LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Duisenberg en Zalm schandalig onfair!

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
impact

Re: Duisenberg en Zalm schandalig onfair!

Ongelezen bericht door impact »

Dank je voor deze ondersteuning, Pluutje. Toch heb ik verder weinig trek meer om iedere keer met dit tuig ( Impact, empact, HvdB, HvdC, Jules Degrelle, avondrood, etc. etc.) in de clinch te moeten gaan.

Om te vermijden dat andere gedupeerden misschien door die Impact of empact op het verkeerde been worden gezet terwijl ze in de waan verkeren dat ik (impact) berichten postte, houd ik het verder maar voor gezien.

Ik hoop dat de raddraaier die dit veroorzaakt zijn trekken eens thuis krijgt.

Groet, impact

cornelis

Ongelezen bericht door cornelis »

Het was toch niet mogelijk om collectief ons geld via leaseverlies en eegalease terug te vorderen,ieder moest individueel een proces opstarten.

Waarom kan er dan wel collectief een schikking door onze strot worden geduwd?

groetjes

pluutje

Ongelezen bericht door pluutje »

Geplaatst op 01 Mei 2005 10:48 door impact

--------------------------------------------------------------------------------

Dank je voor deze ondersteuning, Pluutje. Toch heb ik verder weinig trek meer om iedere keer met dit tuig ( Impact, empact, HvdB, HvdC, Jules Degrelle, avondrood, etc. etc.) in de clinch te moeten gaan.

Om te vermijden dat andere gedupeerden misschien door die Impact of empact op het verkeerde been worden gezet terwijl ze in de waan verkeren dat ik (impact) berichten postte, houd ik het verder maar voor gezien.

Ik hoop dat de raddraaier die dit veroorzaakt zijn trekken eens thuis krijgt.

Groet, impact
impact,

Als het Forum en Tros radar mij zouden toestaan deze nitwitten bezig te houden zou je nog kunnen lachen! Mij deren deze figuren nl helemaal nix!
Waarom ook? Ik heb toch niets [kleren] van die piassen aan!
Ze kunnen mij m'n rug op! Zo eenvoudig is dat.

Maar ik zal er zoveel mogelijk rekening mee houden dat andere Forumbezoekers geen last ondervinden! Hooguit een beetje lol. :wink:

Beste groeten,
Anton

G. van der Knap

Ongelezen bericht door G. van der Knap »

Staatslotgenoten

Dames en heren, er is mogelijk een veel groter schandaal in de financiele wereld waar nog veel meer mensen aan meededen (en nog steeds doen!) dan aan Lego-Dexia. Het zijn de staatsloten. En de bedragen die daarin omgaan zijn misschien nog wel groter. Gezond Verstand schrijf hier eens een gedicht over!!!!!

Gisteren heb ik voor de zoveelste keer het miljoen niet gewonnen bij de Staatsloterij. Ze hebben ons wekenlang lekker gemaakt met 8 kroonprijzen van een miljoen. Wat een leugenaars!! IK BEN GEDUPEERD! Zien jullie de paralellen niet met Dexia? De maat is nu helemaal vol.

Ik dacht een éénmalige inleg van een staatslot en aan het eind van de maand een uitkering van een miljoen. Dom natuurlijk. Maar …. niemand heeft mij ingelicht over de uiterstsuperkleine kans van minder dan een op de 10 miljoen dat ik de hoofdprijs zou krijgen. Dat staat niet eens in de kleine lettertjes of het niet-bestaande (!) voorlichtingsmateriaal. Wederom een parallel met Legio-Dexia!!

Het staatsloterij geld gaat denk ik gewoon in de zak van de regering. Duisenberg en de regering hebben Dexia aangepakt om zo de aandacht van hun eigen zwendel af te leiden. Denken jullie echt dat het toeval is dat Duisenberg op vrijdag 29-4 met ‘zijn’ schikking komt en dat de volgende dag de allergrootste trekking in de Staatsloterij plaatsvindt. Duisenberg treedt op namens Zalm dat weet iedereen. Het speelt zich allemaal recht voor onze neus af!! Gelukkig zijn er nog kritische consumenten. Net als de klanten van Legio-lies!

