LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Het loopt storm bij UPC !!!
Re: Het loopt storm bij UPC !!!
Drugsgebruikers=Sukkels! Heb je al een afspraak gemaakt bij het RIAGG
ohhhhhhhh ik ben zooooooo blij dat ik van alle diensten af ben van upc.........helaas zien ze nog kans (denken ze) om opgehaalde internetmodem in rekening te brengen via advocaten bureau....ben benieuwd of t door gezet wordt tot in de rechtzaal ...digitenne bevalt prima en adsl van demon is kwalitatief prima doe de dieven de deur uit alternatieven genoeg
Nee, dat is juist NIEt sneu, je begrijp er niet echt veel van, of wel Sandra?
UPC is OK.
98 procent is zeer tevreden !
Meer dan 2,275.000 tevreden klanten.
Helaas 25.000 ontevreden klanten.
1600 nieuwe Digitale Telefonie klanten per dag erbij!
Helaas ook 14 Digitale Telefonie klanten per dag minder!
Al 260.000 Telefonie klanten.
Al 89.000 Digitale Telefonie klanten via revolutiionaire VOIP technologie.
Volgende maand 10 extra nieuwe opties in de telefooncentrales. (Analoog: Arnhem en Digitaal: Rotterdam). Waaronder: terugbellen bij bezet, tijd en datumaanduiding, vertraagd doorschakelen, selecteren van europese of amerikaanse ringtone, extern doorverbinden, bekijk en bewerk je klantgegevens en technische opties van je telefoonaansluiting op het internet, FAX en VoiceMail naar Email, voor EURO 7.00 per maand extra maximaal 5000 minuten per maand gratis bellen naar alle vaste 10-cijferige telefoonaansluitingen in Nederland, 24 per dag!
Vernieuwde VoiceMail met vele extra opties, zoals taalselectie: ENGELS/NEDERLANDS/FRANS/DUITS/SPAANS/ITALIAANS.
Extra VOIP telefoonlijn voor 2,50 per maand extra.
0800 (gratis) nummer voor 7,50 per maand extra. (Vaarwel (KPN) Collect Calls).
Per 1 oktober, alle UPC kabelaansluitingen GRATIS voorzien van een nieuw Digitaal modem voor Digitale Televisie, Internet en Telefonie. Voor 4,95 per maand extra volledig vernieuwde Digitale Televisie met vele mogelijkheden ZONDER decoder in uw TV kast! Dit ultra moderne en kleine decoder wordt voor u geplaatst in uw meterkast of het kabeltv aansluitpunt. Decoder is ongeveer even groot als het Arris Touchstone VOIP Digitale Telefonie modem.
Kortom: UPC is en blijft helemaal TOP !!!!!!!!
Ga nu maar weer verder met Z E I K E N ! ! ! ! !
98 procent is zeer tevreden !
Meer dan 2,275.000 tevreden klanten.
Helaas 25.000 ontevreden klanten.
1600 nieuwe Digitale Telefonie klanten per dag erbij!
Helaas ook 14 Digitale Telefonie klanten per dag minder!
Al 260.000 Telefonie klanten.
Al 89.000 Digitale Telefonie klanten via revolutiionaire VOIP technologie.
Volgende maand 10 extra nieuwe opties in de telefooncentrales. (Analoog: Arnhem en Digitaal: Rotterdam). Waaronder: terugbellen bij bezet, tijd en datumaanduiding, vertraagd doorschakelen, selecteren van europese of amerikaanse ringtone, extern doorverbinden, bekijk en bewerk je klantgegevens en technische opties van je telefoonaansluiting op het internet, FAX en VoiceMail naar Email, voor EURO 7.00 per maand extra maximaal 5000 minuten per maand gratis bellen naar alle vaste 10-cijferige telefoonaansluitingen in Nederland, 24 per dag!
Vernieuwde VoiceMail met vele extra opties, zoals taalselectie: ENGELS/NEDERLANDS/FRANS/DUITS/SPAANS/ITALIAANS.
Extra VOIP telefoonlijn voor 2,50 per maand extra.
0800 (gratis) nummer voor 7,50 per maand extra. (Vaarwel (KPN) Collect Calls).
Per 1 oktober, alle UPC kabelaansluitingen GRATIS voorzien van een nieuw Digitaal modem voor Digitale Televisie, Internet en Telefonie. Voor 4,95 per maand extra volledig vernieuwde Digitale Televisie met vele mogelijkheden ZONDER decoder in uw TV kast! Dit ultra moderne en kleine decoder wordt voor u geplaatst in uw meterkast of het kabeltv aansluitpunt. Decoder is ongeveer even groot als het Arris Touchstone VOIP Digitale Telefonie modem.
Kortom: UPC is en blijft helemaal TOP !!!!!!!!
Ga nu maar weer verder met Z E I K E N ! ! ! ! !
Ik wou dat ik 500000 klanten had met niemand die ergens over te klagen had................als je een klein beetje verstand over hebt besef je toch dat dat niet mogelijk is?
tja gast, heb je helemaal gelijk in, maar waarom erkennen ze de problemen dan niet...
Nu laten ze hun klanten aanmodderen en blijven beweren dat het probleem niet bij hun ligt....
Als ze eerlijk zouden zijn.....
Nu laten ze hun klanten aanmodderen en blijven beweren dat het probleem niet bij hun ligt....
Als ze eerlijk zouden zijn.....
Wie zegt dat ze klanten laten aanmodderen den wie beweert dat UPC beweert dat alle klachten aan de klant liggen?
Je verzint het gewoon te plekke !
UPC neemt allegegronde problemen in goede behandeling.
Schoften, zeikerds en wanbetalers krijgen de service die hen toekomt !
