LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door Econometrist »

Maar stel dat McDonalds financieel WEL voor iedereen was weggelegd. Dan kunnen we het grootste deel van de argumenten die tegen MLM worden aangevoerd ook daar op toepassen.

En die stelling zal wel weer heel wat commentaar opleveren.
Inderdaad, zoals altijd wanneer het bewezen inferieure mlm-concept weer eens wordt gespiegeld aan het bewezen succesvolle franchising. Er is nogal wel wat verschil tussen die twee. En dan heb ik het niet over de grote initiële investering of de substantiële winstafdracht die jij maar al te graag in het voordeel van mlm wilt uitleggen.
Een groot verschil is het degelijk marktonderzoek dat vooraf wordt gedaan waardoor je tot op de kipnugget vooraf al weet welke omzet je gaat maken. Kom daar bij mlm maar eens om. Bovendien hollen de klanten bij jou binnen in plaats van dat je zelf achter de klanten aan kan hollen en maak je vanaf de openingsdag een zeer nauwkeurig te voorspellen winst die de lucrativiteit tot een eenvoudige deelsom tussen investering en opbrengst terugbrengt aan de hand waarvan vooraf bepaald kan worden of het gaat lukken of niet. En dan kan je dus wél het moment voorspellen waarop je geen hypotheek meer nodig hebt. Verder, je krijgt een vaste regio van de markt, zonder dat links en rechts om je heen allemaal concurrentjes opploppen, die je enerzijds nodig hebt om aan te verdienen, maar anderzijds jouw eigen markt verstieren. Bovendien zou ik liever een aandeel hebben in de hamburgermarkt dan in de markt voor vage magneetjes, zalfjes, middeltjes of wat voor onduidelijke produkten er dan allemaal ook via het mlm-cirquit worden aangeboden.
En last but not least; een McDonald vestiging zie je zo snel niet verdwijnen nadat die eenmaal is gevestigd. De mlm-'ondernemingen' daarentegen... Bleek uit de discussie van een paar maanden terug niet dat je daar met een uitval percentage zit van 95% of zo? En die 5% er weliswaar mee door gaat maar voor het overgrote deel nog steeds geen behoorlijke inkomsten heeft?
Zo kunnen we soepel doorredeneren naar de onontkoombare conclusie dat franchising een serieuze marketingtechniek is, en mlm het prutsmethodiekje dat weliswaar misschien niks of weinig kost, maar ook niks of weinig oplevert.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door Maarschalk »

betty boop, ik wens je succes, maar van de inkomsten ben ik niet onder de indruk. 10 uur werken per week, dus zo'n 40 uur per maand en dan 400 euro erbij krijgen, da's 10 eur per uur. Bruto of netto? Voor of na belastingen.
En na hoeveel tijd zit je op een dergelijke bijverdienste?

Balen dat econometrist weer het gras voor mijn voeten heeft weggemaaid aangaande McDonalds.

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door Henrice »

Heb ik weer niet goed gelezen en spat mijn droom in een klap weer uit een.10 uur werken voor 100 euro is het dus.In zeker opzicht lijkt het dan wel op mc Donald alleen daar weet je zeker dat dit bruto is.
Toch zie ik ook wel een sterke overeenkomst die mlm rechtstreeks heeft gecopieerd van mc Donald .De cliniclown.

je kent mij wel!
Berichten: 98
Lid geworden op: 08 jul 2005 13:57

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door je kent mij wel! »

, maar ook niks of weinig oplevert.
Ik vind mijn netto maandinkomen van 15000 euro niet slecht.
Met mlm verdien je tussen de 0 & een paar miljoen p/m. Probeer dat eens te begrijpen.
Het leuke is dat ik ex- mlm-er ben, maar een passief inkomen heb omgebouwd. Kijk DAT red je met een friettent nou juist niet! Ik heb er 12 jaar over gedaan en alle **** over me heen gekregen. Nu wil iedereen mijn vriendje zijn. :?
da's 10 eur per uur

