LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Radar maakt habbo zwart!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
x-Aya-chan-x

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door x-Aya-chan-x »

Je wordt niet zo maar verbannen! Bovendien wordt er ook weer gezegd in het programma dat je bij een ban er nooit meer op mag. De meeste mensen krijgen een ban van 2 uur en maken dan gewoon een ander poppetje aan. Zoals ik al zei, radar misleid!

Gast

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Gast »

Misschien is het tijd geworden om door de politiek te laten onderzoeken of er tegen deze vorm van internet dienstverlening iets te ondernemen valt.

Gast

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Gast »

Ik vind deze discussie persoonlijk een beetje zielig eigenlijk..... Er zitten hier tieners/volwassenen die geld uitgeven aan virtuele meubeltjes in een virtueel hotel, en dan klagen dat ze gestolen worden! Of radar nu gelijk heeft of niet doet er voor mij niet zo veel toe, het idee alleen al dat je aan zo iets meedoet!

koentjuh

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door koentjuh »

Niet zo zeuren sommige mensen. sommige kinderen kopen van hun zakgeld actionman poppen van €30, dat vinden zij leuk.
andere kinderen kopen habbo credits kopen en ze vinden het leuk wat is dan het probleem???
als kinderen van 8 voor €160 euro aan credits kopen snap ik dat, maar kinderen van 12 die voor 1.60 per week credits kopen is toch niet zo erg! :?

L. IJdo

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door L. IJdo »

Ik vind het eng te zien hoe serieus mensen in dit forum reageren op iets dat totaal geen waarde heeft. Stop met dat habbo-hotelgedoe. ga wat anders doen. bijv. de tuin aanharken bij oude mensen. Boodschappen doen voor een invalide die het zelf niet kan. De serieuze habbo.ers hebben zich teruggetrokken in een virtuele wereld en hebben geen contact meer met de aarde. Stop met die onzin en richt je op zaken die er werkelijk toe doen. Ik zie hier ouders hun kinderen voorgaan in die onzin. Wees dan niet verbaasd dat hun kinderen ook zo zijn.

Gast

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Gast »

In mijn jeugd, toen ik 12 jaar was (1980) speelden we nog buiten na schooltijd en deden leuke dingen samen in de vakanties. Ik zie nu nauwelijks nog spelende jeugd op straat.

Fulgore-

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Fulgore- »

Radar maakt Habbo niet zwart
Habbo heeft er zelf om gevraagd

Radar is de enigste die er wát aan kan doen
Want 3000 kinderen die zijn verbannen ofz gehackt, en mailen, die kunnen er niets tegen doen

Ik vind dat radar het goed doet 8)
Zal Habbo eff op de vingers tikken
En dan zal habbo ooit wel een keer leuk worden

En ohja, voor kinderen die dit niet lezen, en altijd maar zeuren :
Radar Sluit Habbo Niet, Stelletje **^$&^%8

Dus.

Ik hoop dat Radar zo door gaat, en meer aandacht trekt, want ze hebben MSN's aandacht ook al
Lees MSN Vandaag maar eens :) ( 30 maart '05 )

Nu nog eff wat hoge pieten erbij, en habbo heeft geen andere keuze dan zich goed aan te passen.
Anders kunnen ze het schudden.

Radar doet het goed, en kinderen die Radar dom vinden :
Gaan jullie maar lekker wachten tot Habbo d'r eigen Forum heeft, en ga daar allemaal hielelikkende en slijmende Habbo texten neergooien

Allemaal dezelfde text komt daar, een en al :
Habbo is top, groetjes *habbonaam*

Hopend dat ze een schouderklopje krijgen van Lotus ofzo.
Wegens hun goeie slijmende text.

Grtz ..

baasie

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door baasie »

die mensen die graag naar de habbo hotel gaan om daar te chatten omdat ze daar een eigen woon ruimte kunnen te creeën dan ben je niet goed in je hoofd. ga bijv. naar een chat site waar je gratis kan chatten. en waar je geen credits moeten betalen ik zou toch wel graag weten wat voorn beroep je wilt hebben voor dat onzin te willen betalten wat al vaker is gezegd betalen voor LUCHT. als je zo graag een kamer in wil richten koop dan sims opdenduur stukken goed koper dan het habbo hotel en je kan zelfs je hele woning in richten grttz from bassie

yando

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door yando »

Hiep Hoi

Naar aanleiding van de uitzending ben ik ontbannen.

Heb alles weer terug
Bedankt Christian en zeker bedankt RADAR.
Fantastisch
Wel raar dat middels tv het probleem snel opgelost is.

Toch bedankt allemaal

Yando :D :D :D :D :D :D

@@@ sgaktjuh@@@

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door @@@ sgaktjuh@@@ »

Aan de ene kant kan je ok wel wat laten zien van de andere meubels die ze op hbbo hebben de wat goed koperen
oja en radar dank zij jullie mag ik nu nooit meer op habbo
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Inizio...

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Inizio... »

Aan de gast hier heeeeelemaal boven. KAP MET ZEUREN MENS, K ZAL JE NEK OMDRAAIEN TOT DAT JE STOPT, JE KLAAGT EN JE DOET! STOP D'R MEE, HET IS EEN DISCUSSIE FORUM, ALLES WAT U ZEGT HEEFT ER NIKS MEE TE MAKEN! EN IK WEET JE IP DUS KLEP HOUDEN MENS, SOMS WORDEN MENSEN WEL GEK VAN ANDERE MENSEN...

