LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] RTL457 kanskaarten

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
bart1979
Berichten: 19
Lid geworden op: 14 sep 2005 12:01

Re: RTL457 kanskaarten

Ongelezen bericht door bart1979 »

Ik heb de codes ook ingevoerd (overigens zonder problemen) en nog niets gehoord.
Ik heb wel een uitermate effectief middel tegen ongewenst mailen.
Ik heb gewoon 2 mail adressen. 1 voor serieuze mailtjes (studie, vrienden, enz.) en 1 voor zo'n acties.
Mijn tip, maak gewoon een gratis mailaccount aan (hotmail o.i.d.) voor dit soort acties en ze kunnen spammen wat ze willen. Gewoon af en toe leegmaken.

im
Berichten: 32
Lid geworden op: 13 sep 2005 13:28

Re: RTL457 kanskaarten

Ongelezen bericht door im »

Ik heb ook geprobeerd mijn nummers in te vullen. Want tja, wat nou als je idd dat winnende nummer hebt... Ik zou beter moeten weten, maar er zit ook bij mij zo'n klein stemmetje in mijn hoofd... Nadat ik alles gelezen had over het media paspoort besloot ik toch om er eentje aan te vragen, op mijn hotmail adres. Mijn verbazing was enorm groot toen mij meegedeeld werd dat er al een media paspoort bestond op dat mail adres!!! Iemand enig idee hoe dit kan??? Ik heb me nooit aangemeld bij zoiets, en bovendien nooit een bevestigingsmail met wachtwoord oid ontvangen. Ik ontvang ook geen mails van rtl, wat dan wel weer een voordeel is...

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: RTL457 kanskaarten

Ongelezen bericht door Bailey »

Het kan ook voor de Veronica-site zijn. Die gebruiken volgens mij hetzelfde.

im
Berichten: 32
Lid geworden op: 13 sep 2005 13:28

Re: RTL457 kanskaarten

Ongelezen bericht door im »

Geloof me, ik heb me ook niet aangemeld bij de veronica site of iets van een andere tv zender... Ik had zelfs nog nooit van een mediapaspoort gehoord. Ik heb bovendien nog proberen in te loggen met mijn mail adres en verschillende wachtwoorden die ik gebruik en dit ging ook gewoon niet... Bovendien als ik me ergens aanmeld bewaar ik het bevestigingsmailtje met inloggegevens.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: RTL457 kanskaarten

Ongelezen bericht door Bailey »

Misschien iemand die onder jouw mailadres zich aangemeld heeft.
Zou gewoon eens aangeven dat je je wachtwoord vergeten bent. Je krijgt dan een mailtje en dan kan je het wachtwoord aanpassen. Of je laat heel de boel verwijderen.

jerommeke
Berichten: 51
Lid geworden op: 18 jun 2005 19:11

Re: RTL457 kanskaarten

Ongelezen bericht door jerommeke »

Nou wij hebben er een ballonvaart voor 2 personen mee gewonnen en deze gaat morgen om 5 uur plaats vinden boven zwolle.
Dus ik ben wel blij met die aktie.

Gesloten