LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] reeds afgekochte contracten

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
matje
Berichten: 30
Lid geworden op: 30 apr 2005 15:18

Re: reeds afgekochte contracten

Ongelezen bericht door matje »

laat ik het dan zo stellen in '97 een winstverdriedubbelaar aangeschaft. Toen in 2000 mijn contract afliep had ik dus al een restschuld. Echter ik kon de restschuld niet betalen dus verlengde ik en hoopte ik op betere tijden :? Deze verlenging zou dus 3 jaar duren. Echter in 2002 kwam het voorstel van Dexia. Schuld die ik dus in 2000 had opgebouwd was odertussen nog meer geworden. Ik ben dus ook ingegaan op het voorstel van 2002 met in mijn ogen nog steeds mijn restschuld. In juli 2005 zou mijn contract dus definitief aflopen. Echter in juni 2004 mijn restschuld afgekocht, waarom? ik kon het gaan lenen bij mijn ouders en het tijdperk dexia afsluiten. Dus zeg het maar want ik weet het nog steeds niet kom ik nu in aanmerking voor die 2/3 regeling of voor de 1/3 regeling want wat blijkt nu toen ik dus accoord ging met het voorstel van dexia werd er dus 1/3 afgelost. Vind ik overigens wel knap want mijn maand termijn bleef hetzelfde.

Gesloten