Mishandeling van zijn dochter van haar 9de tot 16de. Zij is ook op 16 jarige leeftijd gaan samenwonen daardoor. Zij is nu 38. Nogsteeds wodt zij door de vader lastiggevalen bedreigd etc. etc.inxsnl
Geplaatst op 27 Mei 2005 15:41 door inxsnl
--------------------------------------------------------------------------------
Sorry
Maar er was toch sprake van mishandeling middels een vleesmes.
Dit is de eerste stap doe daar aangifte van en de rest komt aan het rollen normaalgesproken .
De aangifte voor het toebrengenvan zwaar lichamelijk letsel is meneer reeds voor veroordeeld. Helaas voorwaardelijk met drie jaar proeftijd.
Binnenkort moet hij voor de andere strafbare zaken (stalking/bedreiging/vernieling) voorkomen en zal waarschijnlijk hij weer schuldig worden bevonden.
De uitkeringsfraude (en daarmee ook samenhangend valsheid in geschrifte) kun je blijkbaar nergens fatsoenlijk aangifte van doen.
En als ik van et minimale uitga 2000 euro in de maand a 20 jaar maakt een bedrag van 24.000 x 20 = 480.000 euro. Hoezo niet interessant? Hoezo is dat goed te praten.
Om het geheel nog aan te vullen ik ken mijn vriendin nu sedert 3.5 jaar en heb ruim een jaar niet geweten dat hij in de wao zat omdat hij altijd aan het werk in de kennel/pension en met trimmen bezig was.
Toen ik dat wist heb ik hem daar ook mee geconfronteerd en dat is nooit goed gevallen. Daarna zijn de probelemen begonnen met het bedreigen en dat is dan weer uitgelopen naar de actie met het mes.
Heel lang verhaal samengevat maar om de ongelovige ook iets duidelijk te maken.
Hier laat ik het bij, vindt het wel best...Jullie werken maar lekker voor de profiteurs maar geef dan jezelf de schuld van alle economische toestanden.