LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door woest »

Kor en Janny, goeiemorgen :wink: Over je posting, Janny, helemaal eens, hoewel ik vermoed dat het tot dovemansoren is gericht, maar wat mij betreft mag die hoofdletter in 'Jullie' weg.

J Hopman
Berichten: 268
Lid geworden op: 04 mei 2005 17:52

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door J Hopman »

negeren die IDAHO.

Jo.

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door Janny »

Dat zal voor mij betekenen,

het niet reageren op postings waarvan ik gevoel dat ze niet serieus bedoelt zijn.
Misschien, en dat is al vele malen eerder verwoordt ,

probeer elkaar serieus te benaderen en respectvol.

Dat kan tot gevolg hebben dat we weer een zinvolle forum discussie gaan krijgen.

Janny

rachil
Berichten: 176
Lid geworden op: 29 feb 2004 10:21

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door rachil »

Mensen Mensen

Blijf nou toch niet reageren op Hansop,IDAHO en HvdB EN NOG ENKELEANDERE,dit heeft totaal geen zin en zij lachen zich rot want daar zitten ze juist op te wachten.
Laten we afspreken geen reacties en geen gescheld meer want daar doen we onze eigen zaak geen goed aan.

Moet je op letten hoe snel dat gespuis van de forums verdwenen is.

Ik heb overigens nog naar de status van Hansop gekeken,vanaf 26 Juli maar liefst 206 berichten geplaatst op de diverse forums,daaraan kun je toch al zien dat hij nietmeer met vacantie kon gaan omdat hij zijn geld verspeeld had op de beurs.daarom zit die nu hier te zieken.

Laten we blijven :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: naar dit soort lieden dan zijn ze het snelst uitgeziekt.

J Hopman
Berichten: 268
Lid geworden op: 04 mei 2005 17:52

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door J Hopman »

Rachil,

Ik ben het helemaal met je eens we moeten er met de positieve mensen wat van proberen te maken en die verziekers negeren.

Jo.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door Idaho »

J Hopman


Geplaatst op 06 Aug 2005 10:32 door J Hopman


--------------------------------------------------------------------------------

negeren die IDAHO.

Jo.
Meneer Hopman, kunt u misschien de naald van uw plaat afhalen, het wordt een eentonig deuntje.
Verder moet het mij van het hart, dat u oproep niet al te netjes is, het zij zo.

Negeer maar een eind weg, het zal jullie "discussie" zeer ten goede komen.
Laatst gewijzigd door Idaho op 06 aug 2005 12:31, 1 keer totaal gewijzigd.

J Hopman
Berichten: 268
Lid geworden op: 04 mei 2005 17:52

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door J Hopman »

doodzwijgen die idaho mensen.
Dan heeft hij geen lol meer, niet meer op hem reageren.

Jo.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door Idaho »

Intelligentie viert weer hoogtij alhier

J Hopman
Berichten: 268
Lid geworden op: 04 mei 2005 17:52

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door J Hopman »

negeren die idaho mensen.

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Wat een oeverloos gel.. al jarenlang over deze kwestie inzake legio-leas.
Kom er toch eens vooruit dat alle legio-leasers door hun eigen hebberigheid en stommiteit in de problemen zijn geraakt en zullen blijven.
Gegokt en verloren
Gokken is winnen of verliezen, jullie hebben verloren.
Gokken is een grote mensen kwestie en niet voor onnozelen die ook met de grote mensenwereld willen meedoen en lopen te jammeren
als ze verliezen!!!
Toon jullie volwassen en neem je verlies!!!!!!
Bekijk eens in het woordenboek wat LEASE voor betekenis heeft!!!!!!
Nogmaals ik heb niets met DEXIA of banken in het algemeen, integendeel!!!

Voor de laatse keer, als het zo simpel ligt als de Legio-losers voorstellen, waarom is deze kwestie dan niet allang opgelost

De Legioleasers die voor het jaar 2000 hebben meegedaan hebben wel winst gehaald!!!!!!!!!!!!!!Zijn dan ook Legio-winners

Ben benieuwd wat voor idiote reacties nu weer op dit bericht komen.

rachil
Berichten: 176
Lid geworden op: 29 feb 2004 10:21

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door rachil »

Maar Tolboom toch,behoort u ook tot die grote mensen die hun verlies hebben genomen op de beurs? Hou je toch afzijdig als je hier niets te zoeken hebt !

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door pluutje »

A. tolboom,


Een ouwe bekende!

Maak je niet sabbel Tolboompje! Als je deze postings niet graag leest,
lees je toch de postings 'vloeren'!
Niemand zit op jou reactie te wachten.

Blijkbaar heeft het toch je interesse want na lange tijd reageer je weer met je standaard posting.

Wat dacht je? Nog maar weer eens 'boompje' planten?

cornelis
Berichten: 880
Lid geworden op: 12 feb 2004 10:58

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door cornelis »

Ach ik zeg maar zo hoemeer dexia medewerkers en lieden die er belang bij hebben dat de beerput gesloten blijkft hier dit forum proberen te verzieken.hoe benauwder ze het krijgen.

Elker keer dat er weer zo'n kwakzalver probeerd ons te ontmoedigen geeft hij/zij toe dat ze BANG ZIJN HEEL ERG BANG ZIJN dat dexia gaat verliezen en hun positie gevaar loopt.

Ik durf te wedden dat:

Bruneel, Zalm,Advokaten van Dexia ex verkopers van legio en misschien wel rechers die ten nadele van de gedupeerden uitspraken hebben gedaan er aan meewerken dit forum te verzieken

En Tolboompje als jij geen aandelen heb heb je hier niks te zoeken net wat Pluutje zegt ga naar de posting: vloeren of keukens of internet of ga met je p.ik spelen.

