LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vliegtijden Onur Air

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: vliegtijden Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Hoe vroeg dan?

Gast

Re: vliegtijden Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

kijk maar op shoestring.nl, daar staan de tijden. Je hebt dan een tussenlanding in Frankfurt

Gast

Re: vliegtijden Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Air anatolia is ook zo'n drama...
Deze club is in 2002 failliet gegaan. Opvolger, zelfde toestellen en personeel, was Fly Air.

Moortje

Re: vliegtijden Onur Air

Ongelezen bericht door Moortje »

Je mag hier niks zeggen over alles wat Turks is , want dan heb je bepaalde personen, die zich dan gelijk aangesproken voelen, tegen je.

Al is het vliegtuig of accomodatie nog zo SLECHT (wat overal kan voorkomen) is het in hun ogen, toch ZO GOED!

Schei toch uit zeg! Jullie komen echt niet alleen al zoveel jaren in Turkije hoor! Al denk je dat wel!

Gast

Re: vliegtijden Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Volgens mij ben jij een beetje paranoia, Moortje.

Moortje

Re: vliegtijden Onur Air

Ongelezen bericht door Moortje »

:oops: Och jee, waar zijn we nu weer terecht gekomen? Gaan we schelden?. Nou, ga ja gang hoor! Als jou het oplucht! Ik ga wel verder kijken hier! :D

Gast

Re: vliegtijden Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

tjonge jonge boek dan 12 of 15 dagen je weet toch dat heenreis en terugreis verlies zijn!!!!!!!

tm592449

Re: vliegtijden Onur Air

Ongelezen bericht door tm592449 »

hallo, ik heb ook een keer met een onur air gevlogen.
de 1e dag waren we kwijt want we moesten om 13.00 vliegen. voordat dat gebeurde was het 14.30. kwamen daar 's avonds laat aan en de terugvlucht moesten we 'snachts om 05.00 vliegen dus werden bij hotel om 02.00 opgehaald. dus dat was weer een dag kwijt. en op de heen en terugweg was de wc verstopt dus dat was ook niet fijn.
ook een keer met martin air gevlogen en dat was 10 keer beter.

Gast

Re: vliegtijden Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Tuurlijk is Martinair 10x beter, maar dat mag je hier niet zeggen.

Zelfs Transavia is 20x keer beter! 8)

Gast

Re: vliegtijden Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Moortje, er werd niet gescholden hoor.
Er werd slechts iets geconstateerd.

Gast

Re: vliegtijden Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Ook goed hoor!

Zoals jij wil! :lol: Zielig figuur!

Gast

Re: vliegtijden Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

wie scheld er nu... :shock:

Gast

Re: vliegtijden Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Da's geen schelden! Da's een constatering! :wink:

Gast

Re: vliegtijden Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Nope, dat was nu dus wel schelden...
Maakt niet uit hoor, jij snapt wel meer niet :wink:

Gast

Re: vliegtijden Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Daarom! :wink: Gelukkig hebben we jou!

Toch een hele fijne vakantie gewenst 8) als je nog gaat!

Tros, sluit maar af!

Evie01

Re: vliegtijden Onur Air

Ongelezen bericht door Evie01 »

Hallo,

Ook wij hebben een keer met onur air gevlogen.
Wij vlogen om 11.30 heen zonder vertraging. (schiphol)
En terug om 5.00 (Bodrum) ook zonder vertraging.

Het is me op zich wel goed bevallen, alleen je heb zeer beperkte beenruimte in het vliegtuig, maar het zijn goedkope charters van A naar B dus je krijgt waarvoor je betaald!

1 tip!! Neem geen koffie in het vliegtuig!! het is turkse koffie en die smaakt echt nergens naar.

Goede Reis

Gast

Re: vliegtijden Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Het is maar net hoe je het drinkt.Gewoon de prut laten zakken en daarna kan je het goed drinken.Het is net zoiets als griekse koffie. Ik weet hoe die gezet word.Als je leert hoe je die drinkt is het lekker.Eerst a je de fout in maar als je weet hoe je het moet drinke is hetlekker.Ik heb het leren drinken.

Gast

Re: vliegtijden Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Koffie toebroek. Ja, daar moet je van houden.

Bedankt voor de tip. Ik neem wel thee.

September Alanya met Onur. Ik vind het wel een beetje eng, maar we zien wel!

Gast

Re: vliegtijden Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Maar ja, terugkomend op de vraag van topicstarter Mootje:

Je kunt bij je reisbureau zeker informeren naar vluchttijden OHY. Schema voor dit seizoen is meestal al lang bekend en is uiteraard onder voorbehoud, maar wordt meestal wel gevolgd.

Maar als je weet welke dag je vertrekt, kun je oppas toch wel regelen voor die dag. Globaal kun je aanhouden dat je niet zo heel vroeg in de ochtend vertrekt vanaf Nederland. Toestel komt namelijk eerst vanuit Turkije.
Wanneer je terugkomt, kun je rekenen op een vroege vlucht (4 / 5 uur in de ochtend). Afhankelijk van je vakantieadres (ver van het vliegveld) dan zou ivm de transfer vanuit hotel of app. je wel eens heel erg vroeg in de nacht al op pad moeten.

Gast

Re: vliegtijden Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Voor Mootje:
Vertrek is 24 mei (dinsdag). Dat staat vast en weet je dus nu al. Dat is dus jullie 1e vakantiedag.
Laat je de oppas maandagavond (23 mei) al komen of breng je de kinderen en hond maandagavond (23 mei) al naar de oppas.
Hoef je niet te rennen en te vliegen. Stel dat jullie om 5 uur zouden vertrekken vanaf Schiphol, betekent dit toch ook dat je al 's-nachts om 3 uur op Schiphol moet zijn en dus 's-nachts al oppas moeten hebben.
Die oppas plan je dan toch ook niet voor 1 uur 's-nachts.

Meestal vertrek je met een Turkse Maatsch. later op de dag uit NL omdat die meestal vanaf Turkije beginnen met vliegen (erg vroeg). Dit had je reisbureau je ook al kunnen vertellen (weten ze wel, maar schijnen zich daar niet zo over uit te willen laten).
Voor sommige bestemmingen schijnt het trouwens ook mogelijk te zijn (uiteraard tegen bijbetaling) te kiezen voor bijv. een NL-charter ipv (in dit geval) Turkse charter. Nu zal wel niets meer geregeld kunnen worden (reeds geboekt), maar vraag de volgende keer eens naar die mogelijkheid.
Prettige vakantie.

Gesloten