LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eco Direct

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Norea
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 mar 2008 19:17

Re: Eco Direct

Ongelezen bericht door Norea »

Ik heb ervaring met ecodirect, omdat ik sinds 1 januari 2008 een obligatielening bij ze heb lopen. Ik heb dus een bepaald bedrag aan ze "uitgeleend" waarvoor ik per maand 8,5 % rente ontvang. Dit gaat tot nu toe prima. Mijn grote bezwaar tegen ecodirect echter is de opdringerige en vervelende manier waarop ik te woord ben gestaan nadat ik met ze in zee ben gegaan. Ik ben een paar keer gebeld door van die snelle jongens, die heel aardig bleven zolang ik geen vragen stelde, maar die gewoon onbeschoft reageerden als ik "te kritisch" leek te zijn. Afgelopen vrijdag heb ik gewoon opgehangen, omdat ik de belerende toon meer dan zat was. Bovendien sloeg de informatie die ik kreeg helemaal nergens op.
Over 2,5 jaar krijg ik mijn investering terug en dan ga ik snel weg bij ecodirect.
Norea

gerard1982
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 apr 2008 18:21

Re: Eco Direct

Ongelezen bericht door gerard1982 »

Tot mijn grote verbazing zie ik een aantal reactie over Eco Direct Nederland.
Ik investeer nu een geruime tijd bij Eco Direct Nederland en ben zeer positief over de nieuwe ontwikkelingen,mijn adviseur heeft alles duidelijk
en zeer correct uitgelegt en heb nu een veel beter beeld van Eco direct.
Ik merk met name de laatste jaren dat er een enorme voor uitgang in zit.
Tevens heb ik vorig jaar eindelijk een uitbetaling mogen ontvangen en ben zeer tevreden over het rendement en over de handelswijze.
Ik kan alleen maar zeggen ga zo door.
:lol:

Gerard. :lol:

Mart22
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 mar 2009 19:20

Re: Eco Direct

Ongelezen bericht door Mart22 »

Wie kan mij iets meer vertellen over de compensatievoorstellen van Eco Direct. Wie gaat er van uit dat het allemaal klopt, en wie heeft er grote twijfels bij?
Graag kom ik met beleggers van Eco Direct in contact.
Mart

doemaarniet
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 mar 2009 16:18

Re: Eco Direct

Ongelezen bericht door doemaarniet »

"
Ik merk met name de laatste jaren dat er een enorme voor uitgang in zit.
"

1 adviseur overgebleven die het zinkende schip moet zien te redden.

kiki3223
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 apr 2009 22:54

Re: Eco Direct

Ongelezen bericht door kiki3223 »

zijn er mensen die van Eco Direct een nieuw contract voorstel hebben ontvangen en het hier niet mee eens zijn?

IS ER AL EEN BELANGENVERENIGING OPGERICHT WAAR IK MIJ KAN AANSLUITEN?
Ik kan hierover nog niets vinden op het internet

Hoor graag wat van iemand !

doemaarniet
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 mar 2009 16:18

Re: Eco Direct

Ongelezen bericht door doemaarniet »

Voor zover mij bekend is er (nog) geen belangenvereniging. Wel kun je bij Stichting KIFID het klachten formulier invullen en opsturen.
http://www.kifid.nl/uploads/seMZaKTj.pdf

hebbert
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 mei 2009 16:03

Re: Eco Direct

Ongelezen bericht door hebbert »

Nav de vraag over een belangenvereniging heb ik contact opgenomen met Bartels/advocaten
Zij zijn op de hoogte van de problemen van en met Eco Direct. Mij is verzocht om
gedupeerden naar hen te verwijzen om te inventariseren en eventueel stappen te ondernemen Voorlopig zijn er nog geen kosten aan verbonden. Het e-mail adres s: [email protected]
De website is: http://www.bartels-advocaten.nl/

doemaarniet
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 mar 2009 16:18

Re: Eco Direct

Ongelezen bericht door doemaarniet »

Hallo

Bedankt voor je info.. Op de eco site staat ook wat agemene info over de nog te vormen commissie. Hierin zullen ook 2 advocaten zitting nemen. Zie onderstaand bericht van 25 maart jl.

Op 25 maart 2009 heeft op het kantoor van Eco Direct een bespreking plaatsgevonden op
verzoek van een aantal beleggers, vertegenwoordigd door Drs. I. van Buuren. Bij die bespreking
waren ook aanwezig: de heer B. Huiskamp R.A. (directeur Eco Direct), Mr J.K. Brandse (de door
de AFM benoemde curator), alsmede mevrouw Mr I. Buijsse, Drs. G. Draijer en de heer E. Keizer
(laatstgenoemden zijn beleggers in Eco Direct).

Gesloten