LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] geen vacantie

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: geen vacantie

Ongelezen bericht door ad snoeren »


Pipa is een echt mens, waren er maar meer hier die in alle eerlijkheid hun eigen mening verkondigen
.

Er zijn er wel meer hoor Anne, Jij bijvoorbeeld, In ieder geval, wat Pipa betrefd ben ik het helemaal met je eens :D

woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: geen vacantie

Ongelezen bericht door woest »

Lieve mensen :D ; dank voor jullie steun !!(Anne zei het al, en doet dat zelf heel trouw; laten we elkaar blijven steunen). Ik heb meegelezen. Vind het ronduit fantastisch dat Ton, Ad en Albert daadwerkelijk mensen helpen en vind het jammer, dat daarbij wrange opmerkingen moeten worden geplaatst, door JH, bijvoorbeeld, bij wie je altijd langs kan komen voor een gratis glaasje azijn en ook als je niet bij hem langsgaat kun je dat trouwens krijgen.

Pipa is van grote klasse; zij kan het alleen niet aanzien, dat vele mensen lui meeliften en dat anderen (daar hoort Pipa bij) de kooltjes uit het vuur moeten halen. Van de laatsten kan ze het niet goed verdragen, als diegenen zichzelf nogal op de borst slaan. Ik kan me daar wel iets bij voorstellen, (hoewel ik iedere associatie met Ton uitvlak; ik vind hem juist erg bescheiden), maar hoop dat de bitterheid niet de overhand gaat krijgen, bij wie dan ook.

De topic Coexistence van Captain-America is er een om even bij stil te staan. Kor :wink: pikte dit meteen feilloos op.

Laten we proberen ons gezamenlijke doel niet uit het oog te verliezen; daar hebben we onze handen al aan vol. We gaan ons richten op communicatie, ook met de gedupeerden die bijvoorbeeld geen internet hebben. Daar zijn goede afspraken over gemaakt (met Piet en de nieuwe communicatiegroep) en ik heb daar alle vertrouwen in.
De gewraakte posting met de brief van mr Rompelberg zal ik, 'gekuist', herplaatsen met enkele postings die over de incasso's gaan en die meteen met het badwater zijn weggegooid.

Ben weer terug, lieve mensen, niet tot ieders genoegen, maar dat beschouw ik maar als een compliment.
Laatst gewijzigd door woest op 25 jul 2005 15:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Captain-America
Berichten: 861
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:10

Re: geen vacantie

Ongelezen bericht door Captain-America »

Goedesmiddags Loes,

Goed om je weer in here te mogen zien.

Je hebt het (wederom) helder en duidelijk geformuleerd.

Thx also for the compliment(s).

*Samen sterk will always overcome!*

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: geen vacantie

Ongelezen bericht door aert0001 »

Hallo,

Bedankt voor jullie warme bijdrage,en we hebben het apart gezet om er op een
geschikt moment,even met de kinderen er tussenuit te gaan. We merken dat
inderdaad bijna heel het dagelijkse leven om dexia gaat,omdat de
maandelijkse termijnen zo zwaar vallen ,maar hier gaan we op korte termijn
ook iets aan doen,want zo kan het niet langer.Ook zijn we erg druk bezig met
de voorbereiding van de rechtzaak.
Geld krijgen was zeker niet de bedoeling maar voor deze aktie hebben we echt
geen woorden !
We hebben zelf rnn van os,captain america bedankt via emailadres van het
forum.

Iedereen ontzettend veel succes gewenst en we gaan ervoor,en we proberen vol
te houden !

groetjes van Fam.vBeers

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: geen vacantie

Ongelezen bericht door anne_ »

Ton het spijt me om het te zeggen maar het hoofdstuk Fam. van Beers is voor mij gesloten. Ik heb er geen goed gevoel over dat één familie geholpen wordt terwijl ik tig ander families ken die in nog hogere nood zitten.

Gr. Anne.

woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: geen vacantie

Ongelezen bericht door woest »

Lieve familie Van B.,

probeer lekker even te genieten; het is u van harte gegund!

