LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Turkije Ultra All Inclusive en nog dorst

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
turkije nooit meer

Re: Turkije Ultra All Inclusive en nog dorst

Ongelezen bericht door turkije nooit meer »

Ik was afgegaan op het advies van het reisbureau toen ik dit hotel boekte. Dat is dus tegengevallen. Overigens staan er op vakantiewijzer (voor vertek inderdaad niet geraadpleegd) ook enkele goede recensies. Dus dat spreekt elkaar tegen.
Ik heb een schriftelijke klacht over de gang van zaken ingediend bij het reisbureau. Maar ik vrees dat zo'n klacht net zo min serieus genomen wordt als dat enkele mensen op dit forum mijn verhaal serieus nemen.
De kwalificaties die ik direct en indirect links en rechts krijg liegen er niet om.
Overigens wil ik ook niet te negatief doen. Turkije is een prachtig land en ik ben toch ook veel vriendelijke mensen tegengekomen. Misschien dat ik toch nog ooit ga, maar zeker niet naar zo'n zogenaamd all inclusive resort. Daar ben ik voorgoed van genezen. Alle wel goede resorts ten spijt.......

Gast

Re: Turkije Ultra All Inclusive en nog dorst

Ongelezen bericht door Gast »

Man Doe je naam eer aan en blijf er weg, op dit soort gezeur zitten ze daar niet te wachten. Bovendien op een advies van een reisbureau moet je nooit opvolgen, die willen de reis alleen maar verkopen dat had je inmiddels ook wel kunne bedenken. Lees de reacties maar eens over Kras toen Phuket Airlines al in de negativiteit stond beweerde de sukkels daar dat er niets aan de hand was en tot op de dag van vandaag spreken ze er nog niet 100% de waarheid over, en begin nou niet van je zou een reisbureau moeten kunnen vertrouwen, ja zou moeten ja maar al jaren niet meer en in een tijd van internet kun je een hoop zelf uitzoeken en heb je die nitwits van een reisbureau niet nodig. Mijn Advies blijf lekker thuis achter de pan aardappels of ga lekker naar spanje daar zul je genoeg zaken tegen komen om over te klagen.

turkije nooit meer

Re: Turkije Ultra All Inclusive en nog dorst

Ongelezen bericht door turkije nooit meer »

Dit soort domme reacties bedoel ik dus.
Beste gast, ik hoop dat je het niet erg vind maar jij en je adviezen kunnen wat mij betreft gestolen worden. Jij vind het tenslotte alleen maar leuk om vervelend te doen op dit forum.
Volgens mij is een forum er om zaken uit te wisselen. Jij sabelt alles neer. Veel plezier er verder mee.

Gast

Re: Turkije Ultra All Inclusive en nog dorst

Ongelezen bericht door Gast »

ik denk dat jij mij verwart met een andere gast, ik heb nog niet eerder gerageerd dus scheer niet iedereen over een kam.

turkije nooit meer

Re: Turkije Ultra All Inclusive en nog dorst

Ongelezen bericht door turkije nooit meer »

Beste gast. Uw reactie is gelijk aan de inhoudsloze reacties zoals ik die eerder heb mogen ontvangen op dit forum.
Aangezien die ook uitsluitend met "GAST" hebben ingelogd is dit niet uit elkaar te houden.
Uw mening is dus gelijk aan die van anderen. Gewoon betalen en maar afwachten wat je wel of niet krijgt. En in ieder geval je bek houden.
Handelt u daar zelf ook naar of geldt die mening alleen maar voor mij?

gossie

Re: Turkije Ultra All Inclusive en nog dorst

Ongelezen bericht door gossie »

En als mensen hier klagen over Turkije, krijg je vaak als alternatief, dan ga je toch naar Spanje! Waar slaat dat op? Wat heeft dat met Turkije te maken?

