LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dierenmedium?

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Marieta

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Marieta »

Nou je ken zeggen wat je wil, maar ik heb mevrouw 5 minuten aan de telefoon gehad en ze heeft mij het merk brokken gezegd die ik moest hebben en die voor mij hond het beste was. En ik heb sinds december niet meer zon mooie blanke oortjes gezien. Het voer slaat harstikke goed aanen ze heeft stukken minder jeuk. En mevrouw heeft mij of de hond nog nooit eerder gesproken of gezien. Dat is voor mij bewijs genoeg. Ik ben blij dat ik ze gebeld heb.

Groetjes Marieta

Gast

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Gast »

Wij hebben een katastrofale relatie met een paardenfluisteraar gehad nu loopt onze poes de hele dag te hinneken. Oppassen dus met een medium.

Gast

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Gast »

Tja, of je er nou in gelooft of niet, dat moet je zelf weten
Dat het sommige mensen kan helpen is zeker!
Niet iedereen heeft baat bij alles, maar sommige wel en daar gaat het om.

Oh, en nu willen jullie zeker bewijs?
Kun je krijgen hoor...

Reguliere geneeskunst kon haar niet helpen toen ze ziek werd en bleef, het een na het ander werd geprobeerd, maar niks hielp.
Ziekenhuis in, ziekenhuis uit, poedertje hier, pilletje daar en vergeet de vele dieeten niet.
Dit gaat niet over enkele maanden, maar over enkele jaren!
Zij was bij verschillende artsen geweest, regulier en alternatief, maar nog steeds was er geen blijvende oplossing.

Tot ze een telefoonnummer kreeg van een vrouw die ook in het alternatieve circuit werkte.
Zij daar heen, vol sceptisme, want ze had al zoveel geprobeerd en telkens kwam er toch niks uit.
Maargoed, die vrouw zei, daar en daar heb je last van en dat moet je weglaten.
Zo gezegd, zo gedaan.
Tot nu toe werkt het nog steeds.

Ze had er jaren en jaren last van, en niet zo'n klein beetje ook, haar hele leven werd er door bepaald.
Maar nu, nu heeft ze er al maanden geen last meer van.
Ze kan haar leven weer oppakken, leiden zoals zij dat wil en hoeft geen rekening meer te houden met dat ze ieder moment weer zo ziek kan worden dat ze niks meer kan uitvoeren.

Haar heeft het dus geholpen, en al zijn het er maar een paar, het zijn wel die paar mensen die het geholpen heeft!


pascaltje
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jun 2005 10:14

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door pascaltje »

Ik vind zoiets als een dierenmedium de reinste oplichterij!!
Natuurlijk vertelt zo iemand altijd wat je wil horen.
Maargoed, als jij je er beter bij voelt, geen probleem maar ik vind het oplichting

Groetjes!! :)

Marieta
Berichten: 182
Lid geworden op: 08 jun 2005 15:13

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Marieta »

Nou het gaat me er niet om dat IK me er prettiger bij voel, maar de hond. En aangezien het goed gaat voel ik me absoluut niet opgelicht.

Groetjes Marieta

Harry Steenhoven
Berichten: 48
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:25

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Harry Steenhoven »

Hoe weet jij nou of een hond zich wat prettiger voelt dan normaal? Vertelde hij dat?

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door S. »

Dieren kunnen ook non-verbaal communiceren.
En wanneer je het beestje door en door kent omdat je hem verzorgd is het niet meer als logisch als je merkt wanneer hij zich goed/minder goed voelt.

S.

Marieta
Berichten: 182
Lid geworden op: 08 jun 2005 15:13

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Marieta »

Ik zie toch dat de hond zn huid er beter uitziet en dat hij stukken minder jeuk heeft?
Haar oortjes waren vuur en vuurrood en stonden bijna in de fik zo heet dat ze voelde en dat de hitte eruit kwam. Met dit voer zijn de oortjes weer normaal blank. Ook de tenen die vuurrood waren zijn nu normaal.
En waarom werden haar ontstoken oren niet beter en alleen maar erger en nu gaat het langzaamaan steeds minder? Kan je mij niet vertellen dat de hond zich niet beter voelt.

