LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Let op! Teken niet te snel het aanmeldingsformulier

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
pewi

Re: Let op! Teken niet te snel het aanmeldingsformulier

Ongelezen bericht door pewi »

Piet en Idaho
Bedankt voor jullie antwoord. Ik begon toch weer effe te twijfelen. Dus toch maar even in de wachtkamer tot 27 juli i.v.m. de rechtsgeldigheid van het Dexia-aanbod.
Vrgr Pewi

croosjes

Ongelezen bericht door croosjes »

Idaho,ze bedoelen een blanco formulier = geen uitgewerkte plan of schikking.

vrgr.Andre

Willems

Ongelezen bericht door Willems »

WAARDIGE MENSEN,

Zie WVD, zie Dexia, zie Zalm, zie Stichtingen, wees één keer verstandig:
TEKEN NOOIT.
Indien je erin trapt, kost het je weer veel ellende om weer bevrijd te worden
uit de klauwen van Dexia. Deze schikking is geen schikking, maar een andere vriendelijke wijze om geld uit jouw zakken te slaan!
Wees voor één keer verstandig, diegene die het hebben over tekenen, zijn Dexia onderkruipers, die méér keren van dit forum weggetrapt en geband zijn, maar telkens weer komen opdagen om DEXIA VAN DIENST TE ZIJN.
Wil je toch tekenen, OVERLEG EERST, DAN BEN JE VEILIG !!!

Julika

Ongelezen bericht door Julika »

Willems

Ik ga nog eens een stapje verder. Als je de Duisenberg-schikking geacepteerd heb kan je nog vele jaren wachten, want ieder dossier werd van Dexia onder de handen genomen, of je niet een keertje een bedrag overgemaakt gekrijgen heb. Ze noemen het winst, maar het was eigentlijk geen winst. Waaarom weten jullie allemaal.
Dus wat ik zeggen wilde is. Waar wil Dexia al de mensen vandaan halen die het werk voor de gedupeerden in handen nemen.
Hun aktivitaeten zijn gestopt in Nederland.

De eerste van het forum krijgt van mij 100 Euro - ik begin al vast met sparen- die van de Duisenberg-schicking geld overmaakt krijgt, als ik dan nog in leven ben.

groetjes Julika

Idaho

Ongelezen bericht door Idaho »

Wees voor één keer verstandig, diegene die het hebben over tekenen, zijn Dexia onderkruipers, die méér keren van dit forum weggetrapt en geband zijn, maar telkens weer komen opdagen om DEXIA VAN DIENST TE ZIJN
Wederom een grove belediging, je kunt het niet laten.

Willems ik veracht je zo vreselijk diep, dat ik het niet met woorden kan beschrijven.

De manier waarop jij hier mensen aan het kruis probeert te nagelen, walgelijk gewoon, kijk nu eens in een spiegel, kijk eens heeeeel goed en trek dan je plan, wie weet is er nog hoop voor je.

Natuurlijk kom je nu weer met onsamenhangende teksten, dat ik jouw teksten niet waardig ben en weet ik veel wat nog meer voor ellende je over me uit gaat storten, maar echt Willems....je hebt hulp nodig, dringend zelfs en ik hoop dat als je die hulp gevonden hebt je weer in het reine kan komen met jezelf, want dit moet geen leven zijn voor je.

Succes in je zoektocht en bedenk.........aan alles komt een einde, dus ook aan jouw dwalende geest, nogmaals, ik hoop dat je er bovenop komt!!!

vrgr,
Idaho

Willems

Desalniettemin, jij wordt in al jouw decorum en gewaande grootheid van dit forum geband en ik niet, ondanks jouw opmerkingen!
Oordeel nu zelf, dat je een figuur bent die over het paard getild werd en de pretentie aanmeet van betekenis te zijn. De wereld denkt toch anders over jou, dus een s h i t loser of je het wil of niet. Probeer maar een toontje lager te zingen, dan zal je ook geen problemen hebben, m.a.w. voorkom broodjes "aap"!!

Antoine Vermeulen

Ongelezen bericht door Antoine Vermeulen »

Willems, loopt u weer problemen te schoppen?