Gast

Re: Turkije Ultra All Inclusive en nog dorst

Ongelezen bericht door Gast »

Als je geen naam ingeeft, wordt automatisch gast neergezet.
Ben het met de serieuze schrijvers eens. Sommige mensen kunnen geen zinvolle bijdrage leveren aan de fora en kappen alles af. Hierop zitten we niet te wachten. Waarschuwingen over resorts (graag niet generaliseren), touroperators (namen, zoals Fly Brazil etc.) en luchtvaartmaatschappijen (Onur, Phuket, Air Holland, Holland Excel, ArkeFLy etc) zijn meer dan welkom om anderen ellende te besparen. Overigens zit ik ook te wachten op goede ervaringen, dan kunnen we daar ook rekening mee houden.
Gegroet

kuifje
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:29

Re: Turkije Ultra All Inclusive en nog dorst

Ongelezen bericht door kuifje »

Ik ga volgende week naar het blue night hotel in Alananya. Dit is ook een all inclusive hotel. Is iemand van jullie daar wel eens geweest en zo ja wat waren je ervaringen?
Laatst gewijzigd door kuifje op 07 jun 2005 17:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Lise
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jun 2005 16:42

Re: Turkije Ultra All Inclusive en nog dorst

Ongelezen bericht door Lise »

jeetje wat een stomme antwoorden worden hier gegeven neem me niet kwalijk
Zelf ben ik ook een aantal keer naar een AI hotel geweest, en het ligt aan de sterren hoe de kwaliteit is dat mag duidelijk zijn
Maar een 5 sterren en dan geen service gaat mij echt te ver.
Ik ben in mei naar een 4 sterren geweest in Kusadasi, niks dan lof !
wel hoorden wij van andere gasten dat er in de zomer gewoon 200 gasten voor de bar staan om geholpen te worden, ik vind dat echt niet normaal.
Als voor AI betaald en je moet als een bedelaar voor je drankje gaan staan wachten dan hoeft dat voor mij niet.
Ook vind ik 500 euro per persoon toch niet echt weinig voor 6 dagen ?

fantine
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 jun 2005 18:34

Re: Turkije Ultra All Inclusive en nog dorst

Ongelezen bericht door fantine »

Beste "Turkije nooit meer"

Wat rot dat je zo'n vervelende ervaring met een AI hotel in Turkije hebt gehad. Ik kan uit eiegen ervaring zeggen dat er ook hele goede hotels zijn. Ik moet eerlijk toegeven dat wij wel wat meer hebben betaald. Maar aan eten en drinken was absoluut geen gebrek. 24 uur per dag was alles te krijgen wat je maar wilde hebben en we hebben niet lang hoeven wachten.
jammer dat sommeige mensen zo bot reageren en wat een onzin om te zeggen dat de mensen alleen maar naar Turkije gaan omdat het goedkoop is. Jazeker een heleboel mensen gaan voor de aanbiedingen van E.249,00 AI en dan moet je ook niet zeuren. Maar als je een normale of voor Turkse begrippen veel betaald, dan mag je daar toch ook iets goeds voor verwachten. Maar zelfs over het hotel waar wij verbleven, klagen op vakantiereiswijzer.nl. En het is natuurlijk zo dat over elk hotel, operator, vliegmaatschappij enz mensen klagen. Sommigen treffen het nu eenmaal niet. Misschien ga je het toch nog eens proberen in Turkije, dan hoop ik dat je het beter treft, want dat kan zeker!
Voor degene die het graag willen weten. Wij zaten en zitten dit jaar weer in Belek in hotel Xanadu. Wij betalen voor 2 volwassenen voor 1 week bijna E.2000,00. Dat is toch niet voor een dubbeltje op de eerste rang.

Henko Timmerman
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jun 2005 19:25

Re: Turkije Ultra All Inclusive en nog dorst

Ongelezen bericht door Henko Timmerman »

Ik ga zondag voor de 5de keer naar Kemer op dezelfde 3-sterren lokatie, AI, en voor de 13de keer naar Turkije. Nooit problemen met hotel restaurant of wat dan ook. In het hotel wordt een prima kwaliteitbewaking gehouden. Maar ons hotel staat ook nooit in de aanbiedingen.,, dus ben ik zo slecht om het hier niet te vertellen, want ik heb de indruk, dat sommige mensen inderdaad dingen verwachten, die niet kunnen. Ons reisbureau heeft altijd geadviseerd om met een Nederlandse maatschappij te vliegen, maar die extra Euro's willen de mensen niet betalen. 14 of 28 Euro p.p kunnen veel problemen oplossen met Martin Air of Transavia.
Popel van verlangen, dat het zo snel mogelijk zondag wordt.

