?

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: paul roescher keukens

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Maar om u vraag te beantwoorden
Ik had niks getekend die middag
Klopt dus als u zegt..u hebt niks te vrezen
De verkoper en firma Paul Roesher denken/dachten daar anders over..
Maar dat is u probleem niet....
Dat is inderdaad mijn probleem niet. Dat wil niet zeggen dat ik als "keukenondernemer" geen compassie met uw situatie heb. (Ben zelfstandig ondernemer en heb niets met Roescher te maken; ik ken ze wel van diverse bijeenkomsten)
In deze is het onbegrijpelijk onverstandig van Roescher om dit "uit handen" te geven. Ik zou, als ik niets getekend heb, het ook gewoon op z'n beloop laten; laat ze maar komen......... 8)

Gesloten