LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aanmeldingsformulier

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
groen

Re: Aanmeldingsformulier

Ongelezen bericht door groen »

Tipje voor JH en anderen

Beste JH: Als je voor je zelf bent begonnen. Zou ik minder op dit forum zitten, en daar meer tijd aan besteden.

Al dat gelul hier op dit forum. Er worden weining inhoudelijke dingen geplaats.

Gezeur over kinderjuf, homo's, bier en dat soort onzin. Ja iedereen is heel erg genaaid daar dexia en spaarselect enz. Zie sommige van jullie de hele dag dingen plaatsen. Dan denk ik je kan toch ook geld gaan verdienen.

Sorry als ik mensen kwets. Dat is niet mijn bedoeling. Zie dat er ook veel nuttige dingen worden geplaatst. En iedereen mag een eigen mening hebben. Maar sommige van jullie maken het wel erg bont.

Groeten

Groen

Kor S

Ongelezen bericht door Kor S »

nou nou groen,
:roll:
Laatst gewijzigd door Kor S op 26 jul 2005 12:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Feydakin

Ongelezen bericht door Feydakin »

Groen,

Indien je je zo stoort aan de postings die in jouw ogen niet relevant zijn, lees je er maar gewoon overheen en lees je alleen wat voor jou van waarde is.

Er wordt hier nogal aan de stutten van JH en anderen getrokken en ik vraag me toch af waarom dat is?

groen

dat dacht ik al, nu al een paar mensen die op hun teentjes zijn getrapt.

Ik stoor me er aan dat als je hier een mening uitspreekt, je aan de critera van sommige moet voldoen.

Ik baal ook van de hele dexia situatie. Maar ik zit wel eens te kijken op dit forum (niet te vaak natuurlijk want IK MOET OOK WERKEN) en dan denk ik: jeetje wat hebben sommige mensen toch een triest leven. Dat je zulke onzin hier plaatst. En als er mensen zijn die bv niet op vakantie kunnen, dan denk ik je geeft dexia wel heel erg makkelijk overal de schuld van. Ik heb ook die rot contracten van Dexia, heb ook ff zonder baan gezeten. Heb toen even vervelend baantjes gehad. Maar heb wel altijd mijn hoofd recht gehouden. Ben altijd op vakantie geweest. En geloof me betaalde echt niet weining aan die vieze belgen bank.

Sommige van jullie zeggen dat een ander altijd fout zit. Behalven die gasten die mee lullen. Die worden de bedolven door complimeten. Heb ook respect voor sommige van jullie. Maar mensen probeer wel reeel te blijven.

Groeten

Groen

Idaho

Ongelezen bericht door Idaho »

:!:

Belegger+

Ongelezen bericht door Belegger+ »

'k vind dat "Groen" volkomen gelijk heeft.

Gr.
B.

Feydakin

Ongelezen bericht door Feydakin »

Er worden enkele spijkers met koppen geslagen door groen, had zijn eerdere tekst niet goed begrepen.

Kor S

Ongelezen bericht door Kor S »

een complimentje aan belegger+ en feiydakin dan maar groen
die gasten die mee lullen. Die worden de bedolven door complimeten

ad snoeren

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Maar heb wel altijd mijn hoofd recht gehouden. Ben altijd op vakantie geweest. En geloof me betaalde echt niet weining aan die vieze belgen bank.
Fijn voor jou Groen dat je de mogelijkheid hebt en dat allemaal voor elkaar hebt, jij hebt zeker een goede baan, en misschien ook wel verstand van beleggingen.
Maar waarom toch steeds dat gezeur over wat wel en niet op dit forum gezegd zou mogen worden.
Ik stoor me er aan dat als je hier een mening uitspreekt, je aan de critera van sommige moet voldoen.
Mag ik dit ook onder het kopje onzin plaatsen.

De criteria voor wat je plaatst bepaal je zelf.
Dit forum is opgericht door trosradar, dus zij bepalen de grenzen.

Verder gaat het over een bank die de boel knap heeft belazerd,
daar hebben mensen meningen over, en wantrouwen.

Dan zijn er weer mensen die vinden dat onzin, want je hebt je laten belazeren, is hun standpunt.
Prima, maja daar is weer niet iedereen het mee eens.

Wel of niet schikken, allemaal verschillende meningen hierover.
De een dramt al harder dan de ander over wat goed of verkeerd is.
Dat bepaald gewoon ieder voor zich.
En vanuit beide kampen wordt hierover gedramt.

En zo gaat dat maar door.
Dan zijn er ook nog lieden die vinden dat bepaalde minderheden geen recht van spreken hebben.
Dan is het lijkt me logisch dat dat niet gepikt wordt, en ontstaan er zijwaardse discussies over.

Dat is voor jouw niet relevant, want jij hebt daar verder geen bemoeienis mee, dus wil je er niets over horen, en kijk je liever de andere kant op.

