Hi Shannon,
Ik ben vorige week aangesproken door een man van A.A.M. International.
Ik ging echter wel weg met een raar gevoel
Is niet nodig geweest. De persoon, Rob, heeft iets té geheimzinnig gedaan wat niet nodig is.
Hij legde vluchtig uit dat het bedrijf particulieren en leverancier makkelijker in contact wilde laten komen en dat hij nu niet meer kwijt kon en dat ik het over 3 weken wel allemaal te horen zou krijgen.
Wij, het is gewoon een Amway distributeur, krijgen inderdaad betaald over door ons veroorzaakte omzetten.
Stuur je broer naar onze, en aanverwantte sites en
jij krijgt een percentage van de leverancier over de verkoop aan je broer.
Een slim idee toch?
Daarbij heb ik er ook een rotgevoel over aangezien de site die ik kreeg zo onduidelijk is. En daarbij waarom moet ik eerst inloggen om de site te kunnen bekijken? Daarbij is mijn vader ook op onderzoek uit gegaan en vond hij veel van die site's maar dan met andere inlognamen en codes maar je komt wederom bij hetzelfde uit. Ik vertrouw dit zaakje niet!
Het is een EIS, Shannon, van onze hoofdleverancier, dat wij deze sites beschermen met een inlogprocedure.
En op de site staat hetzelfde wat Rob je ook al vertelde. (Ik ken hem niet, maar hij zit wel in dezelfde org als ik zit)
Het bedrijf zit al bijna 30 jaar in Nederland en is zeer goed te vertrouwen.
Gewoon een praatje met hem maken dus.
Voor details ga je aan tafel zitten en dat ga je niet per telefoon bespreken. Normaal toch?
Succes, So be it