Willems

Ik??? Vermeulen héél goed lezen en dan pas oordelen!!!
Ik had gisteren ook de brief van Leaseverlies ontvangen én vertrouw het voor géén cent! Ik mag toch de mensen waarschuwen en wanneer iemand niet eens met mij is en mij veracht, tja wat wil je dat ik doe, Vermeulen?

Idaho

Jullie zullen mij niet zo vaak meer horen
En ik had nog wel een stille hoop, mwah het is niet anders........

Willems je reageert weer precies zoals ik zoeven voorspeld heb, het is niet anders.
Iedereen mag hier in Nederland zeggen wat hij/zij wil, jij dus ook blijkbaar.
Ga gerust verder met je haat tegen een deel vd mensheid, ik zal me verder niet meer met jou bezig houden, je vertelt je nonsen maar en zet jezelf maar voor paal zo vaak als je dat wilt, de hulp die je nodig hebt krijg je misschien ooit nog eens, zoniet, ook goed.

De wereld draait verder met of zonder jou, voor mij ben je niets meer, niet eens lucht, ik zal me dan verder ook onthouden van ieder commentaar op jouw uitlatingen,

Idaho

Willems

Precies, niet zo vaak, maar ik ben er wel!
Jouw huilbui is gewoon onbegrijpbaar! Je wil wel maar je kan gewoonweg niet!Vergis je niet ventje, bij het ontstaan van dit forum was ik erbij en kennelijk ook wanneer het ter ziele zal gaan. Ik zal nooit dulden dat broodjes aap dicteert noch dirigeert en zeker niet Trollen. Je bent over het paard getild en meent ten onrechte anderen de les te kunnen lezen, maar in dat geval behoor je op zijn minst van betere huize te komen: en dat is niet het geval bij jou! Je vecht tegen jezelf en de bierkaai, smart boy met al jouw onzinnige commentaar!!! Ik kan dwars door jou kijken, loser!

pluutje

Ongelezen bericht door pluutje »

Idaho NB,
Wees voor één keer verstandig, diegene die het hebben over tekenen, zijn Dexia onderkruipers, die méér keren van dit forum weggetrapt en geband zijn, maar telkens weer komen opdagen om DEXIA VAN DIENST TE ZIJN

Willems bedoelt hiermee de Trollen HvdB, AV e.d. :!:

Nix mis met het gequote stukje :!: :idea:

Idaho

Beste pluutje,

Het maakt mij niet zoveel uit wie willems ermee bedoeld, hij heeft een bepaalde manier van denken waar ik liever niks meer mee te maken heb, zoals dhr. Snoeren o.a. is aangepakt door deze meneer, daar walg ik van, zijn bedreiging aan het adres van anne heeft mij destijds doen walgen, zijn visie op zogenaamde complotten zijn materiaal voor een c-film.

Ik wil gewoon niks meer met deze in mijn ogen gestoorde man te maken hebben.
sorry..

ad snoeren

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Piet hiermee wordt het formulier bedoeld dat opgestuurd wordt nadat je het aanmeldingsformulier hebt opgestuurd.

Je hebt helemaal gelijk en Jos (Maandag) ook.
Ik zal de tekst aanpassen.
Bedankt voor je opmerking, dit is een goede manier om elkaar scherp te houden en te corrigeren.
Enne, vergissen is menselijk.
Even voor de duidelijkheid, ik reageer heer enkel op het Stukje van Piet.

Ik blijf het vreemd vinden dat je een formulier moet ondertekenen, samen met je patrtner, terwijl dat formulier enkel dient om een schikkingscontract te ontvangen, dat dan uiteindelijk echt ondertekend moet worden,
om een schikking te accepteren, terwijl je nog niet eens weet wat voor schikking het voor jou gaat worden.

Het is zo krom als een hoepel!
En dexia kennende doen ze het niet voor niets op deze manier.

Een tikkeltje argwaan naar deze boeven is dus wel op zijn plaats.

Zijn er al echte juristen geweest die hier namens de gedupeerden groen licht hebben gegeven Piet?

