| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TomTom GO Wel HEEL goedkoop aangeboden... vertrouw t niet ..
-
kikkekees
Re: TomTom GO Wel HEEL goedkoop aangeboden... vertrouw t niet ..
is onder rembours niet dat er een acceptgiro bij het pakje zit??
-
Gast
nope.... onder rembours is dat je het geldbedrag meteen aan de postbode moet geven en daarna krijg je het pakketje in ontvangst.
-
Gast
Ria Marges
Gast
Geplaatst op 11 Mei 2005 17:13 door Ria Marges
--------------------------------------------------------------------------------
Op dit moment is een website in de lucht pc-pro.nl waar een oplichter achter schuil gaat.
De domeinnaam staat geregistreerd op naam van het bedrijf Pro Health Fitness,
Zernikepark 12, 9747 AN GRONINGEN, Netherlands. Een zoektocht in de KvK historie toont dat dit bedrijf daarvoor Vindaris heette en sinds gisteren heet het P.C. Pro.
De eigenaar is de heer Romero Holt. Geboren op 1-2-1980 en wonende Gabriel Metsustraat 61, 9601 JJ Hoogezand. Googlen op deze naam levert zeer interesante resultaten, o.a. dat hij op marktplaats zijn huis tegelijk in de verhuur en in de verkoop deed.
De site van deze man ontvangt vele orders, maar er worden geen spullen verzonden, zoals door een medewerker van het bedrijf die het zelf niet vertrouwt beaamt kan worden.
Inmiddels is de ABN AMRO door mij ingeschakeld om te onderzoeken of de bankrekening geblokkeerd kan worden zodat dhr Romero niet met de noorderzon en de pegels kan vertrekken.
Jammer genoeg wil de politie geen actie ondernemen, tenzij ik aangifte kom doen. Echter, ik ben zelf, gelukkig, niet gedupeerd door deze meneer en kan dus moeilijk aangifte doen van oplichting.
Buiten dat ik meeleef met de gedupeerden, gebruikt deze meneer ten onrechte de handelsnaam PCPRO welke al sinds jaren een handelsnaam is van Grafi-Call Computers in Leiden.
Vreemd genoeg wil (en mag dat naar eigen zeggen ook niet) de Kamer van Koophandel in deze kwestie geen actie ondernemen, net als de politie.
Wanneer je kijkt op de forums van trosradar.nl en macos.nl en opgelicht.nl dan zie je daar de namen en winkels vele malen verschijnen van deze oplichter, zoals:
Vindaris groep
Thuiswerkgarant.nl
Pro-health.nl
Pro Helath Fitness
P.C. pro
Aangezien al velen hebben duidelijk gemaakt dat ze door heer Romero Holt zijn/worden opgelicht, raad ik iedereen aan om vooral geen zaken met hem via een van de bovengenoemde zaken te doen.
Maak dus GEEN geld over voor betaling vooraf!!
Met vriendelijke groet,
M.A.G. Marges
Grafi-Call Computers BV
Leiden
----------------------------
kijk eens aan... oplichterij dus
Gast
Geplaatst op 11 Mei 2005 17:13 door Ria Marges
--------------------------------------------------------------------------------
Op dit moment is een website in de lucht pc-pro.nl waar een oplichter achter schuil gaat.
De domeinnaam staat geregistreerd op naam van het bedrijf Pro Health Fitness,
Zernikepark 12, 9747 AN GRONINGEN, Netherlands. Een zoektocht in de KvK historie toont dat dit bedrijf daarvoor Vindaris heette en sinds gisteren heet het P.C. Pro.
De eigenaar is de heer Romero Holt. Geboren op 1-2-1980 en wonende Gabriel Metsustraat 61, 9601 JJ Hoogezand. Googlen op deze naam levert zeer interesante resultaten, o.a. dat hij op marktplaats zijn huis tegelijk in de verhuur en in de verkoop deed.
De site van deze man ontvangt vele orders, maar er worden geen spullen verzonden, zoals door een medewerker van het bedrijf die het zelf niet vertrouwt beaamt kan worden.
Inmiddels is de ABN AMRO door mij ingeschakeld om te onderzoeken of de bankrekening geblokkeerd kan worden zodat dhr Romero niet met de noorderzon en de pegels kan vertrekken.
Jammer genoeg wil de politie geen actie ondernemen, tenzij ik aangifte kom doen. Echter, ik ben zelf, gelukkig, niet gedupeerd door deze meneer en kan dus moeilijk aangifte doen van oplichting.
Buiten dat ik meeleef met de gedupeerden, gebruikt deze meneer ten onrechte de handelsnaam PCPRO welke al sinds jaren een handelsnaam is van Grafi-Call Computers in Leiden.
Vreemd genoeg wil (en mag dat naar eigen zeggen ook niet) de Kamer van Koophandel in deze kwestie geen actie ondernemen, net als de politie.
