LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Jubileumloterij zilveren jubileum Beatrix

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Stampertje

Re: Jubileumloterij zilveren jubileum Beatrix

Ongelezen bericht door Stampertje »

Het kan ook anders gratis, stuur ze een briefje zonder postzegel naar hun antwoordnummer:

Nationale postcodeloterij
Antwoordnummer 19503
1100 VM Amsterdam

Wie verplicht mij om te bellen ( zeker per mobiel is daar geen beginnen aan)

bewaar wel een kopie van je brief.

Stampertje

Ongelezen bericht door Stampertje »

nog even dit:
doordat je naar een antwoordnummer stuurt moeten hun de portokosten betalen en jij niet, zij laten ons toch ook ongevraagd bellen naar een betaal nummer (wie kaatst kan de bal verwachten)

nvt

Ongelezen bericht door nvt »

Stampertje, kan je op dat adres ook opzeggen. Ik probeer al een maand een adres te achterhalen en op email wordt niet gereageerd door ze. En met deze actie is de maat vol. Weg met die postcodeloterij.

Cilia

Ongelezen bericht door Cilia »

Ik heb een copie gemaakt van uw mail en die ook opgestuurd naar de Postcodeloterij.
Het lijkt toch nergens op dat men dat zomaar kan doen!!
Ik noem het je reinste diefstal.
Een brief heb ik nog niet gehad, maar ik belde voor de zekerheid.
Het eerste wat het bandje vraagt is je bankrekening nummer. Kosten 0,20 cent en er zijn zoveel wachtenden voor u.
Cilia

bozeconsument

Ongelezen bericht door bozeconsument »

Wat een verontwaardiging inmiddels op dit forum over die loterijen. Enkele jaren geleden werd ik al pisnijdig doordat de postcodeloterij besloten had om mij deelnemer te maken van de sponsorloterij.
Ook toen moest je achteraf bezwaar maken.

Echt, ik heb door opzegging van ALLE loterijen fors geld bespaard en het voelt enorm goed om nu in 1 klap met alle loterijen af te rekenen, of ze nu onrechtmatig incasseren of niet. Gewoon een lootje kopen eens in de zoveel tijd bij de sigarenboer en wanneer het mij uitkomt. Voelt echt heel veel beter.

Nieke

Ongelezen bericht door Nieke »

Ook wij hebben geen brief ontvangen. Ongelooflijk brutaal van de loterijen vind ik 't.

Radar, kunnen jullie geen standaardbrief op jullie site zetten. Dan stuurt iedereen dezelfde brief naar de betreffende loterijen.
Wellicht dat jullie medewerking invloed heeft op de werkwijze. :twisted:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Beste mensen,

Als je een email stuurt krijg je een auto reply gebaseerd op trefwoorden, dat staat duidelijk in de reply vermeld. Daarin staat aangegeven hoe je kan stopzetten en dat als het antwoord niet bevredigend is je op het mailtje moet replyen... Dan komt je mail bij de afdeling correspondentie terecht en krijg je gewoon antwoord..

ten tweede snap ik niet hoe mensen een maand! achter het adres aan zitten want het staat overal en nergens vermeld. Voor de duidelijkheid

Van Eeghenstraat 70
1071 GK
Amsterdam

Is het adres van zowel de NPL/SBL/ BGL hierheen een intrekking machtiging sturen en klaar is kees.. Let op; Plak er wel een postzegel op want anders bereikt de im nooit de loterij en krijg je hem terug van TPG met een mooie sticker...

PS; Straks niet beledigd op gaan bellen als je net hebt opgezegd en de kanjer valt in je buurt met de vraag of je niet alsnog mee kan doen. Het gebeurt echt en vaak en geloof mij.... Ik heb er 4,5 jaar gewerkt.

Verder is deze actie natuurlijk bedenkelijk.

Gast

oh ja voor ik het vergeet, opzeggen kan met 1 brief voor meerdere loterijen. Noem ze wel duidelijk. Gewoon kort naam/adres/reknr
de zin "ik wil de NPL/SBL/BGL stopzetten per direct en de handtekening en klaar is kees...

graaf150

Ongelezen bericht door graaf150 »

Direct opgebeld, het is zelfs per lot.
schandalig is het.
De geldwolven van de loterijen steken hiervan zelf natuurlijk minimaal de helft in hun eigen zak en de rest is voor iemand die het zelf ook helemaal niet nodig heeft, die heeft zelf miljoenen genoeg.

ripperxx

Ongelezen bericht door ripperxx »

DIEFSTAL ,een ander woord heb ik er niet voor,en ik ga dan ook per direct de postcodeloterij opzeggen .
Ik kan beter een x bedrag storten op een rekening van een goed doel dan bepaal ik tenminste zelf waarheen en hoeveel ik wil geven,en daar komt nog bij dat als ik 25 jaar gewerkt heb ik ook geen kado krijg en al zeker niet van BEA (laat ze het verdomme van der eigen (belachelijke grote vermogen dat ze al van de NL BURGERS krijgt)WEGGEVEN!!
IK HOOP OOK ZEKER DAT RADAR DIT ONDERWERP GAAT BEHANDELEN!!
Inieder geval zeg ik per direct mijn lidmaatschap van de postcode loterij op ,en ik hoop voor deze organisatie's nog vele mensen MET MIJ!!!!!!!

RS

Ongelezen bericht door RS »

Misschien zijn ze bij de Goede Doelen Loterijen bang dat er niet genoeg geld binnenkomt om uit de kosten te komen als ze het niet op deze manier doen. Veel mensen nemen namelijk niet de moeite om te reageren op zo'n brief (als ze 'm al krijgen). Als iedereen die nu zegt dat hij/zij per direct de loterij opzegt, dat ook echt gaat doen (wat ik overigens betwijfel), dan kan deze hele actie een mooi staaltje worden van in je eigen voet schieten.

