LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Samsung...mooi maar kwaliteit??

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Tom24

Re: Samsung...mooi maar kwaliteit??

Ongelezen bericht door Tom24 »

Meneer de tester;

Als u alle gsm's test, welke toestellen zijn volgens u dan wel slecht?

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Meneer de tester;

Als u alle gsm's test, welke toestellen zijn volgens u dan wel slecht?
alle gsm'' zijn goed bevonden door hem want hij doet zijn werk niet goed ... :P

Gast

Waar blijkt dat uit?
Weet jij dan wat mijn volledige takenpakket is?
Tja, vragen waar jij geen antwoord op kan geven.
De toestellen worden langere periodes getest en zijn alle in ons bezit.
Het is dus niet dat er met toestellen een paar dagen testen en dan niet meer.

Dat de gemiddelde verkoper van deze toestelletjes echter weinig tot geen verstand van zaken hebben is algemeen bekend.
Stel ze een gemiddelde vraag en het antwoord is altijd: "ehhhhhhhh, dat weet ik niet."
"Zou best kunnen, maar ik weet het niet zeker."
"Wanneer u dat zegt zal het wel zo zijn, maar ik zou het nog even na kunnen vragen."

Renate24

Ongelezen bericht door Renate24 »

Ik ben de troste bezitter van een Samsung E800 een heel mooi slide telefoontje die ook foto's maakt, heeft het de eerste 3 maanden probleemloos gedaan maar sinds die tijd is het toestel meer bij de reparateurs dan dat ik hem heb :cry:

Ze doen steeds software vervangen, contacten herstellen maar hij loopt vast, beeldscherm blijft leeg....hij is nu voor de 4e keer defect en in de winkel zeggen ze dat dit heel veel voorkomt bij Samsung :evil:

Pollientje

Ongelezen bericht door Pollientje »

Jongens, houd eens op met dat geruzie. Je hebt ook mensen die hun Opel trouw blijven, een kale bak die om de paar maanden mankementen vertoont, maar die mensen zijn te bang om een ander (japans) merk auto te kopen. Dit zijn over het algemeen ook philips-gebruikers.... :lol:
Overigens vind ik de Samsung wel veel gebruikersvriendelijker, dat was voor mij een reden om over te stappen. En zolang hij het nog doet..... ik ben nog steeds bereikbaar en kan ook nog zelf bellen!

Koen26

Ongelezen bericht door Koen26 »

Beste tester...wat ben jij een arrogante stinkende kwal, bah bah en nog eens bah.... :x :x :x :x :x :x :x :x

Gast

alle gsm'' zijn goed bevonden door hem want hij doet zijn werk niet goed ...

GAAAAAAAAAAAAAAAAAP, hoe kan jij oordelen over iemands werk wanneer je de persoon niet kent?
Vind ik erg knap.
Maar nee, het is veel makkelijker om over iemand te oordelen i.p.v on-topic te reageren.
Dit soort kinderen hou je helaas op alle fora.
En nogmaals, ben afgekeurd voor opa, meneer en "hem"

Gast

geachte meneer de tester .....zullen wij de strijdbijl begraven en geen ruzie meer maken ....?

1 ding is namelijk duidelijk : wij weten alle 2 veel van mobieltjes af (denken we) maar we denken er gewoon heel anders over en op zo een manier komen we er toch nooit uit !!!

ok ??
groeten een telecom verkoper :D

Gast

sorry mevrouw ...dat verklaart een hoop !!! :P

Gast

Meneer telecom verkoper, is prima.
Zolang je tenminste stopt met mij uit te schelden voor man :wink:

Gast

sorry mevrouw ...dat verklaart een hoop !!!
verklaar je nader...

Gast

nou geen opa hem en meneer hahaha maar dus Oma mevrouw en haar hahahahaha

Gast

Meneer telecom verkoper, is prima.
Zolang je tenminste stopt met mij uit te schelden voor man
Deal MEVROUW de tester !!!!! :P

Gast

Denk dat je iets anders bedoelde...
Weet het eigenlijk wel zeker :evil:

Gast

dat snap ik dat je dat denkt ....maar nee zo zit ik nou net niet in mekaar !!!!! sorry maar GEEN discriminatie van mijn kant !! :P

Gast

Ik vermoed dat mevrouw werkzaam is bij samsung...weet t eigenlijk wel zeker :twisted:

Gast

ik ben werkzaam voor de anti sammie brigade ...ssssstttt niet verder vertellen he ? :?

Gast

Ik ben helemaal niet werkzaam bij samsung.
Waar slaat dat op?

gsmverkoper

Ongelezen bericht door gsmverkoper »

Iedereen mag uiteraard zijn mening ventileren maar feiten zijn feiten, en het is nu eenmaal een feit dat een aantal modellen van Samsung veel gebreken vertonen welke klaarblijkelijk niet verholpen kunnen worden door de reparateurs, maar samsung is niet de enige, siemens is zo erg dat ik er geen meer durf te verkopen, de 65 serie hebben vrijwel allemaal software problemen en ook de SL55 was om te huilen.

Tosbaga

Ongelezen bericht door Tosbaga »

Dit soort zaken komen vaker voor en bij alle fabrikanten. De telefoon van tegenwoordig is zeer complex. Producenten staan onder druk om meer verschillende mobieltjes in korte tijd te ontwikkelen. Een paar jaar geleden had nokia veel last van slechte beeldschermen, afgelopen jaar had siemens een software probleem en nu dus samsung.

Gesloten