LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] EEN UITZENDING VAN ""NIKS" !!!!

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: EEN UITZENDING VAN ""NIKS" !!!!

Ongelezen bericht door impact »

Bruneel maakt op mij een enigszins schichtige indruk: zoiets een crimineel met de politie op zijn hielen. :lol:
Dat bleekgezicht van SLV is geen verdere beschouwing waard. :evil:

groen
Berichten: 142
Lid geworden op: 12 apr 2005 13:24

Re: EEN UITZENDING VAN ""NIKS" !!!!

Ongelezen bericht door groen »

Beste Sannie,

Ik heb niet eens naar die uitzending gekeken. Dat wilde ik me zelf niet aan doen. Wist toch al wel wat er ging gebeuren. Ga nu maar gewoon lekker naar de rechter. Daar moet je waarde aan hechten. Niet naar de stomme gelul op tv. SLV en DEXIA is allemaal hetzelfde. Allemaal probeer ze je bang te maken. Maar de rechters staan hier ver boven. Die trekken zich niks aan wat "gekke" Gerrit, ***** donner en al die konte likkers van dexia "voor" ons besluiten. De rechter, daar moet je naar luisteren. Dexia en die gasten in den haag horen zich ook aan de wet te houden. Maar de rechters fluiten dexia en hun kornuiten al terug, ze verliezen niks voor niks alle zaken die voorkomen.

Groeten

groen

leeuwen
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 jul 2003 20:09

Re: EEN UITZENDING VAN ""NIKS" !!!!

Ongelezen bericht door leeuwen »

Ja Sannie, natuurlijk moet deze hele kwestie in de grote doofpot en als het aan die witte-boorden-criminelen ligt, heel snel!!!! Volgens hen moeten wij blij zijn dat er een schikking is gekomen. Nou, wat mij betreft mag de rechter uitspraak doen en daar zal ik mij dan ook aan houden. Maar schikken? Dat nooit, maar als ik een heel kleine restschuld had zou ik er nog eens goed over nadenken want dan kan het wel een - weliswaar slechte - oplossing zijn maar dan ben je ook van alle ellende af en kan je weer doorgaan met leven. Voor velen van ons een grote wens denk ik. Conclusie: goed nadenken wat voor jou de beste optie is.
Ineke

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: EEN UITZENDING VAN ""NIKS" !!!!

Ongelezen bericht door aert0001 »

Deze “schikking” zo je wilt is voor mensen met een kleine restschuld en als zoethoudertje voor hen die het genereuze “aanbod” hebben ondertekent, niet voor de rest, verstandige mensen die aan het procederen zijn en de betalingen op advies van de advocaten hebben gestopt mogen niet eens meedoen, :shock: met deze querulanten wil Dexia niets te maken hebben. 8)

En de uitzending? Ik vond hem best goed, neutraal maar tussen de regels door pikant big B. was duidelijk weer het kindje met straf, 8)

Groetjes Ton

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: EEN UITZENDING VAN ""NIKS" !!!!

Ongelezen bericht door Willems »

Beste Mos,

Jij zegt, dat aandelen gevaarlijk zijn. Jouw zienswijze is goed jouw recht, echter heel de wereldhandel wordt draaiende gehouden op aandelen en dat is goed ook!. Ze zeggen dat ik complotten theorie op na houd, maar ik zeg als het maar voldoende inzicht verschaft in de materie. Indien het je schikt, puzzel dan even mee:
Niet van mij, maar op het forum werden drie inzichten bevestigd:
1) Na een afgelopen hausse periode werd een half jaar later toch een hausse product gelanceerd; dus alleen restschuld mogelijk.
2) Er is twijfel of de aandelenpakketten ingekocht zijn.
3) Een interessante vraag is onbeantwoord blijven open staan: Waarom zou Dexia niet smetteloze zaken als Legio en Labouchere overnemen.

Indien je nu deze drie gegevens omzet in het NU-realiteit krijg je:
1) Legio en Labouchere hadden zorg gedragen voor distributie van het WVD als verdacht INLEVER-product omdat winst uitgesloten was en alleen restschulden mogelijk!
2)Géén winst, dus einde contract hoeven de pakketten aandelen NIET afgeleverd te worden aan de klanten, m.a.w.. hoeven dan ook niet ingekocht te worden!
3) Wanneer punt 1 en 2 uitgevoerd werden, wordt de zaak overgenomen door een machtige ZWAARGEWICHT die wel over lijken zal kunnen gaan in dit geval Dexia.
Probeer nu de gevaarlijke stand van de kern-inflatie begin 2000 en daarna m.b.t. EURO te achterhalen als gevolg van de toename van de geldhoeveelheid m.b.t. de geldomloop, dan zal jij merken waarom INLEVEREN een noodzaak was.
Ze kunnen het een complot theorie noemen, maar dat gedupeerden ten onrechte een zeer hoge prijs betalen voor calculatie fouten door Zalm en Duisenberg en het Bedrijfsleven m.b.t. het invoeren van de EURO is een feit waar zij niet omheen kunnen. De overheid, de politiek zwijgen en hopen dat het in orde komt en laten daarom het Volk maar uitbloeden.
Mos jij hoeft NIET eens te zijn, maar probeer toch mee te denken en jouw eigen conclusies trekken.
Naar boven

