LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gedupeerden reisorganisatie MSC(Multi Service Center) Siofok

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
judith v.d hoek

Re: Gedupeerden reisorganisatie MSC(Multi Service Center) Siofok

Ongelezen bericht door judith v.d hoek »

hallo r. kramer,

Je kan me het beste even mailen met de gegevens die je wilt weten...ben namelijk op dit moment op mijn werk en kan even niets voor je doen...dus als je mij even een mail stuurt met de gegevens die je wilt weten dan mail ik je even terug...mijn email is [email protected]

groetjes

Ellencc

Re: Gedupeerden reisorganisatie MSC(Multi Service Center) Siofok

Ongelezen bericht door Ellencc »

Ongeveer 10 jaar geleden hebben zij ookzo iets meegemaakt met een stel, dat [namen door Moderator verwijderd] heet en werkte in Zuid Frankrijk/Italie onder de naam ATS.
Ik heb toen samen met een aantal gedupeerden aangifte gedaan, op verschillende plaatsen in Nederland, en vervolgens 3 jaar niets meer gehoord. Tot onze grote verbazing lag er na 3 jaar een brief van de rechtbank Amsterdam in de bus of we wilden verschijnen op de zitting.
Uiteindelijk heeft dit stel alleen al in jet haar dat wij er mee te maken hadden ca 3 ton (guldens) buitgemaakt en is er in andere landen ook vrolijk mee doorgegaan.
Ze zijn veroordeeld, maar hebben de kuiten naar het buitenland genomen en ik heb nooit meer gehoord of ze ook werkelijk hun straf ondergaan hebben (ze hebben 2 jaar gekregen)
Succes allemaal, maar aangifte doen heeft dus wel zin!!!
Laatst gewijzigd door Radar op 30 jul 2018 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: bericht aangepast door Moderator: persoonsgegevens verwijderd

Gesloten