Gelukkig zijn dat maar een zeer gering aantal klanten, waarvan bijna allemaal dagelijks op dit forum zitten en ze hebben allemaal zogenaamd storing met Chello ????
Vat iemand het hier nog??
Je verzint het gewoon te plekke !
UPC neemt allegegronde problemen in goede behandeling.
Schoften, zeikerds en wanbetalers krijgen de service die hen toekomt !
Gelukkig zijn dat maar een zeer gering aantal klanten, waarvan bijna allemaal dagelijks op dit forum zitten en ze hebben allemaal zogenaamd storing met Chello ????
Vat iemand het hier nog??
Zo is het Bernadette.
Jij hebt trouwens wel pit zeg!
Jij hebt trouwens wel pit zeg!
Geweldig nieuws allemaal UPC-Toekomst!
Maaruhhh
Storten jullie eerst even bij iedereen die Chello opgezegd heeft de borg terug??
Begin daar maar eerst eens mee!!!
En te beginnen bij de mijne!
Maaruhhh
Storten jullie eerst even bij iedereen die Chello opgezegd heeft de borg terug??
Begin daar maar eerst eens mee!!!
En te beginnen bij de mijne!
Nooit in mijn lange leven heb ik een bedrijf meegemaakt dat zo onverschillig omgaat met de klachten van een klant. Tweeëneenhalve week heb ik zonder internet gezeten en zonder telefoon. Opdrachten gemist, mijn vader van 90 jaar in paniek en noem maar op. De reactie van UPC? helemaal niets. Ze sturen gewoon rekeningen en geen reactie op mijn brieven. Waardeloos en onbegrijpelijk dat er mensen zijn die positief kunnen schrijven over deze kleuterschool
Jij hebt je geld allang gehad!
Grote oplichter die je bent, je staat trouwens op de zwarte lijst!
Jij MAG helemaal geen UPC diensten meer afnemen.
Oh ja, ontving vandaag een intern mailtje!
Er melden zich steeds en steeds meer klanten aan voor Digitale Telefonie en de verwachting zijn bijzonder hoog!
Als het zo door gaat als nu, belt de meerderheid van Nederland straks via UPC Digitale Telefonie.
Zielig voor KPN, maar ja eigen schuld enneeeh.... KPN krijgt ook tientallen klanten erbij van UPC, van die zeikklanten die aanhoudend zeuren en sukkels met storingen!
Good bye!
Grote oplichter die je bent, je staat trouwens op de zwarte lijst!
Jij MAG helemaal geen UPC diensten meer afnemen.
Oh ja, ontving vandaag een intern mailtje!
Er melden zich steeds en steeds meer klanten aan voor Digitale Telefonie en de verwachting zijn bijzonder hoog!
Als het zo door gaat als nu, belt de meerderheid van Nederland straks via UPC Digitale Telefonie.
Zielig voor KPN, maar ja eigen schuld enneeeh.... KPN krijgt ook tientallen klanten erbij van UPC, van die zeikklanten die aanhoudend zeuren en sukkels met storingen!
Good bye!
Nou weer gewoon met je poppen gaan spelen hoor gaby, want als de meerderheid van Nederland met UPC wil kunnen bellen, heeft UPC een probleem, want slechts een minderheid van Nederland kan het nemenAls het zo door gaat als nu, belt de meerderheid van Nederland straks via UPC Digitale Telefonie.
Dus ongeveer 66% van de Nederlanders heeft geluk
Ugg Gaby nogwattus..
Mijn verwachting is ook hoog!
Namelijk dat mijn geld nog deze maand terugkomt
Mijn verwachting is ook hoog!
Namelijk dat mijn geld nog deze maand terugkomt
Toch al weer zo bijna 5 jaar lid van UPC van internet naar tv internet en telefonie, na 5 jaar tobben slecht tv beeld, conseqent van het net worden gelazerd, lange eenzame stiltes aan de telefoon . Toch maar besloten, na me op kosten te hebben willen jagen om maar van alles en nog wat nieuw aan teschaffen. Niets deugde er de kabel, de router de netwerkkaart en tenslotte mijn 6 maande oude pc . Toen was echt de maat vol.Het volstond er mee dat ze nu maar de eigen moeder in de maling moesten gaan nemen. Als ik alle telefoon rekening die ik heb gemaakt omstoringen te melden of door te lopen achter elkaar leg, heb ik recht op een jaar kosteloos internetten bellen tv kijken de hele santekraam.
in een woord **** UPC, ga er ook niet meer mee in zee. En blijf hopen op een goed alternatief voor het tv kijken.
in een woord **** UPC, ga er ook niet meer mee in zee. En blijf hopen op een goed alternatief voor het tv kijken.
Ik ben zeer tevreden over UPC, ik heb internet, televisie en telefonie van UPC en nooiit storing of verkeerde rekeningen!
Kortom ik ben zeer tevreden over UPC.
Kortom ik ben zeer tevreden over UPC.
Deze reaktie slaat echt nergens op!
Dit is een forum weet je nog wel en geen zeikplaats. Al lijkt het er wel heel veel op.
Op dit forum staan idiootjes met problemen en ook tevreden klanten die ook wel eens iets positiefs willen laten horen.
Maar ja, een grote bek wint altijd zeg ik maar.... behalve blijkaar bij UPC, hahahahaha.
Veel plezier en succes met je storingen !
Dit is een forum weet je nog wel en geen zeikplaats. Al lijkt het er wel heel veel op.
Op dit forum staan idiootjes met problemen en ook tevreden klanten die ook wel eens iets positiefs willen laten horen.
Maar ja, een grote bek wint altijd zeg ik maar.... behalve blijkaar bij UPC, hahahahaha.
Veel plezier en succes met je storingen !