Lise
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jun 2005 16:42

Re: Turkije Ultra All Inclusive en nog dorst

Ongelezen bericht door Lise »

Ja ok, wij willen zelf ook altijd met een nl.maatschappij en hadden dus ook voor Martinair geboekt.
4 dagen van te voren werden we gebeld dat Martinair was overboekt en we dus met Onur Air zouden vliegen.
Na veel heen en weer gebel, want dat was dus echt niet wat wij wilden, bleek dat er weinig keus was, OF met Onur OF geen vakantie.
Omdat wij wegens ons werk aan een schoolvakantie zijn gebonden hebben we dus maar eieren voor ons geld gekozen

Har

Re: Turkije Ultra All Inclusive en nog dorst

Ongelezen bericht door Har »

Nederlanders zitten graag voor niets op de voorste rij.

Het gememoreerde hotel is een 3 sterren verblijf, dus niet zeuren als het allemaal wat minder is, geef iets meer uit en boek een 5 sterren hotel en je wordt verwend.

Eigen schuld dikke bult. :D :D

Rasputin
Berichten: 101
Lid geworden op: 07 jun 2005 15:34

Re: Turkije Ultra All Inclusive en nog dorst

Ongelezen bericht door Rasputin »

Onzin. Le Jardin is een vijf sterren hotel met dito prijzen.
Van zo'n hotel mag je een goede service verwachten, daar heb je voor betaald. Als ze beknibbelen op de verstekking van dranken is dat schandalig.
Niet kletsen dus.

Har

Re: Turkije Ultra All Inclusive en nog dorst

Ongelezen bericht door Har »

Rasputin,

Kijk eerst eens in de hotel info en stop met deze anti reklame trip.

De drank staat inderdaad niet op een lopende band naar jouw tafeltje aangesloten, inderdaad en slechte service, grapje moet kunnen.

Overigens bij klachten eerst met het reisbureau bellen en niet in het 3 sterren hotel op tafel gaan slaan, dat helpt al helemaal niet.

Veel succes met een echt 5 sterren hotel.

Rasputin
Berichten: 101
Lid geworden op: 07 jun 2005 15:34

Re: Turkije Ultra All Inclusive en nog dorst

Ongelezen bericht door Rasputin »

Le Jardin (Kemer) staat overal te boek als vijf sterren resort.
Uw informatie is onjuist. Kijk zelf maar eens op internet of in de
reisgidsen van de diverse reisbureau's. U zult zien dat ik gelijk heb.

Bij klachten wordt eerst van je verwacht dat je ter plaatse het management in de gelegenheid stelt om de klacht op te lossen. Lijkt mij niet meer dan normaal.

Har

Re: Turkije Ultra All Inclusive en nog dorst

Ongelezen bericht door Har »

Le Jardin staat als een 3 sterren hotel op de website of we praten over verschillende hotels , geef mij svp jouw website account.

Met een ober kun je niets oplossen, elk reisburo heeft een reisbegleider op afroep in de buurt zitten.

Rasputin
Berichten: 101
Lid geworden op: 07 jun 2005 15:34

Re: Turkije Ultra All Inclusive en nog dorst

Ongelezen bericht door Rasputin »

Har, laten we stoppen met welles niets.
Ga naar Google, geef in Le Jardin en klik verder.
Of, kijk zoals ik al zei in de reisgidsen.

Je zult zien dat ik gelijk heb.
Neem nou eens die moeite en stop met welles nietes.

Satellite
Berichten: 61
Lid geworden op: 08 aug 2004 21:57

Re: Turkije Ultra All Inclusive en nog dorst

Ongelezen bericht door Satellite »

Har, Rasputin heeft hier toch wel gelijk hoor.
Le Jardin staat overal met 5 sterren.

Har

Re: Turkije Ultra All Inclusive en nog dorst

Ongelezen bericht door Har »

Sorry, Jullie hebben gelijk.

Ik ben terug van Hotel Ceasar te Belek.

all inn , geweldig hotel en service, wat een gevoel als je na 8 dagen met je heel gezin en kleinkinderen weggaat en alleen een tip betaald .

Een vertegenwoordiger van het reisburo was overigens elke dag bereikbaar en aanwezig voor eventuele probleempjes, die man had dus niets te doen :D

Gesloten