Natuurlijk zijn we allemaal overtuigd van ons gelijk.
dat is een van de grootste tekortkomingen van de mens.
Zie de redenen van oorlogen.

En verder mag jij denken, omdat je in de gelegenheid bent om hard te werken, je ook met recht op vakantie moet kunnen.

Je mag zelfs denken dat diegene die deze mogelijkheid niet hebben
daar geen recht op hebben.

Maar er zullen altijd mensen zijn die het dan niet met je eens zijn.

En dan mag je zelf ook nog uitmaken of dat terecht of niet terecht is.
En voor mezelf maak ik zelf wel uit wat goed of fout is.

Daar heb ik zelfs de mening van Groen niet voor nodig
Want als de lucht valt zijn we allemaal blauw.

Lfs Ad

JH

Ongelezen bericht door JH »

[quote]Al dat gelul hier op dit forum. Er worden weining inhoudelijke dingen geplaats.

[/quote

exact heer/mevrouw groen, er worden inderdaad weinig inhoudelijke dingen gezegd en geschreven. Er is alleen maar haat en nijd op dit forum. Hopelijk is Tros Radar ook zo verstandig om dit forum te sluiten

Janneke52

Ongelezen bericht door Janneke52 »

JH toch, als je het niet wilt lezen kijk je toch gewoon niet?
Omdat het jou niet bevalt moet het forum maar gesloten worden?
Op de televisie zit een knop, EN OP DE COMPUTER OOK.
Aan/uit. :D

Met de computer heb je zelfs nog meer mogelijkheden.
Spelletje bv, kijk maar op TMF of @home.

ad snoeren

exact heer/mevrouw groen, er worden inderdaad weinig inhoudelijke dingen gezegd en geschreven. Er is alleen maar haat en nijd op dit forum. Hopelijk is Tros Radar ook zo verstandig om dit forum te sluiten
Ja JH Jij speelt de laatste tijd nogal op de man/vrouw, en niet op de bal.
Een van de redenen voor het ontstaan van lastige discussies.
Wat is het nut daarvan JH :oops:
Laatst gewijzigd door ad snoeren op 26 jul 2005 13:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Janneke52

Ad wat krijgen we nou?

JH

Ongelezen bericht door JH »

janneke52, als ik mij de postings van dhr/mevr groen herinner dan is dit ook niet bepaald informatie die bruikbaar is. Vandaar mijn reactie.
Ik heb er al weer spijt van dat ik gereageerd heb. :wink:

Janneke52

OK :oops:

ad snoeren

Wat bedoel je precies lieve Janneke?

Janneke52

Aangeepast Ad, zie het al. Dacht dat jij ook vond dat het forum gesloten moest worden :?

Jan_Jan

Ongelezen bericht door Jan_Jan »

Dit forum wordt met de dag "gezelliger"! Het lukt dexia geweldig om de tactiek van "verdeel en heers" uit te oefenen.

Janneke52

Vakantietijd Jan_Jan, niets nieuws te melden en dan krijg je dat.
Maar iedereen blijft bezig met zijn/haar rechtszaak.

groen

Ad word het te warm onder je voeten?

Heb mijn mening gegeven, maar ja zoals bij iedereen die iets zegt wat hard aankomt ga je om je heen schoppen. Jammer.

Moeilijk om hier met iemand een discussie te voeren. Ja als je mee praat.

Trouwens had helemaal geen verstand van aandelen. Was namelijk 19 jaar toen ik samen met mijn vader die contracten afsloot.

Ja ad ik ben ook voorgelogen die die ***** van spaarselect. Hebben ons voorgelogen. Als de beurs 20% omhoog zou gaan, zou je geld meegroeien. Dus als de beurs zou zakken, zou je geld dus minder waard worden. Dus nooit een restschuld.

Kan 2 dingen doen besten Ad, blijven zeuren op spaarselect, zalm, de nederlandse rechters enz. Mijn leven kapot laten maken door dexia. En zielig doen en begrip vragen aan iedereen in mijn omgeving.

Nou ik heb dat anders gedaan. Eerst keihard mijn studie afgemaakt. Hard daar bij gewerkt. Elke maand een hoop aan dexia betaald. Wel altijd gedacht dat het wel goed zou komen. Ben ook een tijdje ziek geweest toe ik er achter kwam hoe het werkelijk zat. Nu ben ik aan het proberen mijn geld terug te krijgen. Heb daar goede hoop in. Heb geduld al duurt het nog 5 jaar.

Ben misschien wel een snot aap van 25 jaar. Maar ik kan iedereen recht in de ogen aankijken. Heb mijn leven in orde (ondanks dexia). Maar ik heb het wel allemaal zelf gedaan.

Maar ja jullie hebben liever dat je zielig gaat doen, lekker zeuren op iedereen en niet denken waar heb ik zelf een fout gemaakt. En hoe kan ik het oplossen.

Nou veel succes "sommige van jullie" met de hele dag hier lekker zielig te wezen.

Groeten

Groen

Gesloten