| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pampers
-
Gast
Re: Pampers
Oh, weer zo'n muts die zich aangesproken voelt...Gast
Gast
Geplaatst op 19 Mei 2005 13:08 door Gast
--------------------------------------------------------------------------------
Mijn kinderen zijn al lang uit de luiers. Lezen is ook een vak hoor.
Wanneer jouw kinderen al lang uit de luiers zijn, dan was het dus niet voor jou bedoeld he, bijdehandje
Bij de 2e duurde het wat langer, maar daar mag ik op dit forum niet over praten, alleen in familiekring 
-
Gast
veel is afhankelijk van papa & mama, het consultatie bureau is inderdaad een adviesbureau, wat men je hier verteld is een algemene "norm" kinderen in niet westerse landen zij véél eerder zindelijk dan onze kinderen, vaak vinden we het wel makkelijk en doen er dan ook niet echt veel moeite voor, een pamper is makkelijk een pull-up nog makkelijker, bovendien, pampers is er bij gebaat om kinderen zolang mogelijk in de luier te laten plassen, daarom wordt er in reklame de indruk gewekt dat het "normaal" is dat kinderen vrij lang luierdragend zijn, eigenlijk niet erg verstandig en slim om deze gedachten gang te volgen, kinderen kunnen makkelijk met hun tweede jaar zindelijk zijn. ( bij normale ontwikkeling)
-
sja...
dus ouders; U zijt laks als uw kind niet voor 2 jaar zinderlijk is!!!
Uhhhmm...
Ik dus ook!!!
Maar wel waarheid als een bus!
Heerlijk om toe kunnen geven dat het ook anders kan
Uhhhmm...
Maar wel waarheid als een bus!
Heerlijk om toe kunnen geven dat het ook anders kan
-
Gast
Inderdaad sja, het is over het algemeen laksheid van de ouders...
Vlak voor het kind voor het eerst naar school gaat hebben de ouders opeens zoiets van, oei toch wel vervelend wanneer hij/zij naar school moet en niet zindelijk is...
Maar voor die tijd is het erg makkelijk om maar weer een luier om te gooien en verder geen moeite te hoeven doen...
Vlak voor het kind voor het eerst naar school gaat hebben de ouders opeens zoiets van, oei toch wel vervelend wanneer hij/zij naar school moet en niet zindelijk is...
Maar voor die tijd is het erg makkelijk om maar weer een luier om te gooien en verder geen moeite te hoeven doen...
-
sofia
hallo, heb zelf net ook even contact gehad met de klantenservice.
En ja hoor, ze geven toe dat de pampers duurder zijn geworden. en wel om de volgende reden:
Pampers kostte 2 jaar geleden met adviesprijs 18,99, ze zijn verschillende keren goedkoper geworden en nu dus inderdaad weer duurder...tja, daar moeten we het dan maar mee doen...
En ja hoor, ze geven toe dat de pampers duurder zijn geworden. en wel om de volgende reden:
Pampers kostte 2 jaar geleden met adviesprijs 18,99, ze zijn verschillende keren goedkoper geworden en nu dus inderdaad weer duurder...tja, daar moeten we het dan maar mee doen...
-
sja...
Die libero broekjes zijn (voor mijn meisje) ook erg comfortabel, daarom koop ik ze ook...
Ik zou willen dat ze ze ook in een paar maatjes groter hadden, voor 's nachts voor mij 1 x per maand
wat zeg ik nu??
any way
Maar voor het goeie zou ik eigenlijk van die pannekoeken moeten kopen die als een plank tussen die beentjes zit. waar ze bijna O benen van krijgt zodat ze die luiers ook niet meer aan wil en dan eerder op het potje gaat.... wishfull thinking
Ik zou willen dat ze ze ook in een paar maatjes groter hadden, voor 's nachts voor mij 1 x per maand
any way
Maar voor het goeie zou ik eigenlijk van die pannekoeken moeten kopen die als een plank tussen die beentjes zit. waar ze bijna O benen van krijgt zodat ze die luiers ook niet meer aan wil en dan eerder op het potje gaat.... wishfull thinking