Jep! Dus als jij 2 uur voor de buis hangt, verdient deze dame 20euro.
Mlm is dupliceren van tijd en kennis. Neem nou eens 10% van 50 mensen die 10uur per week werken in jouw mlm-toko. Is leuk, hoor!
deze oplichting.
Oplichting is bij de wet verboden. Mlm is bij de wet niet verboden. Mlm kan daarom geen oplichting zijn. Snap je dit? Ik probeer het simpel voor je te houden.
Wanneer noemen mensen het oplichting? Heel simpel....als ze geld neergetikt hebben voor een concept en vervolgens op hun kont gaan zitten, wachtend op het grote geld. Als dat binnen een paar maanden er nog niet is....dan worden ze boos. Gaan ze woorden als oplichting gebruiken. Er is een naam voor dit volk, maar ben ik even kwijt.

Henrice,

Bij welk mlm-bedrijf heb jij gezeten? Wees eens eerlijk en zeg nou niet dat je niet met mlm bezig bent geweest. Of ben je boos dat een vriend van jou zelfmoord heeft gepleegt omdat hij al zijn geld is verloren aan mlm?
Want dit soort verhalen kom je ook nog tegen in het sprookjes leven van dat volk waar een mooie naam voor is, maar ik de naam even van kwijt ben.....

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door Henrice »

Mij hebben ze nooit warm weten te krijgen voor dit soort nonsens.En de persoon waar ik het over heb was geen vriendje maar slechts een ongeschoolde goedgelovige die in een leen of huurpak van de een op andere dag dezelfde onzin uitkraamde als de gemiddelde mlm verkoper..Ik hoop in ieder geval dat het geld je dolgelukkig heeft gemaakt..Aangezien je toonzetting nog steeds zeer suggestief is en er een soort van valse verhevenheid in zit die mensen die echt gelukkig zijn niet nodig hebben om zich goed te voelen hecht ik weinig waarde aan je verhaaltje.De term voor dat bepaalde soort volk is trouwens klootjesvolk,Jan met de pet.,de dom of voor dom gehouden arbeider,Leen probleem.Minachting is trouwens een vorm van verdringen...Vertel..wat moet je jezelf nou zo nodig bewijzen?

je kent mij wel!
Berichten: 98
Lid geworden op: 08 jul 2005 13:57

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door je kent mij wel! »


Mij hebben ze nooit warm weten te krijgen voor dit soort nonsens
Typisch een uitspraak van een mislukte mlm-er. Groot houden met ...IK? neeeuuj.
maar slechts een ongeschoolde
Wat bedoel je hiermee? Dat je gestudeerd moet hebben om rijk te worden? De meeste rijkaards hebben weinig opleiding. Rijk worden leer je niet in de schoolbanken.



Ik hoop in ieder geval dat het geld je dolgelukkig heeft gemaakt
Het geld maakt mij niet gelukkig, hoor.
Gezondheid en een fijn gezin zijn de dingen die mij gelukkig maken. Geld maakt niet gelukkig, toch?
Waar ik ook gelukkig van wordt zijn de mensen die mij regelmatig bedanken dat ik ze ooit heb uitgenodigd om naar mijn aanbod te komen luisteren. Mensen die nu elke maand lekker 500 of meer p/m bijverdienen.
Minachting
Dit woord zocht ik niet. Je denkt te snel negatief. Daarom werd het ook niets in mlm-land voor jou :?
...Vertel..wat moet je jezelf nou zo nodig bewijzen?
Helemaal niets!

betty boop
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 jul 2005 02:03

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door betty boop »

Ik heb de discussie door genomen en ik moet zeggen dat de voor als de tegenstanders regelmatig elkaar op de man spelen. Ik vind dit erg jammer. Ik ben er niet mee eens als iemand die dit probeert dom is. Ik mag een titel voor mijn naam zetten, ik dacht dat toch wel iets betekende. Wel ben ik met de tegenstanders eens dat het erg makkelijk wordt voorgescholteld. Ook dat je een bepaalde gedachte gang wordt opgedrongen als je niet oppast. Want het is wel zo dat er soms ook gedenigeerd wordt gereageerd naar anders denkenden. Het systeem kan werken, het werkt bij de een wel en de ander niet. Of het werkt heeft met meerdere factoren te maken. Heb jezelf geduld en blijf je ervoor inzetten en kun je ook met kleine resultaten tevreden zijn. Zoals ik het aanheb gegeven is de realistisch verwachtingspatroon zo van belang. En voor diegene die het helemaal voormekaar heeft, je bent er op tijd mee begonnen denk ik. Het is nu al een stuk moeilijker

Maar wees rieel makkelijk blijvend goed inkomen verdienen is voor de meeste onder ons niet weggelegd. Als je dit doet doe het naast je werk op momenten dat jouw het uitkomt en stel je er niet afhankelijk van.
Dan is er minder kans dat je zelf erg teleursteld.

