Lieve mensen
; dank voor jullie steun !!(Anne zei het al, en doet dat zelf heel trouw; laten we elkaar blijven steunen). Ik heb meegelezen. Vind het ronduit fantastisch dat Ton, Ad en Albert daadwerkelijk mensen helpen en vind het jammer, dat daarbij wrange opmerkingen moeten worden geplaatst, door JH, bijvoorbeeld, bij wie je altijd langs kan komen voor een gratis glaasje azijn en ook als je niet bij hem langsgaat kun je dat trouwens krijgen.
Pipa is van grote klasse; zij kan het alleen niet aanzien, dat vele mensen lui meeliften en dat anderen (daar hoort Pipa bij) de kooltjes uit het vuur moeten halen. Van de laatsten kan ze het niet goed verdragen, als diegenen zichzelf nogal op de borst slaan. Ik kan me daar wel iets bij voorstellen, (hoewel ik iedere associatie met Ton uitvlak; ik vind hem juist erg bescheiden), maar hoop dat de bitterheid niet de overhand gaat krijgen, bij wie dan ook.
De topic Coexistence van Captain-America is er een om even bij stil te staan. Kor
pikte dit meteen feilloos op.
Laten we proberen ons gezamenlijke doel niet uit het oog te verliezen; daar hebben we onze handen al aan vol. We gaan ons richten op communicatie, ook met de gedupeerden die bijvoorbeeld geen internet hebben. Daar zijn goede afspraken over gemaakt (met Piet en de nieuwe communicatiegroep) en ik heb daar alle vertrouwen in.
De gewraakte posting met de brief van mr Rompelberg zal ik, 'gekuist', herplaatsen met enkele postings die over de incasso's gaan en die meteen met het badwater zijn weggegooid.
Ben weer terug, lieve mensen, niet tot ieders genoegen, maar dat beschouw ik maar als een compliment.