LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aktie:alleen de betaling voor de maand mei weigeren !!!!!!!!

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
R.

Re: Aktie:alleen de betaling voor de maand mei weigeren !!!!!!!!

Ongelezen bericht door R. »

ik snap heel goed , waarom medewerkers niet te klagen hebben.
Iedere kub. groenen-stroom, die ze afnemen , wordt bij hun salaris terug verrekend, dus ze hebben geen last van de stijgende kosten.

en overstappen, dat is niet makkelijk, je krijgt dan gewoon twee rekening en mocht het wel lukken , dan zijn de kosten die bespaart worden, niet meer dan 40 euro op jaar basis.
Nou deel dat eens door 12 en je komt op een besparing van 3 euro en 34 cent per maand... wauwwwww :lol:

maar goed.
de bonus wordt aan een goed doel geschonken en op deze wijze kan het via belasting teruggave , weer in de zak van de schenker komen.
(aftrek-post goede doelen )Helaas ben ik de schenker in derde en daarom staat mijn naam op dat formulier niet vermeld.

maak niet uit. Er zijn meer instanties die bepalen wat er met geld van een ander gebeurd. Postcodeloterij bijvoorbeeld met toestemming regering.

tja, afmelden en opzeggen , de kosten 10 cent per minuut.
misschien uiteindelijk goedkoper , dan er lid van te blijven.
Maar ondertussen worden de gewone burgers, met toestemming van Den Haag van alle kanten bestolen.
Dat komt omdat mensen zo snel vergeten, daar maken de Haagse regenten aardig (mis)gebruik van.
Want er wordt niets gecompenseerd ( zo als belooft) en lieve mensen straks hebben we ook nog een europees palerment ,bestaande uit gehele families en aangetrouwde. Die iedere maand verhuizen van Straatsburg naar Brussel en weer andersom.( voor de lol denk ik, andere rede kan ik niet bedenken)

Dus de energie-nuts-bedrijven , die een dienstbare functie zouden moeten hebben als semi-overheid , laat niets anders zien , dan de afspiegeling van de overheid zelf.Niet zeuren dus , we hebben deze regering zelf gekozen.Bovendien waren we gewaarschuwt , door ene meneer pim fortuin, maar ja... de afloop kennen we.

zal me benieuwen wat het volgende is, over de bonussen horen we verlopig niets meer. :P

groetjessss

Gast

Re: Aktie:alleen de betaling voor de maand mei weigeren !!!!!!!!

Ongelezen bericht door Gast »

Dus de energie-nuts-bedrijven , die een dienstbare functie zouden moeten hebben als semi-overheid
Da's jouw visie!
De visie van de Heer Brinkhorst en daarmee van onze overheid is anders: Energiebedrijven commercieel - en netwerkbedrijven in overheidshanden.
Ze gaan er dan vanuit dat er altijd wel energie op de markt wordt gezet door de gevestigde orde of door buitenlandse partijen.
Kan ook wel eens gebeuren dat dit niet gebeurt of dat er een verbinding met Belgie of Duitsland of verder weg eruit gaat en dan hebben we een probleem maar dit terzijde ;-)
De enige die op dit moment nog nuts zijn. zijn de netwerkbedrijven en Tennet die inspringt als de marktpartijen niet aan hun verplichtingen voldoen.

Gesloten