Wanneer je kijkt op de forums van trosradar.nl en macos.nl en opgelicht.nl dan zie je daar de namen en winkels vele malen verschijnen van deze oplichter, zoals:
Vindaris groep
Thuiswerkgarant.nl
Pro-health.nl
Pro Helath Fitness
P.C. pro
Aangezien al velen hebben duidelijk gemaakt dat ze door heer Romero Holt zijn/worden opgelicht, raad ik iedereen aan om vooral geen zaken met hem via een van de bovengenoemde zaken te doen.
Maak dus GEEN geld over voor betaling vooraf!!
Met vriendelijke groet,
M.A.G. Marges
Grafi-Call Computers BV
Leiden
----------------------------
kijk eens aan... oplichterij dus
-
Gast
hallo,
ik heb zojuist gister een ipod gekocht, na wat zoeken heb ik dit gevonden.
kheb m al besteld en betaald.
wat nu? als ik de bestelling niet door krijg?
of zijn er ook mensen die toch hun spullen al ontvangen hebben?
rutger
ik heb zojuist gister een ipod gekocht, na wat zoeken heb ik dit gevonden.
kheb m al besteld en betaald.
wat nu? als ik de bestelling niet door krijg?
of zijn er ook mensen die toch hun spullen al ontvangen hebben?
rutger
-
Gast
lees ff de post door jongen... je antwoord kan je zo vinden!
-
Gast
Naam: Romero Holt
E-mail: E-mail de adverteerder
Telefoon: 06-18945441
google cache
http://66.102.9.104/search?q=cache:cSxz ... Holt&hl=nl
E-mail: E-mail de adverteerder
Telefoon: 06-18945441
google cache
http://66.102.9.104/search?q=cache:cSxz ... Holt&hl=nl
-
Gast
*andere gast*
ik kan nergens vinden, dat als ik daadwerkelijk niets krijg.. welke actie ik dan moet ondernemen, en zou het op een manier moglijk zijn mijn geld terug te boeken, of te krijgen?
g.,
ik
ik kan nergens vinden, dat als ik daadwerkelijk niets krijg.. welke actie ik dan moet ondernemen, en zou het op een manier moglijk zijn mijn geld terug te boeken, of te krijgen?
g.,
ik
-
Nemesiscors
Let wel met webwinkels:
- Ze zijn vaak goedkoper omdat:
Geen verkoper (excl. helpdesk
)
Geen winkel
Ik heb laatst een Sony MZ-NH600 bij de Media Markt voor €55 gekocht. Dat is dus 3 keer goedkoper dan bij de V&D die daarna het goedkoopste was. Het was wel met de Franse verpakking er omheen, maar apparaat is hetzelfde. Het is dus goed mogelijk dat ze hun TomToms uit het buitenland halen, waar het goedkoper is.
- Ze zijn vaak goedkoper omdat:
Geen verkoper (excl. helpdesk
Geen winkel
Ik heb laatst een Sony MZ-NH600 bij de Media Markt voor €55 gekocht. Dat is dus 3 keer goedkoper dan bij de V&D die daarna het goedkoopste was. Het was wel met de Franse verpakking er omheen, maar apparaat is hetzelfde. Het is dus goed mogelijk dat ze hun TomToms uit het buitenland halen, waar het goedkoper is.
-
Gast
behalve dan dat ipods door heel de wereld bijna dezelfde prijs hebben.
-
kikkekees
wat moeten we doen als we idd opgelicht worden??
-
Gast
Aangifte doen en zoek die man eens op voor een goed gesprek
wel zorgen dat je meer getuigen hebt dan hem mocht hij struikelen en door een raam vallen ofzo.
wel zorgen dat je meer getuigen hebt dan hem mocht hij struikelen en door een raam vallen ofzo.
-
kikkekees
hehe ok
zijn er al mensen die hun geld teruggestord hebben gekregen of hun spullen hebben ontvangen?
zijn er al mensen die hun geld teruggestord hebben gekregen of hun spullen hebben ontvangen?
-
Gast
nope nog niemand! terwijl terug storten maar 3 dagen mag duren! en de ipod "zouden" vrijdag verstuurd worden!
-
Rara
Romero Holt vertrekt deze week naar Brazilië.... morgen wellicht al...
-
kikkekees
op een ander forum www.macosx.nl heeft iemand zijn geld terug gekregen, zal ik nou mijn geld ook trugvragen of is dit een blijk van vertrouwen dat ik dan ms toch m'n ipod krijg?
-
Gast
die jongen heeft maandag zijn geld terug gevraagd... toen had die gast blijkbaar nog niet genoeg mensen... dus heeft het geld terug geboekt zodat het blijkt dat het wel snor zit! Tja... wat is 1 terug boeking bij 1000 nieuwe klanten!
-
RARA
Holt-gozer gaat naar Brazilie... DING DONG...iedereen kan naar zijn centen fluiten.
Medio mei nokt hij...dat is nu dus ongeveer.... TREK UW CONCLUSIE MENSJES!
Medio mei nokt hij...dat is nu dus ongeveer.... TREK UW CONCLUSIE MENSJES!
-
Karel Knokploeg
Gabriel Metsusstraat 61 in Hoogezand
-
Gast
adres was al vet lang bekend... ook zijn nummer etc...