Harry Steenhoven
Berichten: 48
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:25

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Harry Steenhoven »

Mijn hond ziet af en toe wat bleekjes.... :lol:

De Ruyter
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 jun 2005 06:05

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door De Ruyter »

Een "medium" is een persoon die waarschijnlijk zelf de grootste hulp nodig heeft. Ga het verleden is na van een "medium"? 9 v.d. 10 keer zijn het mislukte artiesten/entertainers en/of mensen die graag aandacht willen m.a.w. men wil "gehoord" worden.
Men veinst dat men een gave heeft, vaak heeft men dit zichzelf wijsgemaakt en is men in de eigen onzin gaan geloven.
Men zoekt wat naïve mensen om zich heen om een bevestiging te krijgen. Als eendier z.g. "beter" is gemaakt door zo'n charlatan zal hij de naïve en goedgelovige mensen z.g. sprakeloos achterlaten, die met verbijstering de "genezing" doorvertellen aan derden. "KASSA"

Vaak zijn deze charlatans behept met nog meer "gaven" (ook kunnen ze mensen helpen) helderziendheid, handoplegging, magnetiseren, foto-karaktertrekken-genezen en bedenk nog maar wat meer......

Geloof me het zijn gelegaliseerde oplichters die in de eigen onzin zijn gaan geloven. Hele brutale "mediums" durven extreem hoge tarieven te vragen voor deze flauwekul.Ik wil u goedgelovigen allemaal waarschuwen voor deze oplichters.

Mocht u nog twijfelen, dan zal ik u de weg wijzen om aan te tonen dat deze mediums niets anders zijn dan charlatans die hun gaven baseren op "dikke lucht"
De kans is niet uitgesloten dat deze charlatans erg gelovig zijn (gewetenswroeging) en zich "verkopen" als goede mensen.
Vergeet niet dat Hitler ook goed was voor zijn moeder.

U bent gewaarschuwd!

bitchy
Berichten: 695
Lid geworden op: 18 jan 2005 13:16

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door bitchy »

het goede medium vraagt weinig of geen geld omdat ze vinden dat ze een gave hebben gekregen en die horen ze te delen met hun medemensen!
als een medium torenhoge rekeningen in gaat dienen zet ik er al snel mijn vraagtekens bij
mijn vriend en ik zijn enkele jaren geleden met onze eerste hond ook bij 1 of ander medium geweest
of we er mee geholpen zijn?
nou, NEE


even een reactie op H.van Steenhoven,
er zijn hondenbezitters en hondenliefhebbers
de bezitter heeft een hond
de liefhebber heeft een maatje en die zal het meteen merken als zijn hond niet goed in zijn vel zit

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door eeliane »

Het is niet te controleren he, en dat weten die lui dondersgoed.
Mijn buurvrouw had hond met vreemd gedrag, afijn, een medium er bij gehad, nou hij had last van een 'gekrenkete persoonlijkheid" en hij deelde mede (de hond dus) dat ie niet goed in zijn vel zat met dat zooitje van een familie (mijn vriendin dus). Daar kwam t op neer.
86 euro vroeg madam.
Bleek beestje bij dierenartscontrole een waanzinnig bloedgezwel in baarmoeder te hebben. Beestje had dus pijn en een enorm ijzergebrek, was dodelijk vermoeid en bijna dood.
Tjajaja... allemaal gezwets van dat wijf dus.
Trap er toch niet in. Weer een goedkope manier om geld te verdienen voior doortrapte oplichters.

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door HvdB »

Het zijn naievelingen die dit soort praktijken niet doorhebben.