Wees gegroet Ad

JH

Ongelezen bericht door JH »

Geplaatst op 09 Jul 2005 18:44 door Willems

Zie WVD, zie Dexia, zie Zalm, zie Stichtingen, wees één keer verstandig:
TEKEN NOOIT.
Indien je erin trapt, kost het je weer veel ellende om weer bevrijd te worden
uit de klauwen van Dexia. Deze schikking is geen schikking, maar een andere vriendelijke wijze om geld uit jouw zakken te slaan!
Wees voor één keer verstandig, diegene die het hebben over tekenen, zijn Dexia onderkruipers, die méér keren van dit forum weggetrapt en geband zijn, maar telkens weer komen opdagen om DEXIA VAN DIENST TE ZIJN.
Wil je toch tekenen, OVERLEG EERST, DAN BEN JE VEILIG !!!
Geplaatst op 09 Jul 2005 19:52 door Willems

Oordeel nu zelf, dat je een figuur bent die over het paard getild werd en de pretentie aanmeet van betekenis te zijn. De wereld denkt toch anders over jou, dus een s h i t loser of je het wil of niet. Probeer maar een toontje lager te zingen, dan zal je ook geen problemen hebben, m.a.w. voorkom broodjes "aap"!!
Geplaatst op 09 Jul 2005 20:23 door Willems

Ik had gisteren ook de brief van Leaseverlies ontvangen én vertrouw het voor géén cent! Ik mag toch de mensen waarschuwen en wanneer iemand niet eens met mij is en mij veracht, tja wat wil je dat ik doe, Vermeulen
Geplaatst op 09 Jul 2005 21:39 door Willems

Jouw huilbui is gewoon onbegrijpbaar! Je wil wel maar je kan gewoonweg niet!Vergis je niet ventje, bij het ontstaan van dit forum was ik erbij en kennelijk ook wanneer het ter ziele zal gaan. Ik zal nooit dulden dat broodjes aap dicteert noch dirigeert en zeker niet Trollen. Je bent over het paard getild en meent ten onrechte anderen de les te kunnen lezen, maar in dat geval behoor je op zijn minst van betere huize te komen: en dat is niet het geval bij jou! Je vecht tegen jezelf en de bierkaai, smart boy met al jouw onzinnige commentaar!!! Ik kan dwars door jou kijken, loser!

Idaho

Beste Ad,
Jij bent toch in een procedure verwikkeld? Leg het eens voor aan jouw advocaat, het lijkt me sterk dat hij zal zeggen dat het onderteken van het aanmeldingsformulier iemand op enige wijze benadeeld op juridisch gebied.
Maar indien dat het geval is, hoor ik het graag van je.

vrgr,
Idaho

JH

Ad heeft al de procedure gewonnen, nietwaar Ad :wink:

Idaho

Misschien dat hij het dan kan vragen bij de overwinningsborrel met zijn advocaat? :wink:

Overigens JH, waarom die opsomming van uitlatingen van willems?

pluutje

Ongelezen bericht door pluutje »

Ad,

Dexia heeft vergissingen en foutjes gemaakt in het verleden en wil volgens mij op geen enkele wijze nog op de vingers getikt worden!

:wink:

Ik blijf het vreemd vinden dat je een formulier moet ondertekenen, samen met je patrtner, terwijl dat formulier enkel dient om een schikkingscontract te ontvangen, dat dan uiteindelijk echt ondertekend moet worden,

anne_

Ongelezen bericht door anne_ »

Ad, iedereen die niet wil schikken moet dit formulier helemaal niet invullen. Ieder die wel wil schikken zal zich er terdege bewust van moeten zijn wat hij nu gaat ondertekenen. Het stomme feit doet zich echter voor dat niemand nog exact weet waarvoor hij of zij tzt moet tekenen.Maandag ga ik dit voorleggen aan een jurist en laat ik zijn licht er over schijnen. Ik zelf geloof niet als je de tekst goed leest, dat je bij ondertekening van het aanvraagformulier afziet van je rechten. Maar zoals al eerder geschreven werd het blijft vaag waarom je nu samen met je geregistreerde partner het aanvraagformulier moet ondertekenen.

Gr. Anne.

JH

Idaho, omdat het voor iedereen maar eens duidelijk moet zijn wat voor heerschap de heer willems is, omdat onterecht mensen een ban krijgen terwijl de heer willems maar door blijft beledigen en schelden.

Gesloten