Re: Dell actie
Geplaatst: 01 mei 2005 10:31
Het is jammer dat je zo'n nagatieve ervaring hebt gehad met Dell.
Mijn ervaring en die van mijn zoon zijn zeer lovend. Wij hebben beiden onze tweede computer van Dell. Mijn laatste deed het niet. Via de helpdesk van alles geprobeerd. Was niet aan de gang te krijgen. Via de helpdesk een nieuwe besteld en die werd zeer snel thuis bezorgd. Die kapotte werd onmiddellijk meegenomen. Onze ervaring is dus zeer positief, zowel over de computer als over de helpdesk. Mijn schoondochter heeft een laptop, waar helaas de voeding twee keer van is stuk gegaan. Een belltje en die nieuwe werd opgestuurd. Onze ervaring is dus zeeer positief, zowel over de computer als over de helpdesk. Allemaal aardige kundige mensen die willen dat jij een goed product hebt.
Mijn ervaring en die van mijn zoon zijn zeer lovend. Wij hebben beiden onze tweede computer van Dell. Mijn laatste deed het niet. Via de helpdesk van alles geprobeerd. Was niet aan de gang te krijgen. Via de helpdesk een nieuwe besteld en die werd zeer snel thuis bezorgd. Die kapotte werd onmiddellijk meegenomen. Onze ervaring is dus zeer positief, zowel over de computer als over de helpdesk. Mijn schoondochter heeft een laptop, waar helaas de voeding twee keer van is stuk gegaan. Een belltje en die nieuwe werd opgestuurd. Onze ervaring is dus zeeer positief, zowel over de computer als over de helpdesk. Allemaal aardige kundige mensen die willen dat jij een goed product hebt.