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door Econometrist »

Met mlm verdien je tussen de 0 & een paar miljoen p/m. Probeer dat eens te begrijpen.
Dat geldt ook voor een vakkenvuller, zover begrijpt iedereen het nog wel. Verderop meld je trouwens dat je geld neer moet tikken om mee te mogen doen, dus de range begint al beneden 0. Maar hé, hij gaat tot een paar miljoen dus een kniesoor die daar op let, nietwaar?
Nu wil iedereen mijn vriendje zijn.
Klopt, ik ben dan ook nog steeds erg teleurgesteld dat jouw uitnodiging aan mij om een dagje te gaan varen op jouw jacht nooit verdere opvolging heeft gekregen...
Jep! Dus als jij 2 uur voor de buis hangt, verdient deze dame 20euro.
Mlm is dupliceren van tijd en kennis. Neem nou eens 10% van 50 mensen die 10uur per week werken in jouw mlm-toko. Is leuk, hoor!
Jottem, we kunnen weer rekenen. Maar allereerst nog even ontzenuwen dat jij tussen de regels door laat weten met mlm al slapend (televisie kijkend) een inkomen te kunnen verdienen. Want dat is toch niet wat je wilde zeggen met die opmerking over die 20 euro van die dame, hè? Je wilde toch zeker alleen maar duidelijk maken dat ze haar mlm-activiteiten in de avonduren doet na een volledige werkdag van zowel Henrice als deze dame? Want anders zouden we wel eens het idee kunnen krijgen dat er gouden bergen worden beloofd in de mlm en dat gebeurt immers nooit!!

Goed dan, even maar weer rekenen nu. 10% van 50 mensen die 10 uur per week voor je werken. Lekker inderdaad, 1000 eurotjes per maand erbij in de pocket. Maar hierbij teken ik gelijk al aan dat mij persoonlijk dit van mijn leven niet gaat lukken. Ik ken geen mens die voor een tientje per uur zou werken, laat staan 50. Eens even verder rekenen. Om 400 euro per maand te verdienen voor die 50 mensen met een produkt met een opslagpercentage van laten we zeggen 10% na distributie, administratie, overhead, etc. etc. moeten die 50 mensen voor hun bedrijf zo'n 200.000 omzetten. Een peuleschilletje natuurlijk, geen enkel probleem. En het uitzicht op meer, dat is het mooie voor deze 50 mensen, hè? Want die willen natuurlijk ook wel die 1000 euro per maand mee pakken uiteindelijk, want dat tientje per uur maakt wel een beetje gelukkig, maar niet echt tenslotte. Ok, ff verder rekenen. Tegen de tijd dat die 50 mensen ook aan die 1000 euro per maand toezijn, en allemaal 50 anderen hebben gevonden, zijn er 2551 mensen actief, met een omzet van 25 miljoen. Per maand, dus 300 miljoen per jaar. Dat is al geen magneethangertjes bedrijfje meer kan ik je wel vertellen. En dan zitten we pas in level 3. Gaan we nog een level verder of begint mijn punt al een beetje duidelijk te worden? Bij level 5 zit je op het niveau Bill Gates en level 6 overstijgt ons nationaal produkt.
Kortom, het plan is mooi, het voorbeeld aantrekkelijk, en de realiseerbaarheid kleiner dan die van de aanleg van een roltrap naar de maan.

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door Econometrist »

Betty, met het risico dat me verweten zal worden dat ik op de man speel vraag ik me toch serieus af wat voor titel iemand voor zijn naam mag zetten die moeite heeft met de begrippen 'denigrerend' en 'reëel' en happy is met een inkomen van 10 euro per uur?

