![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Manifest
Re: Manifest
Hier scoort Payback op een zeer negatieve manier, en nog even dit in welke functie spreek jij namens Payback Stefan? Je bent kaderlid maar je profileert je hier als bestuurslid. Ben het meer dan zat en heb het werkelijk gehad met jullie.
Anne.
Anne.
Laatst gewijzigd door anne_ op 04 apr 2005 01:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zie dat uw meningen afwijken van de mijne. Dat moet op een forum mogelijk zijn.
Uw meningen worden overgebracht aan de vereniging en meegewogen in de manier waarop het manifest naar buiten wordt gebracht.
Met vriendelijke groeten,
Stefan.
Uw meningen worden overgebracht aan de vereniging en meegewogen in de manier waarop het manifest naar buiten wordt gebracht.
Stefan.
Ongelooflijk, één dapper mens met hart, 70 jaar levenservaring, een manifest uit het diepst van zijn gevoel, en dan vinden ze "schrijffouten", wat een foute boel, wat een arrogante opstelling,
Foei toch
Ton
Foei toch
Ton
Het manifest moet naar buiten gebracht worden zoals het is, geen woord mag er verandert worden, ben je nu helemaal gek geworden.
Anne.
Anne.
Laatst gewijzigd door anne_ op 04 apr 2005 01:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Stephan,
zie eerst maar eens op eigen kracht met Payback iets dergelijks als dat manifest naar buiten te brengen. Met dezelfde kracht! Dán heb je recht van spreken! Nu zeker niet!
Over mijn lijk dat dat manifest door jullie geredigeerd gaat worden en onder jullie naam verzonden! Ik ben een aimabel mens, maar een bijter. Geloof me! Dit gaat NIET gebeuren!
zie eerst maar eens op eigen kracht met Payback iets dergelijks als dat manifest naar buiten te brengen. Met dezelfde kracht! Dán heb je recht van spreken! Nu zeker niet!
Over mijn lijk dat dat manifest door jullie geredigeerd gaat worden en onder jullie naam verzonden! Ik ben een aimabel mens, maar een bijter. Geloof me! Dit gaat NIET gebeuren!
Beste Pipa,
Je oordeelt momenteel sneller dan je denkt.
Stefan.
Je oordeelt momenteel sneller dan je denkt.
Stefan.
Dat zal best! Maar ik reageer op jouw woorden! Verder nergens op! Dus als het anders is dan je hier schrijft, dan zul je dat moeten toelichten!
Je weet nog niet eens wat de vereniging gaat doen en veroordeelt nu al.
Mvg. Stefan.
Mvg. Stefan.
Ik ben heel erg blij dat ik geen lid ben en dat dat niet namens mij gebeurt!Mogelijk dat de vereniging de tekst eerst redigeert, voor wat betreft enige tekstuele- en stijlfoutjes.
Echter Trudy, er wordt aandacht aan besteed, u hoort het op het moment dat de tekst op een nette manier namens de leden beschikbaar is om te versturen.
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 04 apr 2005 01:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Op jou oordeel over zo'n waardevol manifest zitten wij niet te wachten Stefan.
Anne.
Anne.
Ik niet Albert het is te zot voor woorden en ik hoop dat er velen volgen om hun lidmaatschap op te zeggen. Ben hier echt zeer verontwaardig over.
Anne
Anne
Er moet een storing zijn, want ik ontvang niets. En weet dat er gestuurd is.Geplaatst op 04 Apr 2005 01:23 door Albert-O
--------------------------------------------------------------------------------
Welterusten, ontvang je mail niet Denk aan je zelf de rest is onzin
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 04 apr 2005 01:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Oh nou sorry dan meneer Albert.
Als ik morgen 'alles' binnen krijg, zal ik alsnog antwoorden! Maar er is een storing! Kan niet anders!