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: geen vacantie

Ongelezen bericht door Truus2004 »

De familie van Beers kan beter alle 'gulle gevers'persoonlijk per mail bedanken en niet per se op het forum!
Maar familie van Beers, twijfel er niet aan. Het is u gegund! Van ganser harte, dat meen ik uit de grond van mijn hart!
(rest van posting verwijderd, niet relevant en gelezen door degenen voor wie het bedoeld was).
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 28 jul 2005 02:40, 2 keer totaal gewijzigd.

albert-o
Berichten: 376
Lid geworden op: 24 apr 2005 11:04

Re: geen vacantie

Ongelezen bericht door albert-o »

Dit was een spontane reaktie van Ton en dat raakte bepaalde mensen. Het is maar goed dat niet iedereen het zelfde is, hoewel ik de reactie van woest wel vrouwelijk vind :lol:

Albert.

woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: geen vacantie

Ongelezen bericht door woest »

Pipa, de familie heeft de betrokken mensen persoonlijk bedankt. Ton laat ons weten hoe hun reactie was. Ik vind het alleen maar hartverwarmend en het geeft mij weer een beetje hoop. Natuurlijk wil je ALLE mensen helpen. Is het dan beter om, omdat dat nu eenmaal niet kan, helemaal niks te doen??

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: geen vacantie

Ongelezen bericht door anne_ »

Loes mag vrouwelijk zijn maar ik neem er geen woord van terug wat er staat, ondanks alles gun ik het de Fam. van Beers.

Anne.

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: geen vacantie

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Ieder zijn mening natuurlijk! Ik gun het ze van harte, staat buiten kijf!
Ja natuurlijk mogen ze geholpen worden Woest, dat waardeer ik enorm! Ieder draagt zijn steentje bij! Van Ton, Albert en Ad (en zoals ik lees CA) was het geweldig!
Maar moet dat openbaar? Daar gaat het me om! Ik misgun niemand iets! Zeker niet!
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 28 jul 2005 01:38, 1 keer totaal gewijzigd.

albert-o
Berichten: 376
Lid geworden op: 24 apr 2005 11:04

Re: geen vacantie

Ongelezen bericht door albert-o »

Loes is gewoon iets spontaner met haar reactie. Verder is het niet belangrijk toch.

Ton heeft een warm hart :lol:

Albert

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: geen vacantie

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Ik denk dat we allemaal even spontaan en vooral ook emotioneel zijn, maar het anders zien :wink:
Pipa, de familie heeft de betrokken mensen persoonlijk bedankt. Ton laat ons weten hoe hun reactie was.
Woest, waarom? Als de betrokkenen bedankt zijn, waarom dan nog op het forum??? Dan is het toch goed zoals het is?
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 28 jul 2005 01:41, 1 keer totaal gewijzigd.

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: geen vacantie

Ongelezen bericht door anne_ »

Loes, ik en nog vele andere proberen gedupeerden te helpen in alle stilte zonder er ophef van te maken. We zij geen Nelson Mondela of moeder Theresa. Begrijp je het een beetje??? We zetten niet op het forum wat we doen of wat we geven. Maar doen gewoon wat we menen te moeten doen.

Anne.

albert-o
Berichten: 376
Lid geworden op: 24 apr 2005 11:04

Re: geen vacantie

Ongelezen bericht door albert-o »

Er is verschil van inzicht het is de moeite niet waard verder.

Doei :wink:

ikke

woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: geen vacantie

Ongelezen bericht door woest »

Ik zal het maar bekennen: ik ben een grote zwarte man met een baard en een lijf vol tatoeages, jullie komen er zaterdag toch achter.

Anne, feaks, we doen allemaal wat we kunnen, ja, ik ook, en dat is het mooiste als je het in stilte doet, maar dit voorbeeld heeft mij goed gedaan en...misschien brengt het anderen, die nog niets doen, op een idee?
Laatst gewijzigd door woest op 28 jul 2005 01:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: geen vacantie

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Woest, als je maar geen jas hebt met draden er onder uit of een rugzak :wink:

woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: geen vacantie

Ongelezen bericht door woest »

Dan laat ik die (heb ik inderdaad) voor deze gelegenheid op de Harley liggen. :)

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: geen vacantie

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Dit moet een klap voor CA en Kor S zijn :wink:

woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: geen vacantie

Ongelezen bericht door woest »

Maar ik ben wel een LIEVE grote behaarde man en ik heb beloofd te trakteren. :)

Gesloten