LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Instituut Swiss Minceur

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
Johfroh
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 aug 2006 11:05

Re: Instituut Swiss Minceur

Ongelezen bericht door Johfroh »

Jammer het zoveelste stomme product dat faalt. Ik heb zelf RDUCE FAT FAST in het verleden geprobeerd en twee weken gebruikt volgens voorschrift, maa OOK GEEN GRAMMETJE er af, hoor. Dus iedereen die daar nog over twijfelt: NIET doen! Wel kreeg ik keurig mijn geld terug.

Kreeg nu de nieuwe folder van Swiss Minceur binnen, over Soja Slim 45 wat met name voor vrouwen die in de menopauze komen of zitten, miraculeus zou werken, maar niet voor hen alleen. Met de ingredienten soja, chroom en bromaline uit ananas.
Gegarandeerd 500 gram verlies per dag en komt er niet weer aan volgens hen. Ik bestel het niet, heb genoeg beleefd op dat gebied. En die gratis uitprobeerverpakking.... vreemd dat je dat wel eerst een hele kuur erbij moet bestellen.
Na uitproberen van het gratis kuurtje, mag je bij geen resultaat, de gewone kuur a 35 Euro terugsturen en krijg je meteen je geld terug.
Maar dat vind ik zo oerflauw, want waarom dan niet alleen een kleine gratis kuur toegezonden? Als het ECHT zou helpen, zou ik (en met mij vele anderen) het zeker nabestellen!

Johfroh
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 aug 2006 11:05

Re: Instituut Swiss Minceur

Ongelezen bericht door Johfroh »

Jammer het zoveelste stomme product dat faalt. Ik heb zelf REDUCE FAT FAST in het verleden geprobeerd en twee weken gebruikt volgens voorschrift, maa OOK GEEN GRAMMETJE er af, hoor. Dus iedereen die daar nog over twijfelt: NIET doen! Wel kreeg ik keurig mijn geld terug.

Kreeg nu de nieuwe folder van Swiss Minceur binnen, over Soja Slim 45 wat met name voor vrouwen die in de menopauze komen of zitten, miraculeus zou werken, maar niet voor hen alleen. Met de ingredienten soja, chroom en bromaline uit ananas.
Gegarandeerd 500 gram verlies per dag en komt er niet weer aan volgens hen. Ik bestel het niet, heb genoeg beleefd op dat gebied. En die gratis uitprobeerverpakking.... vreemd dat je dat wel eerst een hele kuur erbij moet bestellen.
Na uitproberen van het gratis kuurtje, mag je bij geen resultaat, de gewone kuur a 35 Euro terugsturen en krijg je meteen je geld terug.
Maar dat vind ik zo oerflauw, want waarom dan niet alleen een kleine gratis kuur toegezonden? Als het ECHT zou helpen, zou ik zeker (en met mij vele anderen!) de nabestelling plaatsen!

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Instituut Swiss Minceur

Ongelezen bericht door Walter van V »

het hangt ber maar net vanaf wat de oorzaak van het overgewicht is!
Is dit te vinden in veelvuldig bezoek aan MacDonalds etc, en simpelweg verkeerde eet-leefgewoontes en geen/te weinig beweging is het simpelweg ongezond met pillen af te vallen.(ook al zou het wel werken!)

Het ontstaan van suikerziekte, en hart- en vaatziektes is nauw verbonden met de voeding. En dan is goede voeding en beweging gewoon een must!

Niet alles is met pillen op te lossen.

LN
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 feb 2009 17:23

Re: Instituut Swiss Minceur

Ongelezen bericht door LN »

is er iemand die weet hoe geloofwaardig dat instituut swiss minceur is? Of dat wel degelijk een wetenschappelijk onderbouwd iets is, of gewoon een hoop kwakzalverij?

Gesloten