LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dell actie

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
wij zijn blij met Dell

Re: Dell actie

Ongelezen bericht door wij zijn blij met Dell »

Het is jammer dat je zo'n nagatieve ervaring hebt gehad met Dell.
Mijn ervaring en die van mijn zoon zijn zeer lovend. Wij hebben beiden onze tweede computer van Dell. Mijn laatste deed het niet. Via de helpdesk van alles geprobeerd. Was niet aan de gang te krijgen. Via de helpdesk een nieuwe besteld en die werd zeer snel thuis bezorgd. Die kapotte werd onmiddellijk meegenomen. Onze ervaring is dus zeer positief, zowel over de computer als over de helpdesk. Mijn schoondochter heeft een laptop, waar helaas de voeding twee keer van is stuk gegaan. Een belltje en die nieuwe werd opgestuurd. Onze ervaring is dus zeeer positief, zowel over de computer als over de helpdesk. Allemaal aardige kundige mensen die willen dat jij een goed product hebt.

VKa
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 apr 2005 12:50

Re: Dell actie

Ongelezen bericht door VKa »

Ik kreeg vandaag bericht van Dell dat mijn gratis monitor inmiddels is verstuurd. Bravo, Dell, zo ken ik ze weer!

Ik heb vele Dells gekocht en er zullen nog vele volgen, denk ik. Alleen hoop ik dat ze meer aandacht aan hun site geven maar bovenal sommige telefoonmiepen daar zijn echt verschrikkelijk klant-onvriendelijk. Maar de laatste dame was heel behulpzaam met bijbehorend resultaat.

Nog bedankt voor de tekst, Chocci!

chocci

Re: Dell actie

Ongelezen bericht door chocci »

Hoi Vka,
Gefeliciteerd met je nieuwe monitor. Wij hebben die van ons nu ook binnen. Ziet er erg mooi uit.
Maar heb je de tekst /email nog gebruikt of hoe heb je het nu uiteindelijk voor elkaar gekregen?

VKa
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 apr 2005 12:50

Re: Dell actie

Ongelezen bericht door VKa »

Ja, ik heb jouw tekst gebruikt en ik heb die aangepast voor mijn situatie. En met succes!

chocci

Re: Dell actie

Ongelezen bericht door chocci »

Gweldig! Heb je zo toch mooi de advocaat bespaard. Ik had overigens ook een aangetekende klachtenbrief verstuurd (met screenprints er in).
Verder zijn we heel tevreden met de computer, maar ze mogen inderdaad wel een s wat doen aan hun telefoonteam want dat is niet bepaald klantvriendelijk.

Gesloten