keessie
Berichten: 127
Lid geworden op: 14 nov 2003 00:41

Re: EEN UITZENDING VAN ""NIKS" !!!!

Ongelezen bericht door keessie »

Bruneel "ook niet achterlijk" weet als een goed onderhandelaar dat hij tot het uiterste moet gaan voor zijn broodheer DEXIA.
Hij zat er inderdaad wat timide bij op 2 mei 2005 in de Radar uitzending, veeeel minder strijdlustig dan b.v. een jaar geleden.

Bruneel "ook niet achterlijk" weet dat de kuitenbijters (aanhouders van rechtzaken tegen DEXIA) op de lange termijn gaan winnen.
Dat weet hij als doorgewinterde onderhandelaar als geen ander.
Ik heb zelf ook 30 jaar onderhandeld als inkoper voor een groot concern dus ik weet hoe het werkt.
Het kan desnoods nog 10 jaar duren, maar geloof me de onderste steen komt boven.
Als je b.v. weet dat er hede ten dage nog steeds nieuwe feiten opduiken over de 2de wereld oorlog (60 jaar geleden beeindigd) dan weet je het wel.
Kijk b.v. eens naar de rol van Aegon, een van de grootste verzekeringconcerns ter wereld. En 100% eigenaar van Legio Lease.
Is het niet knap dat Aegon zo goed op de achtergrond weet te blijven en Bruneel/Dexia de hete kastanjes uit het vuur laten halen.
Nee dat is niet vreemd, dat is allemaal strategie.
Maar troost jullie, alle AANDELENLEASE aanbieders komen aan de beurt.

Als ik je nu vertel dat er in deze AANDELENLEASE maffia meer geld omgaat dan de BOUWFRAUDE en de HSL/ Betuwelijn bij elkaar n.l.
zes (6) miljard EURO !!!
Wat nu speelt is: hoe hou ik het overgrote deel van het gestolen geld van AANDELELEASE (6 miljard Euro in totaal) in eigen pocket.

Ik voorspel jullie op termijn:

Invallen van de FIOD en de Beurswaakhond AFM.
Gerechtelijke onderzoeken tegen AANDELENLEASE aanbieders
En uiteindelijk: een PARLEMENTARE ENQUETE.

Maar op termijn zal iedereen al zijn geld terugkrijgen.

Het motto moet dus zijn: NIET SCHIKKEN MAAR VOLHOUDEN en BESLIST NIET BETALEN !!!

Kees
Laatst gewijzigd door keessie op 03 mei 2005 12:24, 1 keer totaal gewijzigd.

leeuwen
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 jul 2003 20:09

Re: EEN UITZENDING VAN ""NIKS" !!!!

Ongelezen bericht door leeuwen »

Kees, ik vul nog even aan: NIET SCHIKKEN, VOLHOUDEN EN NIET BETALEN!!!!
Ineke

theokm
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mei 2005 12:09

Re: EEN UITZENDING VAN ""NIKS" !!!!

Ongelezen bericht door theokm »

Sluit Dexia toch nog een mooie deal. Geraamde kosten 4 miljard. De deal kost om en nabij 1 miljard. Winst 3 miljard. Drie jaren 'wegzetten' en het 'verlies' van 1 miljard is terug verdiend. Terwijl menigeen dan nog met schulden en een behoorlijke kater zit.

Overigens wat betekent juridisch nu precies: "... cliënten krijgen een (volledige) korting op de mogelijke restschuld bij afloop van het contract"...?

nouschka
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 dec 2004 18:11

Re: EEN UITZENDING VAN ""NIKS" !!!!

Ongelezen bericht door nouschka »

Hoi Janny, je vroeg mij of ik nog betaalde aan Dexia. Nou sinds 2 maanden de betalingen stopgezet. Dit op advies van St.Leaseleed, omdat wij dat niet meer kunnen betalen en jij???

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: EEN UITZENDING VAN ""NIKS" !!!!

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Nee sinds vorig jaar januari al niet meer. Eegalease.
En we zijn al sinds april vorig jaar aan het procederen met een groep van 36 personen, via Ton.

Gesloten