LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Medicijn Metacam

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Gast

Re: Medicijn Metacam

Ongelezen bericht door Gast »

ik geloof ook liever mijn eigen dierenarts :?

klaverdierenarts

Re: Medicijn Metacam

Ongelezen bericht door klaverdierenarts »

stelletje ongelovige thomassen :evil:

Gast

Re: Medicijn Metacam

Ongelezen bericht door Gast »

slaat nergens op wat je zegt :twisted: :twisted: we geloven liever onze eigen dierenarts dan een kwakzalver die hier komt

klaverdierenarts

Re: Medicijn Metacam

Ongelezen bericht door klaverdierenarts »

Jammer dat jullie niet open staan voor nieuwe dingen.

mira

Re: Medicijn Metacam

Ongelezen bericht door mira »

Beste Klaverdierenarts,

Ik sta voor al deze adviezen wel open,maar ik heb niet voor niets een dierenverzekering want de dierenarts is al duur genoeg.
En als ik dan over zou gaan op sasha's blend of glucobest moet ik dat wel zelf betalen terwijl Metacam vergoed wordt door mijn dieren verzekering,het is anders niet meer op te brengen omdat de prijzen van de dierenartsen de laatste jaren de pan uitrijzen.Nu zoe men kunnen zeggen dat moet je toch voor je dier overhebben,alleen moet je het wel kunnen betalen.Ook hoor ik wel eens dat je dan niet aan een dier moet beginnen,vind ik onzin want toen ik deze hond nam was mijn financiele situatie beter als nu.

Gast

Re: Medicijn Metacam

Ongelezen bericht door Gast »

klaverdierenarts. heeft niks te maken met niet open staan voor nieuwe dingen maar als mijn DA iets anders zegt dan jou vertrouw ik toch eerder mijn DA dan jou :?

klaverdierenarts

Re: Medicijn Metacam

Ongelezen bericht door klaverdierenarts »

Tevens raad ik het gebruik van superskunk aan bij deze dieren. Het resultaat is echt verbluffend.

Peter Klaver, dierenarts

mira

Re: Medicijn Metacam

Ongelezen bericht door mira »

Wat is nou superskunk en waar kan je dat kopen en hoeveel moet hij daar van hebben?

Gast

Re: Medicijn Metacam

Ongelezen bericht door Gast »

:lol: laat je toch niet gek maken joh! :wink:

mira

Re: Medicijn Metacam

Ongelezen bericht door mira »

Nee,doe ik ook niet want uiteindelijk beslis ik zelf wat ik doe.
Alleen ik krijg maar geen antwoord op mijn vraag over superskunk of zou men een drugsmiddel bedoelen want daar heb je ook iets wat zo heet.

Gast

Re: Medicijn Metacam

Ongelezen bericht door Gast »

:lol: :lol: ik denk niet dat dat echt met honden te maken heeft lieverd, gezien de vertaling :lol: 8)

mira

Re: Medicijn Metacam

Ongelezen bericht door mira »

Nou als superskunk inderdaad onzin is vraag ik mij af of die dierenarts op dit forum dat ook is,want hij zegt ook dat het goed is.
Of is dit dan geen echte dierenarts?

Gast

Re: Medicijn Metacam

Ongelezen bericht door Gast »

mira. niet zo maar geloven hoor iedereen kan zich hier wel voor doen als dierenarts. naar mijn mening is het drugs welke DA schrijft nou drugs voor :?

klaverdierenarts

Re: Medicijn Metacam

Ongelezen bericht door klaverdierenarts »

Vergeet niet dat die pipo ''gast'' is, dus niet geregistreerd, iedereen kan zijn naam dus aannemen.

mira

Re: Medicijn Metacam

Ongelezen bericht door mira »

Wat waardeloos is dat toch als je een serieuze vraag stelt en er reageren van die idioten op,laat ze dan weg blijven op dit forum als ze niets zinnigs te zeggen hebben,ach ze hebben zeker niets beters te doen.Dat van dat superskunk zei mijn man al:joh dat is een drug,maar omdat ik er geen verstand van heb en ook niets met die troep te maken wil hebben vroeg ik mij toch af of er inderdaad een middel voor de hond bestond wat zo heette,vandaar dat ik er naar vroeg.

Gast

Re: Medicijn Metacam

Ongelezen bericht door Gast »

pipo gast? jij bent ook niet geregistreerd klaverdierenarts pffff.

klaverdierenarts

Re: Medicijn Metacam

Ongelezen bericht door klaverdierenarts »

:roll: misschien een beetje gekscherend bedoeld?
die pipo = klaverdierenarts

hoe moet ik het beestje anders noemen?

truusje

Re: Medicijn Metacam

Ongelezen bericht door truusje »

ik heb een jonge hond waarbij hd is geconstateerd, ik heb ook metacam gekregen en dit moet zij waarschijnlijk haar hele leven blijven gebruiken,ze reageerd er wel goed op en speelt als iedere andere jonge hond, maar bij welke verzekering vergoeden ze medicijnen voor aangeboren afwijkingen? ik ben een alleenstaande moeder met een laag inkomen, maar krijg mijn hond in geen een verzekering

Gast

Re: Medicijn Metacam

Ongelezen bericht door Gast »

nou je krijgt je hond wel in een verzekering enkelt niet voor de kwalen wat hij al heeft

Gast

Re: Medicijn Metacam

Ongelezen bericht door Gast »

zo duur is de metacam nou ook weer niet.
als het een jonge hond is, ben je dan al bij de fokker geweest om te informeren naar de HD van de ouderdieren?
een fokker heeft pas alle kosten moeten betalen aan een koper omdat hij nog geen officieele HD uitslag had van de ouderdieren toen hij ze liet paren. toen de uitslag binnen kwam bleek dat de vader HD C had. hier had hij niet mee mogen fokken met de combinatie die hij had gemaakt oordeelde de rechter.

Gesloten