Een paar jaar geleden werd mij zyprexa voorgeschreven door mijn arts ..ik wilde het eigenlijk niet slikken en het heeft een aantal weken in de kast gelegen[ik was namelijk niet psychotisch]
Had de bijsluiter gelezen en begreep niet waarom ik dat moest slikken...na een aantal keren naar de huisarts te zijn geweest..en hij bleef aandringen ..ben ik het toch maar gaan innemen
En inderdaad werd mijn denkwereldtje wat minder...maar de klachten bleven
Na een strijd ,en 17 kilo verder...vond ik het welletjes en ben met advies van de arts gaan afbouwen...van 5mg naar 2.5mg...dat ging perfect ,geen problemen ...maar toen moest ik helemaal stoppen van hem...nou dat heb ik geweten!..de artsen hebben volgens mij, geen idee hoe moeilijk het is om af te bouwen
Maar met dank aan kar en kanovaarder van deze site is het mij gelukt om met kleine beetjes uiteindelijk nu [al weer een paar maanden]vrij van die troep te zijn
Ik hoor op verschillende fora's dat het nog al makkelijk voorgeschreven word net als antidepressiva...als je het begint te slikken ..kom je er heel moeilijk van af!
Dus ik lees met aandacht dit topic
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)