De Ruyter
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 jun 2005 06:05

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door De Ruyter »

Men zou eens een programma moeten maken om die charlatans te doorzien. Veel mensen worden (ongemerkt) de dupe van deze kwakzalverij. Deze charlatans zijn gewiekst ( zijn naar de buitenwacht toe erg vriendelijk en vaak gelovig, men dankt God dat zij over een gave mogen beschikken. Gelijk is God het afschuifmechanisme waar achter deze charlatans zich verschuilen zie Jomanda) Bij deze stel ik me beschikbaar om als (nep) patient deze charlatans te ontmaskeren.(idee voor een nieuw Tros programma?)
Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die warmte/vriendelijkheid uitstralen en het goed bedoelen en een mens wat aandacht en warmte/lichtpuntjes kunnen geven. Dat heeft niets met een gave te maken maar gewoon een beetje medemenselijkheid. Ieder normaal mens heeft wel zoiets in zich en het is goud waard als je labiele of wat naïve mensen mag helpen maar dan wel voor NIETS.
Ik heb het al eerder vernoemd het gaat over: HELDERZIENDEN, HANDOPLEGGERS, MAGNETISEURS,OVERLEZERS, STRIJKERS, HELDERVOELENDEN,PAARDENFLUISTERAARS, GEBEDSGENEZERS,FOTOKIJKERS, GEZICHTLEZERS, PARANOMALE GASTEN DIE "LEGALE ONZIN VERKOPEN" EN GASTEN DIE DUISTERE CURSUSSEN AAN HUN GAVE VERBINDEN. KORTOM HET HELE "ZWEEF EN KOFFIEDIK-KIJKENDE-CIRCUS" MOET OP DE PIJNBANK.

de Ruyter

klaasvd
Berichten: 160
Lid geworden op: 14 feb 2005 23:27

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door klaasvd »

Nou je ken zeggen wat je wil, maar ik heb mevrouw 5 minuten aan de telefoon gehad en ze heeft mij het merk brokken gezegd die ik moest hebben en die voor mij hond het beste was. En ik heb sinds december niet meer zon mooie blanke oortjes gezien. Het voer slaat harstikke goed aanen ze heeft stukken minder jeuk. En mevrouw heeft mij of de hond nog nooit eerder gesproken of gezien. Dat is voor mij bewijs genoeg. Ik ben blij dat ik ze gebeld heb.
Dus omdat ze U een soort voer aanraadt is het waar??
Nou sorry hoor dat kan elke goeie dierenarts en/of dierenvoerzaak U ook wel vertellen. Dat noem ik nog geen medium

Marieta
Berichten: 182
Lid geworden op: 08 jun 2005 15:13

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Marieta »

Nou ik ben bij een dierenarts geweest en heb meer als 2 maanden het dierenartsvoer gegeven. Dit hielp voor geen meter. Dit voer echter helpt een stuk beter. En jullie kunnen denken dat het onzin is. Ik heb al een keer gezegd dat ik zelf mijn ervaringen heb en geloof me het is geen onzin waar ik zelf in ben gaan geloven. En als je iemand hebt die zegt zus of zo en er is niks aan de hand maar hij is gekrenkt blablabla. DAT zijn de oplichters. Je kunt niet zeggen dat er niks is. Je meot het altijd aan de dierenarts laten onderzoeken. Dat heb ik dan ook gedaan maar ik kwam geen steek verder. In de dierenwinkel heb je honderden soorten voer. Ga daar maar eens uit kiezen. En je kunt zeggen als je verschillende soorten voer gewoon probeert. Maar daar heeft de hond nog meer last van. Want door de allergie kreeg ze een oorontsteking en bij elk voer wat neit goed was werd het erger. En elke keer weer op ander voer zetten is ook niet gezond.
En ja ik kan zien of mijn hond lekker in dr vel zit. Ik VOEL het (lach me maar uit) en ik zie het. Aan hoe de huid eruit ziet aan hoe ze uit haar ogen kijkt en aan hoe haar gedrag is. Ik KEN mijn eigenste hond. En dat kun je gek vinden dat ik dat weet zonder dat ze me het verteld heeft omdat ze niks kan zeggen. Maar als je met hond bezig bent dat zie je het aan de hond. Net als mensen zich niet goed voelen wat je ook kunt zien heb je dat bij een hond ook.
En wat betreft dat medium. Als jij er niet in gelooft moet je zelf weten, maar ga dan niet op mij zitten vitten dat ik stom ben dat ik er wel in geloof. Ik heb mijn eigen bewijzen in die stomme gaven waar jullie het over hebben. En als jullie daar niet aan willen eigen keuze maar laat mij in mn waarde.

