LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wel of niet een proces.

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Wel of niet een proces.

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Bonassis en Dubio, dexia heeft gegokt en verloren.

Gegokt dat wij allemaal braaf een niet bestaande "restschuld" zouden betalen. Verloren omdat wij dat massaal niet doen en nu ook nog onze inleg terugeisen.

Jammer dat dexa niet tegen verlies kan en nu zelfs zover gaat dat ze tracht de rechtzaken die tegen dexia zijn aangespannen eenzijdig stil te leggen.
Ze zullen ook wel eenzijdig gaan onderhandelen (dus niet samen met de dexia-slachtoffers die het aangaat) enkel voor de vorm om de rechtbanken aan hun zijde te krijgen. Elke scheidsrechter is te beinvloeden..

Dexia tracht alleen te vertragen.. te vertragen.... te vertragen............

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: Wel of niet een proces.

Ongelezen bericht door Dubio »

Quote:
Curacao, daarom zijn het dus contracten, je tekent voor langere tijd zodat beide partijen iets hebben aan de rechten en plichten. Als een contract je niet aanstaat en je het zomaar kon vernietigen zou het een mooie boel worden in Nl. Daarom moet je altijd goed kijken wat je tekent.


Hiermee toont Dubio aan hoeveel kennis hij hierover heeft. Niet erg veel dus. Een krediet is ten allen tijde door middel van tussentijdse aflossing te beëindigen. En dat geldt dus ook voor de contracten die Dexia aan de man heeft gebracht.

Dus antidexia,
Een contract van Dexia mag je altijd verbreken? Je hebt bij de WV3D getekend voor een 2e en 3e aankoop na 1 en 2 jaar. Daarna mocht je bij de WV3D de ovk beëindigen, bij mijn triple-effect mocht dat in eerste instantie nog niet, maar Labouchere heeft dat in 1999 of 2000 gewijzigd, bij mij moest ik echter dan nog wel 95% van de resterende termijnen betalen, bij de WV3D slechts 50%
De lesae-ovk was dus ook geen zuivere kredietovk, ik denk dus dat de WCK uiteindelijk niet van toepassing is.
En als je andere ovk's zomaar mag beëindigen denk ik dat veel mensen ook zomaar door hun baas ontslagen worden cq uit hun huis gezet worden.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Wel of niet een proces.

Ongelezen bericht door impact »

Voel je JOUW ontslagdatum al naderen, dubieuze Dubio?

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Wel of niet een proces.

Ongelezen bericht door pluutje »

Aan het gezever van ''Dubio en Consorten'' ben ik inmiddels wel gewend.

8) :lol:

Kor S
Berichten: 588
Lid geworden op: 26 feb 2005 12:01

Re: Wel of niet een proces.

Ongelezen bericht door Kor S »

ondanks al hun gezever onder wat voor naam dan ook,
wel ,n proces .
met de beste advocaat die er is
[on] kosten geen bezwaar, altijd noch goedkoper dan betalen aan
die oplichters van tussenpersonen en boevenbanken.

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Wel of niet een proces.

Ongelezen bericht door Elias »

Noppes,
Dat is nou een goede vraag die je aan het einde stelt !
Het antwoordt is DE RECHTER !!!!

Kijk vervolgens naar de uitspraken.
En vervolgens naar het mateloze geklungel van overheid, toezichthouders en andere topfiguren die in de vette jaren met onbeperkte belastingaftrek EN het met fraude, voorkennis en lucht opblazen van de koersen hun zakken hebben gevuld en zorgden dat ze eind 1999 ermee wegwaren. Om vervolgens de NIET-BELEGGENDE burger met inmiddels dalende koersen de klappen op te laten vangen door leugenachtige verhalen.

Zelfs ik snap nu (achteraf) wel, dat de AEX-index niet door kon stijgen naar pakweg 1000 of 1100.
Zelfs nu is nog niet duidelijk ( en bewust) of er uberhaupt wel aandelen werden gekocht, om maar een simpel voorbeeld te noemen.
Dat hadden jullie dan toch ook niet door.

Groet,
Elias.

Gesloten