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door Henrice »

Jij bent zeker weer zo eentje.
jij denk zeker dat.
Jij vindt zeker.
Ik denk dat jij denkt dat.
Bohorende tot het volkje van.
Maar ik neeeeee.

Ik wacht rustig af tot het suggestieve wat is overgewaaid.Straks ga ik het zelf nog geloven ook een oud mlm verkoper te zijn.
Die mevrouw je weet wel heeft wat mij betreft een hoog medelijden opwekend gehalte.En de discussie maar persoonlijk blijven maken en houden.Mens wat is er met je aan de hand?

je kent mij wel!
Berichten: 98
Lid geworden op: 08 jul 2005 13:57

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door je kent mij wel! »

Kortom, het plan is mooi, het voorbeeld aantrekkelijk, en de realiseerbaarheid kleiner dan die van de aanleg van een roltrap naar de maan

Ik weet niet of er een verzamelnaam bestaat voor dit soort onzinnigheden, magoed....

Uit alles blijkt dat je niet op de hoogte bent van een betaalstructuur van een mlm-onderneming.
Als je dat zou weten, zal je ook inzien dat je prulberekening direct verwezen kan worden naar het land der fabelen....voor mij part met roltrap :shock:

betty boop
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 jul 2005 02:03

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door betty boop »

Titel Ing, Helaas geen werk in vakgebied. De meeste met mijn opleiding zijn werkloos.

Misschien ken jij geen mens die tevreden is met 10 euro/uur. Op dit moment is minimumloon 7,30 euro. Vaak mag je dan ***. (Kwalitatief Uitermatend Terleurstellend ) werk doen.
En zoals je waarschijnlijk weet zijn er meer slecht betaalde banen dan Goed betaalde banen. Ik ben een vrouw en voor goed betaald werk geld nog steeds dat ik meer moet presteren voor gemiddeld 25% minder loon dan mijn mannelijke collega's (is bekend in de statestieken) en om zo'n positie te verkrijgen graag je benen wijd.....

Maar ik ken een legio mensen die voor minder werken. Mensen die daaar niet tevreden mee zijn hebben of een hele goede baan of zijn liever afhankelijk van een uitkering ofzo. Waar val jij onder?
Ik werk, ik combiner verschillende part-time banen waar genoeg werk in is. Ik ben onafhankelijk en overweeg een huis te gaan kopen op eigen kracht. Dus graag een beetje respect graag.

betty boop
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 jul 2005 02:03

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door betty boop »

Oja inderdaad mijn nederlandse schrijftaal is niet goed. Klopt. Heel slecht lager- en middelbaar onderwijs gehad. Maar voor het geval je dat niet weet dat zegt niets over jen IQ.

mrtelecom

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Zo, nou zullen we ff een aantal van die idiote stellingen ondersteboven jakkeren:

[/quote]Inderdaad, zoals altijd wanneer het bewezen inferieure mlm-concept weer eens wordt gespiegeld aan het bewezen succesvolle franchising. Er is nogal wel wat verschil tussen die twee. En dan heb ik het niet over de grote initiële investering of de substantiële winstafdracht die jij maar al te graag in het voordeel van mlm wilt uitleggen. [/quote]
Euphony is in 4 jaar in Belgie uitgegroeit tot grootste aanbieder na Belgacom. Komt dat door een inferieur concept?! Is dat niet succesvol?!
En de investering komt niet in de buurt van een promile van de investering die je voor een McDonalds moet afdragen.
Een groot verschil is het degelijk marktonderzoek dat vooraf wordt gedaan waardoor je tot op de kipnugget vooraf al weet welke omzet je gaat maken.

Dat is een uitspraak van een idioot die nog nooit een eigen onderneming heeft gehad. Niemand kan vooraf met ZEKERHEID zeggen wat de omzet is. En als je het concept volgt kan ik jou GARANDEREN dat je binnen 5 jaar met MLM met pensioen kunt.
Kom daar bij mlm maar eens om.