Marieta
Berichten: 182
Lid geworden op: 08 jun 2005 15:13

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Marieta »

HELDERZIENDEN, HANDOPLEGGERS, MAGNETISEURS,OVERLEZERS, STRIJKERS, HELDERVOELENDEN,PAARDENFLUISTERAARS, GEBEDSGENEZERS,FOTOKIJKERS, GEZICHTLEZERS, PARANOMALE GASTEN DIE "LEGALE ONZIN VERKOPEN" EN GASTEN DIE DUISTERE CURSUSSEN AAN HUN GAVE VERBINDEN. KORTOM HET HELE "ZWEEF EN KOFFIEDIK-KIJKENDE-CIRCUS" MOET OP DE PIJNBANK.


Ik heb mijn bewijs ook hierover gezien. Het hoeft niet op de pijnbank. En dan nog is het aan de mensen zelf om zich "erin te laten tuinen" naar jullie woorden. Er zijn wel degelijk mensen die het kunnen. Er zijn er ook zat die er gebruik van maken.
En handlezen dan? Ik was op een personeelsfeest van mn vriend. Bijeen zigeunerfeest. Er zat daar een handlezeres. Nu zul je denk jajajaja op zon feest zal ook wel onzin zijn. Iedereen die uit dat hokje kwam zei dat ze gelijk had. Ik ben er zelf naar binnen gegaan met mn vriend, ze had overal gelijk in in wat ze over ons zei.
Magnetiseren handopleggingen. Ook dat kunnen mensen. Jij zegt ieder normaal mens heeft iets van warmte en vriendlijkheid in zich. Ook ieder mens wordt geboren met een 6e zintuig, alleen het grootste gedeelte wil er niks mee en blokt het. Net als jullie. Er zijn er echter bij die het wel kunnen en er wel iets van willen weten. En dat zijn geen charlatans. Dat zijn ook mensen met gevoel.

De Ruyter
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 jun 2005 06:05

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door De Ruyter »

Ieder medium die zegt over paranormale gaven te beschikken en dat aantoonbaar maken kunnen € 10.000 verdienen.
Hieronder het adres: www.skepsis.nl/diagnoses.html

Behandelaars die hun diagnostische vermogens willen laten onderzoeken, kunnen zich aanmelden bij de Stichting Skepsis.

De onderzoeksopzet zal in onderling overleg worden vastgesteld en de resultaten worden later in het tijdschrift Skepter gepubliceerd. Daarbij zullen de namen van de deelnemers niet zonder hun toestemming worden vermeld.

Op basis van de beschikbare onderzoeksresultaten zien we nog geen heil in alternatieve diagnostische methoden. Dit is echter geen dogmatisch oordeel, want we staan open voor behandelaars die kunnen aantonen dat hun methode werkt. Dat zou een belangrijke ontdekking zijn, waarvoor Skepsis € 10.000 ter beschikking stelt.

Laat ze nu maar komen die mediums, wedden dat de charlatans niet durven?

Marieta
Berichten: 182
Lid geworden op: 08 jun 2005 15:13

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Marieta »

Het mooie is. Je kunt het niet allemaal bewijzen. Hoe kan ik aan jullie bewijzen dat ik entiteiten zie?? Ik zie ze jullie niet. Hoe kan ik jullie bewijzen dat ik mijn overleden oma heb gezien en dat ze vertelde dat ze bij me kwam omdat ik het moeilijk zou krijgen waarna ik het een 2 maanden later idd erg moeilijk had. Hoe kan ik zulke dingen bewijzen??
Niet dus. En mensen die er al niet in geloven zoeken toch wel een andere verklaring van t een of t ander. Ik kan nog wel meer voorbeelden geven, maar met zulke dingen is het grotendeels niet te bewijzen, omdat mensen toch wel met een negatief oordeel klaarstaan mocht er wel iets bewezen worden. Ik hoef geen test te doen. Ik weet zelf wel van mn eigen hoe en wat, wat mijn eigen ervaringen zijn. Maar mensen zoals jij (niet negatief bedoeld) kan je toch nooit overtuigen.

Gesloten