Mijn excusses.

Inizio...

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Inizio... »

Dan ik nog eventjes; Ik ben op een ander account dan Inizio (Die ook verbannen was wegens verdachting van illegale software gebruik, wat niet waar is) ook verbannen, namelijk krupolo... De reden; Vanwege dreiging met hacken... Daardoor krijg je al een ban, normaal of niet?! :evil:

Gast

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Gast »

Inizio, mag ik je attenderen op de gedragsregels in dit forum?
http://forum.trosradar.nl/forum/algemen ... arden.html

x-Aya-chan-x

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door x-Aya-chan-x »

jaja vroeger was alles anders en beter, slap argument, sorry. Ik ben trouwens ook opgegroeid met buitenspelen, ben die leeftijd nu alleen een beetje ontgroeid.

Feit is en blijft dat 'de jeugd van tegenwoordig' heel wat meer uurtjes besteeds achter het internet en de tv. Zie toch eens de positieve dingen er van in.

Internet en Habbo Hotel zijn zeer interactief. Internet zorgt dat jij om leert gaan met de computer, snel leert typen en makkelijk informatie op kan zoeken. Dat dat begint met Habbo Hotel is toch geen probleem. Veel mensen denken ook dat je betaald om in het hotel te komen, wat helemaal niet zo is. Ik raad iedereen aan om eens op habbohotel.nl te gaan kijken om te zien wat het nou daadwerkelijk is. Lees ook vooral de homepage en de nieuwsbrief.

Ik zie hier alleen maar meer misverstanden komen door de misleidkunsten van radar, en ik wordt er een beetje moe van. Ik vind Habbo Hotel een prachtig iets. Het is in feite hetzelfde als msn, en daar hebben jullie geen problemen mee...

Ik geef wel toe dat de Klantenservice hier en daar niet goed werkt, dat is nou eenmaal zo. Er is verbetering beloofd en daar hopen we dan maar op.

Allemaal nu naar habbohotel.nl surfen

Know before you judge!

sharontjah

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door sharontjah »

allowa iedereen!
ik zit dagelijks op habbo!
en ik heb gelezen wat er in de uitzending kwam.
jullie zijn egt lullig!! habbohotel is niet slecht!
en het is je eigen verantwoording!!
habbo hotel is super leuk!!
ik heb nu veel vrienden waar ik EINDELIJK
mijn problemen aan kan vertellen.
de helft van mijn klas zit op habbohotel.
en er is nooit iemand gehackt ofso.
dus het gebeurt maar weinig!!
je moet ook een w8woord nemen met hoofdletters,
kleine letters en cijfels.

heb ik mijn mening ook is gezegt
groeten een habbofan
p.s alle ruilwaardes zijn niet echt!! zelfs lijkt de site echt!!

Gast

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Gast »

KAP MET ZEUREN MENS, K ZAL JE NEK OMDRAAIEN TOT DAT JE STOPT, JE KLAAGT EN JE DOET! STOP D'R MEE, HET IS EEN DISCUSSIE FORUM, ALLES WAT U ZEGT HEEFT ER NIKS MEE TE MAKEN! EN IK WEET JE IP DUS KLEP HOUDEN MENS, SOMS WORDEN MENSEN WEL GEK VAN ANDERE MENSEN...
Dus dit is wat de jeugd van tegenwoordig doet.
Knap hoor.
Voel je je nu een grote jongen?

XR

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door XR »

Oeps moet je 18 zijn :O


Ach ja..


En trouwens lees de nieuwsbrief op habbohotel.nl van 30 maart daarin staat het verhaal van de 830 euro lamp ;)

ongerust

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door ongerust »

Dat geld uitgeven dat kun je wel in de hand houden. Daar kun je met je kind wel afspraken over maken. :D
Wat ik erger vind is dat het bedoeld is voor jongeren tussen 12 en 20 jaar. Maar dan staat er gelijk bij dat iedereen er op kan. Net als bij MSN kunnen je aanspreekbare personen dus niet zijn wie ze zeggen te zijn. DAT vind ik een gevaarlijke zaak. Bij MSN kun je dat regelen door alleen te chatten met de mensen die jij toegevoegd wil hebben. De regel die ik met allebei mijn kinderen heb. Bij Habo heb ik het idee dat dat helemaal niet kan. :?:
Vergeet niet dat 80% van de kinderen zijn, misschien wel 90%,waarvan ze het Internet beter begrijpen dan hun ouders. Ze gaan onze generatie voorbij. Weten die ouders wel wat er gebeurt?
Als ik er zeker van zou zijn dat dat afgedekt kan worden zou ik mijn kind er op laten. Nu in geen geval, terwijl het in de klas een soort rage wordt. Ik laat hem MSNnen!

Gast

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Gast »

Gast van 19:00
Ik heb het gelezen van de nek omdraaien en voor mij mogen ze deze
grof in de mond figuurtje die dit zegt een levenslange ban krijgen.Ze leren niets dan zulke taal uitslaan.Lekker figuurtje he???
Weg ermee en dumpen.Word eerst maar eens fatsoenlijk!!!!

John Was HC*

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door John Was HC* »

Ik ben te onrecht gebanned op HABBOHOTEL

Gesloten