Ga andere forums verzieken man of heb je ook geen vloer of keuken in je huis ,volgens mij heb jij er alle belang bij dat wij het niet opgeven anders zat je niet op dit forum en dat geld ook voor alle andere verziekers.

Ik zie het als iets positiefs naar ons gedupeerden dat jullie kwakzalvers zo je best doen om het forum te verzieken als jullie verziekers er geen belang bij zouden hebben ben je mooi harstike gek dat jullie er tijd in steken om op dit forum aanwezig te zijn.

Ik zie jukkie namen op geen enkel ander forum of posting waarom niet?
Omdat jullie daar geen belang bij hebben.
Dus waarom hier wel omdat jullie er alle belang bij hebben dat we het op zullen geven.

Kort samen gevat:HOE MEER JULLIE JE BEST DOEN OM DIT FORUM TE VERZIEKEN HOE DUIDELIJKER WORD HET ONS DAT ER IETS GOED FOUT ZIT BIJ DEXIA EN CONSORTEN EN HOE MEER KRACHT EN DOORZETTINGS VERMOGEN JULLIE ONS GEVEN,EN DAAR WIL IK JULLIE HARTELIJK VOOR BEDANKEN EEN DUIDELIJKER SIGNAAL IS HAAST NIET MOGELIJK NOGMAAL BEDANKT.

Groetjes

rachil
Berichten: 176
Lid geworden op: 29 feb 2004 10:21

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door rachil »

Ik begrijp best Cornelus(toevallig ook mijn eerste naam)dat je wat gefrustreed raakt door dit soort lieden,maar besteed er niet te veel aandacht aan laat ze gewoon links liggen,want anders word het voorhen weer een voedingsbodem om opnieuw te reageren.

Gewoon doodzwijgen en met ons alle gewoon blijven :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

cornelis
Berichten: 880
Lid geworden op: 12 feb 2004 10:58

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door cornelis »

rachil

Ik ben niet gefrustreerd hoor maar ik zie het zo als ik omschrijf.

De forumverziekers hebben er alle belang bij om ons te ontmoedigen anders zaten ze niet op dit forum het geeft aan dat ze bang zijn.

Groetjes

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door JH »

Ik zie jukkie namen op geen enkel ander forum of posting waarom niet?
Omdat jullie daar geen belang bij hebben.
Dus waarom hier wel omdat jullie er alle belang bij hebben dat we het op zullen geven.
Omdat het legiolease-forum onderdeel is van het algemene consumentenforum van Tros Radar. Destijds is dit forum ontstaan omdat de aandelenleaseproblematiek veel vragen heeft opgeroepen.

Ook andere onderwerpen worden door veel forumbezoekers bezocht met de nodige gedachtenwisselingen. Daar is een forum voor. En er zijn gedragsregels opgesteld om er voor te zorgen dat er met respect en begrip over en weer wordt gecommuniceerd.

rachil
Berichten: 176
Lid geworden op: 29 feb 2004 10:21

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door rachil »

Juist daarom Cornelus,niet meer op deze lieden reageren alleen met
b.v. Hansop :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

cornelis
Berichten: 880
Lid geworden op: 12 feb 2004 10:58

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door cornelis »

jukkie: kleinigheidje vergleken met het vragen om een tweede handtekening.

Dat dit een consumenten forum is wist ik al.

J Hopman
Berichten: 268
Lid geworden op: 04 mei 2005 17:52

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door J Hopman »

Tolboomtje,

Ben jij er ookZO ÉÉN als idaho en hansop etc,
Ga dan ergens anders spelen, en bemoei je hier niet mee want je bent een Dexia-mannetje die hem begint te knijpen.
Net als de rest die het dachten voor elkaar te hebben, mooi mis Tolbomtje, want nu begint het pas, let maar eens op.

En Cornelis, ik ben het helemaal met je eens dat diegenen die er wat mee te maken hebben steeds banger worden, want er gaan steeds meeer mensen naar advocaten, en steeds meer mensen willen de Duisenberg - regeling die ze getekend hebben ongedaan maken, en dat weet ik uit zuivere bron.

Omdat ze in eerste instantie geloofden in wijlen de heer Duisenberg, maar nu ze er eens goed naar gekeken hebben en alles laten uitleggen ( want de meesten zijn gewone arbeiders die laaggeschoold zijn, en daarom in eerste instantie de heer Duisenberg geloofden omdat hij een goede staat van dienst heeft gehad, maar daar zijn ze nu wel achter , dat het allemaal niet deugd) willen ze naar leaseproces ( die het bijna allemaal al niet aankan zoveel aanvragen om te procederen tegen DEXIA) of hebben advocaten ingeschakeld, dus de rechters kunnen nog heel wat zaken afhandelen, want wat Dexia wil , een collectieve zaak gaat mooi niet op , dat kan niet eens, want het is bij iedereen verschillend, dus kun je niet alles collectief behandelen.


Jo.
Laatst gewijzigd door J Hopman op 06 aug 2005 19:49, 3 keer totaal gewijzigd.

Bokkenslachter
Berichten: 49
Lid geworden op: 17 jun 2005 00:35

Re: Rechters worden onder druk gezet door Zalm.

Ongelezen bericht door Bokkenslachter »

:lol: :lol: :lol: Tolboom, Idaho, JH, hansop, HvdB :lol: :lol: :lol:

Gesloten