LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dierenleed in Venezuela

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Fiore
Berichten: 440
Lid geworden op: 22 jul 2005 10:42

Re: Dierenleed in Venezuela

Ongelezen bericht door Fiore »

dat is dan ook precies wat ik probeerde niet te doen, door eerst te wijzen op de misstanden in ons eigen land. en dit niet omdat, zoals werd gesuggereerd, dierenleed in het buitenland me niet interesseert maar omdat ik me afvraag wie wij nu helemaal zijn om naar anderen te wijzen als we onze 'eigen' zaken niet eens op orde hebben...

pekelvlees
Berichten: 50
Lid geworden op: 22 jan 2006 19:50

Re: Dierenleed in Venezuela

Ongelezen bericht door pekelvlees »

Waarom hebben dierenwinkel altijd een gekortwiekte, kaalgeplukte papagaai met spraakgebrek in de winkel staan?
Wie denken ze daar nou een plezier mee te doen?
Proberen ze uit wanhoop een slaatje uit dat beest te slaan?


Wat een dierenleed zeg. En maar stoer lopen doen over dikke autos die ze rijden.

just the cook
Berichten: 247
Lid geworden op: 14 nov 2005 20:23

Re: Dierenleed in Venezuela

Ongelezen bericht door just the cook »

Maak je maar niet druk Rasje, als het voor een ander zijn knip is is dierenleed kennelijk toegestaan.
Als het het buitenland betreft mogen we ons kennelijk niet bemoeien met het leed dat de dieren daar wordt aangedaan, telt hier het ''eigen land eerst?'' Wees blij dat er mensen zijn die zich het dierenleed aantrekken.
Zijn jullie ook zo met asielzoekers?
Sorry, maar in Nederland hebben we ook ellende zat, dat lossen we eerst op, blijf zolang maar in je eigen land.... :?

Nederland of Buitenland, ik zal Nooit begrip tonen of hebben voor het lange lijden dat die dieren wordt aangedaan.

Fiore
Berichten: 440
Lid geworden op: 22 jul 2005 10:42

Re: Dierenleed in Venezuela

Ongelezen bericht door Fiore »

He ja, gelukkig blijkt hier weer uit dat je niet kunt lezen, en lekker vrij interpreteert, en bovendien mensen dingen in de mond legt die ze nooit hebben gezegd. Fijn ook om mijn politieke voorkeuren te horen uit de mond van iemand die mij in het geheel niet kent. Veel geluk met je kortzichtige instelling, en denk vooral aan de hondjes in Venezuela of Thailand de volgende keer dat je hier naar de kiloslager rent of naar de Ici Paris om een getest produktje te kopen. En sla jezelf daar vooral volop bij op de borst, om aan te tonen hoe meelevend je wel niet bent

Gesloten