Kom daar met McDonalds maar eens om. Dat duurt het je beduidend langer en je hebt al helemaal geen passief inkomen.
Bovendien hollen de klanten bij jou binnen in plaats van dat je zelf achter de klanten aan kan hollen en maak je vanaf de openingsdag een zeer nauwkeurig te voorspellen winst die de lucrativiteit tot een eenvoudige deelsom tussen investering en opbrengst terugbrengt aan de hand waarvan vooraf bepaald kan worden of het gaat lukken of niet.
De klanten komen wel degelijk naar mij toe. Bij McDonals kunnen de meeste klanten niet eens hollen :wink:
En je maakt absoluut geen winst vanaf dag 1. Je moet jaren werken voor je je investering terug hebt.
En dan kan je dus wél het moment voorspellen waarop je geen hypotheek meer nodig hebt.
Dat kan geen enkele ondernemer. Je kunt hooguit een voorspelling doen.
Verder, je krijgt een vaste regio van de markt, zonder dat links en rechts om je heen allemaal concurrentjes opploppen, die je enerzijds nodig hebt om aan te verdienen, maar anderzijds jouw eigen markt verstieren.
Je krijgt GEEN vaste regio!!!!
Bovendien zou ik liever een aandeel hebben in de hamburgermarkt dan in de markt voor vage magneetjes, zalfjes, middeltjes of wat voor onduidelijke produkten er dan allemaal ook via het mlm-cirquit worden aangeboden.
Ook een ondernemer in de normale betekenis van het woord zal dat niet doen.
En last but not least; een McDonald vestiging zie je zo snel niet verdwijnen nadat die eenmaal is gevestigd. De mlm-'ondernemingen' daarentegen... Bleek uit de discussie van een paar maanden terug niet dat je daar met een uitval percentage zit van 95% of zo? En die 5% er weliswaar mee door gaat maar voor het overgrote deel nog steeds geen behoorlijke inkomsten heeft?
Je haalt nu de onderneming en de ondernemer door elkaar. Er zijn zat mensen die met McDonalds beginnen die het niet halen. Zelfs beduidend meer dan 95% als je ziet dat je je in het bedrijf dient op te werken. Maar als je wilt kijken naar degenen die die enorme investering in een franchise doen dan zit daar al een enorme selectie. Dus in dat kader kun je het niet vergelijken want dat is net als het vergelijken van een schilder die een bedrijf overneemt voor een half miljoen en een ex-werknemende schilder die voor zichzelf begint. In de laatste categorie zit een heel hoog percentage dat je na een aantal jaren weer terug ziet in een werknemers situatie.
Zo kunnen we soepel doorredeneren naar de onontkoombare conclusie dat franchising een serieuze marketingtechniek is, en mlm het prutsmethodiekje dat weliswaar misschien niks of weinig kost, maar ook niks of weinig oplevert.

Inderdaad, ZO kun je dat inderdaad. Je moet eerst een heel aantal foutieve stellingen deponeren en dan lukt het je. Vergelijk je echter op een eerlijke manier dat lukt het je nooit en te nimmer.

Maar probeer dat maar eens aan iemand duidelijk te maken die niet eens de moeite neemt fatsoenlijk onderzoek te doen.

Laat mij maar lekker met mijn prutsmethodiekje meer en meer verdienen terwijl jij over 5 jaar nog steeds je prutstheorietje dat MLM niet werkt probeert te verdedigen.

Dikke zoen van een ongelovelijke MLM oen. Hahahaha

betty boop
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 jul 2005 02:03

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door betty boop »

Ik heb een serieuse vraag aan de critici op dit forum. Zijn er onder jullie mensen met ervaring met mlm? of kennen jullie mensen met ervaring? Was dat ook met FLP? En welke problemen liep je dan tegen aan?

Ik heb ooit eens van een wijs iemand iets heel intressants geleerd:
ervaring= iemand die veel fouten heeft gemaakt en ervan geleerd of van andermans fouten geleerd.