Over paralellen gesproken: Ik heb nergens een handtekening gezet, en mijn vrouw ook niet! Er is niet eens ruimte voor handtekeningen op een staatslot, en al helemaal niet op een-vijfde lot. Ik wil daarom de inleg van al mijn staatsloten terug!!!!!!

Ik vermoed dat er nog veel meer hard werkende mensen zijn die lekker zijn gemaakt en die al jaren meedoen aan de Staatsloterij maar nog nooit een miljoen hebben gewonnen. Als ik mijn inleg op een spaarrekening had gezet had ik nu een auto kunnen kopen en dat geldt vast voor meer mensen!! Als de regering denkt dat ze hiermee het fileprobleem kunnen aanpakken dan zijn zij echt zooo zielig!!

We zijn gedupeerd en dat kan niet onze schuld zijn. En we moeten het er niet bij laten zitten!!! Ja, eerst schaamde ik me natuurlijk dat ik de staatslotenzwendel niet doorhad, maar samen staan we sterk. Er zijn veels te veel paralllellen met Dexia- om dit te laten zitten. Ik beraad me daarom over het oprichten van een stichting ‘Staatslotgenoten’. Wie doet er mee?

woest

Ongelezen bericht door woest »

Antwoord op 'gezond verstand':

De Dexia-rap

Overheid en bankgeboefte
denken niet aan onze behoefte,
doen niet wat ze ons beloven,
maar slaan samen
aan het roven:
wet, fatsoen? Daar staan ze boven
wachtend, bij een
volle fuik
houden ze elkaar
de ene hand
boven de boterhoofden,
de andere,
samen,
op één dikke buik.
Laatst gewijzigd door woest op 07 mei 2005 09:01, 2 keer totaal gewijzigd.

DownUnder

Ongelezen bericht door DownUnder »

Wat is de juiste adres om NEE te zeggen tegen het voorstel.

Met vriendelijke groet Eegalaeser

aert0001

Ongelezen bericht door aert0001 »

Beste impact,

zolag je dingen zegt en schrijft zoals jij hard en eerlijk, zul je aangevallen worden door deze "litle people" nou vallen ze jouw wel flink aan, dus ga a.u.b. zo door,

Ton

woest

Ongelezen bericht door woest »

impact, het zou toch te gek voor woorden zijn, als die onderkruipsels het zouden winnen?
Ik hoop, dat je blijft posten; de meesten weten wie je bent en zullen je nooit met zo'n rat verwarren,
groet,
Loes

Willems

Ongelezen bericht door Willems »

impact,

Niet verslappen! Wees ervan bewust, dat hier een psychologisch spelletje
wordt gespeeld, waartegen vele niet opgewassen zijn. Voel je je ontmoedigd? Niks aan de hand, doe maar een stapje terug, Laat het forum even voor wat het is! Laad je weer op, neem je speer weer op, spring op jouw paard en terug naar het front !!
Er is wat zichtbaar licht aan de andere kant van de tunnel! De teerlingen zijn geworpen en nu de zaak begeleiden naar een eerbare finish!

pluutje

Ongelezen bericht door pluutje »

Gezond Verstand,

Beter die bank naar de kl.... dan 600.000 mensen in de ellende. :idea:

Zeg nou zelf. :!:

Je dichtkunst snijd mogelijk hout voor aantal mensen, maar ik ben er van overtuigd dat het gross de gevolgen niet heeft overzien!

Over gezond verstand gesproken!
Het is zo eenvoudig als wat, een beetje bank dient zo'n risicovol product niet onder de mensen te brengen. That's it !!!

Daar hoef je zo'n lang gedicht toch niet voor te maken. :idea:

Overigens veel succes met het dichten maar gebruik je verstand!