De Staatsloterij stuurt trouwens ook mailings rond waarin je zelf (dat wel!) kan kiezen of je een extra lot wil kopen. Ik zou wel eens willen weten hoeveel % van de mensen hierop positief reageert!

Inter

Ongelezen bericht door Inter »

Ik ben lid van de postcodeloterij .
Het is echt schandalig wat er nu gebeurd .Ik heb niet eens een brief gehad hoe je die extra afschrijving ongedaan kan maken .
Op hun website . http://www.jubileumloterij.nl/ wordt daarover ook niks over gezegd

Op http://www.postcodeloterij.nl (persoonlijke pagina) kan ik het ook niet ongedaan maken
Een paar loten bijbestellen kan ik daar wel.. Waarom deze afschrijving ongedaan maken niet .

Dit is gewoon diefstal . Want je bent altijd geld kwijt .

Verder moet iedereen masaal protest kaarten sturen naar hun antwoordnummer :
Nationale postcodeloterij
Antwoordnummer 19503
1100 VM Amsterdam
Dan zijn de kosten voor hun.

Fax: 020-6753866 .

Gast

Zal meteen een protestkaart sturen en 60 eurocent terugvragen voor het bellen, want volgens Donner KAN DIT NIET.
Hoop dat de loterijen teruggefloten worden ( zal wel want hoor om me heen alleen maar reakties dat de mensen opzeggen )

Gast

Radar=TROS=koningshuis.

Reken er maar niet op dat Radar aan dit soort maffia praktijken aandacht besteed.

Ik verwacht dat na alle commotie dat het wel mogelijk wordt om gratis te kunnen bellen om de loten af te bestellen. Mijn opzegging van de Postcodeloterij ligt al klaar. Als Bea zonodig iets wil geven dat doet zij dat maar uit eigen zak.

spring

Ongelezen bericht door spring »

wat een ophef he die jubileumloterij.

Denk alleen wel even na voordat je mensen die bellen voor de verkoop van postcodeloten, bankgiro loten en sponsorloten en die dus niets te maken hebben met de jubileumloten gaat verrot schelden en ergere ziektes naar het hoofd smijt.
deze mensen doen gewoon hun werk en hebben hier niets mee te maken en kunnen er ook niets aan doen.
Ik zelf werk voor de afdeling verkoop en krijg hier een heel naar gevoel over denk daar dus ook even aan.
een collega van mij is uit gescholden voor kankerjood en ik vind dat je dat als fatsoenlijke nederlander niet kan maken.
als je het er niet mee eens bent schrijf een brief aan Bea of aan minister Donner, hij heeft deze loterij goedgekeurd

Gast

Het is goed dat de TV hier aandacht aan heeft besteed. Ik had de brief zaterdag al ongelezen bij het oud papier gelegd. Brief er weer uitgevist en vol verbazing gelezen. Wat een mateloze arrogantie.
Ik heb ik meteen schriftelijk zowel mijn bankgiro loterij al de sponsor loterij SCHRIFTELIJK op gezegd. Dus niet alleen de Trixactie maar alles.
Laat iedereen die zich aan deze schandelijke geergerd heeft mijn voorbeeld volgen. Mischien dat ze dan wat leren.
Overens vind ik dat Donner, die dit allemaal heeft goedgekeurd, moet aftreden.

Mark1967

Ongelezen bericht door Mark1967 »

Zelf ga ik dit ook doen. Hieronder een link hoe je dit moet doen.

http://www.jeroenthoolen.nl/nationale-p ... n-ooit.php

balu

Ongelezen bericht door balu »

Waar slaat dit op??
Hoe is het in dit land mogelijk is dat een organisatie als de postcodeloterij het lef heeft om (met toestemming van het ministerie) om ongevraagd geld van rekeningen af te schrijven. Ik dacht altijd dat als mensen iets willen geven dit zelf konden bepalen. En dan lijkt het ook nog dat we dat namens de Konigin doen. Wat een rotsmoes.
Heeft de desbetreffende organisaties wel door dat er ook mensen meedoen met een kleine beurs? Dat er mensen met bv één lot meedoen en daarnaast de reclame's weggooien, want deze organisaties sturen me toch een hoeveelheid reclame, en straks een verrassing op hun bank/giro afschrift zien? 5,25 ongevraagd afgeschreven waar ze geen rekening hebben gehouden?
Mag dit maar zo? Kan/mag ik dat ook?
Waar eindigd dit soort praktijken?

Gast

Beste verkoper,

Je zeurt nu wel dat jullie verrot gescholden worden en dat de verkopers daar niets aan kunnen doen maar dan had je bedrijf dat maar eerder moeten bedenken. Jullie hebben deze actie in het leven geroepen en dan kan je dit verwachten. Trouwens jullie plegen van jullie kant contractbreuk door het contract wat jullie hebben met je klant namelijk een machtiging voor een loterij te misbruiken voor een andere loterij waar mensen niet om gevraagd hebben. Je zegt ook wat een ophef. Zeker per persoon is het 5,50 euro maar tel alle loten en leden maar eens op dan kom je op miljoenen. Dan zeg je vervolgens ga maar zeuren bij Donner en Beatrix. Dat Donner op zijn donder moet hebben hiervoor is duidelijk. Om zo maar bedrijven hier toestemming voor te geven is belachelijk. Ook ik zeg bij deze mijn deelname aan de bak giroloterij op.

Mike1

Ongelezen bericht door Mike1 »

:evil: :evil: :evil: Wij hebben ook geen bericht ontvangen over deze
actie.Als het zo moet dan zeggen wij ons lidmaatschap ook op.
En ik hoop dat het er meer zullen doen

Gesloten