Ik zou graag ipv "gekissebis" wat meer ervaringen willen horen. en dan zowel positieve zaken als negatief. Want dan kan je er lering uit trekken of je nu wel of niets met mlm doet.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door student26 »

Even een reactie omdat ik deze uitermate amusant vond:
En je maakt absoluut geen winst vanaf dag 1. Je moet jaren werken voor je je investering terug hebt.
En dan beweren dat een ander geen enkele ervaring met ondernemen heeft... Aangezien jij beweert dat je zelf een bedrijf hebt gehad (stomtoevallig oncontroleerbaar aan de andere kant van de wereld), zou je toch moeten weten dat je dan zeker wel winst kunt maken. Een investering schrijf je namelijk over een langere periode af... En geloof me, zo zijn er op al je zogenaamde "onderuithaalargumenten" diverse op- een aanmerkingen te maken. Maar goed, we weten inmiddels hier allemaal hoe goed je bent in het omdraaien van uitspraken e.d. dus laat ik daar verder geen moeite in gaan steken.

En om even te reageren op de laatste schrijfster: ik ken inderdaad diverse mensen die het geprobeerd hebben, en die het, zoals het gros van de lui die het proberen, niet gelukt is. Grootste problemen daarbij:
- Geen interesse vanuit vriendenkring/familie
- Slechte naam/reputatie van MLM en de betreffende bedrijven
- Niet aan de omzet vanuit klanten komen om er iets mee te verdienen

Ik lees overigens nog steeds mee, in tegenstelling tot een bewering van 1 van de schrijvers hier, maar meng me voorlopig niet echt meer in de discussie. Het is namelijk zomer en dan zit ik liever op m'n boot (en dat zonder MLM).

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Uit alles blijkt dat je niet op de hoogte bent van een betaalstructuur van een mlm-onderneming.
Als je dat zou weten, zal je ook inzien dat je prulberekening direct verwezen kan worden naar het land der fabelen....voor mij part met roltrap
Kom dan met een berekening die wel klopt of laat zien waar hier precies de fouten zitten. Tot die tijd ben je dus weer aan het liegen om de zaken mooier voor te spiegelen om dat prutsmethodiekje glans te geven die er nooit geweest is.
Oja inderdaad mijn nederlandse schrijftaal is niet goed. Klopt. Heel slecht lager- en middelbaar onderwijs gehad. Maar voor het geval je dat niet weet dat zegt niets over jen IQ.
Dit is heel vervelend voor je, maar ik ben bang dat het je wel zal hinderen in sollicitaties.
Dat is een uitspraak van een idioot die nog nooit een eigen onderneming heeft gehad. Niemand kan vooraf met ZEKERHEID zeggen wat de omzet is. En als je het concept volgt kan ik jou GARANDEREN dat je binnen 5 jaar met MLM met pensioen kunt.
Opnieuw deze onzin. Warom werven jullie dan niet beter? Waarom zijn er dan zoveel miuslukkelingen in mlm?
En helaas, econometrist heeft gelijk. Zoals gewoonlijk eigenlijk.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door Maarschalk »

@betty boop, ik heb ervaring mee.
Onder valse voorwendselen gelokt om mee te gaan doen. Uiteraard nee gezegd, leugens tegengekomen in het verhaal van nummer 2 die me mee wilde laten doen in zijn systeem, en de cijfers van Herbalife gefileerd.
En ken iemand die is begonnen bij hmi, maar al snel wakker werd en nokte.

mrtelecom

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Nee student, winst maken doe je dan misschien wel voor de boeken, maar als je de tent voor die tijd sluit heb je een vette schuld. Dan kun je wel met theoretische boekhoudkundige verhalen doen alsof je winst hebt gemaakt maar vertel dat maar eens tegen iemand die in de situatie zit waar hem/haar dat overkomen is:

"Goh, wat zul jij blij zijn dat je je eigen franchise bent begonnen. Je hebt 3 jaar dik winst gemaakt. Oh, je kon door een tijdelijke dip in de economie je leveranciers eent tijdje niet betalen nou heb je een schuld van een half miljoen?! Maakt niet uit joh, je hebt WINST gemaakt!!"

Wie geloofde er ook al weer in sprookjes?!
Grappig hoor om die broekies zonder ondernemerservaring te horen vertellen hoe het er in ondernemersland aan toe gaat.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: IS FLP (Forever Living Products) ook MLM

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Nou mrtelecom, waarom jij bent mislukt in Australie en als echte ondernemer ook nooit een succes zal worden laat je nu wel heel duidelijk zien.

Gesloten