Ken je mischien de naam Dubio :?: :lol:

geldweg

Ongelezen bericht door geldweg »

willems,

hoop dat je niet te lang hebt moeten wachten en aan de andere die denken dat 1 verhaaltje met wat kritiek richting mij me stil zou krijgen, maar met koninginnedag ga ik eurotjes in de economie pompen in plaats van eigen ingedoctrineerde kolder de wereld in spuien.
Blijft komisch dat leasecontracten opeens de tekorten van pensioenfondsen moet verbloemen, dat verlaging van de belasting tarieven kan leiden tot verhoging. Ik heb je verhaal met groot genot gelezen. Ik ga me smoel voor jou zeker niet houden, als het op deze onbeschofte manier van jou komt zeker niet. Zelf verlang je respect van anderen, maar iedere kritiek op jou wordt respectloos beantwoord met onvriendelijkheden, onthoud dat mensen respect niet krijgen maar moeten verdienen. Het is jammer voor je dat je gegokt en verloren hebt. Gezien de vele vrije tijd die je hebt zou ik toch echt eens een economieboek voor beginners gaan lezen. De kern ken je wel, maar je weet de puzzelstukjes niet juist in elkaar te leggen, waardoor je appels bij peren voegt en deze als rozijnen verkoopt.
Wat betreft de "nee" stem op 1 juni je goed recht om nee te stemmen, wat ik zei dat je moet stemmen op de inhoud van de grondwet en niet om zaken die er niks mee te maken hebben, zie de heer wilders met zijn toetreding van turkije. Turkije wordt in de hele tekst niet 1 keer genoemd. De lease affaire staat los van die grondwet.
Het gaat u goed, onze mening mag verschillen ons doel is gelijk, alleen zoeken wij het recht via andere wegen. Laten we het eens zijn dat we het oneens zijn en het daarbij laten.

Willems

Ongelezen bericht door Willems »

Geldweg,
Ik heb begrepen, dat je liever een einde had willen zien aan deze discussie, die je liever niet had willen beginnen. Niemand zal jou stil krijgen, maar wanneer jij je provocerend opstelt, om bestudeerde veel tijd vergend stukken, afdoet met simpele "kolder" en nonsens, dan moet je ook verwachten dat men onderbouwd details van jou verwacht. Jij brengt weer andere zaken als pensioenen belastingen en dergelijke ter sprake die met de zaak niets te maken hebben. Het ging om massaal vrijgekomen geldmassa in de omloop, abrupt beivloeden ervan en de inflatoire gevolgen ervan en niets anders! Lees dat stuk nogeens goed over omdat het goed bestudeerd is!!
Je hoeft niet eens te zijn, maar om het kolder te noemen moet je toch van betere huize komen. Je zei dat ik gegokt zou hebben en verloren: laat ik het zo stellen, mijn kleinkind is nu negen en ik keek voor hem vooruit (niet voor mijzelf). Overigens ik gok inderdaad weleens, maar uitsluitend wanneer baten het verlies dekken! Jouw advies over kopen van een boek economie, moet ik zeggen: Toen ik klaar was met mijn colleges in Tilburg aan de ec Hoge sch. hing de papfles nog aan jouw lippen, dus indien je niet weet tegen wie je het heeft, plooi in en verdamp!
Laatst gewijzigd door Willems op 02 mei 2005 11:02, 1 keer totaal gewijzigd.

trudy

Ongelezen bericht door trudy »

plooit in en verdamp!
Helemaal mee eens Rudy :wink:

Deze zal ik onthouden !

Elias

Ongelezen bericht door Elias »

Kortom,

Duisenberg en Zalm SCHANDALIG

Elias.

aert0001

Ongelezen bericht door aert0001 »

Quote:
plooit in en verdamp!

is dat mooi, of niet! :lol:

Ton

trudy

Ongelezen bericht door trudy »

Nou, zeg dat wel Ton. Ik geniet van die stukjes van Willems en ben ervan overtuigd dat er heel veel waarheid in zit. Dat had ik trouwens in het begin al in de gaten en nu praat ik van over meer dan een jaar geleden.

Beetje bij beetje zie je zijn theorieën uitkomen.

Plooi en verdamp :lol: prachtig, had ik nooit kunnen verzinnen. Ik ga hem onthouden en misschien wel eens gebruiken voor al die negatievelingen en verziekers op dit forum. Voor mij kunnen die allemaal plooien en verdampen, dan zijn we er meteen vanaf.

Groet, Trudy

Gesloten